Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tszb Creative Commons License 2011.09.15 0 0 430

Más baj? Indítás után a fordulatszám kb. 1500, aztán vissza esik 750-800 környékére, ezt tartja is utána (inkább a 750-et). Fogyasztása, bár én nem szeretek ezzel foglalkozni, de városban 7,5-8 liter körül mozog. Ennek tükrében mire figyeljek még? Átlag felhasználó vagyok, tudom hol kell megnézhi az olajat, hol kell beletölteni a vizet, ablakmosót, tudok izzót cserélni, biztosítékot, ha szükséges, de itt megáll a tudomány. A fogyasztást nem vezetem.

Előzmény: vwopel (429)
vwopel Creative Commons License 2011.09.15 0 0 429

...ha más baj nincs akkor normális

Előzmény: tszb (428)
tszb Creative Commons License 2011.09.15 0 0 428

Sziasztok!

2005-ös 1.4-16V Astra G, kombi kialakításban, normális-e, hogy a motor városan melegszik? Felmegy 90 fok környékére és ott is marad, gyakran bekapcsol a ventillátor. Víz van benne, olajat a héten töltöttem utána. Olajcscser, szűrőkkel karöltve januári.

Köszi!

tszb

vwopel Creative Commons License 2011.09.08 0 0 427

Új egr-t kapott?

vezetékeket kell ell.

valamint azt, hogy nincs-e dugulás

de lehet más gond is

Előzmény: Pc Mackó (426)
Pc Mackó Creative Commons License 2011.09.08 0 0 426

Üdvözlet mindenkinek!

 

 

Lenne egy problémám, remélem születik rá megoldás. Egy 1.4 16 szelepes 98 évjáratú astra gk-van. Kivillan a motorvezélő a komputerrel megnézve egr szelephibát ír ki. kicseréltem de ugyanez a hibakód jön. Lecseréltem a motorvezélő egységet, de ez sem segített rajta. Az auto gázadásra ugyanugy rángat. Ha van valami ötlet segítsetek. Előre is köszi

Törölt nick Creative Commons License 2011.09.07 0 0 425

Üdvözlök mindenkit .

Volna egy kérdésem . Van egy opel astra h 1,4  autóm . Igaz nincs benne víz hőfok mérő óra benne de bizonyos rádió , és óra állító gombokkal meg lehet nézni sok egyéb más paramétert .

 

Kérdésem az lenne hogy valaki  nézte e már milyen hőfokon , dolgozik a motor meddig mehet fel károsodás nélkül ez a típus . 

És hogy hány foknál kapcsolódik be a ventilátor ,  klíma nélkül  .

 Nem hiszem hogy az normális dolog , de lehet ennél a tipusnál 95-99 fok . ???


Fecó 01 Creative Commons License 2011.09.06 0 0 424

oké köszi!

Előzmény: vwopel (423)
vwopel Creative Commons License 2011.09.06 0 0 423

http://astraferi.freewb.hu/letoltesek

 

olvasgass, és szerezd be a szervízkönyvet

Előzmény: Fecó 01 (422)
Fecó 01 Creative Commons License 2011.09.06 0 0 422

Vizgombát hol találom?És a benzinnyomást hogy lehet ellenőrizni?Lehet hogy a benzinszűrö nem jó?

Előzmény: vwopel (421)
vwopel Creative Commons License 2011.09.06 0 0 421

""De érdekes ma nem csinálta ma jó volt.""

érezte, hogy,, megy,, a szerelőhöz:-DD

 

Mennyire erős ez a fehér füst és meddig tart?

Amiket mondtam azokat kellene leellenőrízni

Előzmény: Fecó 01 (420)
Fecó 01 Creative Commons License 2011.09.06 0 0 420

Kb 3hét alatt 2-3dl ettől lehet ez hogy hidegen pőrög?De érdekes ma nem csinálta ma jó volt.

Előzmény: vwopel (419)
vwopel Creative Commons License 2011.09.06 0 0 419

Mennyi az a kicsi?

Fehér füst lehet a hftömítéstől is

Előzmény: Fecó 01 (418)
Fecó 01 Creative Commons License 2011.09.06 0 0 418

De igen kicsit fogy de tiszta a hűtöviz.

