Úgy döntött a családi kupaktanács, hogy idén csak ellátogatnánk a fórum talira. Az ok pedig csak annyi, hogy mivel Mezőberénybe lesz a tali, nekem pedig vannak rokonok az Alföldön (pontosan Okányban), így összekötnénk a kellemest a még kellemesebbel (már elég rég jártam náluk) család látogatásos fórum tali látogatás :P :D
Az alapanyagokat hogy szoktátok össze szervezni? Egy valaki megveszi és össze dobjátok az árat? Vagy mindenki visz valamit? Mihez mire lenne még szükség? Csak, hogy ne hülyeséggel a kezemben állítsak oda??? Szívjátok a véremet így is elégszer :P UGye Ádibébi?! :D Jah drága lemaradt :P Csak, hogy kerek legyen :D
Őrmi, majd valahogy pontosítani kéne, h a táblázatban az éveket (0-3, 3-6, stb) nem onnantól kell számolni, hogy a mostani tulaj megvette a járgányt, hanem az első forgalombahelyezéstől.
Tegnapelőtt vettem egy 307-est (2002-es, 2.0 Hdi, 110 Le). Ahogyan hoztam haza (205 km) minden okés volt, talán annyi, hogy 115-nél, sebességtartás mellett egy nagyon minimálisat, mint ha berángatott volna a motor, a feleségem nem is érezte, de én igen.
Ez nem is zavar ahhoz képest, ami tegnap reggel, illetve ma reggel "fogadott".
Először is reggel, amikor ráadom a gyújtást, kiírja, hogy: economy mod active. Tegnap reggel, miután beindult, a motor rángatott menet közben és nem pörgött fel, dadorgott. Végigidegeskedtem a napomat, addig szegény fater próbált meg infót szerezni. Délután elmentünk vele egy körre, ahol kb 1 km után megjavult, szó szerint.
Úgy döntöttünk, hogy nem szólunk még a régi gazdának, majd ma reggel meglátjuk.
Hát ma ugyanez a jelenség: gyújtás - economy mod actice. Majd beindítom, 1-2 mp-ig jár a motor dadogva, majd lefullad, közben néha felvillanik az anti pollution fault hibaüzenet. Próbáltuk még 3x indítani, de ugyanez, beröffen a motor, majd leáll, gázadásra meg pláne.
Abszolút tanácstalan vagyok. Imádom a francia még ezek ellenére is, és szeretném ha jó lenne az autó.
2 dolog zavar. Az, hogy a gazdája sz@rul adta el nekem és nem mondta, a másik pedig, hogy Siófokon nem nagyon ismerek rendes szerelőt, aki meg rendes, az pedig nem ért hozzá annyira.
Mit tanácsoltok? Vigyem el márkaszervízbe? ( A szentek mennybemenetelénél nem hiszem, hogy az elsők között lesznek :D ) Egyáltalán nagy probléma lehet? A részecskeszűrő dugulásán kívül más is lehet?
Azt hogy érted, h "xx km óta használom"? Azt írjuk be, ahány km-esen vettük, vagy azt, h mennyi km-t tettünk bele?
A két változat a táblázatra vonatkozik, v a linkjére? ha a linkre, szerintem a kiscsávós maradjon, mert jobban észrevehető, mint a menüsorban lévő. Onnan az ember nem igazán tudja, milyen táblázatokra is gondoljon.
Robi a táblázat gyártó mágus, a kitöltés lehetne egyedi, volt már ilyen-olyan gyűjtés, de nehéz hozzáférni. Ni meg rajta múlik az is, hogy ki tudja-e rakni valami jól látható helyre az oldalán.
Nekem itt a fórumon tanácsolta valaki, hogy inkább legyen nálam szimmering, mint ne. Gondolom nem feltétlen lesz cserés, de az enyém pont az lett. Előtte nem folyt, utána igen. Lehet a véletlen műve is, de inkább a féltengely ki-be okozta. Az más kérdés, hogy utólag cserélték ki.
A váltó szerintem csak úgy jön le ha kihúzzák a féltengelyeket, de nem vagyok szerelő, nem akarlak félrevezetni. Vettem váltóolajat is, de nem kellett. És a hosszabb oldali féltengelyszimmeringet sem használtuk föl végül. Így végül maradt egy liter felesleges váltóolajam, meg egy féltengelyszimmeringem. Nem volt drága, ha pesti vagy és érte jössz elviheted mindkettőt, hogy legyen Nálad ha nem kell visszahozod. Az enyém 1.6 benzin 2004-es SW. Nem tudom, hogy 1.4-be jó-e.