Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2015.05.30 0 0 1255

Laposszíjfeszítő is elég zajos tud lenni ha sokat pörgött már.kb+5e ft

Előzmény: Törölt nick (1254)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.30 0 0 1254

Nem lehet...cserélni kell és nyugodtan alszol!

Vezérléskészlet 18-20e  vízpumpa 7-8e  .+munkadíj 

Előzmény: sura_e21 (1253)
sura_e21 Creative Commons License 2015.05.29 0 0 1253

Ma surrogó hangot kezdtem hallani a motortérből, találkoztatok már ilyennel? 90 lovas 1.6 HDI-m van. Másik kérdésem, hogy lehet a vezérműszíj állapotát valahogyan ellenőrizni ennél a motornál?

kemszi Creative Commons License 2015.05.29 0 0 1252

1227-es hozzászólásban leírtam még ezen az oldalon van

0,6-0,7litert szokott bele menni

Előzmény: sulep (1251)
sulep Creative Commons License 2015.05.28 0 0 1251

Az 1.6 120 le-s változatok (2008-2009-es évjárat) mennyire hajlamosak enni az olajat? Seat Altea 1.6-ból ülnék át, aminél sose kellett egy decit sem utántöltenem, ezért kérdezem hogy mennyire kell ettől tartanom ennél a motornál. 

kemszi Creative Commons License 2015.05.26 0 0 1250

a 10ezres olajcserét,nem csak ennél az autónál érdemes betartani,a legtöbb új közvetlen befecskendezéses /+turbós/ motornál érdemes tartani.

Az antipollution hiba ha jól tudom egy nagyon "univerzális" üzenet. Nekem egyszer jött elő 100ezer km környékén ha jól emlékszem. Eltűnt nekem is,de azért elvittem kiolvastatni/törölni (az egyik henger kihagyott,nem volt azóta ilyen vele)

Előzmény: jatom (1249)
jatom Creative Commons License 2015.05.26 0 0 1249

Üdv!

 

Na azóta folytatódott a történet. A check oil level üzenet továbbra is látható volt, igaz jóformán hetente egyszer használtam csak a kocsit, így gondoltam várok még, meg aztán amikor néztem az olaj szintet, akkor szintén jónak láttam a nívópálcán. Pénteken egy hosszabb útra indultunk, ami így nézett ki: check oil level indításkor. Ez már meg sem lepett. Autópályán a bal index duplán kattog, valami gond van az indexel. Kiderült, hogy a jobb hátsó index és féklámpa nem világít. Mivel már kezdett sötétedni, nem álltam meg ezzel foglalkozni, inkább érjünk oda. Az utolsó részen aztán menet közben megjelent az Antipollution Faulty hibaüzenet is a sárga motor piktogram folyamatos világítása mellett.

Másnap egy még hosszabb útra mentünk volna, de ezzel így nem mertünk menni sehova, így kölcsön autóval szerencsére el tudtuk intézni. Előtte azonban, amikor megérkeztünk, akkor végignéztük a biztosítékokat az index hiba miatt. Egyik sem volt rossz, de a kihúzás-bedugás segített, mert utána megint működtek a lámpák. Az olajszint és az antipollution üzenet azonban maradt. Nézegettük a nívópálcát, de ez a rugó-szerű pálca annyira rossz, hogy hárman nem tudtuk egyértelműen eldönteni, hogy most akkor milyen szinten van az olaj. Annyi biztos volt, hogy a minimum fölött, de a maximumot nem éri el. Mostmár rutinosan volt nálam egy liter olaj, azt folyamatos méregetés közben beletöltöttük. Mentünk vele kicsit, aztán vártunk, mértünk, de semmi. Elmentünk benzinkútra venni még egy liter olajat. Annak is a felét beletöltöttük. Ekkor már mindanannyian úgy láttuk, hogy a nívó pálcán a max jelzést is eléri. A hibaüzenetek maradtak.

