Fizetni nem csak jutalékot kell. Van ezen kívül: - feltöltési díj - különféle termékkiemelések díja - minimálár díja - csekkes befizetés esetén a csekk díja - 5 perces termékhosszabbítás - stb. :-)
Nem lehet, hogy valami ilyesmi van beállítva Neked...? (Hosszabbításoknál a lejárt aukció némely extra szolgáltatása is automatikusan meghosszabbodik.)
A számláidat részletesen meg tudod nézni a "Személyes menü" -> "Tranzakció-történet" menüpontban (.pdf-ben vannak a számlák letárolva).
Az ember a Vaterán a felhasználó nevét azért tartja fontos dolognak, mert van mellette egy szám amire tud hivatkozni.
Azt tudja mondani, hogy nézd meg hány adás-vételem volt....
A cég ezt kihasználva, tudat alatt arra sarkal téged, hogy náluk adj el minden, mert akkor egyre nagyobb lesz a "számod", mellesleg nekik termeled a pénz.
Ha veszel a Vaterán, akkor is fele arányban te termeled a pénzt nekik.
Miközben te azért izgulsz, hogy minél nagyobb legyél, a Vatera csapata ezt nagy ívben le....va, egy "delete" gombal törli a múltadat.
Mire is ez a nagy Vaterázás kérdem én?
Mióta kizártak mindent az Expresszen vagy az Aproneteten adok el, sokkal egyszerűbben, nincs izgalom, nics basz...tás, egyből van kapcsolat.
Nincs jutalom ennek a sz....t bagázsnak!!!
Ha valakit érdekel valami, az nem csak a Vakerán keres, hanem minden hírdető portálon.
Van vagy három felhasználó nevem náluk, de csak nagy ritkán vásárolok valamit.
Eladni nem tudok többé, és nem is akarok ezeknek fizetni!!
Inkáb az előbbi helyeket preferálom a gyors kapcsolat miatt.
Sziasztok!A vatera mostanában azt játtsza velem hogy 3hetente ki küld nekem egy 345ft os számlát a semmire!Az első 2-3 at még ki fizettem de most már be telt a pohár! 3 terméket árulok fix áron és nem is jármű kategóriában rehát a feltöltési díjj kb 10/termék! Most az verte ki nálam a biztit hogy tegnap este semmi figyelmeztetés stb hogy van tartozásom ,ma reggel meg le tiltottak mert 345 ft tartozásom van ismét! Mit lehet tenni ilyenkor mert abszolút jogtalan amit művelnek! Ja ás nem is adtam el semmit ami után kérnék a jutalékot!
Nekem is képes volt a kerítésre akasztani a honkongból érkező csomagomat, mert nem ajánlott, a postaládába meg nem fér bele.
Megfenyegettem őket, legközelebb a központba írok (egyszer már helyretettettem az agyukat a központi igazgatóság által). Akkor két hétig csókolommal köszöntek. :-)
A postával nekem is nagyon sok gondom volt most karácsony táján, több csomagom is eltűnt és nem tudnak elszámolni velük. Ezeket kártérítik, de olyan is van, amire azt írták, hogy kézbesítették a postaládába (amibe fizikailag nem is fér be!) és nem akarja fizetni a z okozott kárt.
Nem védem őket (vatera) volt velük gondom elég régebben.
De elhiszem, hogy nem képesek (nem is akarják) egyenként elbírálgatni az eseteket.
Bocsi a rosz példáért, de a nagy rendszerek így működnek, nem ellenőrzik a segélyeket, hogy kik kapják, megérdemlik-e, mert az ellenőrzésre fordított idő, munkaerő sokkal drágább, mint a kifizetett (meg nem érdemelt) összeg.
Gondolom a vatera is így kalkulál, hogy ha el akarsz adni, akkor ha hibázol, kizár, úgyis vissza fogsz menni, mert nincs más.
Ne hasonlítsuk még kicsin "magyarisztánunkat" az eBay "felnőtt" világához.
Nekem még az eBay nem térített meg semmit, de a calm segítségével mindig sikerült rendeznem a közreműködésükkel a gondomat az eladókkal. Bár ahogy a vaterán, az eBay-en is nagyon utána nézek, kitől mit veszek, nem az ár az elsődleges, hanem a megbízhatóság, legalább is nálam.
Egy kb 100 ft-os tételre vártam a reklamációval együtt kb 2 hónapot mire megjött Szingapúrból. Nem adtan negatívot az eladónak (türelmes voltam, mert láttam, hogy még nem vágott át senkit), feladta újra, megérkezett, és pozitívval elváltunk. A posta hagyta el tuti.
