Régen volt fenn autós kép a fórumon, így feldobom a mai minitalim fotóit eswéssel. A két autó tulajdonképpen mint két tojás, még az üvegek gyártási hónapja is megegyezik! :-)) Hát nem szépek? ;-)
Segítséget szeretnék kérni,a következő hibaüzenetet kaptam "spped limit control system faulity" és turbo nem ment,félreáll majd ujraindítottam semmi baj.Majd 20 km múla megint,36 celsius fok volt én turbo kormolodásra gondolok.Előre is köszönöm a segítséget.
Bemásoltam a talival kapcsolatos írásomat, többen kértek infókat:
Információk a találkozóval kapcsolatban!
Sokat szervezkedtem itt a háttérben, és a helyzet a következő:
- a találkozó időpontja augusztus 25-26 (szombat- vasárnap)eddig ez a legpraktikusabb/változtatható
- a helyszín a badacsonylábdihegyi Eldorádó Kemping (késő délután, esti program)
A kemping területén parkolási (ha teltház miatt nem férünk be a mellette lévő árnyékos kavicsos parkoló megfelelő), fürdési lehetőség adott.Medence, vizes blokkok, és nem utolsó sorban a Balaton! :)
A szállás vendégházakban van, melyek 5 szobát tartalmaznak, szobánként két, igény esetén három vagy több személynek megfelelően.
Szombat este bográcsos főzés, ha jól sikerül az lesz a vacsora (de a biztonság kedvéért csináljatok pár szendvicset :)
És a lényeg, az anyagiak:
- minden személynek "belépőt" kell fizetnie a kempingbe 500 FT
- IFA (idegen forgalmi adó) 250 Ft/nap
- 1db szoba 8 000 Ft ( Kétszemélyes)
- pótágy 2 500 Ft
- 6 éven aluli gyermek részére ingyenes
FONTOS!!!
Kérek mindenkitől visszajelzést 06.30-ig, hogy ki hány fővel (és sörrel :) jön, kinek kell szállás stb.
Email.: kisszilard@ymail.com Tel.: 0630/657-1841
Annyit kérek, hogy mindenki gondolja át alaposan, mert ha a létszám adott, és lefoglalom a szállást és a helyet, utána már nem biztos, hogy sikerül szabad szobát szerezni.
A foglaláshoz 30% előleget be kell fizetni, ezt majd a későbbiekben megbeszéljük.
Volt gyári bt kihagosító hozzá? Mondjuk mindegy, mert egy utólagos parrot tuti megoldás lehet, ez a xcarlink meg egy izé szerintem. :D Nálam az nem kihangosító, amit csak akkor használhatok, ha auxra kapcsolom a rádiót. Persze ha valaki soha semmi mást nem tesz csak telefonról hallgat zenét, akkor már jó is lehet. :P
Szia kisvadon! Sajnos még ma sem tudom, hogy itthon leszek e. Gondolom, talán nem okozok problémát, mivel a szállást megoldom lakókocsival, amennyiben menni tudok. Üdvözlettel: birobandi
Most ha kell nekem a Navi, akkor folyamatosan benne kell lennie egy CD-nek? Akkor nem hallgathatok zenét pl?? Akkor ez a CD dolog, hogyan műkszik? Leszedem a térképeket, felégetem és kész? Ez így tűl egyszerűen hangzik :))
Az autó 2008/8-as évjárat. Ezekben már nem RT5-ösnek kellene lennie vagy 4-nek?
Köszi, közben rájöttem, hogy visszaolvashatnám a hsz-at. Valóban badar kérdés volt ez így látatlanban. Sajnos valószínű a turbo adta meg magát, már szar volt 0 km esen is. Eddig bírta. Csak az a bosszantó, hogy az embert tökéletesen hülyének nézik a márkaszervízekben (elnézést kérek a tisztelt kivételtől).
Tegnap voltam megnézni egy 407-est, 2 Literes, fekete sedant. Nagyon tetszenek nekem ezek az autók, meg a családban van egy 307-es is és főleg e végett húzok a Peugeot felé. Egyszerűen minden kézre áll, meg kényelmes autók.
Van ezeknek a típusoknak konkrét hibái? Mit kell rajta vétel előtt megnézni? Ez az autó Franciából van behozva, 141000 km-el. A vezérszíjat azt mennyinél kellene cserélni? A FAP-ot jobbik esetben ha jól tudom 180000-ig van megadva.
Akkor itt jön a képbe a Navi is. Ezeknél hogy van a térkép frissítés? Meg ebben melyik navi lehet? Itt egy kép:
Direkt Navisakat lestem eddig, viszont ez ma jutott az eszembe, hogy beépítetnél picit komplikáltabb lehet, mint egy telefonnál pl. Eddig IGO-t használtam telefonban, már szinte 5 éve. Vagy ebbe is csak bele bököm a pendrive-ot és betölti magának a friss map-okat??? Filmet esetleg lehet rajta nézni mivel színes?? Bár ez nem szempont számomra. Csaka z, hogy ha lehetséges már nem használnám a telefonom GPS-ét a kocsiban, csak vész essetben :))
Fúúú, más így hirtelen nem jut az eszembe. Kérlek segítsetek.
Gép nélkül nehéz kitalálni..... Fap regerenálási gond, Turbó nyomási probléma, Katalizátor hőmérséklet érzékelő hiba... stb stb...
Lehet pillanatnyi kis, amit pár indítás után elfelejt, de az is lehet.. komolyabb a gond, de utóbbit nem tartom valószínűnek, ha nem "tilt fordulatszámot" a paripa...
Segítség kellene: Apám 407 1.6 hdi bemondta ma reggel "depollution system faulty". Sajnos most nem igazán volt időm átbogarástzni visszamenőleg a hozzászólásokat, de jó lenne valami segítség, hogy mi lehet. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy az autó újkora óta kormos a turbó, amit a szervízek leszarnak, és rámondják h jó az úgy.
Régebben volt a családban másik 407 2.0 hdi, ugyanezzel a hibaüzenettel, akkor az üzemanyag ellátása adta meg magát. Jó helyen kapizsgálok?