Másnap beszéltem a szervizzel, hogy időpontot kérjek. Kiderült pár hasznos dolog, amit nem árt, ha más is tud. A pálcát érdemes krétával bekenni. Azzal jobban látszik, hogy meddig is van az olaj. Ezt lehet, hogy más tudta, de nekem új volt. Ezután az olajon kívül egy krétát is mindig hurcolhatok magammal. A másik, hogy mondták reggel, hogy nézzem meg most is, hogy van-e még hibaüzenet. Mert hogy kell ennyi idő a számítógépnek, hogy elaludjon... Én ezzel kapcsolatban is azt gondoltam, hogyha kihúzom a kulcsot, töltögetünk olajat, aztán bedugom és elfordítom, akkor leméri az aktuális állapotot és az alapján jelez. Hát nem, aludnia kell. Meg is néztem akkor reggel a nívópálcát a krétás trükkel és szépen látszott, hogy a max jelzésig van az olaj. Ezután beültem és semmi hibaüzenet. Menni azért nem mertünk vele, csak hazafelé hoztam, illetve el a szervizbe ma reggel.

Most azt mondták, hogy olajat kell cserélni benne, mert 15 ezer km-el ezelőtt volt. Remélem ezután nem lesz gondja a kocsinak. Mostantól én is figyelni fogok a 10ezres olajcserékre. Őszintén szólva erre egyáltalán nem gondoltam, mert az eddigi autóimnál nem kellett ilyen gyakran cserélni.

Előzmény: kemszi (1227)
Zolysys Creative Commons License 2015.05.20 0 0 1248

Hívj fel. vagy írj.. adatlapon elérhetőség

Előzmény: t,csaba (1247)
t,csaba Creative Commons License 2015.05.19 0 0 1247

Sopronban. Szombaton láttam a hirdetést,akkor kezdtem agyalni rajta,pénteken jöttem át Pesten. Annyira nem tartom fontosnak,hogy csak ezért menjek oda. Kb. 400 km-es kör, ami költség,valamint idő. Itt a márkaszerviz tabu. Az osztrákok miatt irreálisan drága,telített valamint arrogánsak. 2hónap múlva visz arra az utam,ami tervezett.

Gondolom a szerelés privátban menne. Miben fájna,ha mindent te adsz? Kart,és technikát is.. 

Előzmény: Zolysys (1246)
Zolysys Creative Commons License 2015.05.19 0 0 1246

Merre laksz???

Előzmény: t,csaba (1244)
Zolysys Creative Commons License 2015.05.19 0 0 1245

Belefér. :)

 

A kart meg tudom hogy ki árulja :)

Előzmény: t,csaba (1244)
t,csaba Creative Commons License 2015.05.19 0 0 1244

Jelenleg még nincs karom. A jófogáson láttam nem limitereset 15-ért. Az eladója mondta,hogy 5perc a beépítés. Gondoltam utána járok. A szerelőm azt mondta,hogy nem feltétlen ilyen egyszerű a dolog. Ő már rakott 206-ba,de az kicsit költségesre sikerült. Ezért érdeklődtem itt. Ha jól láttam,te Pest környéki vagy. Kb.2hónap múlva megyek arra,ami nem extra út,és idő lenne. Ez is belefér egy beépítésbe esetleg?

Előzmény: Zolysys (1236)
kemszi Creative Commons License 2015.05.19 0 0 1243

akkor akciós volt biztos :D Na majd megnézem ha nem felejtem el biztos meg van a papír róla

Annyi tuti hogy 24ezret fizettem érte,és kb fél óra volt ,amiben egy próbakörre is elvitték

Előzmény: Zolysys (1242)
Zolysys Creative Commons License 2015.05.19 0 0 1242

kb 300 ft az eltérés a két kar között :)

Előzmény: kemszi (1241)
kemszi Creative Commons License 2015.05.19 0 0 1241

Nem a limiteres kerül ennyibe?Az enyém sima

De mind1 azt mondta kar van neki :D

Előzmény: Zolysys (1240)
Zolysys Creative Commons License 2015.05.19 0 0 1240

Kb 6 éve ennyi a kar ára PUG nál :)

Tény és való nem mindegyik szervizben csinálják meg...

995 hogy meg tudnám neki oldani de hát messze vagyon tőlem...

