Csak fékezéskor és induláskor koppan és csak egyet. ezt viszont minden fékezéskor és minden indításkor! Mivel pesti forgalomba vesz részt ,ez így elég zavaró mert megállás,elindulás van bőven. Szervizbe megemelték,hallották is a koppanást csak nem találták meg mi okozza.
Emeld meg az egész autót ,kerekeket szedd le,aztán járó motornál 1es sebesség,ha valakinek jó füle van,a koppanást tuti behatárolja,valószínű szerelési hiba,remélhető nagyobb károsodást nem okoz talán.
Elölről jön,ettől pontosabban nem tudom behatárolni,hiába fülelünk. mint írtam, a szervizben is hallották a koppanást,de hiába nézték át tüzetesen,mégsem leltek rá,hogy mi csinálja.
A koppanás nagyjából behatárolható, hogy honnan jön? Pl.: jobb-bal kerék?
Én megemelném a kocsit megforgatnám a kereket, és fék utána szintén forgatás. Talán a fékbetét, vagy a féknyereg lesz a bűnös. Nem fog be valamelyik fék?
Szerintem ez nem jó ötlet. Nyilván ha egy kevés levegő marad benne az nem gond, de ha azt a csavart nem nyitod ki gyakorlatilag alig megy víz feltöltéskor a hengerfejbe. Párszor megcsinálod aztán pikk pakk hengerfejes lesz a motor, mivel helyenként nem lesz mi elvonja a hőt. Nem hiába van az ott gyárilag.
Bocsi ,hogy off kicsit itt a téma ,de autós a probléma! Adott egy Pegaut 307 SW 2000 CC diessel .Mostanában lett rajta kicserélve a kettős tömegű lendkerék+ kuplungszett hagyományosra,továbbá a futómű is felújításra került,szilenttek, gömbtámaszok cserélve.Motortartó bakok jók.Felrakásra kerültek a téli gumik is. Ezidáig minden ragyogóan működött, most viszont néhány napja fékezéskor, induláskor van egy koppanó hang.Nem zakatol ,csak egyet koppan. Már bevittem szakszervizbe,átvizsgálták,ők is észlelték a koppanó hangot de nem találták ők sem ,hogy mi-lehet a probléma.kerékrögzítő csavarok is leellenőrizve,nem lazult meg. Segítsen már valaki mert ez már őrületbe kerget. A 307 fórumosokkal beszéltem nincs ötletük se,gondoltam megkérdem itt hátha találkozott már valaki ilyen jelenséggel.
Én még sosem légtelenítetzem azzal a csavarral. Kidolgozza a kiegyenlítőbe is. Annyi, hogy 1 hónapig fokozottan ellenőrzöm a hűtőközeg szintjét és, ha szükséges, rátöltök.
Ma reggel az m7-en láttam egy márkatárs autoját, tréleren, mögötte vagy 20 méterrel egy termetes fekvö vaddisznot. nem láttam a thália orrát, de a vaddiszno méretéböl következtetve, tisztességesen elintézhette az autot. remélem nem forumos volt, de akkor is ismeretlenül is együttérzek vele. érd és törökbálint között az érdi lejtön már nem csak kutya veszély van ezek szerint.
Erre a fajta légtelenítőre gondoltam mint alternatíva annak akinek beletört a gyári csavar, ami az első képen van a hirdetésben. Igaz ebből pont hiányzik a légtelenítő csavar, szóval ez hiányos.
Viszont vigyáz hogy hátsó rugot adjanak és lehet hogy párban kelene venned mert ha nem egyformán volt terbelve lehet különbség.Könyen lehet hogy nem ugy fog álni az auto hátulja.
Szerintem ilyen 1300-as légtelenítő minden autósboltban akad elfekvőben. Lehet vagy 200ft. :) De a Logan féle sem lehet egy nagy összeg. Ezért felesleges kicserélni a teljes csövet. Na meg nem biztos, hogy mindenki olyan szerencsés, és ilyen olcsón tud venni jó csöveket ha hírtelen kell. És a bontott is lehet akár ugyanolyan rossz.
Ezer forintért vettem a bontóban 3 csövet ( 2 a fütésradiátorra menő) csatlakozókkal, bilincsekkel. Azon mondjuk fém a légtelenítő csavar. Egy nagyfejű M6x15-ös.
Én eyquemet vagy densot használok csak. Egyik sem olyan drága. A kapcsolóban meg rizsszem izzó van. Visszakeresel találsz biztosan róla fényképet, illetve sokan ledet is tettek be helyette.