Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sankaka Creative Commons License 2012.05.04 0 0 17078

Már felszabályoztattam :(( Megkérdezem hogy csinálta.

 

Köszönöm a válaszokat és a segítséget!

Előzmény: kiskaldi! (17077)
AAAAAAAAAAAAAAA
kiskaldi! Creative Commons License 2012.05.04 0 0 17077

Ha a betét vastag, nem égett meg, nincs kikráteresedve akkor mehet a szabályozott tárcsához vissza. Előtte érdemes sík felületre fektetett csiszolópapírral kicsit megcsiszolni, hogy a felülete matt szürkés legyen.
Amúgy a tárcsa maximális ütése hivatalos dokumentumok meg az iskola tanítása szerint is maximálisan 0.09 lehet.
Csak olyan esztergyályoshoz vidd el aki egy befogásból feltudja húzni mindkét felét, mert ha egyszer kifogja és megfordítja akkor soha nem lesz jó az a tárcsa

Előzmény: Sankaka (17075)
rolika99 Creative Commons License 2012.05.04 0 0 17076

Minden esetben kell,bárki bármit is mondjon,én szerszámkészítő vagyok,láttam már elég sok busnyát,a legutolsó egy 350-es tárcsa volt,meg is volt égve,mert a tulaj csak "felszabályoztatta" a tárcsákat,az autó egy p. cayenne 4.8T...

Előzmény: Sankaka (17075)
Sankaka Creative Commons License 2012.05.04 0 0 17075

Köszi a választ! A tárcsát nem csiszolgatom, azt esztergályos szabályozta fel! Azt nem tudtam, hogy új fékpofát kell-e hogy kapjon a felszabályzott tárcsa...

Előzmény: rolika99 (17074)
rolika99 Creative Commons License 2012.05.04 0 0 17074

A kérdésed a válasszal kezdődik...mégpedig,a betét ha esetleg meg van sülve,akkor a frissen szabályozott tárcsádat kb. 10-15 km-en belül meg fogja égetni,illetve a tárcsa szabályozásról még annyit,hogy max. 0.05 mm lehet az ütése,ha megcsiszolod,életed múlhat rajta.Szép estét.

Előzmény: Sankaka (17067)
kiskaldi! Creative Commons License 2012.05.04 0 0 17073

Sziasztok

Gyors kérdés :D. A gyári xenonos vekiben hol vannak a magasság érzékelők a szintezőhöz? Van egy elől meg hátul, de melyik oldalt? Meg milyen csavar fogja? A 2 fényszórón kívül van még valai plusz egység a xenon miatt?

S.O.S.-ben kellene a segítség :)

Előre is köszönöm mindenkinek :)

mumtaz Creative Commons License 2012.05.04 0 0 17072

Vagy csiszold síkba, vagy cseréld. Síkba csiszolni nehezebb.

Előzmény: Sankaka (17067)
MBman Creative Commons License 2012.05.04 0 0 17071
Előzmény: 300ds (17069)
MBman Creative Commons License 2012.05.04 0 0 17070

Hát nemtudom, szerencse kérdése. Nekem egyszer sikerült haza vágnom egy alig 1 éves akksit úgy, hogy rajta hagytam a kocsin a világítást, egész napra (nem a veki volt) Csontra leszívta az akksit (értsd 0 voltra), még betolni sem lehetett az autót. Csak a bikázás segített. Utánna úgy tűnt, megúszta az akksi, mert indította a kocsit, meg minden. Pár nap múlva kezdte a szarakodást, hogy indítottam a kocsit, és alig akarta tekerni, majd hirtelen beindult, meg lámpáknál állva alapjáraton kikapcsolt a rádió, majd vissza. Szóval az akksinak annyi lett.

Előzmény: csabex09 (17066)
300ds Creative Commons License 2012.05.04 0 0 17069

Lenne egy régi ügyel kapcsolatba kérdésem.
Az OP-COM ok hogy anglia de van valaki aki már rendelt onann és tuti megbízható az eladó?

flenfer Creative Commons License 2012.05.04 0 0 17068

Sziasztok!

