Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kkn Creative Commons License 2012.05.11 0 0 64867

Már korábban írtam kompletten a fóliázást, hehehe. Mert ott is van, és arra írtam, hogy a min. 70%-ot hozza műszer szerint, 71, vagy 72 volt. Arra is ragasztott műbizonylat matricát a fóliás.

Előzmény: BoGar (64863)
kkn Creative Commons License 2012.05.11 0 0 64866

Én anno láttam egy fehér Fabia kombi van-t, amin a lemezek le voltak így végig feketítve. Akkor már eleve tudtam vétel előtt, hogy az oszlopokat is lefóliázom ( pont a fórumtárgy Swift II oszlopfóliáiból oldottam meg, hehehe... ). Hozzájuk az üvegek is, és így kiadja az ablakok enyhén kupés vonalát hátul.

Előzmény: Törölt nick (64861)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.11 0 0 64865

Nem tudom, nekem ezüst autóhoz inkább bóvlinak tünik mint jónak, de ez izlés kérdése.

Előzmény: BoGar (64863)
BoGar Creative Commons License 2012.05.11 0 0 64864

Nem csak -2 fok, de UV szűrés is, állagmegóvás. Na meg mi ez, hogy leszedjük, meg felrakjuk, meg rendőrnek adunk valami támadási felületet?! B oszlop mögé azt rakok, amit akarok, rendőrnek köze nincs hozzá! És a műszaki vizsgára sem kell leszedni. Csak szólok. Ne beszélj hülyeségeket, kérlek!

Előzmény: _nasszer _ (64858)
BoGar Creative Commons License 2012.05.11 0 0 64863

Szerintem a Fábiának jobban áll, mint a Mercinek. Szerintem annak még az elsőjére is mehet világosabb, hiszen annak még gyárligan nem sötétített.

Előzmény: Törölt nick (64861)
BoGar Creative Commons License 2012.05.11 0 0 64862

Mindenkép a 10 év gar és kiszedős. Az a tuti. Láttam már Thommy Fóliánál, hogy csinálják. Hidd el, az éri meg jobban. A teljes üvegfelület megkapja, tökéletesen eldolgozzák, száradás előtt nem kell le, meg felhúzni, hogy mindenhol eligazgassák. Nem véletlen, hogy a nem kiszedősre 5 év a gar.

Előzmény: Törölt nick (64855)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.11 0 0 64861

A Fábiának nem áll jól szerintem.

Nekem is fóliás az OFF (tegnapi kép):

Előzmény: kkn (64860)
kkn Creative Commons License 2012.05.11 0 0 64860

Nekem így jobban bejönnek a fontos hasznosság mellett. Amellett ez a közepes kívülről elég sötétnek tűnik, bentről meg jól átlátható. De azért este is jól jön, amikor hátulról pirítanak a tükrön át is.

 

 

Előzmény: kkn (64859)
kkn Creative Commons License 2012.05.11 0 0 64859

Pedig a rendes fólia UV szűrője baromi jó. Fabiámban törvény szerint csinálva a hátsókon volt, elsőkön nem. Rövidujjúban nyáron már rendesen égette a karomat a nap. Ha hátradugtam a fólia mögé, ott nem érződött. Pár órás úton számít az is. Nem csak a strandon éget meg, hanem a kocsi üvegén keresztül is. Legalább az utasok ne égjenek szénné. Gyerekeseknél szerintem erősen javallott, a felcuppantható hálós bizbaszokon valamennyi átjön, le lehet cibálni, inkább fólia, hogy a jövő reménysége ne égjen, az ő bőrét még jobban kell védeni.

De a mostanimon az elsőn is van, mert 70%-on így is túl van. Más meg az égetés miatt tojik a szabályokra, és ezért megcsináltatja elől is. Hugom is ezrt rakatta fel oda is, ő is utál pörkölődni a naptól hosszú úton. Nem a két fok számít, bár az is sokszor kellemesebb hőérzetet jelent.

Nem égeti meg a nap kárpitot. 22 éves autómban a hátsó háttámlák teteje elég érdekes színű, ahogyan az UV kiszívta.

