A szétszakadt kutyacsont nem okoz ilyen durva tüneteket. Én azt vettem észre csere után, hogy ha hirtelen gázzal indulok vagy motorféket használok nem koppan. Egyátalán nem rángatta a motort csak bólogatott előre hátra terhelés irányától függően.
Szia! A "kutyacsontnak" nevezett alkatrész he szemben állsz a motorral, akkor a bal felső részen??? Szét szokott szakadni a gumi benne, ez tipikusan ilyen tünetet ad.
Ha valakinek valami kell a vekiből írjon mélt. Benne egy szerinte megfelelő, de KORREKT árat!
Postázni nem nagyon szeretnék. Mert:1, Nem bízok a postában (már szívtam be miattuk), 2 nem az enyém az autó szivességből árulom ki, de szeméylesen mindenkinek szivesen állok rendelkezésére. Meg személyesen megtekinthető a cucc, és ha mégsem tetszik nincs harag sem kíráskodás, hogy nekem nem kell fizessem vissza a pénzt, meg fizessem még a retúr postát is...
Eredetileg iszonytat szar b1es lámpákkal vettem. Amúgy is az való bele. Most b2esé van benn, de már egyik rokonom napi szinten kúrogat, hogy neki kell a szolgálati kocsijába, mert lezúzta őket és nem lát, év végén meg leadja a kocsit és nem akarja, hogy ráverjék a 2db új fényszóró árát.
A xenon meg csak nyár közepén kerül bele amikor szedem atomjaira a szekeret. Megy bele a digit kílma radiátor cserekor, bekábelezem a gyári riasztót, bekerülnek az érzékelők, kpzár modult is kicserélem, a szintező potméterek kábelét is be kell húzni a kötegbe.
Utána meg rakom össze felé. Mindeközé még be kell iktatni egy karosszéria lakatolást (2 hátsó sárvédő ív kezd megmihájlani, első sárvédő elkezdett peremnél eltűnni, csomag tér ajtóból b2 lesz meg motorháztető is cserélve lesz mert valami f@sz lecsukáskor rátehénkedett és olyan hullámos lett mint a Balaton, küszöb szpoilereket felrakni), fényező bácsihoz betolást (a legelső karctól a leg utolsó rozsdafoltig minden ki lesz javítva)
Akkor ha minden megvan és elkészül a mű mondhatom, hogy egy közel teljes i500as külsőt és nekem tetsző belsőt kapott a szekér :D
Padlógázt csak inditáskor nyomtam, másképp nem indult. És igen, a hőmérséklet érzékelő volt a hibás. Hidegen és üzemmelegen is jó értéket küldött, viszont az "átmenetben" nagyon meghülyült. A lényeg hogy megoldódott. Köszi a választ!
nem tudtok véletlenül valami faintos boltot, ahol pénztárca barát áron lehet kapni első fékbetét garnitúrát? Mülleréknél néztem, ott a legolcsóbb és német is (állítólag), erre felénk 14ezer a legolcsóbb és olasz...
Új vagyok itt is és a vectrások körében is. Legalábbis a B vectrások körében. Pár hete sikerült hozzájutnom egy 1.6os 16 szelepes vectrához. Régóta szerettem volna már egy ilyet. Most viszont előjött egy hiba rajta. Olyat csinált tegnap este, hogy kb másfél órás állás után nagyon nehezen akart beindulni. Csak padlógázzal indult be, és még egy fél percig fordulaton kellett tartanom, mire helyreállt a rend, mindenzt szép nagy füst is kisérte. Aztán mentem vele 50 km-t minden gond nélkül. Reggel is indult, viszont ma napközben megint megcsinálta párszor. Tipikusan olyan mint mikor megszívja magát. De mi okozhatja ezt? Ha már beindult és "kiforgattam" onnantól minden jó. Megy szépen, jó az alapjárat. Bár az néha ha kinyomom a kuplungot leesik 500 körülre aztán vissza alapjáratra. De ezt csak ritkán. Viszont ez a nem indulás ez bosszantó. Járt már igy valaki? vagy esetleg valami ötlet? Lehet hogy csak gyertya? Előre is köszi az ötleteket!
Sziasztok! Régebben valaki ajánlott itt nekem 16 os Omega felnit.Sajnos 17 es nem túl egészséges az autónak.Ezért keresek16 os Omega felnit.Ha valaki tud kérem jelezze.Köszi. Lifu@gmail.hu vagy itt.
Sajna eladó lett kedvenc járgányom /persze ez miatt még érdekel kiskaldi a tanksapka kp zár motorja / 2001-es dti, 200000 km,novemberi müzsakival. 960.000-ft hirdetem de 9-ért el lehet vinni.És nagyon megkimélt állapotu kivül belül.
Szombatig nem megyek a kocsihoz mert nem a közelemben van. Szombatra meg vasárnapra azért toborzom az alkatrészre jelentkezőket, hogy akkor bontom széjjel felé :D.
Ha addig nem derül ki, hogy olyan-e lefényképezem.
Csinálhatnál képet a szervószivattyú tartóöntvényéről, ami a blokkra van csavarozva. Az ugyanis nekem eltört. Vagy valaki nézze már meg EPC-be, hogy az 1.8-asé és X20XEV tartója egyezik-e.
Valaki rakott már sima kurblis ablakemelő helyett elektromost a Vekibe?? A mechanika ugyan az lehet, vagy kompletten kell cserélni azt is? Már mint úgy értem, h nem elég a mechanikusból a kurblis részt kiszedni, az elektromosból meg a motort, és már mehet is a csere?? (persze ha lehet) illetve a kábelköteg az benne lehet az autóban? Még nem volt időm megnézni, de a kézifék előtti műanyagot felpattintottam és ott vannak az ablakemelő csatik, az ellen darabban pedig van egy pár fölös vezeték ezért gondolom, h be lehet kábelezve egészen az ajtókig. Szóval lehet elég lenne egy ajtókábelköteget cserélni és minden jó is lenne?? Mert van egyik ismerősömnek egy törött gépe ami már 4éve csak áll... és lehet bele menne, h kikapjam az ablakemelőket belőle, a sima kurblis ablakemelőt meg beraknám az ő gépébe. Legalább ócsóból meg lenne :)
Az nem akkora gond. Ugyanis mindent nekem kell kinyernem belőle tehát ha kell néki szól és reggel neki esek kikapom a motort alvázkerettel aztán leszedem róla :D
Nem félek én az ilyen munkáktól :)
Tehát még mindig áll adolog. Bárakármi eladó eből a vekiből.
Kivéve könyöklő, mert Vlad19 cartárs rácsapott mint gyöngytyúk a meleg takonyra :D