Az alkatrészt nem onnan vettem, itt helyben van egy ismerősöm aki anno írországból hozott be motorokat és van nála egy pár ilyen kínai blokk, bár 50cc-be ezt az egyet találtam én is a többi mind 110cc amit láttam nála. A főtengelynek nem hiszem hogy lenne baja a tiednek sem mert elképesztő mit ki bírnak ezek a fajta blokkok, inkább nézz rá a vezérműláncra hogy nem e laza, és ha a vezérműlánc csörög az alapjáraton hallatszik inkább és a gyujtás felőli oldalon. Ha esetleg valami kérdésed lenne hogy mi hol található akkor tudok csinálni képet.
Köszi a tanácsokat :) Mostmár úgy néz ki hogy össze áll a kis moci. Szétszedtem és bele próbáltam a hengerbe a gyűrűt, hát konkrétan át esett rajta, szóval egy ismerősömtől szereztem hozzá egy használt de szinte új állapotú hengerszettet amire 48cc van írva de valójában ugyan akkora mint ami rajta volt és arra pedig 72cc van írva tehát szerintem az csak ilyen parasztvakítás féle lehet. Cseréltem még benne vezérmű lánc feszítő rugót és vezető görgőt mert csörgött is. Mostmár pöcc röff és szép csendes a hangja és alig került nekem pár forintba. Egyébként egy új hengerszett is 8-9 ezer forint körül van ami szerintem simán meg éri.
Köszi az infót ,e-mailben már érdeklődtem alkatrészek irànt.
Egy tanácsom van ,nézzél át miden csavart még a motoron is .Mert elégé rázkódik 40 kmh felett a motor,ezért idővel meglazulnak a csavarok.
Nekem a hengerfelynél is volt csavar lazulásom.
Ezért negyven felett óvatosan.Valószínű azért jött elő a kattogás ,mert sokat mentem vele 50-60 kmh - val.Túl hajtottam.Most annak a levét iszom.Ezért keresek alkatrészeket hozzá.Remélem a bolthely.hu -nál kapok.
Bocsánat hogy a képedet használtam. Valoszinű hogy valamikor innen mentettem le mert már akkor is tetszett. :) Egyébként kéz alól vettem és én is gyűrű kopásra gyanakszom mert az elöző gazdája poros uton használta és van egy kis kartell gáz is indulásnál. Most naggyábol sikerült jól be állítani, kiderült hogy falsot szívott meg kicsi volt a gyertya hézag. Egyébként lehet a blokkhoz alkatrészt kapni, a kínai quadoknak 99% ban ugya ez a blokkja csak abból a legtöbb 110ccm es. És ehhez jóval olcsóbb is az alkatrész.
A karburátoron baloldali csavart majdnem be kell csavarni. A rugós csavarral tudod az alapjáratot állítani.
Valószinü legyengült a motor. Ami dugatyú meg gyürű csere,feltéve ha kapol hozzá alkatrészt.Ugyanis a motor részhez semmit nem lehet kapni sehol sem. Békés csabától kezdve,Barta motor boltokon keresztül nem birtam alkatrészt szerezni hozzá.
Elvileg nekem főtengely kellene ,de nincs hozzá.
Vagy másfajta motort teszek bele,vagy átalakítatom.
Vagy megpróbàlok valakitöl venni ugyan ilyet bontásnak.
Óvatos gázadással indulok mindig,akkor nem fullad le.
Sziasztok. Vettem egy benzinmotoros kerékpárt ami ugyan azzal a 72ccm es blokkal van szerelve mint a ztech de ennek a neve super star. Az lenne vele a problémám hogy nincs alapjárat és hirtelen gázadásra lehörög. Szelepeket be csiszoltam és be állítottam, karbit ki pucoltam és a subertűt fel raktam teljesen valamint az anyagod is oda tekertem amennyire lehet. Valamivel jobb de még mindig ugyanaz a problémám. Kérem segítsetek mert már tanácstalan vagyok.
