..ar a nyomásszabályzó..be van ragadva,rohadva,állva és a működtető átváltó kar nem csinál semmit a rugóval és a tányérral... első körben szétszdném és beszilikonoznám az egészet.
Semmi bajom nincs vele csak informálódok valaki esetleg tud-e valami jót vagy ez a mogul milyen lehet mert ha jobb mint az akkor lecserélem 1 liter kell csak a fújóba szóval nem nagy mennyiség.
Hajtóműolajat szeretnék. Szőlőkifújóba kellene nem MTZ_be a lényeg, hogy valami olyan legyen ami jó minőség és nagy terhelésnek kitett alkatrészeknek jó és ne melegedjen annyira. Mogul Syntrans ezt találtam hogy ez valami extra jó az agroroll kft oldalán.
Sosem használtam még Modul nem tudom milyen valakinek valami észrevétele róla? Eddig Mol Olajat használtam Hykomol K.
Jó estét! A New Hollnadé, is hasonló ahhoz a COBO-hoz, már azt is kellett javítani, az is 12 voltos.
Ami itthon van az egy busz vezető ülés, jó áron sikerült egyhez hozzá jutni, na azzal sose lesz ilyen perelyezősdi gond, és hozzá teszem kényelmesebb ebben ülni mint az NH-é ban, nagyobb ülő felület meg valahogy jobb a kialakítása az egész ülésnek.
Üdv! Off következik Egy fórumos ismerős a kertitox permetezőre tett egy membrános szivattyút és a következő a probléma vizet kap a szivattyú ömlik vissza a víz a túlfolyó ágon, de valamiért nincs nyomás akárhová állítja a kart a nyomás szabályozón, meg akárhogy tekergeti a nyomásszabályzó állítóját. Mi lehet a probléma?
De melyik fajta van nektek,? mert nekem SC80 , de van SC 90 is. Az enyém még rendbe van perselyezésileg, de nem is sokat ment, viszont van egy havernak kb 8 éves gépbe azt már perselyezni kellett.
Csapágyat úgyis cserélni kellett volna, a neten 6500 körül adják kompletten csapágyakkal. Ha megint kibír 6 évet akkor remek. : ) Köszönöm a segítséget.
Üdv. Nekem az "újba" COBO 12v-os levegős van , de én nem vettem észre hogy jobb volna a levegős mivolta miatt mint a másikba a STAR mechanikus. Amúgy nagyon kényelmes ez a Cobo, jó a párnázása, előre hátra mozgás is van , csak azt mondják a perselyezése ennek is kimegy , de a Star is volt már persejezve és elég nehéz javítani őket.
Van egy 6 éves cseh káttételes önindító, ami hajt rendesen, de amikor indulna a gép, akár hidegen akár melegen egy-kettőt pöffen, akkor felpörög az indító a motor meg nem indul be. Olyan mintha kidobná a bendixet. Vagy megszalad a szabadonfutó?
Szétszedtem, de kisebb csapágylógáson kívül más hibát nem véltem felfedezni.
A kép nehéz ügy messze lakik a haver ,de egy busz ajtónyitó levegő munkahenger működteti ifa levegő kapcsolóval ! Egyszerű ,mint ami az apródon van totál ugyan az !Az ülés ,miatt megy a kompresszor neked? A sógoromé elektromosan dolgozik igaz 250 volt bele a grammer!
Tegnap trágyát vittem egy fuvart! Néztem az olajnyomás változást de úgy veszem észre mindegy milyen 15w-40-s olajat teszek bele mindegyikkel ugyan úgy leejti a nyomást melegen nincs ezek között különbség!
Amihez kompresszor kell állandóan ,ha viszont mindennap használod ,mint aki a difit is átalakítja kinek ,hogy válik be !A levegős difi előnye csak egy nem keni össze olajjal a féktárcsákat ,ha kimegy a gumigyűrű !Az első hajtás bekapcsolását is így oldotta meg az ismerősöm ,kidobta a kart belőle és ennyi !
Vasárnap ne dolgozzon senki! Ma kimentem, egy ha tárcsázás után úgy elment az olajnyomás, mintha soha nem is lett volna... Valakinek van ötlete, mi történhetett? Tényleg nincs semmi olajnyomása, sehol. A centrifugál szűrőbe sem megy fel. Lehet olyan, hogy az olajszivattyúról leesett a szívócső, vagy elnyírta a fogaskerék a reteszét, vagy csak simán a szivattyú szart be? De egyik percről a másikra? Egyéb ötlet?
Kipróbáltam amit mondtál,beljebb tekertem vagy három menetet is a töltés csavaron,de nem változtott az indítással semmi sem csak annyi hogy amikor elindult most füstölt alapjáraton ugy hogy visszatekertem oda ahol volt.ugy érzem az adagolósom nem akar vele foglalkozni mert mindig kompressziót akar velem méretni.hiába mondom neki hogy erő van a gépben de mindig azt mondja hogy a hüvely falára rákenődő olaj ad annyi tömitést hogy attól is van erő amit én speciel hülyaségnek tartok mert akkor meg enné az olajat de ebbe olajcserétől olajcseréig egy deci el nem fogy,tegnap fát vittem a lullai elkerülőn eléggé huzamos hegy,völgy,hosszú kilencbe vitte 2000-es ford.0.5-06. turbónyomással,füst nélkül.Kaposmérőn van még egy adagolós azt mondják az is jól megcsinálja.
Fú na most én is elgondolkodtam 3. vagy 4. De igazából az számít h a permetezés miatt ne álljon halomban hanem csak legyen megtépve majd a rendes kaszáláskor eltűnik azt meg szigorúan 3-al csinálom, hogy szép legyen.
Hát szinte azt lehet mondani, hogy meg is érdemled, ha a gengszterváltás után 24 évvel még mindig azt a szélessoros művelési rendszert tartod fent, amit az idióták MTZ-khez csináltak. Régen be kellett volna sűríteni...
sziasztok van nekem egy wiraxos ekém tavaj télen vettem és van egy olyan hibája hogy akárhogy állitom a 3. ik ekefej keveset forgat az elsö második egyformán forgat a 3 madik nem akar és igy csunya a szántás az lenne a kérdésem mit álitsak rajta