Pedig engem felfüggesztettek (nem végleg) a postai díj helytelen feltüntetése miatt...
Tudod, engem nem az bosszant, hogy kis ideig most nem tudok levelezni a kérdezőkkel és hogy nem tudom megnézni a személyes menümet, hanem az, hogy 2 éve folyamatosan rendesen fizetem a kiszámlázott összegeket, többnyire jóval többet utalok - tudván, hogy a következő számla úgyis hamarosan elkészül- és ez nem jelent semmit.
Nem egy bunkó alulművelt Vaterás vagyok, normális hangnemben kommunikálok még azokkal is, akik úgy szólítanak meg, mint ahogy én a kutyámat sem....
Szépen lassan visszamennek az emberek, mert nincs más a piacon?
A piac ott van, ahol a felhasználók többsége, mert ugye az igazság az, hogy ahol a legtöbb termék van feltöltve, oda megy több eladó vagy vevő.
Azt olvastam, hogy az ebay-en pl megtérítik azoknak a vevőknek a kárát, akik az ebay-es eladóktól szenvedtek anyagi kárt.
Aztán az ebay ezt behajtja :)
Ezt a Vatera miért nem tudja megtenni, ha már beszedi ugyanazokat a díjakat??
Ez nálam is volt, én is ahogy Te, jeleztem, hogy a felrakáskor ennyi volt, de most ennyi lesz.
Ott más is volt.
A "menjünk át közösen és döntsük romba a vaterát" meg megpróbáltuk már eljátszani a listázási lové bevezetésekor. Nem volt foganatja. Szépen lassan visszamennek az emberek, mert nincs más a piacon.
Sajnos ez már nem az első, de a legutóbbi gond az volt velük, hogy kétszer egymás után felfüggesztették a hozzáférésemet, mivel állítólag valaki szabálytalannak vélte valamelyik aukciómat.
Én erre rákérdeztem az ügyfélszolgálaton, hogy mégis írják már meg konkrétan, hogy mit csináltam, vagy mit nem, mert az általuk beollózott szöveg, amit a "Figyelmeztető" levelükben írtak nem fedhette a problémát.
Egy újabb levelemre végre írtak is valamit, amiből kiderült, hogy az egyik termékemnél a 2009-es postaköltség 285 FT volt feltüntetve, én pedig a 2010. januári kérdezőnek azt írtam, hogy 305 FT a postadíj, merthogy emelték.
Nem tudom, hogy ki hogy van vele, de szerintem ez nem olyan nagy szabály szegés, mintha valaki pl elutalja nekem előre a vételárat én pedig őrizgetem a pénzt a számlámon, aztán egyszercsak elküldöm vagy nem. (vevőként átéltem ezt is, de akkor nem függesztették fel az eladót!!!!!)
Ahogy ment a huzavona, telt az idő és a tiltás miatt nem tudtam válaszolni a kérdésekre, egyszer csak elvették a Profi státuszomat is.(mivel nem teljesítettem a feltételeket-NEM TUDTAM VÁLASZOLNI).
Én azt vettem észre, hogy ha valami problémával fordultam hozzájuk, akkor sem nagyon volt bennük hajlandóság, hogy esetleg meg kellene oldani, vagy ne adj isten a másik felet (60%-os) eltűntetni a színről. Neeeem. Közölték, hogy tudom az adatait, polgári peres úton érvényesíthetem jogaimat az illetővel szemben.
Szerintem a Vatera egy szarrágó, inkorrekt csapat, akik már valószínűleg nyeregben érzik már magukat a nagy látogatottság miatt és nem törődnek azzal, hogy a felhasználókból élnek.
Nagy szarban lennének, ha egy csomóan átmennének más oldalra és megcsappanna a bevételük.
Az biztos, hogy én és egy pár ismerősöm is elhagyjuk a Vatera piacterét és megyünk máshová, ahol nincs ennyi költség (amiért semmit sem ad cserébe!).
Eddig a Vaterát használtam én is, de most már elegem lett az igazságtalan dolgaikból és az inkorrekt viselkedésükből.
Ott akarom hagyni a Vaterát!!!!!
Igaz, hogy tőlem nincs olyan nagy bevételük, mert olcsó termékeket árulok, de már 1 év alatt 85.000 Ft-ot így is kifizettem nekik és Profi felhasználó vagyok. (ez utóbbi semmire sem jó, de jól hangzik) :)
Szóval arra kérlek benneteket, hogy segítsetek más aukciós oldalt találnom, ahol folytatni tudom azt, amit a Vaterán elkezdtem.
