2005 novemberében átvétel után hazafelé hallom az általad leírtakat.. na, marhajó... irány vissza(a szervízbe)... negyed óra múlva vihettem haza... nem mondták, hogy elnézést, csak valamit elfelejtettek...őőő meghúzni, vagy mi...nem erőltettem, hogy mégis mit?...
Én már minden zajra odafigyelek :) ebben az esetben nem csak én hallom :(
A múltkor a barátnőmmel megyünk és azt halljuk, hogy néha ha rosszabb az út akkor a bal oldalon én elölről hallom, ő hátulról koppanások vannak. Először azt hittük hogy csak akkor, ha aknafedőre megyek rá, mert olyan hangot ad ki, de nem csak akkor.. ha van egy kissebb gödör és belemegyek totál olyan a hang mintha aknafedőre mennék, ilyen koppanás.
Azért a spray nem hasztalan, a tányérokat sem akkor mosogatod már el, amikor büdik, hehehe...
A prevenció is fontos. Amikor már büdi, sok cucc rakódott le. Ezt jobb megelőzni. Minden szezon előtt kb. egy 2E forint a frissítésre nem egy nagy összeg.
Van egy jellemző fémes szag, az szokott előfordulni. A hőcserélőn telepednek meg valami bacik meg ombák, azok okozzák. Azt néhány évente muszáj pucoltatni, bár igazából évente kellene...
Megnézettem, megmérték a gázt, az szuper volt, aztán keszedtük a pollenszűrőt, na az nem volt a legtisztább, szóval kicseréltem. Eddig nem volt büdi a klíma azt mondta a hapsi, ha esetleg későbbbüdi lenne, akkor jöhet a spray megoldás, de addig hanyagolom, nincs értelme..
Neked ki van cserélve a szűrőd? nem attól büdős, mert tiszta piszok?
tegnap séta közben találkoztam egy frissnyugdíjas ismerősömmel... egy szép szuziban ült.. megállt, büszkén mutogatta.. használt gép, 2005 ös.. szupercsinos állapotban... mindjárt meg is mutatta a motorházat(is).. csak merő kíváncsiságból kihúztam a nívópálcát... nagyon sötét színe volt... az mi? kérdi.. -mondom, olajszint ellenőrző pálcika.. -az jó, ne nézzem, itt a szervízkönyv, eladás előtt szervizelték!-mondta...visszadugtam, újra ki, vazze, ebben nincs olaj... az nem létezik!...és vadul lobogtatta a precízen vezetett szervízkönyvet...különben sem világít semilyen jelzőlámpa!...
másfél liter olajat találtam otthon, azt beküldtem... na, már látszik valami... azóta is a szervízkönyvet nézegeti, és nem érti...
Van megoldás, rendszeresen csinálom! Fel is lehet újítani , de megfelelő szakértelem szükséges, mert könnyen kárt is okozhatsz!
Először polírozd(políroztasd) meg! Javulni fog, egy darabig jó lesz! A hátsón is segít! :)) Amúgy ez nem marás, hanem kisüti a nap, meg maga az izzó. Vannak típusok melyeknél hamarabb kisárgul és ha nagyon off, akkor még vizsgán is gáz lehet!
Van egy bal első GS zárszerkezetünk. Központizáras, vadonatúj, gyári, nem lett felhasználva. Ha valaki pórul járna, és egy ilyenre van szüksége, csörögjön: Vincze Gyula (20/9766-524).
Minap nézegettem az első lámpáimat.Mintha egy kis fátyol lenne rajta.nem telejs felületén, de nem lehet róla letörölni.Attól félek ez valami kezdeti mattulás.Még csak most kezd mattulni, vagy az is lehet, hogy valami megmarta.
Viszont ma reggel egy áruház előtt volt egy Ignis aminek teljesen el volt mattulva, sárgára égve.
Kicsit megijesztett az állapota, és ezért is kérdezem, hogy van erre tapasztalat,illetve mivel lehetne megelőzni vagy felújítani egy ilyen lámpatestet?
Én egy Zalaegerszegi Suzuki szervizbe jártam, ott csináltak klímatisztítást, fertötlenítást és pollenszürö cserét. Meglepne, ha nem csinálná meg bármelyik szerviz.
Én tavaly a Bp. XI. Sztregova utcai szervizben csináltattam, teljesen szagtalan lett a vége, nagyon elégedett voltam velük. De a Speedy-s befürdésed után én már ajánlani semmit nem merek! :-()