Előzmény: vwopel (417)
vwopel Creative Commons License 2011.09.06 0 0 417

Benzinnyomás?

vízgomba?

nem fogy a víz?

Előzmény: Fecó 01 (416)
Fecó 01 Creative Commons License 2011.09.06 0 0 416

Sziasztok!

Nekem van egy 96-os F Astrám 1.4 8V központi injektoros és olyan problémám van hogy a reggeli inditáskor nagyon pörög fehéren füstöl majd ha gázt adok akkor fulladozik és aztán jó.De amikor odaérek egy lámpához akkor megint pörög nagyon és csak lassan esik le a fordulat és ha leálitom akkor 10-15mp-ig nem tudom elinditani de ha ez az idő lejár akkor indul.Valoszinű sokat kap mert ahogy melegszik akkor gázadásra kis fekete fűst jön ki a kipufogon és a gyertyák is kormossak de a fogyasztás meg jó mert kb:6.5liter és ez a jelenség csak hidegen van melegen jól megy de valamikor hosszabb út után is fent akad a gáz pár pillanatra de semmi komoly jelenség nincs mikor meleg.Az alapjárati motor is új de nem változott semmi.Segitségeteket kérném a hiba megoldására.Köszi.

Tomi 2.5td Creative Commons License 2011.08.10 0 0 415

Szia!

Ez így álltalánosítva nem igaz. Motor kód alapján az X16XEL olajtemető hírében áll, de állítólag az se eszik anyit.

De nagyban függ a használattól, futott km-től stb. De ez bármelyik márkára igaz.

Vétel elött itt találsz sok infót és kérhetsz tanácsot: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=150&st=3100

 

Üdv.

Előzmény: nudrob (414)
nudrob Creative Commons License 2011.08.10 0 0 414

Sziasztok.Most készülök venni használtan egy Astra G-t.Csak annyit szeretnék kérdezni,hogy valóban annyiolajat fogyaszt az Astra G (1000 km-0,7 - 1 l)?Mert ha igen,akkor inkább lebeszélem magam.Mert ugyebár nagyon szép autó.

Shadowsun Creative Commons License 2011.07.30 0 0 413

Szevasztok!
Én egy Opel Astra G 1.6 Benzines autó tulajdonosa vagyok. Két éve vettem a gépsárkányomat, elvileg 2. tulajdonosa vagyok, most nagyjából 155.000 Km körül lehet benne. Idáig minden rendben volt vele 1-2 dolgot kivéve, amelyet ütemezetten (pénz függvényében) javíttattam, de most nagyon segítségre szorulunk.

A hiba az, hogy az autó néha indul, néha nem indul. Amikor ráadom a gyújtást (elfordítom a kulcsot), a műszerfalon a megszokott módon megjelenik minden, még a benzin jelzés is elkezd felfelé kúszni, de nem ad ki semmilyen szokványos indító hangot,a megszokott "kaparó" hangot sem). Ennek okát keresem, mert aggaszt a dolog, és most épp a nem indul kategóriában vagyunk - jövő hét végére meg nagyon kellene egy működő autó...

Ahhoz, hogy lássátok, és esetleg a részletek többet mondjanak leírom, mi történt idáig (más javítások is), amelyek esetleg befolyásolhatták (bár nem hiszem).

Általában hivatalos szervízben dolgozó srác nézi át az autót, vagy végzi el a javításokat. Ismerősön keresztül kerültem vele kapcsolatba, ők régi barátok, így megbízok abban, amit mond, és még soha nem fogott mellé.

Utoljára azért jártam nála szervízben, mert javasolta a kuplungcserét - az autó induláskor rettenetesen rángatott. Ezt megejtette, de még aznap elirányított egy kipufogóshoz, mert alul megrepedt az (sajnos messze nem vagyok szakember, így elnézést a szakszavak hiányáért) első szakaszon, ahol a hajlítása van (itt van elvileg a Lambda szonda). RÁnézett, mert nagyon mozgott a kipufogó, elvileg csa 7-8 cm tartotta már alul. A Lambda szonda eléggé be volt ragadva, ezt jelezte. Másnap elivittem a kipufogóshoz, aki kicserélte ezt az alkatrészt, és helyre rázta a kipufogót is. Nagoyn örültönk, mert egy távoli rokonhoz kellett utaznunk, külföldre.

