Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Hosiminh Creative Commons License 2014.08.15 0 0 52857

üdv:
debreceniekhez:
csak bennem fogalmazódott meg,hogy a galamb és házgyár utcán mintha jobban pörögne a kút számlálója? mivel eddig az utóbbi időben üres tankba a legtöbb kúton 38 liternél több nem ment bele, itt náluk pedig 40.

R!ck4 Creative Commons License 2014.08.15 0 0 52856

Javaslom olvasgass többet, és próbáld elérni azt, itt is és a műhelyben is, hogy az terjedjen el rólad, korrekt áron dolgozó, hozzáértő és szerény ember vagy. Ha tudsz tanácsot adni, tedd meg, ha nem, nem kell okoskodni, ennek a topicban nem az a célja, hogy mindenkit megtanítsunk gázt szerelni, ecut felprogramozni. Aki itt segítséget kér, az pont azért kér itt, mert egyrészt nem látja a saját helyzetét tisztán, másrészt ötleteket vár. Ha Te tudtál volna segíteni neki, és akartál is volna, már megtehetted volna, mégse tetted. Én nem vagyok gázszerelő, amit tudtam, segítettem. Ha ez neked sok, ne járj ide, nem kötelező.

Addig amíg ezek nem mennek, próbálj képet alkotni olyan termékekről, amiről a beszerelés után derül ki, hibás. Rossz reduktor, rossz map szenzor, stb stb, volt már itt is nem egy olyan gázszett, ami hibát produkált, és kiderült, a reduktor a rossz, csere után minden gond elmúlt. Ilyenekre nem tudsz, vagy nem akarsz emlékezni? Nem baj, csak tudjuk, mégis hogy látod.

Ha szerinted a föld nevű bolygón megszokott minőségellenőrzés olyan szintű, hogy nem létezik ezen  átcsúszott, de nagyon rövid időn belül hibát produkáló, csereérett alkatrész, akkor csak gratulálni tudok, mérhetetlen korrektség, és szakmaiság jellemezheti azokat az embereket, akiknek  a többi hozzászóló  személyével foglalkozni  van kedvük, a létező, megtörtént esetek alapján konzekvenciát levonni már nem vagy képesek... Mindenkit úgy lehet megítélni, amit látunk, hallunk, olvasunk tőle.

Rólad akkor most ennyi maradt hirtelen a fejekben.

Előzmény: Csanak,p (52853)
ignis4x4+lpg Creative Commons License 2014.08.15 0 0 52855

majd rádugunk, de 90 km-re van a szervíz tőlem. az eddigi hibák megszűntek, és mivel ez a hiba már nem balesetveszélyes, ezért kibírja még ezt a 2-3 hetet amíg visszakell vigyem egy utánállításra. meg a reduktort is kicseréltetem egy újra. ebben már van 140 ezer km.

Előzmény: saintVTi (52854)
saintVTi Creative Commons License 2014.08.15 0 0 52854

amúgy, ha reprodukálható a hiba, miért nem dugtok rá egy kábelt menet közben? Azon szépen látszódna mi történik ilyenkor, aztán ki lehet találni, hogy mi a probléma forrása, ha csak sípol, és nincs más jel, a kezelési útmutató leírja mik az általános hangjelzések, és azok mire utalnak

Előzmény: ignis4x4+lpg (52851)
Csanak,p Creative Commons License 2014.08.15 0 0 52853

Megkérlek  fölöslegesen ne koptasd a nevemet , itt és máshol se ! Másrészt úgy gondolom szakmailag nem vagyunk egy hullámhosszon,súlycsoportban : te a hozzászólásaidból  úgy látszik a beszerelés során vittek bele hibát vagy felelőtlenül programozták fel. Én  pedig feltételezem hogy egy gáz szerelő kollega ugy adja átt az ügyfélnek , hogy hibátlan az autó és még garanciát ad mellé.  Végül de nem utolsó sorban , javaslom olvass több műszaki  információt és műveld magad . Az utólagos rendszerekben soha nem  az ecu állitódik el, inkább a mechanikus alkatrészek kopása és a gyujtás elégtelenségeiben bujik meg a dolgok veleje.

Előzmény: R!ck4 (52852)
R!ck4 Creative Commons License 2014.08.14 0 0 52852

Égéskimaradás, Csanak megmondta. Fogadd el, ez már ilyen marad.