Nomeg szerintem dögösebb is úgy. Akárcsak alufelnivel, pedig annak sincsen más előnye.

Előzmény: _nasszer _ (64858)
_nasszer _ Creative Commons License 2012.05.11 0 0 64858

Értem én a fóliázást De MINEK?Én tök jól elvagyok nélküle.kiadsz egy rakat pénzt,hogy a rendörök elött legyen támadási felületed?Mi a turónak???????????????-2 celsius miatt????

Meg kell csináltatni a klimát feltölteni kb 10 ezer,és kész.Jackarizni jó a telepen de avizsgán letépjük hogy átnenjen utána visszaragasztjuk.?????MINEK,MINEK???????????

 

Én nemértem .

Előzmény: Törölt nick (64855)
kkn Creative Commons License 2012.05.11 0 0 64857

A második sem rossz. Az első beépítés profibb, csak, ha még nem voltak bontva a kárpitok, nem kellene leszedetni. De, ha ez nem gond, akkor a pénztárcán múlik.

Előzmény: Törölt nick (64855)
ivódzsima Creative Commons License 2012.05.11 0 0 64856

melyiket szeretnéd?

Előzmény: Törölt nick (64855)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.11 0 0 64855

Sziasztok!

 

Most tudtam végigjárni az összes fóliást akit ajánlottak...

2 maradt versenyben.

Az amit már leírtam 27e + áfa a Llumar fóliával dolgozva

A másik 23e mindenestűl 3M fóliával dolgozva.

 

Az elsőre 10 év gari van a másodikra 5 év. Az elsőnél kiszedik az ablakokat és úgy fóliáznak reggel kell vinni a vasat és másnap reggel lehet érte menni mert még másnap reggel leellenőrzik.

A másodiknál nem szedik ki az üvegeket az ajtóból és kb 4-5 óra alatt kész van

Ki melyiket választaná?

 

Üdv!

 

joco145 Creative Commons License 2012.05.10 0 0 64854

Szerintem ne állj neki az ülésfűtés kapcsolójának izzócseréjéhez, mert bonyolultabb, mint a kapcsolót kiszerelni. :-)
Ha mindenáron megpróbálkozol vele, akkor vagy felülről egy kis lapos csavarhúzóval vigyázva a kapcsoló peremére, és a műanyag burkolatra, vagy a box hátsó két oldalán lévő patentok közepét óvatosan félig benyomva, majd a patentokat a burkolatból kihúzva megemeled a műanyag burkolatot, és a kapcsolók alá nyúlva kinyomod őket. Ez a könnyebb része a dolognak, mert ezután szét kell pattintani a kapcsolót, és a nem cserélhető izzókat cserélhetővé kell alakítani. Jobban jársz, ha megkérsz valakit. ;-)

Előzmény: Laczac (64853)
Laczac Creative Commons License 2012.05.10 0 0 64853

Még nem akartam rá kérdezni,előbb hazaérni és tesztelni a kapcsolók elérhetőségét XD és az ülésfűtésnek a kapcsolójához hogy nyúlsz be? :)


Kösszi

Előzmény: tyu (64852)
tyu Creative Commons License 2012.05.10 0 0 64852

Mielőtt felteszed a következő kérdést, válaszolok rá: úgy tudsz mögé nyúlni, hogy letéped a műszerfal alatti borítást. Szó szerint le kell tépni, alul kezdve :-)

Előzmény: Laczac (64850)
joco145 Creative Commons License 2012.05.10 0 0 64851

Egyszerűen mögé kell nyúlni, és hátulról kinyomni.

Előzmény: Laczac (64850)
Laczac Creative Commons License 2012.05.10 0 0 64850

Kösszi mostmár legalább tudom,h néz ki  kiszedve és,h mit kell keresni de hogyan tudom magát a kapcsolót kiműteni a műszerfalból vagy máshonnan? :)

Előzmény: joco145 (64849)
joco145 Creative Commons License 2012.05.09 0 0 64849

 

;-)

 

Előzmény: Laczac (64848)
Laczac Creative Commons License 2012.05.09 0 0 64848

Sziasztok!

