Most már ha megyünk arra, biztos viszek libát ! És ott fogjuk a vendéglő előtt együtt őrizni ! Közben mesélek neked a csodás Stihlekről. ;-))))))))))))))))))))))
Ezért nem akartam rágódni este ezen a problémán. Az faja, hogy valaki bekopiz törvényeket a tárgyban, de első dolog, hogy egy törvény annyit ér, amennyit betartatnak belőle, a második meg az, hogy a megfogalmazás nagyon nem mindegy. (lásd pl ön nyert egy autót, de még rendelje meg a kenőszappant baracklekvárral fantasztikus áron, stb) A másik meg az, hogy eleve vicc egy ilyen, hogy "csak gyártási, szerelési hibára". Mi van pl a konstrukciós hibával ? Rászoktak a gyártók, "hála a marketingnek", hogy átverik az embert. Pl mi eredményre számíthatna az a vevő, aki megreklamálná, hogy a mosópora szemcséi nem elég okosak. Vagy a "fogorvosok által tesztelt fogkrém", stb
Hát persze. Tesztelték, de szarul szerepelt . Vagy az arckrém, amelyik "17 %-kal " csökkenti a ráncokat .
Kis hazánkban hajlamosak hamar azt mondani hogy a te hibád.
Gari időn belül vittem dj terméket hogy ez meg ez a hiba.
Válasz sajnáljuk de nem szakszerűen volt használva.
Meg anyá..tok gondoltam.
Haver vitt egy terméket garancia időn túl.
Oh persze egy hét és küldjük vissza postán.
Érdekes meg lehetett javítani.
Van egy senheiser fejhallgatóm. Angoloknál vettem.
az angoloknál sima füles ez nálunk 70ezer ft.
Mindegy nem is lényeg.
Lejött róla egy kis szivacs darab a pátnál.
3év garit adtak az angolok.
Írtam mailt mi a szitu. Válaszban jött.
Küldjem vissza azonnal cserélik a fejhallgatót amennyiben nem élek a lehetőséggel menjek be a senheiser magyarországi képviseletéhez és cseréltessem ki.
Szó nélkül kicserélték és küldték vizsgálatra a fejhallgatót
Időnként be kell vállalni az ismeretlent, és vagy bejön vagy tanulópénz lesz, gondolom mindkettőről van tapasztalatod.(nekem van)
A reklámokkal kár foglalkozni, a tesztek közül a független tesztek talán érnek valamit, az ilyen fórumokon lehet találkozni véleményekkel de sok az elfogultság. Én úgy vettem gépet hogy megnéztem mennyi panasz van az adott tipusra, mennyi kérdés van a javításukról esetleg milyen problémák vannak vele, ha egy gépről nincs túl sok hozzászólás de lehet tudni hogy sokan használják akkor az jó gép! Az hogy még gépproblémával nem írtam ide azt bizonyítja hogy jól választottam :-)
Biztosan vannak ilyen márkák, de ki dönti el ? Met én úgy vagyok vele, hogy a reklám nem igazán győz meg. Szintén csak úgy gondolom, hogy az egész marketing a hazugságok tengere. Megvett tesztek, "vásárlói vélemények", szakértők, stb. Valószínűleg csak túl pesszimista vagyok .
Ez nem az én igazam, ilyenek a magyar jogszabályok. Lentebb linkeltem a szép részletes leirást az euvonal.hu-n. Lehet neked ettől ellentétes tapasztalatod szervizzel, de akkor az szépen megszegte a törvényt.
Természetesen megint "telibe találtál". Szó nem volt arról, hogy mindenkinél jobban tudom. Pusztán így gondolom . Te meg lassan olyan leszel, mint Jézus .
Most értem haza és megnéztem egy makita garancia levelet, (csak mert még nem tettem el) valóban azon csak egy év van a regisztráció visszaigazolásán pedig csak a gép tipusa és a vásárlás dátuma, garanciáról egy szó sem.
Nekem is volt már gondom elektronikai cikkekkel és szervizekkel, ezért nem veszek többet Sony ericsson telefont és LG cuccokat, de abban nem vagyok biztos hogy a makita "segget csinál a szájából", más a célcsoport, ha egy "melóst" átb@...nak a szervizzel az többet nem vesz tőlük semmit, és az ilyen fórumokon gyorsan terjed a rossz hír. De amíg nincs ilyenre tapasztalat kár leírni a szervízt, és ahogy már írták, olyan gépet kell venni ami nem romlik el. Meg kell nézni mire van szüksége az embernek (ha a pénztárca engedi) 10-20%-ot a teljesítményre rá kell számolni és azt kell megvenni.
Vannak itthon keveset futtatott márkák amik árban jobbak minőségben pedig felveszik a versenyt a nagyokkal, és ha a szervizháttér sem nagyon gáz érdemes megpróbálkozni velük. A makita pont az a márka amelyik tavaly még nagyon jó áron adta a legtöbb gépét de ma már felzárkózott a "nagyokhoz".
mindegy az, kiterjesztett, extra, tüllszoknyás vagy lilagaranciának hívják, az még garancia és nem szavatosság (ahhoz nem is kell semmi plusz papír meg regisztálás mert az jár mindenkinek mindenhez default) Hauser cuccoknál is ez van, boltban 1 év gari, netes regisztációval +1 év, termékregisztráció végén mailben elküldik a garikibővités visszaigazolását.
Így van. De attól büdös ez a dolog, hogy ha ez 3 év gari, akkor miért nem ad egy 3 éves garlevelet ? Miért ez a netes hókamóka ? Ennél durvábbakat is elsütnek. Volt vagy 5 éve egy HP PDA-m. Volt benne egy bug, ezt tudtam én is, meg a szerviz is. Beadtam javításra, visszakaptam 2 hét múlva "megjavítva". Hozzá se nyúltak. Aztán ezt játszottuk egyre hosszabb elkészülési idővel. Közölték, hogy a törvény szerint kötelesek "törekedni" a javításra. És nyugodjak meg, ők nagyon elszántak, naponta több műszakban "törekednek". És kész. Semmire nem mentem velük .
Ezért irtam, hogy nem tudom a makitánál mi a netes púder, de ha kiterjeszett garanciának nevezik, akkor az garancia nem szavatosság. A garancia meg 1 év esetén se érvényes egyetlen műszaki eszköznél se juzerhibára. Ha akármelyik cég be akarja és be is tudja bizonyitani a juzerhibát akkor 1 hetesen se fog gariban javitani.
Ott van ebben a cumi, hogy ilyen jótállás nincs, amit írnak. Jótállás alatt beviszed, és köteles megjavítani, KIVÉVE, ha be tudja bizonyítani, hogy rendellenesen használtad. Nem gyártási hiba, stb stb. Az a garanciád, amit a boltban adnak leírva a garijegyre . A netes púder meg a szavatosság "megmarketingelve".