Előzmény: kemszi (1239)
kemszi Creative Commons License 2015.05.19 0 0 1239

én már vagy 4 éve rakattam be,szóval ez akkori ár,és abban sem vagyok biztos ,hogy mindegyik szalon megcsinálja

Előzmény: Zolysys (1238)
Zolysys Creative Commons License 2015.05.19 0 0 1238

22 e a kar PUG nál

Előzmény: kemszi (1237)
kemszi Creative Commons License 2015.05.19 0 0 1237

én is így voltam vele anno,végül az egyik szalonban berakták ha jól emlékszem 24ezer körül fizettem érte karral együtt.(akkor nem tudtam szerezni itthon olcsóbban kart,ha jól emlékszem 17-18 ezer körül adták)

Előzmény: t,csaba (1235)
Zolysys Creative Commons License 2015.05.18 0 0 1236

Valamit valamiért :)

Előzmény: t,csaba (1235)
t,csaba Creative Commons License 2015.05.18 0 0 1235

Akkor én értettem félre. Ezek szerint hozzád kéne vinnem. Ezzel csak annyi a gond,hogy messze vagyunk egymástól. Ördögi kör. Marad a dilemma.. Kösz a választ.

Előzmény: Zolysys (1234)
Zolysys Creative Commons License 2015.05.18 0 0 1234

Biztosabbat?? csak ha ránéztem, de eddig mindegyik 308 ba bepakoltam :)

Előzmény: t,csaba (1233)
t,csaba Creative Commons License 2015.05.18 0 0 1233

Azt hittem biztosabbat tudsz. Nem tudom belevágjak-e így. Lehet marad a cipőtalpa épített verzió.

Mindenesetre köszönöm a gyors választ!

Előzmény: Zolysys (1232)
Zolysys Creative Commons License 2015.05.18 0 0 1232

Kar van, cucc van, más nemigen kell hozzá.

Előzmény: t,csaba (1231)
t,csaba Creative Commons License 2015.05.18 0 0 1231

Sziasztok!

 

Zolysys! Egy régi bejegyzésed kapcsán érdeklődnék tempomat kar beszereléssel kapcsolatban.

2009-es 1,6 vti-m van. Tudnék hozzá kart szerezni,viszont nem tudom ez elég-e..

Szerelő,és az eladó is azt mondja,hogy valószínűleg engedélyezni kell a cpu-ban.

Viszont a szerelő szerínt lehet,hogy egyéb alkatrészek cseréje is szükséges. Azt mondja 308-ban még nem,de 206-ban már szerelt,és túl sok minden kellett hozzá.

 

Ahogy olvasgattam,te otthon vagy a témában,esetleges segítséged előre is köszönöm.

kemszi Creative Commons License 2015.05.13 0 0 1230

nekem eddig rendben volt,amikor jelzett akkor tényleg a minimum környékén volt.

Előzmény: Zolysys (1228)
olló01 Creative Commons License 2015.05.12 0 0 1229

A neten is úgy láttam,hogy csak simán a source gombbal rámennek a telefonra, nekem viszont csak az aux input 2 van a cd és a rádió mellett, ebből gondoltam csak, hogy lehet az input 1et kellene valahonnan előszednem? :)

Előzmény: Zolysys (1226)
Zolysys Creative Commons License 2015.05.12 0 0 1228

Az elektronikus olajszint mérőre NE adjatok.. sok 307 ben is össze vissza mutat...

Előzmény: kemszi (1227)
kemszi Creative Commons License 2015.05.12 0 0 1227

Üdv!

Annyit hozzá tennék ,hogy ezt a cheak oil level üzenetet nem igazán hiba üzenetnek hívnám,inkább figyelmeztetés.

+tarts egy liter olajat mindig az autóban,ne tölts rá másfajtát

 

Nekem 1.6 Vti van 2008-as,azóta ~143 ezer km ment bele,én is a 10ezres olajcsere intervallumra esküszöm,a kezdetektől így használtam,kb 6-7 ezer km között kell olajat rátöltenem

A legutóbb cseréltettem váltóolajat is. +kellett egy szelepfedéltömítést ,és egy jobbos féltengely szimeringet cserélni

Előzmény: jatom (1222)
Zolysys Creative Commons License 2015.05.12 0 0 1226

Elvileg van audio streaming a gyári BT vel

Előzmény: olló01 (1225)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!