 

Lenne egy olyan kérdésem hogyha a belső kapcsolók ("illumi cancel" vagy az ülésfűtés kapcsolói) kiégnek akkor hogyan lehet cserélni őket?

 

Kösszi

ivódzsima Creative Commons License 2012.05.09 0 0 64847

...igazad van... de ha egyedül vagyok, akkor nekem elég az "ablak le"...  na persze, ha egy füstölő szörnyeteg megy előttem, akkor nincs mese...belső keringetés, ablak fel...

Előzmény: FOMA (64845)
Meister Creative Commons License 2012.05.08 0 0 64846

Ha kint nagyon meleg van, akkor belső keringtetésre kell rakni.

De nem tudom, ezen mi a csoda, le van írva a kézikönyvben is. Előbb átszellőztetni az autót, hogy ne 70 fok legyen benne, csak 40, aztán belsőkeringtetésen pár perc, és már elég hideg van.

Persze aztán külsőre vissza érdemes állítani, hogy oxigén is legyen...

Előzmény: FOMA (64845)
FOMA Creative Commons License 2012.05.08 0 0 64845

"a klímának annyi...ablak le..."

 

Úgy van. Indulás előtt mindkét ablak le, menetközben kb. 1 perc alatt átszellőzteted, ablak fel, klima fullra, 2-3 percen belül kellemes idő lesz. Eddig ez még a legnagyobb kánikulában is működött.

Előzmény: ivódzsima (64844)
ivódzsima Creative Commons License 2012.05.08 0 0 64844

akármilyen hőség van is, ha  garázsból indulok bekapcsolt klímával, akkor nem melegszik fel a levegő a kocsiban, pedig sötét színű a vas...

 

....de ha napon állt akár fél órácskát is, a klímának annyi...ablak le...

 

... szerintem ehhez az autóhoz ilyen klímát adtak... ezt kell szeretni...

 

...ennyi pénzért ennyi adható...

 

...a lényg, hogy amikor kell, akkor megy...megy ...és megy...

zlota Creative Commons License 2012.05.08 0 0 64843

Igazad van még akkor megvárom az igazi szezont, de minimum a 30-33 fokos meleget -bár szerintem nem bírja majd- és szerzek valami digit hőmérőt- hopsz most jut eszembe van egy zsínóros külső digit hőmérőnk a házba, szerintem annak beleengedem az érzékelőjét.Az egész pontosnak tünik.Előtte járatom egy órát... Aztán majd megnézem mit tud, meg mennyiszer kapcsol ki- be. Egyébként gondolom fogyasztásra sem mindegy, hogy állandóan jár vagy csak időnként kapcsol be.Tényleg ezt is érdemes ellenőrizni.Thx a tanácsokat!

Előzmény: joco145 (64842)
joco145 Creative Commons License 2012.05.08 0 0 64842

Mielőtt berontasz a klímáshoz 3 fok miatt, azt vedd figyelembe, hogy én akkor egy órás használat után mértem a befújt levegő hőmérsékletét. Ha a műszerfal, és a szellőző járatok nincsenek kellőképpen lehűlve, az okozhat pár fok különbséget.

Előzmény: zlota (64836)
jetsettR Creative Commons License 2012.05.08 0 0 64841

hipp

zlota Creative Commons License 2012.05.08 0 0 64840

Fülem olyan mint a botnak! :D

Viszont akkor kiszállok és meghallgatom a kocsi mellett.Gondolom pár napon belül megint lesz 30 fok árnyékban.Ilyen 20 fokos hidegben nem sokat van értelme vizsgálni.

Törölt nick Creative Commons License 2012.05.08 0 0 64839

A hangján, fordulatszámmérőn is látszik.

Előzmény: Meister (64838)
Meister Creative Commons License 2012.05.08 0 0 64838

Ha a kocsi mellé állsz, egész jól lehet hallani a kattogást, meg talán ventillátor is zúg, de ebben nem vagyok biztos.

Kattog, zörög: megy. Kattog, nem zörög: nem megy. :-)

Előzmény: zlota (64837)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!