domén: orrbaskoda.xx ? :)
matrica: lehetne feltűnő alakú/színű, h felismerhető legyen első blikkre. Aztán kisbetűvel akármit is bele lehet írni, ha vki közelről akarná megkukkolni.
Continental Super Contact: apósom 3 éves oktáviáján hátsó kerekek kezdtek szépen leereszteni, az egyik csak 1,4-et bírt tartani a másik 1,7-et. Ki is lettek cserélve Michelin Pilot-ra. Tudtok erről a gumiról vmi konkrétabbat?
ha valaki mas megfinansziroz meg 1 domaint, akkor tobb neven is futhatna a dolog
Szvsz egyelöre maradjunk meg egynél. Ha lesz matrica is, akkor én arra szavaznék, hogy a matricán maga a domain szerepeljen.
Úgy gondolom, hogy a matrica által nem igazán egymást fogjuk felismerni, mint ahogy (talán Stevie írta) a HIX-Autósok is szinte soha nem találkoznak... a matrica arra lenne jó, hogy ha egy másik Skodás látja, talán eszébe jut, hogy megnézze az oldalt, és így eljutna hozzánk, így gyarapítván magunkat. (ha az ómagyar írásomat nem értenétek, bocs:) )
Egyébként az állás:
skoda-orrmotor: 8 (mauzival abszolút egyetértve, ez a kötöjeles megoldás nagyon jó, és még hasonlít is a skoda-auto -ra:) )
skodafun: 4
Úgy tünik az elöbbi van fórban.
Legalul a szervó szivattyúja van. Volt már aki le is bontotta fekvőrendőrön. A generátor tekercselése a sarat is jól tolerálja, láttam már brutálisan összekent példányt, ami máig gond nélkül szuperál.
Nagysebességű haladásnál több szar jön be a hűtőn keresztül, mint alulról...
Az a takaró lemez szart se ér. Kollégám lemezestől verte le a kartert egy földúton. Mikor odavágta a kocsi alját a sárfogó lemez úgy hajlott be mint a papír, és odapréselődött az olajteknőhöz, ami persze elrepedt.
(Nekem) nem azért kell. Belestem a motortérbe alulról, és ott csillogott a generátor (indítómotor?) tekercselése teljesen fedetlenül. Namármost ha azt én ilyen jól látom, akkor a felverődő víz is éppen ugyanígy. Az odab@ߤs ellen meg szerintem a fém is kevés, legalábbis ha oda csatlakozik, ahová ez (látszanak a felfogatási pontok hátrafelé végig).
Az a takaró lemez szart se ér. Kollégám lemezestől verte le a kartert egy földúton. Mikor odavágta a kocsi alját a sárfogó lemez úgy hajlott be mint a papír, és odapréselődött az olajteknőhöz, ami persze elrepedt.
Úgyhogy én nem forszíroznám. Szemrevételezve a dolgot a teknő ellenállóbb anyagból készült...
EcoContact röhejesen szar, akkor már inkább egy OR34-es garnitúra :o) Egy céges BORA-n használtam ilyet, az 1.4/75Le volt, de az a gumi még arra a hihetetlen teljesítményre is teljesen alkalmatlan.
A BARUM Brillant mintája egészen más, ha érdekel belinkelem. A Skodák gumijai Szlovákiában (Puchov) készülnek - némi Matador összefonódást sejtenék a háttérben...
A kirepedezés egyébként nem csak Conti probléma. Nekem Dunlop gumik repedtek ki, de úgy, hogy egyszercsak egy ilyen repedésen keresztül leeresztett a gumi... Az utána felrakott Matadort máig használja a kocsi új tulaja, holott szinte már teljesen slick lett.
Ezért ajánmlanám az MP41 alternatívájaként az MP31-et is (bár nem tudom, hogy létezik-e a megfelelő méretben). Sebességindexe H-s, és ez is szereti a vizet...
De én megtaláltam a gumibolt.hu-n. Ez egy család tagja, és persze mindíg a legszebbnek-legjobbnak a képét teszik fel...
A család a CV-CH, ahol a második karakter a sebességindexet jelenti...
Nincs mit.
Hogy ment a Plus? Hát... 5-ösben 110-es sebességnél pörgi a motor azt a bizonyos 3000-et, aminél olyan iszonyatos hangja van. 4000-en már jó, de az meg 140... Nem országúti tempó. Sok jó kedvem nincs, mert szerintem nem fél órás meló lesz kideríteni, mi a fene ez, és ugye nem helyben van a szervíz.
Jut eszembe: Neked mekkora a motorvédő lemez alul. Kint 2 félét mondtak: az egyik 1300 korona, és szinte semmit sem takar, gyakorlatilag az orrától pont' a motor előttig (!) tart (kb. 35 cm), a másik 3500 korona, az fedi az egész motortért. A figura szerint az csak a tdi-kbe, meg a 150 lovas benzinesbe kell. "Hogy is van ez?" Szerintem ez baromság, a teljes kell, de akkor kint deágább, mint itthon...
MZ/Y
Köszönöm a segítségedet, remélem, hogy nem fárasztottalak túlzottan a kérésemmel. Megpróbálom visszakeresni, hogy ki írta azt az infot, hogy látott ilyent, és felveszem a kapcsolatot vele.
Remélem, jó utatok volt, és jól ment a plus! Mégegyszer köszönöm.
feri60
Feri60!
