Nem vagy! :)) Szerintem teljesen normálisak az érzéseid.Én is hasonlóan nézegetem a mai napig a "drágaszágot",és mindig ugyanarra a megállapításra jutok: Jól választottam(tunk)!
Tartalmaznia kell,mert külön lehet rendelni az active/dynamic szinthez is.Sajnos a rajz egyforma,a "part number",viszont eltér. Az ár viszonyítás kérdése.Ma 1 font=1 euro(!!!)
Ha Neked megfelel,akkor pénteken(ha az másodika..) kora délután tudok beugrani a cuccért legkorábban.(Vendégségbe megyünk,előtte elmennénk érte,autózás közben legalább szundít egyet Eszti)
Jeleztem Szabó-éknak a bepárásodó hátsó lámpákat,január első hetében megnézik,lehet,hogy a szigetelést kell cserélni,azt mondták.(Számomra ismeretlen felvevő volt) Mintha valaki említette volna,hogy gariban cserélték neki hasonló panasszal kompletten.Érdekelne,hogy melyik szervizben...
Üdv a klubnak, régen írtam, ha tudok olvasgatok, de arra sem jut mindig időm. Szépek a gépek!
Szóval az elmúlt idő történései: indexkart korábban én is írtam, hogy nem marad meg bal állásnál, nálam korábban is jelentkezett, amikor nem volt ilyen hideg. Múlt héten voltam Bestben, már megrendelték az újat, kíváncsi vagyok ha beleteszik változik-e a helyzet, majd megírom.
De eredetileg nem ezért mentem, hanem mert lecsekkoltam a motorteret múlt héten, és a hűtővíz harmadig sem volt a tartályban. Nosza nézessük meg, konklúzió hiba semmi, hűtőtartály feltöltve. Erre tegnap este állok ki a garázsból, kocsi alatt ott áll a fél tartály hűtővíz kifolyva tócsában. Pech, hogy múlt héten még nem volt jele ennek. Irány ma a Budaörsi szervíz, ott dolgozom nem messze, és most meg egy tömítés adta meg magát :( Nagyszerű. Főleg miután már a turbónál is megadta magát valami előzőleg, akkor is folyt a hűtővíz. Tehát januárban plusz két napot szervízre kell szánni, egyszer itt egyszer ott, örülök neki. Nem vészes hibák ezek, és ennek ellenére imádom, de fél éves korára 12 ezer km-el a háta mögött már 3 nap szervíz kinéz az autónak, ez azért számomra némileg bosszantó.
Ellenben megnéztem a Lancia Deltát, és hát igen a hátsó tér az jóval nagyobb, de belsőre a Bravo jobban bejön. Ma beleültem a Mito-ba is, élőben sokkal jobban tetszett mint képeken, lehet az én gyengém de a keret nélküli ajtó fogott meg leginkább :) Belülről is igazán minőségi, és érdekes de tágasabbnak tűnt mint GP, igaz lehet teljesen hátra voltak tolva az első ülések. Ha most kéne választanom, cirka 1 milla különbség miatt még mindig a Bravo mellett döntenék, de azért meggondolnám a dolgot :)
Onnan kb. egy százas. Nincs nekik készleten (korábban volt), úgyhogy vagy olyat vesznek, amilyet mondasz (egy boltban, dob + vég), vagy pedig viszel dobot... De a speciális kiképzés miatt nem hiszem, h az univerzális dobok felszerelhetőek (szépen).
Én ugyanígy vagyok egy év után is.Gyakran előfordul,hogy a nappalink ablakán kitekintve,a fedett beállóban álló kocsit nézegetem.Az asszony ilyenkor szokta a fejét csóválni...:-))
Előfordul az ilyen, de legalább mi jól szórakozunk rajta. ;)
Szerintem a tied is legalább ilyet szólna, hajrá! :D Én Gyulán, egy kis műhelyben. Precízen dolgoznak, a Coupé idején ismertem meg őket. Aki nem riad vissza a "chokito effektustól", annak bátran ajánlom is. (értsd: nem a legmodernebb felszerelések, nem csilli-villi műhely)
Tegnap nem volt ilyen, mármint, h a Bravod ellen rontsak. ;) De tény, h múlktor esélyem se volt ledolgozni egy elrontott váltás hátrányát.
Igen,ezúttal én rontottam,erre írtam is,hogy csúnyán kikaptam.:)
KÖSZI!! :D De azért említsük meg, h a dobom csak és kizárólag terhelésnél, kövérebb gáz hatására szólal meg, de akkor pár száz méterről is hallattszik, ha odalép neki az ember.
Megint meghoztad a kedvem,bár nem tudom,hogy mikor lesz belőle valami.Asszem körülnézek itt Szegeden is.Tényleg Te hol csináltattad?