 

Viccet félretéve, és tényszerűséget beleadva simán lehet nyomás, programozás gond, hozzáértő szerelő (pl olyan, amelyik nem csak az égéskimaradást vizionálja) 10 perc alatt látni fogja, és ha alkatrészcsere nem kell, gyorsan orvosolni is fogja.

Előzmény: ignis4x4+lpg (52850)
ignis4x4+lpg Creative Commons License 2014.08.14 0 0 52851

 nem értem, hogy mitől lesz egy esetleges darabosabb kuplung használattól nyomáscsökkenés? 

Előzmény: Dreamer (52849)
ignis4x4+lpg Creative Commons License 2014.08.14 0 0 52850

na de most tényleg miez! ha finoman engedem vissza a kuplungot akkor nem csinálja. ha viszont kipörgetem 3500 körülre, felváltok, a kuplungot kicsit gyorsabban engedem vissza, akkor elkezd villogni és sípolni úgy mintha kifogyott volna a gáztank. ki be kapcsolás után simán ,megy tovább minden. ezt eddig nem csinálta :-(

Előzmény: R!ck4 (52848)
Dreamer Creative Commons License 2014.08.14 0 0 52849

Vagy hibára fut, vagy pedig a nyomás körül van gond (lecsökken vagy nagyon elszalad...)

 

Dreamer

Előzmény: ignis4x4+lpg (52847)
R!ck4 Creative Commons License 2014.08.14 0 0 52848

Csanak megmondta, égéskimaradás. Kiolvasni se kell, égéskimaradás, tehát az ott nem checklámpa, hanem égéskimaradás- lámpa. Csak azt nem tudom, mi van, ha a lámpának van égéskimaradása? :-))

Előzmény: ignis4x4+lpg (52847)
ignis4x4+lpg Creative Commons License 2014.08.14 0 0 52847

urak. a hibajelenség a következő. kigyorsítás után ha felváltok egy fokozatot pl 4-ből 5-be, amint leveszem a lábam a kúplungról, kidob a gáz üzemmódból. ezmiez ? :-(

Dreamer Creative Commons License 2014.08.13 0 0 52846

Kapható a cső, sajnos nem lehet akármivel pótolni!

 

Dreamer

Előzmény: Kutibi (52845)
Kutibi Creative Commons License 2014.08.13 0 0 52845

Üdv.

Üzemanyag ellátást kell megnézni!

Így jártam a napokban én is!Üzemanyagtartályban lévő műanyag cső elrepedt!

 

A képen a fekete bordás csőröl van szó!

Előzmény: Lazyone (52590)
ignis4x4+lpg Creative Commons License 2014.08.13 0 0 52844

Na látom vetted a poént :-)

Előzmény: R!ck4 (52827)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.13 0 0 52843

Azzal tudsz tankolsz, mint itthon.

Szerintem úgy jársz a legjobban, ha bepipálod a nagyobb társaságok honlapján a töltőállomás keresőben az lpg-t, (horvátul (auto)plin ). Teljesség igénye nélkül Ina, Tifon, Crodux, Petrol, Lukoil. Talán tudnak a honlapok angolul is.

Közben pl Pélmonostoron már akár 4,58-ért is lehet megint tankolni, csak a forint árfolyam ne lenne a béka valaga alatt... Így, vagy úgy de mindent el kell mindig baszni... :)

Nagyátlagban saccra olyan 4,85 körül lehet nem autópályán.

 

Előzmény: 208D (52835)
MM. Creative Commons License 2014.08.13 0 0 52842

Hát rá kell dugni egy gázelemzőt, azt megmondja hol van a gond..

a HC és CO értékekből lehet következtetni hogy gyujtás vagy keverékprobléma..

Egyébként meg csak cserélgetni tudsz..

Előzmény: aquila1900 (52841)
aquila1900 Creative Commons License 2014.08.13 0 0 52841

Ez egy 20-on éves Lancia, 1.8 8 szelep. Eddig minden klappolt vele (OFF az olasz autós ellenszenvet cáfolandó... ON)...

Az a baj, hogy nem szeretnék találgatva az egész gyújtást mindenestől kidobni, ha nem muszáj, főleg így, eredmény nélkül...

