Mo-i opció: ahol gyanúsan gyenge a 95 (de mégis ragaszkocc a kúthoz, és vélelmezhetően nem egy tartályból), ott jobb ötlet a 98+.
Racionális kiegészítésem: inkább egy drágább kút jó minőségű 95-össel, mint egy szar kút 98-asa. (Én sose tudtam hibahatáron túli eltérést mérni, pedig sokat szarakodtam anno fogyasztásméréssel.)
Autófüggő opció: motortól (és persze benyától) függ, hogy van-e különbség. Volt egy angol autós műsor, ahol kimérték padon: a sima "családi" autónál nem volt különbség, a Golf GTI-nél már 15-20 ló, míg egy Impreza esetén meg még több. Ott sima vs prémiumot hasonlítottak össze. A sima 98-as elvileg nem szabad érezhető eltérést okozzon.
Chipfüggő: meg lehet írni úgy az autót (előgyújtás stb.), hogy erősebb legyen, de minimum 98-as kelljen bele. ;) És akkor nincs több gyötrő kérdés. :ppp
- De alapvetően szerintem ez is olyan hitkérdés, mint a periódusnál korábbi / bejáratás utáni olajcsere. Ártani nem ártasz vele: a kérdés csak annyi, sajnálod-e rá a pénzt.
Lerágott csont,de valahogy sosem kaptam egyértelmű választ a kérdésemre.Egy átlag mindennapi használatban lévőutcai autóba megéri prémium löttyöt tankolni azon kívül,hogy halkabb,és jobban megy vele?Persze tudom,hogy ez igazából hosszútávú kérdés,de valóban megéri azt a plussz pénzt?Azóta vagyok így mióta az egyik kút tulajdonos arc azt mondta nekem,hogy nehogy tankoljak nála mást,mint 95,mert úgyis mind 1 tartályból jön.(neves kútja van,pontosan nem tudom,hogy milyen)Na ekkor inogtam meg egy kicsit.
Beszéljünk az én esetemről,én ÖMW Carrera 95-öt tankolok,mert nem sokkal drágább,mint a sima,valamint érzek persze én is,azt mondom,hogy talán ez megéri nekem,akár hosszútávon is,de a többi nem.Ki garantálja azt,hogy valóban benne van az adalék anyag?Ki rakja bele,a kutas,vagy még a finomítóban?Hogy megy ez?
Jobb képet nem is tudnék küldeni,hogy milyen véget szeretnék,nagyon hasonló ezekhez,csak egy kicsit összébb vannak és izlésesen nagyobb átmérőjűek a csövek!
A futómű porig ültetve és keményítve, gyárilag becsövezve, 960 kg ra lefaragva. (500 abarth assetto corse) A GPA esseesse tudtommal 180 LE és sokkal nehezebb.
ehh ne is mondd, persze elfelejtettem megint magammal hozni a foto masinet es sajna most asszem ezert nem ugrok fel bpre. :))) bar. nem ugy ismerem magamat mint aki nem indul el 400km turara hajnalok hajnalan is. :) azert bizzunk stilosban. :)))
azert kiprobalnek egy ilyen spagetti-raketat. azt mondjuk nem tudom a futomuvon allitottak -e, mert azert uton is kell tartani ezt. am ellenben ez a hang, na ez fasza. lehet amugy rendelni GP-hez *gyari* sport kipuff rendszert, Hugoapi elo vadaszta 1x nekem, valami 1000 ajro kornyeke. :O :O :O persze ez sem jutott el ide. azon rohogok, hogy itt most ujdonsag a GP-hez rendelheto matricazas, pl angliaban meg mar a facelift elotti puntohoz is reg rendelheto volt. parts world szeru dolgokrol ne is beszeljunk. ha netan itthon valaki ilyet arul az garantalt hogy 4-5x aron ad tovabb.
en vagyok a kapocs, a kezdet es a veg, alfa es omega (megaLOL) mivel en lassan talalkozok mindenkivel mert en jarok ket azon polusaban az orszagnak ahol az 1km^2-re juto fiat autosok szama igen magas. :))))