Külföldön az udvaron lemostuk az autót. Víz nem jutott be a motorházhoz, vagy a kipufogóba, max. alváz oldalon érte. Először itt jelentkezett a hia úgy, hogy az autó beindult, de a forulatszám leesett és megállt. Utána nem indult (nincs hang, műszerfal él). Harmadikra beindult. Harmadnap hazajöttünk, az autónak egész végig semmi baja.
Itthon tovább vezettem, nincs gond nagyjából 4-5 napig, amikor ismét nem indul, a fenti módon. A szervízes srác azt mondja, cseréljem fel az üzemanyag és a másik relét elől jobb oldalon. Ez nem sikerült, de a megmozgatásuk után elindul - gondoltam - ez lesz a hiba. De másnap megint leáll. Ekkor hiába mozgatom, vagy "rugdosom meg" az üzemanyagtartályt, ami elvileg segít, ha ott van probléma (AC Pumpa?). A benzinkutassal eltuljuk az útból, erre beindul.
Másnap szervíz, a srác megnézi, és azt mondja, hogy a főtengelynél van egy elektromágneses jeltovábbító (??). Ez egy csőben van. AMikor rá akart nézni, csak úgy tudta szétszedni, hogy körkörösen kellett mozgatnia a csőben (valamit??), és csak úgy szakadozott le róla a rátapadt olaj. Ezt megtisztította, és visszakaptam az autót, hogy reménykedjünk, ennyi a gond. És tényleg, a következő két hétben minden rendben is volt, de ma ismét leállt a benzinkúton (benzin feltöltés után. 30 KM-re volt benne elegendő, most 200-ra van feltöltve, kb., és négy óra múlva sem indul már el, akármit csinálok.

Más apró részletek az autó múltjából (közvetlenül a hiba eslő jelentkezése óra (+2 hónap) - Esetleg segithet?: Az autópályán a külföldi úton odafelé olyan hang jött a kocsi aljából, mintha valami leszakad, vagy felpattan (durranás), megálltem, de nem láttem semmit. Ezen kívül a benzinmutató némileg "akad", van hogy a digitálistól eltér, 40-80 Km-nyi "jelzéssel". Ha leállok, és újra indítom az autót, akkor normálisan mutatja újra. Amitől még tartok, de nem tudom, hogy lehet-e hozzá köze., hogy a Lambda szondára a szerelőm azt mondta, beragad. Esetleg ennek sérülése okozhat-e ilyet? Vagy az autó takarításánál (nagyon óvatosan, ronggyal eltávolítottam a szennyeződéseket, de leheletnyire értem hozzá bármihez, nehogy gond legyen. Ami még furcsa lehet, hogy a rádióm kétszer automatikusan lekapcsolt, SAFE módban jött vissza. Ilyenkor egy kicsit "Jackesebb" módon, hangosabban hallgattam - de hátha segít. Ezen kívül ami még "extra" elvileg az autóban az egy váltózár, és van egy immobilizer felszerelve, de jelezték vásárláskor, hogy néha probléma van vele - ezért gyakorlatilag nem használom.

Bocs a kisregényért, de inkább részletesen írom, hátha valami apró, nekem semminek tűnő hülyeség adja meg mahd a megoldást. Kérlek, segítsetek ebben, miket kellene még megnézni, mielőtt esetleg nagyobb kiadásba verném magam...

Köszi.

Csaba

Silverbow Creative Commons License 2011.07.22 0 0 412

Üdv!

 

Én az érdi Opel-szalont tudom ajánlani, Sztem ők megoldják!!!

Előzmény: akraba (409)
akraba Creative Commons License 2011.07.19 0 0 411

Köszi szépen!

Előzmény: vwopel (410)
vwopel Creative Commons License 2011.07.19 0 0 410

""Budapesten vagy környékén nem ismer valaki hozzáértő Opel szakembert aki a problémát orvosolni tudja!!!""

 

http://forum.index.hu/User/UserDescription?u=455832

Előzmény: akraba (409)
akraba Creative Commons License 2011.07.18 0 0 409

Sziasztok.

