A garázs fűtött, hűtött 23°C hőmérséklettel rendelkezik. ( eredetileg nem garázsnak készült tudtommal ) A kocsi ez idáig nem látott még 0 °C alatti hőmérsékletet. A szerelők elmondása szerint viszont nem egyedi az eset, és az alkatrészeket elnézve ennek nem a gyors lehűlés tett be, hanem a FIAT mérnökeinek fillérbaszása, legalább 2 Euro megtakarítás autónként de lehet hogy 5. Igen ugyanolyanokat szerelnek be és a FIAT nem foglalkozik vele igazán, mint ahogy a távirányító kérdéssel sem. A szerelő elmondta voltak okításon a MITO val kapcsolatban és ha minden igaz nem totál a bravo motorja van benne.
feketeben szerintem is jo bar hasonlo a gyari sport is, azt hittem neked is az van. esetleg akkor inkabb a gyari? nem jon be? en amit most lattam nagyon szep felni es ajanlom neked is a bravora:http://www.statuswheels.hu/schumacherr8.htm
Azt megkérdezhetem , hogy hogyan qrtak át?Nyílván nem ez az egyedüli szervíz , amelyik ezt csinálja...Én annyit hallottam , hogy fele fáradt olaj amit visszatöltenek az autóba.....:S
Mikusz, legalább én "innen bentről" tudom, hogy Te mire gondolsz. De, mivel én részrehajlónak tűnhetek, ezért itt kellene abbahagynom.
Egyébként teljesen le vagyok döbbenve ezen a "Best-fétisizmuson".
Anno - mikor egyébként még közöm nem volt a Fiat-berkekhez - én is vittem oda privátban a kocsimat (Stlio 1.2), így megerősíthetem: A munkafelvételig minden OK... Aztán már nem annyira. Úgy qrtak át olajcserénél, hogy a fal adta a másikat!
Ismétlem: Akkor még semmilyen kapcsolatomnem volt a Fiat-tal, így mint tulaj írom ezt.
(Egy bárátom szokta volt beírni egy OFF-topicba: "Mindenki úgy élvez, ahogy tud.")
Megjöttek a felnik! :)))) Zsír új mind, 2008.09.22-i gyártásuak,hibátlanok.(november elején már az e-bayon voltak,szal max 1 hónapot használták) 1 apró szépséghiba van,hogy a régi (kék) fiat kupakokat küldött hozzá,most vehetek 4 (piros) újat. Most indulok a gumikért... :D
Bennem azért van még némi optimizmus ezzel kapcsolatban. Eleinte azzal vígasztalatam magam, hogy akinek jelentkezett ez a gond, legingább eleinte, kevés km alatt. De erre az elméletemre rácáfolt Mewo és Cropduster is.
Három dologban bízom az eddig szivárgásmenteseket illetően:
1. Jó minőségű alátéteket, csavarokat használtak
2. Megfelelően meghúzták a csatlakozásokat
3. Menetrögzítő is került a csavarokra.
Sztem ha a három feltételből csak az egyik is "sántít", az már elég a folyáshoz, csak idő kérdése...
Persze értem, hogy a garanciális problémákat a gyári instrukciók szerint kezelik a márkaszervízekben, de véleményem szerint ha már 3x kicseréltek valamit ugyanarra a szarra és mindig mindig nem jó (ráadásul egy egyszerűnek tűnő vizes rendszerről van szó ugye!), akkor be kellene ismerni, hogy ez így nem fog menni.
Nem hiszem, hogy ne lehetne orvosolni a problémát valahogy. :SSSS
Szerintem is a hirtelen blokk lehűléstől lehet. Nálam fűtetlen a garázs, de csak akkor eresztett amikor előtte utcán parkoltam másfél órát, majd hirtelen be a 7-8 fokos garázsba.
És a márkaszervízben a rossz konstrukciós elemeket kicserélik ugyanolyan szar elemekre? Mert akkor ennek sok értelme nincsen. :S
Úgy hangzik, de nem biztos, h igaz. ;) Bár, azért nem lehetetlen.
"Ónos eső
A Wikipédiából, a szabad enciklopédiából.