Üdv. Ha érdekel valakit, eladnám az idén nyáron praktikerben újonnan vett gépem, polymobil PM- GB 402 fb tipusú 4 ütemű ,20 colos kerekű ,500 km-t futott robbanó motoros kerékpárt .Színe: matt fekete. Tavaszig ne álljon használaton kívűl,kezelésekre járok 40 db,nem tudom használni. Ha nem viszik jövő tavaszig, megmarad. Amik lettek rajta csinálva, ill. cserélve újra :20-25 km/h val óvatossan bejáratva,Összes csavar átnézve meghúzva,fékek beállítva, bovdenek olajozva,kábelezés átnézve, önindító saruk meghúzva,szelep hézag állítás, olaj csere motul 10 w -40 5100 éster , Lánc csere jó minőségűre most: 420 as Rk Takasago ,első lámpában a 4 led lett cserélve ,ill.van tartalék új ,új tartalék benzincsap 1 db, ill. a gyári lett szerelhetőre most átalakítva, csepegés megszüntetve. Tanksapka cserélve hondáéra ez nem folyat teli tanknál ! Plussz. hátsó kosár, tartalék 1l.benzin alu kulacsban stb.stb. Ár 170 e. jofogásra is felteszem. T.P T:06307534807
Tulajdonképpen ha a csapágy stabil az oldalirányú mozgást valóban a kerékben lévő deformáció vagy az agy rossz kidolgozása okozhatja.Igazából akkor tudnád legjobban megállapítani,ha a gumit levennéd róla mert az is befolyásoló tényező anélkül jobban látható a kerék oldalirányú ütése.Ha nagyon zavaró számodra ez a jelenség javasolnék egy új kereket tengelyestől amit előtte bevizsgáltatsz mivel ezeken állítási lehetőség nem nagyon van.Az én gépemnél van egy kis mozgás de az attól,hogy a fogaskerék felőli oldalon kicsit kottyan a csapágy és a gumi is rátesz egy kicsit. Úgy döntöttem ,hogy még annyira nem vészes a cserét amúgy is 3000 km után javasolják remélem addig kibírja ha jobban lötyög akkor csere lesz.
Üdv olyat is észrevettem sztenderen fel állitva járattam alapjáraton és és figyeltem hátul a hátsó kereket ahogy pörgöt jobra balra járt úgy majd 1 cm-tert ez mi lehet? Én azt hittem elég erős kerekek ezek de lehet,hogy a tengely a szar? nem értem! ? Bringánál ez 8-as volt a szak nyelv rá! Megmozgattam a semmi kotyogás a csapágynál!
z-tec nek ! Érdemes kicserélni a gyári láncot, amíg meg nem eszi kicsit a fogakat,olcsobb láncot cserélni. 3-4 e.ft. J T gyártmányút vettem most,ez nekem bevált, a cr 250 esemen sem nyúlt meg anno , kb 60 le. volt ,pedig a láncot csak 50 le ig ajánlották a gyártók,nem verseny kivitelű lánc ! Nyúlt feszült a polymobilomon a lánc,nem egyformán nyúlt meg végig , de a hátsó lánckerék is ovális fel-le ,van benne 2-3 mm .Az alapjárati fúvókába épp belemegy a bringa váltó bovden ez 0.3 mm a fúvóka kb 0.35-0.4 mm es lehet , azzal próbálom bővíteni kicsit,hátha könnyebben idul majd. Dörzsáram nincs . Féktisztítóval átmostam a csatornákat és átfujattam. még jó hogy szeretek motort szerelni ,lehet rajta gazdagon. idáig majd mindig a kapuig jutok vele kis hiba miatt, 50 m a garázstól,vagy a csap folyat stb stb. mondjuk ezt vártam is ,olvastam vagy hibátlan végig, aki kifogja vagy barkácsolni kell !!! T.P.
Az első sárvédőre tegyél sárfogó gumit, ott a furat amihez hozzá tudod fogatni.Valószínű a gyertyapipánál ázott be és a motor melege leszárította azért indult újra.Tiszta ronggyal töröld ki a pipa belsejét.Elölről, és a hátsó kerék felől is nézz be a motor burkolat alá, nincs e valamelyik elektronika úgy fel csavarozva, hogy a kerekek rá verik a vizet és meg áll rajta a kivezetéseknél.
Üdv. Mindenkinek! A benzint okádó gyári kulcsos tanksapka helyett sikerült végre találnom bontott sapkát,ez nem folyat . Sajna nem tudom mié volt pontosan , méh telepi beszerzés , valamien 100 ccm. kétütemű robogón volt . A kinai 2t dongó robbanó motoros kerékpár csepp tankon is ilyen van, meg van ilyen honda is, meg keeway is van ilyen sapka . Lánc úgy megnyúlt mint a gatya, 460 km. -t birt ki, cseréltem egy kinai jobb minőségűre . A benzin csap is megadta most magát, folyatott, az is csere lett. A karbi lesz még egyszer átnézve jól kifújatva,és az alapjárati fúvóka bővítve,mert egy ugyanilyen most vett géphez képest, amit láttam menni, siralmasan megy az enyém ahhoz képest , meg hidegen csak hosszas pedálozásra indul, ennek nem ilyennek kellene szerintem lenni. T.P.
Nagy esőben ne mobiciklizz mert beázik és mindenféle fura dolgok előjönnek. Ha mégis elkap egy zuhi a gyertyapipát ki kell szárítani és ha lehet pár napig ne menj vele.
Üdv mindenkinek olyan gondom van tegnap nagy esőben jöttem a z-tec 35 mocival haza párszor meg ált majd be indult hazafele. És másnap amikor mentem vele a boltba már nem úgy járt a motor fel pörgések alapjáraton le állás újra inditás fúrcsán jár a motor! Volna valami ötlet valakinek?