Keresek B1-es, első lökhárítójának a fölső fekete műanyag részét. Ha valakinek van ilyen, megvenném. 

AAAAAAAAAAAAAAA
Sankaka Creative Commons License 2012.05.03 0 0 17067

Szép estét!

 

Lehet láma kérdés, de ha cserélem az első féktárcsákat és a betétek még megfelelőek (nincsenek elkopva) akkor is cserélnem kell új pofákra a felszabályzott tárcsákhoz??

 

Köszi a választ!

csabex09 Creative Commons License 2012.05.03 0 0 17066

Koszi a gyors valaszt :)  Holnap reggel mar toltore is kerul, most vitte el egy haver. Haat csont lemerulten talan 2 napot tolthetett ossz-vissz, tegnap beinditottam tolva, akkor mentem vele egy par kort, talan max 3 km. es azota ma estig ujra lemerult, de ma nem is kinoztam, hanem ki egybol, es megy is toltore. Ennyi ido jelentosen roviditheti az elettartamat? Amugy egy 53 Ah Varta amirol beszelunk. Amugy jovo7en kiskaldinal majd merunk meg egyet rajta, es kiderul... Koszi meg1x.  Udv! Cs.

Előzmény: MBman (17064)
mumtaz Creative Commons License 2012.05.03 0 0 17065

Érdeklődj a Janó-Dob-nál. 2007-ben nekem is ők raktak fel egyáltaluk gyártott dobot. Azóta is az van rajta. Akkor munkadíjjal együtt 12000 volt.

Előzmény: silversat (17062)
MBman Creative Commons License 2012.05.03 0 0 17064

Az irányjelző műszerfali visszajelzője akkor gyullad ki, ha alacsony az akku feszültsége.

 

Először is meg kellene próbálni feltölteni az akkumulátort, de sürgősen, mert minden egyes perc, illetve óra - amit kimerülten tölt az akksi - egy-egy szeg a koporsójába.

Előzmény: csabex09 (17063)
csabex09 Creative Commons License 2012.05.03 0 0 17063

Sziasztok!

 

Lenne egy kérdésem :) Kiskaldi tud rola, mivel o az en autom "doktor" bacsija, de gondoltam feldobom ide is, hatha talalkozott valaki meg ilyen jelenseggel...  Nos roviden, csontra merult az aksim, mert hosszu 7vegen benne hagytam egy toltot es egy fm transzmittert, es 3 es fel nap alatt teljesen lemeritette... elotte indult -20 fokban is egy kulcsra, kifogastalan allapotu az aksi, kiskaldi is tudja :)  Viszont van egy erdekes jelenseg... nem mindig, de neha kigyullad az iranyjelzo, de ha leveszem a gyujtast elalszik... talan riasztashoz is kothetnem, mert ha beriasztok (spal) talan akkor jelentkezik, de nem biztos... Talalkozott-e valaki meg ilyen jelenseggel, illetve ez lehetne egy hiba uzenet a computertol? vagy csak pusztan az akku alacsony szintet igy jelezne? :) mint a telonal :)))))  Koszonom elore is a valaszotok. Cs.

silversat Creative Commons License 2012.05.03 0 0 17062

Üdv Urak!

Szükségem lenne egy benzines 2.0 16V közép kipufogódobra. Akinek van a pincében, vagy bontásból megmaradt, attól várnám, hogy mennyiért szabadulna meg tőle:) Csak jó állaputú érdekel!

(Bp.)

Thx.

imate Creative Commons License 2012.05.03 0 0 17061

Köszönjük válaszod, hamár homár :)

Előzmény: kiskaldi! (17041)
Sankaka Creative Commons License 2012.05.03 0 0 17060

Sziasztok,

 

Múltkor írtam az elindulási problémámat (nehezen indul, 3-4x teker az önindító, mire beindul). Ma bővebben jelentkezett a hibajelenség, mert alighogy elindultam, az autó elkezdetett lassulni (hiába nyomtam a gázt, olyan mint mikor kifogy a benzin), majd 2-3 másodperc múlva elkezdett dadogni és erőre kapott. Ezt ma 2x játszotta el velem.

