Csak annyit mondhatok hogy még én sem jártam ott és a legjob szerviznek tartottam őket. Viszont amit most biztos forrásból megtudtam az nagyon durva, áldom a jóistent hogy még sosem jártam náluk!
Az egyetlen megfelelő ember a munkafelvevő, szerintem a cég neki köszönheti a nevét. De ennél többet nem rágalmazok, mert úgysem hinné el senki amiket megtudtam és forrásom sem szeretném kellemetlen helyzetbe hozni.
Egy biztos, ha valaha oda vet a sors olajat mindenképp vigyél és állj az autó mellett hogy azt öntsék bele, hidd el nem fogod megbánni!
Igazából jó márkaszerviz nem létezik, de ha valahol van egy jó ismerősöd akkor oda kell menni, ha nincs akkor a jó isten kegyelmezzen. Sajnos ezt a kort éljük.
Múltkor írtam a vízfolyásról, látom másnál is előjött a téma :(
Pont ma reggel hívtak a szervízből, hogy mikor tudok menni, megjöttek az alkatrészek. Jövő szerdán fog ott dekkolni egész nap az autó, már az átvizsgálásnál mondta a munkafelvevő, hogy egész napos meló mert az autó elejét le kell bontani. Örvendetes. Ráadásul az sem túl bíztató amit itt olvasok, nekem tömítésproblémát emlegettek a szervízben. Nem a turbónál, az már orvosolva lett korábban (120 T-jet).
Egyébiránt minden reggel azzal kezdem, hogy ellenőrzöm a vízszintet, mert mindig elmegy belőle valamennyi az éjszaka, szerintem 1 hét alatt olyan fél liter simán. Remélem azért sikerül véglegesre megcsinálni.
Én egyébként a Bestbe vittem volna, sőt oda is vittem, de akkor még látható nyoma nem volt a vízfolyásnak, vagyis mondjuk azt akkor pont nem folyt, pedig direkt azért mentem, hogy ellenőrizzék le...marad a melóhely közeli szervíz.
Még valami, esetleg tudja valaki mennyibe kerül a gyári csomitartó és síléctartó? Gondolom Thule árkategória ill. afelett, de azért kíváncsi vagyok.
Hát, attól függ... Ha "ott fent" nagyon meleg van, s nem fagy meg az esőcsepp a földig, akkor elméletileg hidegebb időben is lehet, bár nem vagyok hozzáértő...
Igen, sajnos gyakori. De van olyan, amelyik százalékban sok embernél fordult elő? Az enyém egyedi itt, a turbó körüli problémákat viszont többen is írták...
Szerencsére nekem semmiféle hűtővizes probléma nem jelentkezett (eddig). Kicsit félek az éjjelre várható ónos esőtől,reggel haza kell jönnöm valahogy,délben újra mennem.Inkább a többi autótól tartok persze...
"Nálad a komplett hűtővízrendszer tropa? Nem jó olvasni ilyesmit"
Tényleg nem :-((
Túl gyakori ez a probléma. Legalább annyi autón jelentkezett már, mint amennyin (még) nem. A fórumozó tulajok számára gondolok. Nézegettem már régebben az e-PER-ben, a vízhűtéssel kapcsolatos csövek, csatlakozások, tömítések teljesen egyformák a 120 és 150 lovason.
Mostanra kiderült,hogy nekem sem... Sebaj,nekem jövő héten bármelyik nap jó lenne,munkába jövet.(14.00-ra kell beérnem,előtte elugranék érte.)Neked melyik nap lenne jó?
Ha rossz akarok lenni veletek akkor azt mondom szerintem akinek még nem folyik annak majd fog.
Legyél jó fiú! Légyszi..... :-)))
Vízfolyás nincs (még). Viszont a stilosoknál is többnél előjött ez a vízfolyás probléma, sokan panaszkodnak, hogy fogy a víz a tartályból, etc....
Ropogás hidegben van. Nem is tudom, talán vmi nagyon ráhűl a kormányrúdra, eszem nijncs hozzá, egyedül nehéz behatárolni. Majd megkérem Bravo07-et, hogy hallgassa meg, neki biztos jó a hallása. :-)
A stilom is érdekes hangot ad a motortérből (nyik-nyik...), ahogy melegszik a motor, úgy csendesedik, végül megszűnik. Ez eddig nem volt, szóval ott vmi biztos most kezd bexarni.
Ezek a mediterrán autók, nem szeretik a hideget, legalábbis az enyémek.
Egyenlőre én ilyet nem tapasztaltam... De ami késik nem biztos hogy nem lesz meg...amennyit én már szívtam ezzel a járgánnyal, nem csodálnám, ha ez lenne a következő dilije...
Megkaptam a csekkeket 2009-re, változatlan törlesztőrészlet. Ezt a korábbi esetleges kamatemelések témához szánom: nincs kamatemelés. Tulajdonképpen nem is lehetne, a szerződést csak együttesen lehet módosítani, sztem, még ha egy bank is a partner...
Ja, a központi zár megint baszakszik, az utóbbi pár napban kétszer sem nyitott, olyan kellemes riasztóval együtt beszállni (se visszazárás, se embléma, se másmilyen vudu soha nem segített még...).
Á látom hűtővíz a téma, abban jó vagyok. Vasárnap megint tócsa fogadott, mondom csövek nem lehetnek az már mind lerendezve, ezért ma szerviz. Hát hol is kezdjem? Ha rossz akarok lenni veletek akkor azt mondom szerintem akinek még nem folyik annak majd fog. A mai mérleg: vízpumpa csere ( ehhez mivel ragasztott mi nem nyúltunk ) persze a művelet miatt vezérműszíj csere is. A vízpumpa mögött a fűtéscső csúszó gumival bevont fém csúszógyűrűjének cseréje. A művelet egyszerűsége miatt totál szétbontva a motor első része. Kipufogó, összes vízcső, stb. ( cukorka művelet ) Mivel a vízcsöveket le kellet szerelni az összes tömítés újra lecserélve ( van ami már harmadszor ). Hát sajna nem is lett kész, most a szervizben rohad az emelőn holnap kell összerakni. De hogy az igazi legyen közölték várható esetleg a fagydugó csere ( mivel az enyém fűtött garázsban áll és még nem érte 0 fok alatti hőfok csak menet közben, így még nem tudni mi fog előjönni ha a blokk 0 fok alá hűl ). Ami viszont szép hogy mivel az összeszerelésnél nem tudok ott lenni csak remélni tudom hogy normális munkát végeznek. Ja és 6746 km van a vasban. Hiába jó kis autó ez a FIAT...
Amióta megszerelték, nincs gond vele, sehol. S eleddig még csak ott vettem észre fogyást, azt is csak a szervízben, mert előtte sokat írtam, h érzem a szagát, fogy egy kicsit (kb. 8 e km alatt ette le magát a kiegyenlítő aljáig), de sose volt látható nyoma (tócsa). A tömítéseknél semmi gond, kopp-kopp. Tehát, 7 e km alatt nincs újabb probléma (12,5 e km cserélték a légtelenítő-tömítést), vízfogyás max 1 cm a tartályban, azóta.
A leggyakrabban nem a bilincses, hanem a rézalátétes-csavaros (fittinges) csatlakozásoknál fordul elő a szivárgás vagy folyás. Pontosabban a turbo hütésénél mindkét ponton.