Mivel Sanghai-ból jön a cucc, szerintem nagyon kínai. Bekell rendelni belőle vagy 5-öt, és akkor jó sokáig elég lesz:)
Én is most szereztem be egy váltógombot bontóból, de még nem álltam neki kicserélni. Valaki tudja pontosan hogyan kell levarázsolni? Azt már tudom, hogy tekerni nem szabad.
Nekem ilyen van pár éve. Sajnos már úgy jött, hogy 1 helyen kicsit karcos volt és sérült, de gondoltam nem számít. Nos ott tovább "sérült" picit és már kicsit arany színű 1 nagyon pici foltban. Agyalok épp egy ilyenen meg 1-2 másikon. A gyári Citroen Sport nem tetszik... :(
Én is nemrégiben szedtem szét a pillangószelepet, nekem kicsit volt csak koszosabb 150e km-nél, viszont érezhetően javított a gázreakción a pucoválás, mert eltűnt a torpanás.
Amúgy írtam neked emailt a 407-es fórumban feltett kérdésre, de nem válaszoltál...
Xsara II-nél engedélyezni kell a cd-tárat a fejegység beállításainál és a kijelző beállításainál is. Nekem nincs meg a kódkártya és ment anélkül is. Xsara I-nél nem tudom, hogy kell-e, mert azokban nincs BSI.
Kérdésem lenne a következő, van egy 2002 es xsarám, nem rég ültem egy 2004 esbe es nagyon megtetszett a fém váltógombja, esetleg nincs valakinek eladó? Vagy hogy honnan tudnék szerezni? Eggyáltalàn kompatibilisek egymással?
Mennyi km után szedted le? Abszolút nincs elszennyeződve, ha már pár 10ezer óta nem lett takarítva. A csövek a kartergáz csövek, melyeken távozik a motorban keletkező olajgőz/kartergáz. Ezt környezetvédelmi okokból vezetik vissza szívócsőbe, hogy a motor elégesse. Tisztítsd meg a pill szelepet a zöld tömítéssel együtt plusza map szenzort és kész.
Üdv! Na, 1 hét sem telt el, mióta tanácsot adtam a témában, ismét utolért engem is az Antipollution Fault... :( Van valakinek jó állapotú bontott trafója netán, 1.6 16V-hez?
Ami pluszban szomorú, hogy lehúztam az akkusarut, hátha ennyi elég lesz neki (nem volt), és azóta nem megy a távirányítós kp-i zár...! Pedig sokszor volt már lehúzva a saru, de sose felejtette el. Azt meg csak márkaszerviz javítja meg, 5000-ért.
I-esnél nem tudom, hogyan megy, de II-esnél a BSI-ben engedélyeztetni kell a CD tárat (kódkártya kell hozzá meg valaki, akinek van Lexiája, pl. bármelyik Pug / Cit szakszerviz)
Köszi! Ez jónak tűnik :) Egyre jobban hajlok erre a megoldásra, de valamiért pont az én rádiómmal ( PU-2471A(J) ) nem kompatibilis egyik Yatour cucc sem :( Valamiert RD3 helyett RD3-01 csatija van...
Közben találtam egy ugyanilyen problémával küzdő kolegát itt a fprumon. Tehát pontosan egy ilyen keret kellene nekem is. Ha valakinek van esetleg, szóljon, ne tartsa magában :)
Nekem 1.6 16v-ben mindig Eyquem RFN58HZ volt(gyárilag is) és most is az van benne. Eddig nem volt semmi rossz tapasztalatom. 60e-s az előírt csereperiódus. Én 50e-enként cserélem és eddig mindig szinte úgy nézett ki mint az új. Aránylag kevés helyen árulják, viszont nem drága.