 

Tervezek elmenni szerelőhöz, csakhát az a fránya idő...

 

djtoci Creative Commons License 2012.05.03 0 0 17059

Üdv!

 

Megpróbálok segíteni, ha tudok. Tehát, ha a rádió -vagy a CD-tár- eddig sem kér kódot, akkor ez után sem fog. (Ha leveszitek az akku sarut, akkor visszarakás után kellene kódot kérnie. Ha nem kér, akkor nyert ügyed van, nem kell kikódoltatni.) A következő kérdés az, hogy a CD-tár vezérlős rádiód anno Philips tárat vezérelt, vagy CDC2-es Blaut. Ha Philipset, akkor megint egyszerű a kérdés, mert csak a kesztyűtartó mögött meg kell keresned a csatit, összedugod és örülsz! Ha a CDC2-őt tudja, akkor sajna olyat kell szerezni.  (Nekem 3 hónap alatt sikerült egyet szereznem.) Mellesleg elvileg ott van mindkettő csatija. Mivel a rádióra ráprogramozzák a tár típusát, ezért úgy is kell őket összepárosítani.

 

A kábelkötegek meg össze vannak dolgozva, és csak az utolsó 30 centin válnak el a többitől. Jó mulatást. :(

 

Mindenesetre berakok egy oldalt hátha a segítségedre lesz!

 

http://carradio.5mp.eu/web.php?a=carradio&o=5jA8BxIh38

 

 

 

(Itt jegyezném meg, hogy én visszaraktam a nagynehezen beszerzett gyári rádió-CD váltó kombót, és kb 2 nap múlva ki is vágtam a kocsiból, mert az utólagos (igaz MP3-as) rádió sokkal tisztábban szól! Nincs multikormány vezérlés viszont van tiszta hang. A gyári motyót meg elraktam dobozba. Ha egyszer eladom a kocsit, akkor majd azt rakom bele.)

Előzmény: BoFe24 (17058)
BoFe24 Creative Commons License 2012.05.02 0 0 17058

Van egy nagyon fontos kérdésem még.. :) Lenne egy CD tár a kocsihoz, gyári Philips rádióm van, ami CD tárat is  vezérel. Ha rákötöm a tárat, ami egyenlőre egy Omegában van, szóval ki kell venni, akkor lehet, hogy kódot fog kérni? Mert kódom az nincs.. :/ Ha igen, akkor kikódolható? Ha igen, hol, ki csinál ilyet? Másik kérdés még, érdemes kiszerelni Omegából, nem nagy meló? A kábelei remélem nem a kábelkötegbe csatlakozva mennek..

AAAAAAAAAAAAAAA
BoFe24 Creative Commons License 2012.05.02 0 0 17057

Megnézem, lehet ma délután, köszi!

Előzmény: MBman (16996)
ricnagy Creative Commons License 2012.05.02 0 0 17056

Üdv Mindenkinek!

 

Típus váltás miatt eladó 5 db gyári GM Opel Vectra alufelni! Kicsit kopottak de nem ütnek nem járdázottak. A csavar borító fedél kulcsa nincs meg (egyenlőre) 4 db kerék Bridgestone Turanza 205/60 R15 gumival van szerelve 90% állapotban. (Szerintem már ezek megérik) Pótkerék Semperit típusú!

 

  Ár: 60.000 Ft

 

Érd: ricnagy@gmail.com

Vlad19 Creative Commons License 2012.05.01 0 0 17055

Nekem pedig érdekes módon igenis számít. Még mielőtt a szelepszárszimering csere meg volt ejtve az autón akkor vettem észre legjobban. Ha eljöttek a nyári melegek minden 2. - 3. elinduláskor kék füstöt hagytam magam mögött, míg pl következő télen nem volt erre példa. Télen az alapjárat is sokkal szebb volt, míg nyáron folyamatosan megszívta magát olajjal és rángatott, majd kifüstölte magát, aztán megnyugodott egy kicsike időre.

