Volt egy kis akksi kálváriám és remélem a végére értem.
Az akksi gyakorlatilag szépen lassan megadta magát, egyre nehezebben indult el, majd e hétvégén végleg beadta a kulcsot és nem akart indítani. Barátomat kértem és rámértünk. A 680-as indítóáram erőssége nem volt, csak 50, a 680 ellenében :-( ...mindegy, csere. (már a kivétel sem volt egyszerű, Zolforg telefonos segítségét vettem igénybe) ...ismét köszönöm!
...de mivel egy kicsit félek, azért még tudakozódnék: Mennyi idő múlva áll be a kocsinál a teljes nyugalmi állapot? és normál esetben mennyi az energia felvétele a kocsinak? Szeretném majd kiméretni, hogy nincs e valami fogyasztó .... biztos ami biztos. ...mivel múltkor volt egy biztosíték (monitor, GPS stb) tönkremenetel is, szeretném, hogy ha gond van, most megoldódna!
...remélem a gondolatmenet rendben van, de ha nem, szóljatok :-)
Aki felújította a vezérműszakadt autót, és futóművet újítatott fel magának csináltatta meg, 500 000et költött rá, csak sajnos az illető már nincs közöttünk és így tudnám megvenni áron alúl. Új autót semmiből nem tudnék venni, viszont tudom mi van megcsináltatva, és nem pedig lutrira veszem, talán ez mozgat, illetve beleűltem és nagyon megfogott, mind a kényelem ,és mind a látvány, gondolom nem kell mondani. Viszont szétnéztem az autóeladós honlapokon, és azt tapasztaltam, hogy 120-160 e km nél sokan válnak meg a géptől, van ennek valami oka????
Termeszetesen benzines, V6 coupe utan ugy erzem ez nem volt visszalepes! ;-)
Kepeket dobok majd fel, most novemberben lesz 8 eves, 109e km van benne, vezermuszij szerintetek birja jovo tavaszig, vagy mindenkeppen tartsam be a 8 evet es csereltessem novemberben? Addig max 5000 km-t gurulok vele.
Ismerem ismerem, de nekem az előző autómat mikor eladtam, a csávó nem cserélte ki a vezérlést, úgy ahogy mondtam, és összehajtott minden szelepet stb stb, és azóta meg kajálja az olajat rendesen, más hangja is van stb stb.
A múlt héten végre sikerült beszereznem álmaim 407 sw-jét, 3.0 V6 sportline, nagyon sok gyári extrával, valós 109e km-rel, gyári fényezéssel, gyönyörű színben, csak sajnos a jobb oldala végig van karistolva egy kulccsal, de ezt a "hibát" hamarosan szeretném kijavíttatni. (Ehhez minden ötletet szívesen fogadok!)
Az autó eddig nagyon tetszik, remélem semmi különös hibával nem lep majd meg, néha (szerencsére elég ritkán) gyorsításkor fura hang hallatszik előről, amit egyelőre nem sikerült beazonosítanom, kb 5 sec.-ig olyan, mintha egy csapágy sivítana magasabb frekin, kissé hangosan.