Koszi a kimerito infot. Te es Stevie is az Aralt ajanljatok. Hiszek nektek :)) A 100 lovas Fabiaba is jo lesz a MegaTronic. Csak tenyleg az toltsek bele a szervizben...
Most mar tenyleg csak az marad hogy hol lehet kedvezo aron hozzajutni. Autosbolt, esetleg benzinkut?
mafe, egyelöre semmi sem biztos, csak a közös cél:) Én javasoltam a júl. elsö hétvégéjét, és öszintén szólva egyetértek malacmalaccal is:
"szerintem meg a klubtalalkozoban az a jo, hogy csak mi vagyunk ott.
nem masok, nincsenek zavaro korulmenyek. vegulis ezert skoda-orrmotor klub"
A Stevie által javasolt is tetszene, de amit malac írt, az jobban tetszik:)))
Még mindig kérnék mindenkit, hogy ne csak a részvételi szándékát jelezze, hanem azt is, hogy neki mikor lenne jó, és ötletet a hol? kérdésre!
malacmalac, eszembe jutott még valami a mágnessel kapcs. Elméletileg nem megoldható, hogy veszel olyan mágnest, natúrba, és arra ragasztod rá a közös matricát?
Az árakról meg csak annyit: én abszolút hajlandó lennék akár 1-2 ezer forintot is áldozni (oks, ez már a max., de ez még belefér), de a többiek nevében nem nyilatkozhatok!
Én láttam már olyan matricát is, ami vékony volt, és pont akkora, mint egy embléma (az is skoda volt), és rá volt simítva az eredeti skoda emblémára hátul. Nem tudom mi célból, de erre pont jó lenne egy ilyen...
Mafe, kicsit a témát boncolgatva (végre összeakadtam egy szakemberrel), az én Skoda 105S-embe amiben van 55e km, milyen olajat ajánlasz, hogy még ennyit kibírjon? (21 éves a jószág, soha semmi baja nem volt, az olajat se eszi, még ennyi év után sem...) Jöhet emilen is a válasz. Kösz.
Gyula
Bocsi, de az olajoknak nem AGI, hanem API besorolása van. Ennél azt kell figyelni, hogy az S betű után milyen második betű következik. Dieselesek a C betűt követő második betűt figyeljék. (Pl. API SJ/CF) Minél hátrább van az abc-ben a második betű, annál magyasabb az olaj teljesítményszintje. A SAE számon belül is óriási eltérés lehet olaj és olaj között, mivel az csak a viszkozitási tartományt mutatja meg. A jó minőségű olajokat ne keressed a hipermarketek polcain. Ott jellemzően olcsó, de annyit is érő portékát találsz. Az én öreg Poplacsekem (Octavia 100 LE benzines) közel 190 ezret futott Aral High Tronic 5W-50-essel (újabban Mega Tronic néven fut), és a mai napig nem eszi. A motor csendes és jól forog. Ez nem a legolcsóbb, de bitang jó. Meggyőződésem, hogy az olajon nem szabad spórolni. Egy gyenge olaj miatti motorfelújítás sokkal többe kerül, mint 15 ezrenként +4000. Ja és a jó olajokhoz véletlenül sem kellenek 5-8 ezerért beszerezhető univerzális "csodaadalékok". A jó olajban benne van gyárilag mindaz, amit a csodaszereket áruló társaságok reklámoznak a maguk portékájáról. (Szakmai ártalom nálam, hogy beleástam magam a kenőanyagtémába. Több mint 5 éve ebből élek.)
Idézbék magamtól, asszem, nem láttad:
"Akkor, csak hogy biztos legyen: mindketten az első ajtóról beszélünk?
Az Inside nem azért fért be, mert Te csináltál neki helyet?
Publikus a Massive-forgalmazó telefonszáma?
Ja, és Te milyen ára tudsz erről a bizonyos Massive-ról? Itt 50 ezer. (Én ennyit sem akartam költeni, így az Inside tárgytalan...)"
Már másodszor merül fel ez a 2000 km-es olajcsere, így kezdek aggódni, mert:
nekünk ilyet nem mondtak,
és ebből következően nem is voltunk...
Kellett volna???
http://index.hu/franko/skoda/
Nekem ez a cikk tetszik legjobban, igaz, nem orrmotor... (kötelező olvasmány, valamennyire rólam is szól - kivéve kutyás-cicás részt, nincs háziállatom :-))))
A juli 6-7 nekem nem jó, előtte kellene. De ha a többségnek ez a megfelelőbb, akkor jó talit, és gondoljatok rám épp a horvat tengerparton süttetem magam :)))