Viszont most már lassan 1 éve jóval kevesebbet utazok (azelőtt 3 év alatt ~ 120.000 km-t tettem bele), így most én se látom annyira látványosnak a különbséget.

Előzmény: MBman (17054)
MBman Creative Commons License 2012.05.01 0 0 17054

Nem szabadna neki. Az a pár fok különbség, amit a vízhőfok jelző mutat, igazán semmit nem jelent olajevés szempontjából.

Előzmény: Vlad19 (17028)
flenfer Creative Commons License 2012.05.01 0 0 17053

Kapd ki a műszerfalat, és nézd meg, hogy a csatlakozó nem jött e ki a helyéröl. Amúgy az ilyen stílust minden fórumon "értékelnek"!!

Előzmény: zola036 (17032)
szabo_pitty Creative Commons License 2012.05.01 0 0 17052

Sziasztok!

 

2001-es, B-s Vectrámban, övfeszítő patronokat kell cserélni. Nincs elsülve, hanem, valami tekercs van megszakadva mindkettőben. Hogy tudom megállapítani a bontott övfeszítőről, hogy jó-e? Gondolok itt olyanra, hogy rámérni egy multiméterrel, a megfelelő érintkezőre és egy adott ellenállást kell, hogy mutasson. Ha elvan durranva, az látszik, de nem akarom, hogy amit veszek, az szintén, ugyanolyan rossz legyen, mint ami van.

 

A válaszokat, előre is köszönöm!

mumtaz Creative Commons License 2012.05.01 0 0 17051

Ja, és persze a kötelezően cserés dolgok:

 

- Vezérműszíj

- hosszbordás szíj (ékszíj)

- kuplungtárcsa, mert az ugye illik

- néhány vízcső, mert volt, amilyik úgy eltört, mint a ropi (nem gyári volt)

 

Meg amit még muszály megjavítani, vagy cserélni, az a kormánymű.

Előzmény: mumtaz (17050)
mumtaz Creative Commons License 2012.05.01 0 0 17050

Nem lesz donor sajnos. Ezért kezdtem el szépen szétbontani a motort. Bár ez is olyan vicces jelenség, mivel a cégnél áll ugyebár. Onnan meg a nap végeztével alig várom, hogy végre lelépjek. Ha lehet, minél előbb. Hétvégén meg szabadnapon egyszerűen nem visz rá a lélek, hogy bemenjek. Ez ilyen pszicho izé. lehet egyébként, hogy mákom van és tényleg csak és kizárólag csapágyproblémák. A hengerfalra voltam igazán kiváncsi. Ezért is vettem le a hengerfejet. A hengerfal nagyon biztató így ami biztosan nem kell, az a fúrás. Ami viszont biztosan kell, az egy csapágyazás. Korábban linkelt képek körítéseként írtam, hogy a négyes dugónál 100%-osan csapágytörés van. A dugó 2mm-t kottyan, ami már nem magyarázható egyszerű csapágykopással.

Alá még nem sikerült menni. Ahhoz be kell tolnom a cégnél az aknára. Ez nem műhely. A garázs egy mezei garázs, amit raktárnak használunk.

 

Tehát ami biztosan kell, az egy gépműhely lesz. Inkább ott fűzzék össze a blokkot.

Ezzel ugyebár jön a csapágyazás, gyűrűzés, talán főtengely köszörülés. Viszont be akarom vinni a hengerfejet is síkoltatni és akkor már nem baj, ha azt rá is teszik és mérnek egy kompressziót.

Aztán ott vannak még a motortérben a sallangok. Vitt volna el a franc, amikor anno Vaterán nem csaptam le 15000-ért egy vectra X20XEV komplett motortéri kábelkötegét. Az enyém már nagyon szar.

Előzmény: kiskaldi! (17042)
Vlad19 Creative Commons License 2012.05.01 0 0 17049

Hömm, azt én viszont valamiért nem kaptam meg :) Spam-ek közt sincs semmi.

Előzmény: joci-01 (17048)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!