Ez így 200 LE. Azért elgondolkoztató hogy az abarth kicseréli a turbót a befecskendezősort a teljes kipufogót az elektronikát és a levegőrendszert hogy meglegyen a 200 LE ( a 155 LE/98 T-JET a kiinduló változat ) a tuningcégek meg miket ígérnek egy chiptuninggal.
na en *pontosan* ilyet akarok tavasszal csinaltatni. es persze 120 -> 160 paci (illetve majd meglatjuk mit tudunk kihozni, amugyis nyomatek a fontos). aztan mar csak egy jo lezer blokkolo kell elol-hatul. :DDD meg egy jo elet biztositas.
Pedig sirály, ha tiszta a terep és állat jól lehet gyorsítani is vele. Lehet, hogy csak az érzés más, hogy nem nyomod a gázpedált, de tényleg jól gyorsít.
ellenben en a tempomatot igy utolag sajnalom. bar haverom szokta mondani hogy en vagyok a tempomat. ugy be tudok allni fordulatszam szinten adott sebessegre mintha tempomat lenne a kocsiba, eloszor kereste is. :D van egy tok jo pozicio aminel ki tudom tamasztani a jobb labamat. :D fogyinal is sokat szamit ahogy neztem az hogy egyenletesen tartod a sebesseget.
Egyszerre sosem vezettem még 400km-nél többet,mindig megálltunk pisilni,vagy kajáért,piáért,nem tudom,nekem még nem nagyon volt alkalom,hogy sietve utaztam volna valahova.(Illetve egyszer,de azt le is irtam nektek.)
Stilos:
Még ma mentek vagy csak holnap reggel,csak mert én most fogok indulni kb. 20 perc múlva.(Akár mehetnénk konvojban.)
Nos, igazán kihalt autópályán még nem is voltam talán. Ha utaim során éjszaka értem autópályára, akkor se nagyon unatkoztam, mindig feltaláltam magam, bár nem mondom, h nagyon élveztem... Leghosszabb autópálya-szakaszom: valahonnan a dán-német határ közeléből Kiskunfélegyházáig. De az nem volt unalmas. (na meg volt benne a német-cseh határ közelében a kis hegyi, "rendes" út is)
nagy igazsagod vala, en is pont igy szoktam, csak altalaban hetkoznap hajnalban szoktam bemenni a belvarosba meg ahol ugy alapvetoen nem lehet nezelodni, mert toljak le az embert a tobbiek. monjduk en vagyok jobb, en is egybol haborgok ha elottem valaki turista tempot nyom napkozbe. rohadt egy vilag ez. :)