Elnézést, félreérthető voltam. A Balkán u és az Ecseri között lévő fedező jelzőre gondoltam, mint értelmetlenre. Ott csak céges autóforgalom van ugyanis.
Szerintem a 3-nak A Mexikóitól a Nagy Lajosig nincs baj azokkal a megállóival. Sokan használják és a menetidőn sem ront, ahogy a kivételük sem javítana érdemben. A Czobor u-nak nem sok értelmét látom viszont én sem. Az Örsig szintén nem hiszem, hogy gond lenne a megállókkal. Az nyilvánvaló ökörség, hogy 2 megálló lett az Örsön, de hát ez van. A Finommechanikával sincs baj, sokan dolgoznak ott. A Terebesi 1-2 lézengő utast és a fel-felbukkanó zacskósokat leszámítva értelmetlen. Liget térig megint semmi gond. Mázsa tér szerintem jelenleg indokolatlan. A 62-nek is lehetne simán a Liget tér a vá-sa. Sőt, ha így lenne, visszafelé adott lenne a kettős megálló lehetőség, amit azért ki lehetne használni. Legalábbis abban az esetben, ha mondjuk egy 62-es és 28-as van ott, vagy valamelyik mögött egy 3-as. Mivel a 3-as csoport le van tiltva arról, hogy a Szent László térnél a beérkezskor esetleg elérhető jelzésen kihaladjon. Persze, ha a piac helyén épülni fog valami, ami közlekedőket indukál, akkor lehet majd értelme újra a Mázsa térnek. A Nagykőrösiig szerintem megint nincs gond. Csak az a fedező jelző ne lenne. A legkevésbé sincs értelme, viszont rendesen be kell fékezni miatta. A röhej, hogy olyan helyeken, ahol csak sima útátjáró van - azaz biztosítatlan -, ott mehet a villamos 50 km/h-val, de a dettó ugyanolyan, csak még kevésbé veszélyes (céges ki-bejárás, ismerik a helyet) és még le is fedezett, 15 a megengedett. Köteles u. felesleges és az Ősz u sem biztos, hogy teljesen indokolt, így hirtelen meggondolásra.
Alsó részt nem ismerem annyira, de ezen a szakaszon gyakran járok, éshát csak energia meg időpazarlás megállni ott.
Amúgy a Nagykőrösi út után befelé van 2 útátjáró. Egyik ilyen jelfogós ami tök jó mert a kocsik sem állnak feleslegesen ha nem jön a vili, viszont a másik átjáró lámpás. Mi értleme egymás után ilyen hülye megoldást alkalmazni. Miért nem lehet sima jelfogós mindkettő?
Én már láttam embert felszállni a Terebesinél - bár elég ritka alkalom :) Annak a megállónak tényleg semmi értelme sincs. Mint ahogy a Köteles utcánál is van néha, elvétve utascsere, mégis felesleges ott megállítani a villamost.
A 3-as vonal Mexikói út - Élessarok közötti szakaszán nem lehetne vami sebességnövelő intézkedéseket bevezetni? (Lámpák összehangolása, fénysorompók telepítése a keresztező utcákba stb.stb. ) Még azt is meg merném kockáztatni hogy néhány megállót ki kéne szedni onnan.
A 62-est megállítanám mindenhol, (kivéve a Finommechanika ill Terebesi úti megállónál, azt megszüntetném mert embert még nem láttam ott felszállni..) A 3-as vilit csak a: Mexikói út; Nagy Lajos király útja; Bosnyák tér; Egressy út; Mogyoródi út; Örs vezér tere; Élessarok megállókban állítanám meg. Menetrend úgy lenne kialakítva hogy Őrs felé a Mázsa térnél a 3-as vili elhaladása után kb 2 perccel indulna a 62-es. hangolva lenne az egész így nem lenne torlódás.
Amúgy meg tök értelemetlen két helyen is megállni a Nagy lajos király - Erzsébet kir.né kereszteződésnél is mikor átépült a csomópont úgy kellett volna építeni hogy Újpalota felé egy peron; Mexikó felé mégegy (magyarul felcserélődne a mostani két peron) és az örs felé maradna a mostani
Sziasztok! Hogyan vagytok mostanában? Én köszönöm, megvagyok. Mi a helyzet a nagyvilágban? Hmm...? Gondolom élitek az életet, mint mindenki más! Pusza! :)
Egy apró kiegészítés. Ez akkor válik majd igazzá ha a Határ és Topánka között megcsinálódik a második vágány (tartóvezeték és pályaágy ott van), és a V30 végállomása a templomhoz kerül.
3889 és 3281 a múlt héten került vissza Kelendöldre. Így kevesebb szerelvéyn van Szávában. Akkor, hogy oldják meg a sűrítését az 52-esnek? Ha TW6000-rel akarnak sűríteni, azt csak este tehetik meg, mikor már ritkábban jár a 69-es, 62-es, 50-es, 3-as és hétvégén, de ha jól tudom az csak szeptembertől várható. Akkor mivel sűrítenek? Meg most selejteztek 4 db UV-t, ahelyett, hogy átcsoportosították volna Szávába, igaz az egyik balesetes volt.
A Mester u-ban van 15 perc tartózkodása. A Koppánynál már csak visszafog. Valójában ezt eddig is meg lehetett volna csinálni, még egyszerűbb is lett volna, mint most. Régebben még csak nem is lett volna átfedés a 30 és a 30/a Mester u-i tartózkodásánál, most pedig 5 percig ott 2 villamos áll.
Nekem nagyon tetszett ahogy a szép hosszú szerelvény bekanyarodott az 52-es vonalára a végállomás felől, az eleje már rég bent volt az egyenesben, amikor a hátsó kocsik még csak a kanyarban volt. Jó fotótéma lenne :o)
Most reggel láttam a Szávából kijönni a 1519-1542 csatolt TeWe párt, mentek a Gubacsi felé "50 - Próbajárat", illetve "3 - Próbajárat" felirattal a "homlokukon".
Velük mi történt? Szerelve lettek éjszaka és csak mentek kipróbálni, vagy v.mi más?
Igen, addig állt az Andrássy, sokan dudáltak, sokan lefordultak jobbra, más irányba, sokan viszont maradtak, látva, hogy a nénit már segítik be a mentőbe.
Én csak azt nem értem... az a fénysebességet átlépő vakond a fékezés hatására, hogy nem bucskázik ki soha az ablakon? Vagy csak nekem nincs ilyenről képem?
****
Délután volt egy kis esemény a hármason: Bosnyák téren autó bevágot elé, nem ütköztek de a sínfék következtében két ideét nem kapaszkoással töltő utas közelebről megnézte a Lyukasztót, vagy valami más keményet, mentő, rendőr, stb... a Bosnyák tér Gubacsi/Mázsa tér között jártak, aki a másik oldalon maradtak, Mexikói út Mézeskalács tér között jártak.