Nagyon jó ez a fórum! sokszor fellépek, olvasgatok, sok hasznos dolgot tudok meg a kedvenc autómról, és kapok segítséget, ha valami problémám, kérdésem lenne.
Szerencsémre nap mint nap autózhatok:-) és jó érzéssel tölt el ha egy márkatársal talállkozom. Ma is, sokáig egymást követve autóztunk egy márkatársal, és az volt az érzésem, talán valamelyikötök....... jó lett volna tudni... nincs valami fórummatricátok?
Ha nincs, nem találunk ki valami jelzést, így az utakon is tudnánk ki a közülünk való.
Bocs de nem tudom a számodat,és már kénytelen voltam féltengely ügyben lépni,talán megoldódik.De jó lenne ha meg tudhatnám a számodat,később jól jöhet.Illetve kellene még alsó motortartó gumibak,foglalkozol ezzel?
Nekem Prestige Plus 2,0 hdi (140 le) kombim van már 127 000km-el.
Váltógombot és bal első lengéscsillapítot cseréltek garanciában, meg a telefon szoftverét frissítették, mert sokszor lefahgyott Nokiával. A kupplung viszont már eléggé fent fog, remélem még elmegy pár tízezer km-t.
Navigációm nincs. A kanyarkövető bixenon viszont szuper azt javaslom (ekkor viszont az ablakmosó folyadékot egyfolytában töltheted, mert csak 6l körüli a tartálya és nagyon bőven mossa a fényszórókat), meg valami igényesebb kárpitot, mert az feldobja, nekem fekete QUANTA F919+MISTECO F930 XN VELÚR van, az nagyon tetszik.
A 140 Le is jól viszi a kocsit szerintem erősebb mint pl a mazda 6 2,0 Gt, és sokkal finomabban is működik, ráadásul még semmi sem romlott el benne. Előtte 406 hdi-t hajtottam 343 000 km-ig, az is nagyon jó és hibamentes 2,0 hdi volt. Fogyasztás átlagban 6,0-6,4 között van nálam, országúton elmegy 5,5-el is, de komolyan hajtva 7,5 is simán lecsúszik.
A hidrós futómű szuperkényelmes, sport funkciót alig használom, de 17"-nél nagyobb kereket nem biztos hogy vennék rá magyar utakra (nekem 17" nyári és 16" téli van azokkal kényelmes, könnyen vezethető).
Zörgés zaj nincs, nagyon csendes. Fűtés, klíma nagyon jó és kényelmes.
A cserélhető szönyegen kívül kopás az autón gyakorlatilag sehol sem látható, sem kárpiton, sem korámányon, sem pedálokon egyetlen kivétel a cserélt váltógomb.
Összességében nagyon finoman működő műszer a C5, én csak javasolni tudom a hdi-t, benzinest nem próbáltam.
215/55r17 én ezt raktam télire nyári 225/50r17 volt de most 215/55r17 lesz a nyári,a km órát egy kicsit állítani kell mert 4-5km órával kevesebbet mér de ezzel a mérettel a legjobb eddig 17" méretben .
Csakis 2.7 dizel ha lenne manim azt mondják lehet aktív felfüggesztés nélkül is venni és automata váltó nélkül de 6 előre fokozattal sport átkapcsolóval
Én is már gurultam 17-eseken. Az én tapasztalatom is az, hogy a lehető legmagasabb, és a lehető viszonylag legszűkebbet kell megkeresni. Már volt 16-osom is, arra is raktam 200 felettit, de azzal is katasztrófa volt a rengeteg nyomvájus utjainkon. Sajna ezek a sz.r utak amik itt vannak, nagyon behatárolják a lehetőségeket.
A 17-es felnik valóban jól mutatnak, de ideális gumit még nem találtam meg rájuk..
Először 215/40-es gumik voltak fent, de az alacsony profil miatt elég rázós volt. Aztán 225/45-ös ment rá, ott a profilmagasság már jó lett volna, de azok meg túl szélesek voltak és a jó kis magyar nyomvályús utakon össze-vissza ment..
Most nyárra nézek rá 205/45-ös vagy 50-es gumikat és remélem, hogy az már jó lesz :)
Üdvözlünk. A lautózott km. alapján akkor már te tapasztalt versenyző vagy. Jó hallani, hogy szépen szolgál a gép. Nagyon tetszenek a felnik. Nekem is fáj a szívem a 15-ösök helyére egy szép 17-esre. Alkatrész ügyben valóban keresd betq-t.
Jobb oldalt előröl kopogó hang - stabilizátor kar cserével megoldódott.
Jobb oldali kézifék bovden megszorult - megvezető cső+bovden csere megoldotta.
Nem szintezett - első magasság érzékelő cserével megoldódott.
Fogyasztás: helyben futi, 8.9
hosszú út. 6,5
Már nekem is sok autóm volt, de csak egy volt diesel. Én is valahogy jobban érzem magam a benzinesben.
Én biztos nem beszéllek le róla. : ) Ha teheted vidd el a vásárlás előtt egy diagra. Ott minden kiderül a motorikus, és elektromos állapotáról. A karosszériát pedig hozzáértő emberrel nézzétek át, ne hogy egy törött, és összegányolt autóba szaladj bele. Persze kompromisszumokat mindig lehet kötni. Sőt kell. Mert ugye használt autókról beszélünk. Ha még valamire kíváncsi vagy, nyugodtan kérdezz!
Citroen C5 vásárlás előtt állok, egy kis segitségre lenne szűkségem mégpedig ha valaki ősszefoglalná mikre kell figyelni a vásárláskor. 2001 évj 2.0 SX néztem ki.
Többen lebeszéltek róla de szerintem ez lesz a megfelelő, de meg halgatnám olyan véleményét akinek ilyen van.( tapasztalatok, fogyasztás stb.)