Jégképződés az ónos eső miatt egy villanyoszlopon.
Az ónos eső túlhűlt vízcseppekből álló csapadék, amely a talajra hullva azonnal megfagy, jégbevonatot képez. Ónos szitálásról beszélünk, ha a túlhűlt cseppek átmérője 0,5 mm alatti.
Kialakulását az idézi elő, hogy a felső és alsó hideg légrétegek közé nulla oC-nál magasabb hőmérsékletű légréteg szorul, és ilyenkor a felső rétegben keletkezett hó a középső rétegben esőcseppé olvad, majd az alsó fagyos légrétegben jégdaraként vagy ónos esőként érkezik a csapadék, attól függően, hogy a részecskéknek volt-e elég idejük jéggé fagyni. Az ónos eső a földetéréskor válik szilárd halmazállapotúvá, a halmazállapot-változást az ütközés indítja el, és igen gyorsan zajlik le.
Az ónos eső többnyire a nagy hidegek közeli megenyhülésének előjele. A Kárpát-medence kedvez az ónos eső kialakulásának.
Az ónos vagy ólmos eső a magyar nyelv egyik sajátos kifejezése, mindkét jelzőt régóta használjuk. Az angol, a német vagy a latin nyelvekben „fagyott”, „darás” vagy „túlhűtött esőnek” nevezik."
Szia zee! Kinevethetsz, de úgy kezdtem, hogy lehet ezt a t-mobil színű löttyöt beszerezni. Aztán 2 nap után már nem ez volt a kérdés, hanem az, hogy alacsony a folyadékszint (kezdő autós koromban megfőztem egy Peugeot 505-ös motorját). Így aztán annyi, hogy egy nagyáruházban vettem színtelen lötyit, annak ment bele kb a 70%-a (0,7L).
most értem haza a MELEG Rómából!!!:-))) Cropduster kollégának külön köszönet életem egyik legnagyobb élményéhez ( leszállás az Airbus pilótafülkéjében ülve ), zseniális volt!!! A többit holnap, készültek jó fotók, élménybeszámoló stb.:-)) Most tipli az ágyba, reggel meló!!:-(((((((((((((((
2005-től a Stilo óta csak itt voltam.Bravo is CSAK ITT járt és valószinü CSAK ITT is fog.
Az egyetlen szerviz ahol nem húzták a szájukat ,ha az autó mellett szerettem volna lenni az elsőtöl az utolsó percig.
Sőt szinte ők ajánlották fel a lehetőséget.
Vihettem a cuccot(olajat,szürőt stb...) szintén minden megjegyzés,szájhúzás nélkül.
Nándi hozzáállása,segiteni akarása meg mindenen túl tesz.
Olyan ember aki okoskodik a cuccokkal,mindenhol van.Tudnám sorolni szervizeket.
De ha engem odaengednek az autóhoz az originál dobozoból beleöntik az olajat,beteszik az alkatrészt...,a kivett szart meg ha akarom elhozhatom..,és az autóm még jó is lesz ,ehhez még ők mosolyognak is,nekem ennél több nem kell.
Én is épp őt dicsértem, tény hogy nála pozitívabb embert nehezen találni. Ha a cég többi része is így működne nem ez lenne a véleményem.
De ez csak a saját privát véleményem, olyan ember szavára alapozva akit én nagyon ti meg egyáltalán nem ismertek, így aztán senkit sem akarok győzködni. Mindenki vigye oda az autóját ahová a legnagyobb a bizodalma.
Nem akarok vitát kirobbantani, vegyétek úgy hogy semmit sem írtam.
Biztos vagyok benne, ha ismernéd személyesen a Nándit a Bestból és az ő hozzállását a dolgokhoz, akkor én azért kételkednék a helyedben. Az elképzelhető, hogy valaki a saját szakállára dolgozik, ilyen mindenhol akad, de akkor az vigye el a balhét. Ha valamiben kételkedsz, így ismeretlenül hívd fel a Nándit és mondd el neki a történetedet, biztosan segíteni fog annak tisztázásában, sőt ha nem tud róla annak meglesz a következménye is.