Előzmény: Dreamer (52839)
aquila1900 Creative Commons License 2014.08.13 0 0 52840

Igen, gyújtásnak tűnik... A gyertyák közül egyik érintkezőjén volt egy kis feketés lerakódás. A gyertyák is cserések lennének? fél éves Densok.

A többi info eggyel alább... :) Köszönöm mindenkinek eddig!!! :)

Előzmény: szappanos autógázszerelés (52830)
Dreamer Creative Commons License 2014.08.13 0 0 52839

Bocsi, milyen autóról is beszélünk?

 

Dreamer

Előzmény: aquila1900 (52837)
Dreamer Creative Commons License 2014.08.13 0 0 52838

Én azért kivárnám a végét, ugyanis, volt egy hiba. Elkezdted keresgetni az okát, közben sikerült még továbbiakat okozni.

 

Ha a trafó körül csattog az azt feltételezi, hogy szerencsétlen csak ott tud áthúzni, mert a gyújtás valamelyik eleme hibás.

 

Dreamer

Előzmény: aquila1900 (52837)
aquila1900 Creative Commons License 2014.08.13 0 0 52837

A reduktor nálam (2 és fél év alatt) még nem volt...

De közben kiderülni látszik, hogy aki a gyújtásra tett, nyert: benzinen is elkezdte: rángat, csattognak a szikrák ide-oda, főleg a trafó körül... Kábel, elosztó, rotor csere után se jó még. De legalább nem húz át. Nem tudom már, komolyan... marad maga a trafó, vagy a gy.tekercs?

Előzmény: Dreamer (52819)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2014.08.13 0 0 52836

Szivárgás, túltöltés, dohányzás...

 

Benzinesek is robbannak, kiégnek néha. Az elektromosok is. Hatásvadász cikk a félelmetes Lpg-ről.

Előzmény: MM. (52832)
208D Creative Commons License 2014.08.13 0 0 52835

Sziasztok!

 

Lusta vagyok visszaolvasni, biztos sokan kérdezték már:

Horvátország gázkút lista hol érhető el?

Tankoláshoz kell adaptert szereznem vagy van minden kúton adapter magyar ( olasz ) csatihoz?

Dreamer Creative Commons License 2014.08.13 0 0 52834

Hatásvadász kicsit ez a cikk, nekem úgy tűnik, hogy túlnyomás vitte szét a tartályt.

 

Ez a cikk, csak arra jó (mint a médiában a hírek legalább 80%-a), hogy megrémítse az embereket, hogy az LPG rossz, és akinek ilyenje van vannak felrobban az autója.

 

Utána járni az már smafu, hogy nem szabványos tartály volt az autóban, lejárt a nyomás próbája, meghibásodott a töltőberendezés nyomásszabályzója vagy mittumén. :(

 

Dreamer

Előzmény: MM. (52832)
M.Sanyi Creative Commons License 2014.08.13 0 0 52833

Most megint 239.-

Előzmény: aronpapi (52821)
MM. Creative Commons License 2014.08.13 0 0 52832
Janika70 Creative Commons License 2014.08.13 0 0 52831

1350kg +  a 4 személy. Helyben 25km-n belül legtöbbször a Swiftet használjuk mászkálásra, bevásárlásra.

Előzmény: Maketheworldabetterplace (52829)
szappanos autógázszerelés Creative Commons License 2014.08.13 0 0 52830

Szinte 100%, hogy a gyújtás a rossz. Vedd ki a gyertyákat, és keress rajtuk nagyon vékony barna csíkokat, ha ilyet találsz akkor cseréld ki a kábelek,és a gyertyát is megint.

Előzmény: aquila1900 (52816)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2014.08.12 0 0 52829

Hegyeken-dombokon nekem is kevesebbet evett a gépem. Felfelé magasabb hatásfokú munkaponton terheli a motort, lefelé spórol.

Picasso hány kg-os?

Előzmény: Janika70 (52826)
Csanak,p Creative Commons License 2014.08.12 0 0 52828

Szóval akkor égéskimaradás volt , az injektorok szórása miatt....másrészt : mert keverékképzési hiba miatt még senkinél nem villogott a motordiaglámpa .

Előzmény: R!ck4 (52827)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!