Semmi jó hír :o( Voltam Skoda-szalonban, ott azt mondták, sose gyártott ilyet a Skoda (?), és ők csak eredeti cuccot tartanak. Voltam 4 Skoda-boltban is, sehol sem hallottak róla. Nem tudom, hol lehetne szerezni... (Bocs, hogy nem hívtalak, de elfogyott az egyenlegem...)
Öcsi!
Kösz, valahol megtankoltunk.
Stevie!
Én annak idején nézegettem a Weltautó-nál, de a garanciájuk eléggé olyannak tűnt, hogy van is - meg nincs is. Van, de konkrétan semmire nem érvényes. Ráadásul az ismerős szalonban volt egy Octavia, jó árban, Weltautó-garanciával, aztán mikor rákérdeztünk, azt mondta, ne vegyük meg...
Semmi különös, megrendeltem, és kb 6 hét múlva átvettem, minden megrendelt extrával együtt. És ködfényszóró nélkül. Volt, aki ezt bónusz kapott (ha jól emléxem, nohab), mert rosszul adták fel a rendelését.
Nekem MP35 185/65 R14 van fent gyari alufelnin. Szerintetek milyen?
Neztem a Styevola elott parkolo Fabiakat es Octaviakat. Nem nagyon talaltam a hat auton egyforma gumikat. Se gyart, se tipus, se meret. Szinte semmi sem egyezett :) Ez miert van?
Stevie, ugyan nem nagy dolog, de nekem feltűnt a képen, hogy az első lökhárító alján lévő műanyag bigyó lepattant...
MÁS:
Láttam ma egy szlovák GLX Feliciát bazaltszürke-metál színben, gyönyörű volt, és nagyon újnak tűnt. Létezik az, hogy ott lehet még Feliciát venni? Körülnéztem a Neten, és pár országban még szerepel a kínálat részeként! Ráadásul ilyen színben eddig csak Fabiát és pár Octaviát láttam.
koszi, csak bele kellett neznem az asztalomon hevero harom hirdetesi ujsagba. Most eppen meg vagyok ijedve egy kicsit: a nejem elkezdte kijelolni az ujsagban a hasznalt Astra Classic-okat... ;-)
A gyanusan alacsony aru autokkal pedig nem art egy kis elovigyazat. A Porsche meg teljes aron, uj autokent is kepes karambolos, pirosrol ezustre atfestett Octaviat eladni. Dehat Neked magyarazzam...?
Az MP41-ről firkálok. Azóta megint mentem vele kicsit, és most meg is tavartam, úgy "istenigazából". Egyre jobban tetszik, pláne, hogy 60800Ft-ért adták, szereléssel együtt a négy darabot. Mégegyszer leírom a méretét: 195/65R15, és a lényeg: V sebesség osztály.
mafe!
Az előző "gumi" Continental EcoContact volt, ugyanilyen méretben. Eléggé ciki a gyárra nézve, hogy ilyen termék kikerül a nevük alatt...
stevie!
A continental mintája a BARUM Brillant-é. És félreértés ne essék: a Barummal soha nem volt semmi bajom. Az előző kocsim: Felicia Combi Lxi, a második Barum garnitúrával ment el, az elsőnek csak az volt a baja, hogy elkopott. NEM KITÖREDEZETT: csak elkopott úgy 65000km alatt.
Az ar alacsony, bar talan nem gyanusan alacsony. Az autora egy ev "Weltauto" garanciat vallalnak, ugyhogy valoszinuleg az auto tiszta es talan sajat maguk vezettek a szervizkonyvet + alaposan atvizsgaltak, kijavitottak eladas elott. De holnap reggel nyolckor a Fay utcaban kezdem a napomat :-) es akkor okosabb leszek.
a Kepes Auto expressz es a hasonlo hirdetesi ujsagok tele vannak ilyen ajanlatokkal es altalaban a feltetelek is nagyon kedvezoek. Ezekhez kepest a Porsche Bank kifejezetten draganak tunik. Az, hogy ezek kis penzintezetek, ne okozzon problemat, elvegre Te tartozol nekik es nem ok Neked :-) Csak arra kell vigyazni, hogy a forgalmiban es a torzskonyvben Te legyel a tulajdonos, ne pedig a bank.
megjegyzem, ha valaki mas megfinansziroz meg 1 domaint, akkor tobb neven is futhatna a dolog, es akkor nem lesz senkinek sem hogyismondjak, rossz szajize :)
technikailag megoldhato, mar csak tokesiteni kell az igenyt :)
en 1-et, amit a tobbseg megszavaz, bevallalok viszonylag rovid hataridovel :)
>Szlovákiában mit kell tankolni? 95, oszt kész? (Azért kérdezem, mert Romániában...
95, oszt kész!
Romániában a magyarországinál rosszabb viszonyok vannak ebböl a szempontból, Szlovákiában meg jobbak. Majdnem mindenhol megkapja az ember a megfelelö minöséget, ha valahol probléma van, az is csak alkalmi szokott lenni, és nagyon ritka. Részemröl én nem tankolok az ismeretlen kis „helyibenzinkútnál”.
Ha kereskedotol veszek Skodat, de hianyzik felmillio forintom, nincs gond, adnak bankkolcsont. De mi van akkor, ha maganszemelytol szeretnek Skodat venni? Van olyan bank, amelyik ilyenkor is -- tehat kifejezetten autovasarlas celjabol -- nyujt kolcsont a kereskedonel szokasos feltetelekkel?