Nézd meg a forgalmidba motor kód vagy motor szám van-e? Ha motor kód van az Pl: X16XEL ha szám akkor ezt tolják meg jó pár karakterrel. Ha motor kódos a forgalmid és a 2 motorkód megegyezik akkor észre se veszik hogy cserés max ha lekérik a gyártól ha jól tudom.
Ha terheled a motort ( világítás + ablakfűtés ) akkor is csinálja ? , mert ha nem akkor valószínüleg az adagolón levő elektronika nincs hozzáprogramozva a mechanikához ( cserélték rajta ).
Nekem ugyanezt produkálja és nálam elektronika csere volt.
Hol lehet találni vekihez kapcsolási rajzot ami nem olyan mint az autodatás?Nagyon komolyan ábrázolja a tidet. Kis doboz bemegy 1-2 vezeték megjelölés nélkül az csók.
Nekem pedig kellene rendes rajz a sárga és szürke csatis mid-ről, Az izzó kiégésére figyelmeztető doboz helyes bekötéséről meg persze egy b2es xenon vezetékeléséről.
Tegnap nagy gavalléran mondom kitépem az összes vezetéket a bontott vekiből és ami kell elhozom. 10kg vezeték van nálam és kb még a 3/ede benne maradt. Kihúzhatatlan a köteg és persze esélytelen, hogy vágás nélkül kivegye az ember... Így feladtam :/
Ismeretségi körben már a 4. opel járt hasonlóan mint annó az enyém (5-14 év közti darabok), jelenség benzin hiányra utal, rángat. nem megy, max alapjáraton gurul, gázadásra torpan, rángat,lefullad. Ha a motortérben mértük a nyomást kevés volt, ac pumpa ki, ellenőriz hibátlan, hibakód nem volt, akkor vagy nyomásszabályzó vagy eltömődött szűrő, de az meg általában nem hiretelen tömődik el. A végén kiderült, hogy a tankban az ac pumpa nagynyomású csövén volt egy pici repedés logikátlanul egy kanyar belső ivén a drotharisnya alatt :( És rajtam kivül már 3 ilyen hiba volt az utóbbi időben, szoval akár ilyesmi is lehet akár.
Értem. A rángatás van amikor pl. vissza kapcsolok és hirtelen gázadásra is beránt vagy olyankor is ha mondjuk ötösbe odalépek neki. Ez egy 101 Le autó hát nem tudom
Elég sok elektromos jeladó van a Vectrában :) némelyik drágább, némelyik nem. Az üzemanyagszivattyú reléje a motortérben van, ha szembe állsz az autóval akksitól kicsit balra felfele, egy fekete dobozban. Bár ha nem folyamatosan jelentkezik a hiba, csak elinduláskor ránt egyet, akkor nem hinném hogy a benzinnyomással lenne baj....
Benzines 1.6 gl 1997-es gyertyákat is néztem azok jók voltak olyan hogy induláskor gyengén húz majd egy pár másodperc múlva meglódul és megy ahogy kell
Ennyiből senki nem fog tudni segíteni. Esetleg egy kicsit komolyabb leirás jó lenne, illetve ha van közben hibakód pl azt érdemes elsőként kiolvastatni.
Sziasztok. Olyan kérdésem lenne hogy nagyon rángat a vectrám. Egy csomó dologra gondoltam már de nem tudok rájönni hogy honnan jöhet a baj tudna nekem valaki segíteni?? előre is köszönöm.
Ez is igaz, bár én a tavalyi és tavalyelőtti nyarat szintén 195/60 R15-el jártam, pont egy 2008as G Astráról kerültek hozzám a gumik. Csalt is vele a sebességmérő jó 5 km/h-t.
Lenne egy összetett kérdésem: Adott egy angliai b2 vectra, május 31-ig van rajta műszaki, van érvényes forgalmija de biztosítása már nincs. Nekem van egy b1 vectrám, papírjai rendben de ez nem is érdekes viszont hibás a motorja. Ha ismerősöm megveszi azt az autót majd eladja nekem belőle a motort, amiről írunk adásvételit + az autó angol papírjait lemásoljuk akkor ezt sikeresen le tudom papírozni okmányirodában, hogy végül átkerüljön az angliai motorszáma az én forgalmimba? Tapasztalata van esetleg valakinek ilyen téren? Vagy pl érdemesebb az adásvételit pl júniusra dátumozni amikorra már lejár az angol vectra műszakija? (érvényes műszakis autóból mégis csak érdekes eladni a motort, itthoni autóval nem is oldható meg). Hogyan lehetne ezt összehozni, hogy jó legyen?
Tudom már volt téma,de érdekelne hogy a 17es alufelni hogy fér el a Vectra alatt?Van egy 17es Vectra C felnim(et 41,7×17)de félek hogy a per45 ös gumiba beleüt a perem.(mint azt már hallottam is)Bár talán a gyári felnivel nem lenne ez gond?
Holnap és holnap után a vekit bontom. Ha valakinek kell valami hívjon a 06-trémobájl-négyhétkilenc 0540 számon és eggyeztetve oda tudok ott adni mindent a 20kerben.