Esetleg, ha más is ugyanígy érez a Vatera iránt, akkor leléphetnénk nagyjából egy időben, hogy érezze a Vatera a "törődést"! :D
Itt azonban messze nem rendcsinálásról volt szó, hanem éppen ellenkezőleg... Egy "Profi eladó", aki termeli a bevételt nekik, a háromezer adásvételéből kapott egy hónap alatt közel 60 (legnagyobbrészt jogos) negatív, és valami 140 "semleges" értékelést, ebből 50 negatívot meg egy csomó semlegest töröltek neki. El tudom képzelni, hogy több ilyen is van, én azért kísértem ezt figyelemmel, mert belefutottam. Amikor rákérdeztem az üf-nál, laza eleganciával a képembe hazudtak.
Tény, hogy a vaterán diktatúra van, nem is lightos.
Sokszor túlzásba viszik az is tény, meg meg is tehetik, az is.
Néha nekem is tele a tököm.
Viszont annyira le van amortizálódva az erkölcs, hogy ipari méretekben (tehát nem nagyon van egyedi elbírálás) szerintem is csak kőkemény szankciókkal tud bárki bármit elérni egy bizalomra épülő iparágban. Ebbe beletartozik az inkább bűnhődjön 10 ártatlan-ártalmatlan mint az 1 svindler viruljon elv is. Miközben a hétköznapi valóság fordított, ezért is ütnek érzékenyen a vatera poénjai.
-rendpártiak figyelmébe is ajánlom a vaterázást, okulásként mit szeretnének-
A vaterán legalább tudok lőni egy negát egy ilyen esetben és nem röhög a pofámba az eladó:
Még gondolkozom annyiban hagyjam-e, perpill hajlok a viszontszívatásra. Szegény srác aki intézte ígyjárt, számolja el a svindler haverjával. Madarat tolláról...
Szemrebbenés nélkül próbálják hülyének nézni az egyszerű júzereket. Kérdést tettem fel nekik az értékelések kezelésével kapcsolatban (gyk. a saját szabályzatukat sem tartják be, ha "VIP"-ügyfelek renoméját kell óvni). Az ügyfélszolgálat három levélváltáson keresztül pofátlanul hazudott. Miután nem hagytam annyiban, a negyedik levelük úgy szólt, hogy "Elismerjük hogy helytelenül tájékoztattuk, elnézést kérünk", de választ továbbra sem kaptam. Megírtam a fórumukon, hogy akkor ezt így most hogy? Erre kitiltottak a fórumról :o))) Pitiáner sunyi népség.
A visszajelzéseket néztük ,de abból csak az derül ki ,hogy az utalványt korrektül megkapták .Az hogy az utazás ,szállás stb is olyan volt e mint amit leírtak az sajna nem.
Ha 2 hét múlva már lesz tapasztalat kérlek oszd majd meg velünk is.
Lenne egy kérdésem jó lenne ,ha valaki tudna segíteni.A Vaterán van fent egy csomo külföldi utazás amik licitesek és így elég alacsony áron lehet hozzájutni.Na most azt szeretném tudni ,hogy van e valaki aki már vett ilyen utat és ha igen akkor valóban azt kapta e amit ott leírtak????Gondolok itt szállás ellátás stb.
Az tök jó, hogy ezt belinkelted. Engem 4 figyelmeztetés után zártak ki ,azt hiszem ez egy kicsit több.
Én felvettem a kapcsolatot a vaterával, és kértem küldjék már el nekem, legyenek szívesek a szabály sértéseimet.
Elküldték.., onnan tudom, hogy 4 volt.
Nagy erőfeszítések árán sikerült visszaemlékeznem a történtekre, fél órámba telt hogy megválaszoljam nekik mind a 4 figyelmeztetésüket.( én vettem a fáradtságot)
Ami nagyon fontos, hogy 3 biztos tévedés a részükről!!
És itt a lényeg, idéznék
„Kérjük tehát azokat akik úgy érzik nem jogos a kizárásuk, keressék meg a Vatera.hu Kft. ügyfélszolgálatát, hogy segíthessünk a kizárás okának egyértelművé tételében és az eddigiekben leírt sérelmek, félreértések tisztázásában.”
Én szerettem volna tisztázni ,de a reakció a levelemre ez volt, idézek a Vatera Csapatzának a válaszából
„
Köszönjük levelét!
Kérjük előző leveleink szíves tudomásulvételét.”
Ennyi!!
Én próbálom tisztázni a dolgot velük, és ők ennyivel lerendezik.
Hát mindenki döntse el, hogy ez, egy ügyfélszolgálati segítség amire kérnek minket, hogy mindenféle képen keressük meg őket, vagy talán mégsem az.