Naná, h bejön... :( Ezért kell nyárra finomat venni: be is etettem magam egyel, sárgadinnye, vagy milyen illatú volt, de roppant büdös lett tőle minden, az biztos. :)
Nálam eleddig egyszer spriccelt előre is, mikor a hátsót mostam. Talán nem nyomtam meg eléggé, nem tom.
Szegeden nincs nagy választék. Kemény 1-ből lehet válogatni. Megkockáztatom, hogy 50km-es környékben, de lehet, hogy több, nincs másik FIAT "szak"szervíz.
Húú, ezt most nekem nagyon hasznos infó volt! Hétvégén lesz arrafele egy utam... Bár, gondolom, csak ki van táblázva, kötelező figyelmeztetni az autóst, h fix mérő van, nemde?
Rajta van a fagyálló címkéjén, hogy milyen keverés milyen hőfokig véd. Nekem is kellett kicsit utánatölteni, tisztán fagyállót nyomtam rá, kb 1/2 lityit.
Más: csak nekem jön be az ablakmosó szaga az utastérbe??? Útálom!!
Más: Ha a hátsó ablakmosót nyomom, néha nekem is spriccel az elsőre egy annyit, hogy le kelljen mosni.
7-fél8 iroda, ami a szomszédom (az utcám sarkán lévő zöld ház). Utána indulok, ha indulok. Gyakorlatilag minden nap megyek a városban, ez látszik is az üzemanyagszinten (Óbuda, Újlipót, Lipót, XVIII. ma). Viszont, ha valóban lesz -15c, akkor ki fogok találni valamit, mert olyan hidegben nem akarom beindítani a gépet.
Amit a hidegről mondtál, azzal én is ugyanúgy vagyok (+barátnő), számíthatsz rám az akarásban!
Nem tud valaki valamilyen linket ahol a visszahívandó Bravók alvázszám tartománya szerepel? Emklékszem, hogy olvastam itt valahol a topikban, de hát ki tudja már, hogy az merre volt. :)
Ez a félelmem nekem is,tehát amíg nem találok erre megoldást,assig nincs kipuff se!Majd megpróbálok felhívni egy két bontót is,hátha tudok venni egy ilyet.
tok ertelmetlen. - kulfoldieket hagyjak - aki 100 millas szerzodest megy alairni az korbeszarja, foleg hogy cegneven van az auto - ceges auto, majd fizeti a ceg - akkor van ertelme ha mindig mennek es mindenkit buntetnek nem csak a magyar parasztot. csak ovatosan szamolva is tobb milliard hufot lehetne osszekapni a buntikbol havonta(!). lehetne kolteni otopalyara epitesre, miegymas. helyette ha igy is lenne, menne a penz alulfizetett politikusaink zsebebe.
A fentiekbol adodoan mivel a ceges autosok (200km/h kornyeken, hisz a benzint se ok fizetik) leszarjak, ezert szivja az aki picit jobban haladna 2009ben mint 130km/h, mert a sajat autojaval haladnia kene a meloba, orszag masik felebe a csaladhoz, de vagy a limit nem engedi vagy az ut minosege olyan szar hogy kint 60-100 korlatozas VAGY jol megbuntetik es a 30k az egy reszletjankonak mar problema lehet, mig aki pl sajat mercivel csinalja annak a 200km/h 120k-ba kerul. LOL
Vasárnap óta nem is láttam. Akkor beraktam a garázsba és este még megmutattam egy kereskedésben járatos havernak, mi lenne az ár amiért be lehetne cserélni másra címmel. Azóta nem tudok róla, és amíg nincs válasz nem is érdekel.
Az M1-es és M5-ös közötti, 26 kilométeres szakaszra kihelyezett öt dobozból egyszerre kettőben működik majd traffipax. A készülékek éjjel is képesek felvételeket készíteni. Az éppen aktuális mérőhelyeket nem jelzik, de a dobozok előtt – csakúgy mint a már működő készülékeknél – táblák figyelmeztetik az autósokat. Az 50 millió forintból telepített, új sebességmérők január közepétől készítik az első éles felvételeket. A tervek szerint jövőre további 200 fix és 50 mobil traffipaxot szerez be a rendőrség.
Én szóltam. Az oroszok fő anyagi bevételei az olajból vannak. Ha az olajár alacsony az nem tesz jót az orosz gazdaságnak ( R.Reagan is tudta ezt, meg is nyerte a hidegháborút ) Az olajár nagyrészt politika. ( ha nem szeretnék hogy az oroszok bármi módon beleszóljanak egy-egy háborúba, csökkenteni kell a kitermelést és vagy növelni az olajárat. A gázbuli azért nem volt akkora meglepetés ám.
Három helyen villanhat a fix traffipax az M0-áson. Az első tapasztalatok szerint napi 1000 gyorshajtóról készül felvétel. A rendőrség 2009-ben jelentősen bővíti a sebességmérők számát az autópályákon és az M0-ás autóúton. Jelenleg a 13+040 kilométerszelvényben mindkét irányban a belső sáv felett, a 17+700 kilométerszelvénynél az M1 felé vezető oldalon a belső sáv felett, valamint a 6+650 kilométerszelvény mindkét irányban a belső sáv felett lehet számítani arra, hogy villan a traffi.
Ma reggel a garázsból kiállva nagyon figyeltem, de semmi, néma csend.
Délután viszont, (-5 C ), megint ua a hang, mint tegnap, az a hóropogásszerű, ha szól a rádió, nem is hallani. Én a jobb oldalról hallom, de a botfülemmel ez nem jelent semmit. Mire hazaértem, megint semmi.
Bizos, hogy a hideg miatt van. Vmi alkatrész nagyon "összemegy" a hidegben és ahogy melegszik, megszűnik a hang. Vajon mi? Fogalmam sincs, két emberes lenne megkeresni a ropogás forrását.
A távírányító viszont, hozta a formáját, csak a'la Lada 1200S módjára tudtam kinyitni, ezzel RESETtáltam a zárat és már jó is. :-(
Mewo: megerdeklodtem a muanyagost, meg is kerestem oket a neten, van elerhetoseg, stb http://www.meszaros.szerszamoslada.hu Tesom ajanlotta, o itt csinaltatta a motorjat, es az alapjan alapvetoen en is tudom neked ajanlani, sot asszem magamnak is (miutan megcsinaltak a te lokosod :DDD). Sot. Elobb eszembe jutott hogy mikor 2000 korul gallyra tortek fater puntojanak komplett bal oldalat akkor nagyon-nagyon faszan megcsinaltak mint a karosszeriat mind a fenyezest, stb. Mai napig no problemo a kocsi bal oldalaval, mint a gyari. Anno azert ennek csodajara jartam miutan el nem tudtam volna kepzelni hogy abbol a kocsibol auto lesz. (itt jegyzem meg hogy a kocsi bal oldala romra tort, de fater ugy szallt ki belole hogy egy hajszala sem gorbult, eljen a punto I!)
mas, akit erdekel vagy tud olyat akit erdekelhet: van egy elado hormann-os utalvany 60k erteku. annak lehet foleg erdekes aki pl garazskaput, stb szereltetne.