 

Kb 2hete vásároltam egy Opel astra g kombit 1999 évjárat 1.6 motorral de nem az ecotec hanem sima. Mindenkitől azt hallottam megbízhatóbbak a sima 1.6 75lovas motorok. A problémám indításkor a fordulat felugrik 2000 környékére és egy idő után megy vissza 1000 alá. Alapjáraton 800-1000 között ingadozik.

A probléma nem mindig jelentkezik de egyre gyakoribb. Szakszervizben elég furán állnak a probléma megoldásához nekem egy kicsit úgy tűnik mintha lövésük sem lenne mi a gond. Még soha nem volt Opelem tehát hozzáértő szakembert nem  ismerek!!!!

 

Valakinek nincs valami ötlete mi lehet a probléma, esetleg Budapesten vagy környékén nem ismer valaki hozzáértő Opel szakembert aki a problémát orvosolni tudja!!!

vwopel Creative Commons License 2011.07.14 0 0 408

http://forum.index.hu/User/UserDescription?u=1173229

 

bogusz, a fórumról ismerem csak, profi a srác

Előzmény: Atika68 (407)
Atika68 Creative Commons License 2011.07.14 0 0 407

Azért érdekelne, mire alapozod, hogy itt hozzá tudnak szólni.

Előzmény: vwopel (406)
vwopel Creative Commons License 2011.07.13 0 0 406

""Győr környékéről esetlek szakik is jelezhetnek, ha megcsinálják, odaviszem.""

http://www.bogardiautohaz.hu/?p=idopontkeres

 

ird meg  ha boldogultál

Előzmény: Atika68 (405)
Atika68 Creative Commons License 2011.07.13 0 0 405

Szia! Nekem ugyanez a hibám van. Illetve nagyon hasonló. Annyi a különbség, hogy az ingadozás 500 és 1000 között van és néha majdnem le is fullad emiaatt. Néha megabbahagyja, és olyankor patent a fordulat. Az a hasonlóság, hogy nekem is pirosnál, vagy más megálláskor hintázik folyamatosan. Ja, indításkor néha felpörög majdnem 3ezerig és csak egy gázfröccs után hajlandó lemászni normál tartományba. Már volt pár szakinál, de nem nagyon tudtak hozzászólni. AstraG Caravan, 1,6-os 1999-es szintén. Ha valakinek van ötlete, vagy megoldása szóljon. Győr környékéről esetlek szakik is jelezhetnek, ha megcsinálják, odaviszem.

Előzmény: rocknroll6 (402)
rocknroll6 Creative Commons License 2011.06.27 0 0 404

Köszönöm!

Előzmény: vwopel (403)
vwopel Creative Commons License 2011.06.24 0 0 403

elsőnek csekkolni a vízhőfokjeladót

másodiknak diag

Előzmény: rocknroll6 (402)
rocknroll6 Creative Commons License 2011.06.24 0 0 402

Sziasztok,

2000-s évjáratú Astra G 1.4 16V Caravanom van. Fura dolgot csinál: néhány tíz km megtétele után, ha megállok vele pl. egy piros lámpánál, az alapjárati fordulatszám valahol 1500-2000-n pörög fent fixen, ill. ritkán előfordul, hogy ingadozik pl. 1000-1500 között (mintha folyamatosan pumpálgatnám a gázpedált). Ha leállok pl. 1 órára, „kihűl a motor”, újraindításkor normál 800-900 az érték.

Van valami tippetek mi okozhatja ill. mivel lehet orvosolni?

Köszönöm!

Miskabáá Creative Commons License 2011.06.21 0 0 401

Halihó Opelesek!!!!

Segítségeteket kérném!

Volna itt egy AstraG 1.4 16v

És arra panaszkodik hogy 50-70 között berángat mi lehet az oka?

A hibakód alapján Az Oxigén szenzort írta ki,  már ki lett cserélve az egr szelep akkor jó volt 3 hétig de most megint rángatózik.

Ahogy alánézem eléggé meg van kókányolva a kipufogórendszer és valahol ki is fúj.

 

Légyszi segítsetek.

Előre is köszi

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!