Ez 1,1 literrel több mint amit a bínzines teletankos méréssel mértem. De egy 1000 köbcentis swiftet vezettem elötte 5 évig, ugyhogy pont olyan kicsi a lábam mint eddig. A tempó pedig 90 és 100 között, szóval semmi durvulás. Csak országút, nulla város.
Attól függ, hogy használtan veszed, vagy újként. A régit újra lehet nyomás próbáztatni, ezt 5 évvel kitolhatja a régi használhatóságát.
Egyébként a Te döntésed, hogy hengeres marad vagy pótkerekes lesz. Ha nem gond, hogy még egy kicsit kell farigcsálni az autót, akkor mehet a pótkerék is.
Az biztos, ha új tartály kell, akkor új multiszelep is kell, illetve javasolják a csövek cseréjét is, mert lerakódások keletkezhetnek a régiben ami utána bonyodalmat okozhat.
nem sajnálom. Mindenképpen elmegyek, csak jó lett volna a késöbbiekben egy helyen minden szervíz. A fogyasztás nem hiszem, hogy lejjebb megy, bár eddig csak egy teletankos bemérésen vagyok túl. 7,6 liter csak országút. Egy 4wd ignistöl én nem várok jobb gázfogyasztást.
Ha jól emlékszem még a Landimra, nekem akkor is ilyet csinált, ha nem kapott fordulatszámjelet, szóval én azt nézném meg először, egy szál kábel, az elosztótól, vagy trafókról, a gázvezérlőbe.
Nézd meg a vezérlő biztosítékait. Volt már itt is szó róla, hogy van olyan vezérlő, ami ha nem kap áramot, akkor is átereszti a benzininjektorok felé a jelet - nem tudom, a tiéd olyan-e. Aztán persze kérdés, hogy ha kiégett a biztosíték, akkor mitől, de első körben mozgasd meg, hátha csak érintkezési hiba. Esetleg próbára tegyél be egy _ugyanolyan_ biztosítékot, ritkán ugyan, de előfordul hibás biztosíték is, amikor kisebb áramtól is már kiég.
Sziasztok! Pécsen vagy környékén tudtok olyan valakit aki érthet Landi rendszerhez, mert a ma reggeli indulás után, mintha nem is lenne beszerelve a gáz, nem világít a visszajelző és nem is vált át a rendszer. semmi előjele nem volt, hogy valami nem működik.
Ha szerinted egy határértéken túli dús keverék lámpát dob, és az minden esetben égéskimaradást jelent, akkor meg főleg nincs több kérdésem. :-)) Szó nem volt se rángatásról, se szaggatásról, csak annyiról, hogy nem megy 5.-ben, de negyedikbe visszaváltva megint jó. Hogy ez neked mitől égéskimaradás, azt nem tudom, de mostmár nem is érdekel. :-))
Ha röviden értelmezni akarom, amit a hibára írtál, akkor szerinted 4 hengerben kell, hogy egyszerre meglegyen, de mindössze a visszaváltás idejéig, ami ugye szerinted gyújtásrafótól, gyertyától függetlenül is csak egy visszaváltásig problémás, a trafók csak a 4.-et szeretik, na.. Rángatás nincs, tehát vagy megy mind, vagy egyik sem...
Csúnya történet kerekedik a végére, hamarosan bezárhat a bazár, van ott minden, aminek nem kellett volna lennie.. Mindezt azért cserébe, mert a jóember arra sem volt hajlandó, hogy a tulaj által adott másik motort két ember 4 óra alatt beépítse..
Visszavittem és mondtam hogy nekem rendeljen autómatát helyette. Viszont most tűnt fel, hogy 2015.feb-ban lejár a tartályom. Mennyibe kerül egy csere? Most hengeres tartályom van, tehetek bele pótkeréktartályt?
Nos erre nincs mit mondani , te tudod és kész . Javaslatom a következő: fogj egy kezelési utasítást és olvassad átt a hibajelző lámpa működésére vonatkozó instrukciókat. Nem bonyolult asszem.
Bár mostanában egy csomó mol kúton ott a molinó, hogy autógáz vásárlása itt, nem tudom, mennyiért veszik, és hogy eresztik ki a tartályból. :-)))))))))))))))
Ne sajnáld, + 100km távolság az igaz, hogy plusz pénz, de ha a fogyasztás is csökken, és a lámpázgatás is megszűnik, és nem kell többé visszamenni, az minden pénzt megér.
Múlt héten kitankoltam LPG-ből Kaposvár előtt a Balatonról Pécsre jövet. Nem volt nálam töltőcsonk, így Kaposváron egy magán kúton (270 Ft/l), majd külterületen egy másik magánkúton (295 Ft/l !!!), aztán Szigetváron (MOL, árra nem eml.), végül Szentlőricen (Agip, árra nem eml.) próbálkoztam sikertelenül LPG-t tankolni, mert nem volt csonkjuk. Pécsre érve, a MOL-nál jött össze csak a tankolás. Különösebben nem izgattam fel magam, 50 km körül mentem benyával, de a kutakon mindenhol jeleztem, hogy nagyon gyorsan megtérül egy töltőcsonk beszerzés... :) Volt ahol azt kaptam, hogy nem kötelező tartozéka a kútnak, így nem lesz. Jópofák... :)
Azóta Tolnán ismét teletömtem a verdát, kellemesnek számító 228 Ft-os literenkénti egységáron...
Válasz: cimszavakban ! Egészen biztos amikor villog a motordiag lámpa akkor égéskimaradás van valamelyik hengerben ,ezt EOBN keresztül gyönyörüen lehetne diagnosztizálni. Az , hogy ESGI a gázvezérlő az nem jelent feltétlenül rosszat, inkább a hibakeresést kezd a gyujtórendszer felül vizsgálatával .gyertya kábel esetleg trafó.