Ez igen,nehéz volt a meghajtást csatlakoztatni?a nagynyomásu csövek paszoltak?az adagoló töltése az mtz-méreteire lett álitva?Egy hiba van,az adagoló elé illene beteni egy Cav finom szűrőt
Tegnap reggel beinditottam a gépet (MTZ 80) és eléggé füstölt hidegen,de melegen is kékes füstje volt.Előtte nem tapasztaltam még ilyet a gépnél. Munka közben észrevettem hogy a kipufogó könyökön fekete olaj szivárog kifelé.Mi lehet az oka? A dugattyú gyűrűk megsérültek, a motor szépen jár, olajnyomás jó 3 csak az olaj megjelent a kipufogónál.Szerintetek dolgozhatok így a géppel ha figyelem az olajnyomást és az olajszintet? A vetést kibírja így a motor vagy szét kell szedni nehogy nagyobb baja legyen?
Tudom hogy nem ide vág de hátha valaki tud segíteni vagy tanácsot adnin:
Segítséget vagy ötleteket szeretnék kérni olyan ügyben hogy van 6 HA amibe kukoricát szeretnék tenni, de mivel tavaly volt bogaram igy idén mindenhogyan talaj fertőtlenítenem kell. de viszont aki elvetné nekem annak csak telefertőtlenítő van a vetőgépjén, műtrágya adagoló nincs. A kérdés az hogy hogyan csináljam a tápanyag bevitelt? most jelen pillanatban még elmunkálatlan szántás van. Gondoltam olyanra hogy fogassal húzok bele egyenes utat (hogy ne a szántáson kelljen lovagolni), felteszem a műtrágyaszórót és megdobom 200 kg N-el vagy 3X15-el és utána elfogasolom a földet. Vagy hasonló útcsinálás és baktériummal megfújatom a földet és utána munkálom el. Vagy csak elmunkálom nem csinálok semmi tápanyagutánpotlást hanem mikor kel ki a kukorica akkor gyomirtással egy menetben megfújom Nitrosollal vagy karbamiddal, esetleg teszek hozzá még valamit.
Aztán ha sikerül megsorközművelőzni akkor azon van adapter és úgy adni hozzá N -et.
Vagy elművelem, elvettetek és utána megdobom a tetejét műtrágyával
Megsüllyed a gép és nem húzza be utána simára a nyomot ahol a kerék ment marad egy hajlat! Azt hogyan lehet orvosolni? Meg a középső csapágyház tolja maga előtt a földet!
A tárcsádról dobnál esetleg egy képet? Frissen szántott homok földet tudsz vele tárcsázni? Mert nekem az a bajom ahogy a gép megsülyed a szántásba nem húzza be utána teljesen a nyomot látszik végig egy kis hajlat! Meg a tárcsa középső csapágynál túrja maga előtt a földet!
A kormány jobra-balra tekerésével meghatározod a középállást, ha ekkor balra áll a kerék akkor előveszed a 41-46-os villáskulcsot és a kormánymű alján az irányitó kart fellazitod 1ricnivel arréb teszed.