Szerintem a 95-ös miatt eszik valamennyivel többet. Legalábbis nekem ez jön le.
A másik pedig az, hogy a városban nem kell szívó-benzines kocsiknál elfogadott fordulatszámon járatni, bőven elég 1500-2000 körüli tartományokban. Nyomaték bőven van neki, még csak nem is erölködik. :)
Ha átlagban magasabb fordulaton járatod, az esetleg lehet a magasabb fogyasztás oka. (szvsz)
Jah, nekem is a 120-as van. Fekete.
A prémiumokat szerintem próbáld ki, elsősorban az EVO Neo-t ajánlom.
Most még úgyis olcsó lesz a benzin, 1-2 évig biztosan.
Tegnap késő este értem haza, a párom azzal fogadott, hogy valahonnan nagyon lassan, de biztosan folyik a víz a padlón. Nekiáltam szétbontani nagyjából a vizszerelő fülkét (panel), inkább csak a környékét, de sajnos nem ment, mert a járólaptól nem nyílt ki. Reggelre hagytam a dolgot, hátha meggyógyul, de nem tett ilyesmit. Reggelre szép kis tócsák és kissebb-nagyobb patakok fogadtak erre-arra, dacára a gondosan kihelyezett felmosórongyoknak. Gondoltam szétlocsolok egy kis piros fagyállót a teljes feeling érdekében, de inkább csak díszes szavakkal kezdtem illetni a víztározóvá változott előszobát :-DD
Mostanra dekopírral végigvágtam a szegélyt, kinyitottam az "ajtaját", most várom a ház vízszerelőjét, kicserél egy flexi csőszakaszt, amiből egy tűhegynyi lyukon spriccel ki a víz. Most zárja el a melegvizet.
Legalább ez is "garis" buli lesz, a ház állja :-))
Bocs a nem teljesen, de azért szegről-végről idevágó témáért.
Mi is ketten, és végig 130, egy-egy előzéssel. De még bejáratós, az első olajcseréig, addig még nem nyomom neki. Én általában sima 95-öst rakok bele, de ki fogom próbálni a prémium benyákat is, hátha. Neked is 120?
130 tempomattal nekem inkább 8 alá nem-igen akar menni :-((
Ez van, már elfogadtam. Viszont a téli, csak városi fogyasztásom, sokszor csak 10-en pár km-es etapokkal sem igen megy 9 fölé. Ez abszolút pozitív csalódás a számomra. Ha belecsúszik egy késő esti (dugómentes) hosszabb, de szintén városi szakasz, rohamosan esni kezd az addigi átlag.
Eddig EVO Neo, 98-as, Carrera 95 és 100-ast tankoltam.
Egyszer V-Powert is. (a 100-ast)
2x töltöttem sima 95-öst.
A 95-östől 1 literrel átlagban megnőtt a fogyasztása a kocsinak. A többinél nagyjából ugyanaz.
Ha tehetem és MOL kútnál járok akkor EVO Neo-t tankolok.
Más.
Azért remélem nem kell szégyenkeznem a sima dynamic gyöngyház-fekete verdámmal. :) Nem sport, de szerintem szép.
A 2db spoiler és a krómvonal nekem is hiányzik picit, de ez még utólag orvosolható.
A sail kárpit nekem nem tetszik. (nem az anyagára gondolok, hanem a színválasztékra)
Najó ez így kicsit sarkos :)... de pl. a fekete fényezéshez jobban illik az inox-barna vagy a technoweed vagy a bőr. Az enyémben pl. inox barna van... bár utóbbit inkább aranybarnának neveztem volna el.
A sail-ból milyen létezik? Piros és kék szegélyű, nem?
Ezek max. a Maranello és a Maserati fényezéshez illenek. Szerintem provocatoréhez nem annyira.
Az!!! Imádom, de 9 alatt városban nem jövök ki vazzz!! Viszont országúton annál inkább, nekem ott 7.6, alá nem megy, de ez már jónak számít. Most járok 4000nél, lassan olajcsere, aztán majd meglátjuk.:-))
Jaja, kíváncsi is lennék, mit mutatna mondjuk az enyém egy 150-es dynamic mellett (sztem szebb, de nem erre gondoltam ;)). Abban nincs nyomatéktöbblet, de mondjuk kisebb papucsai vannak, nincs felszoknyázva, nem tudom.
Visszatérve a meghibásodás-adatokra: nekem 96 óta van talján gépem, és még kopp-kopp egyikkel sem volt a kötelező szervizeken kívül szervizlátogatási gondom!! Az előző autóm egy classic punto volt, és 6 év alatt ( 86 ezer km ) csak olaj-és fékcsere volt nála, se vízfolyás, se egyéb probléma nem merült fel. Hiába, jók az 1.2 16V motorok. Egy kiforrott-jól kipróbált darab! De az Alfáim se akartak elromlani, hiába olvasgattam a magyar újságírók nem kicsit lehúzós tesztjeit!! Semmi!!!:-))) A múlt heti Autó-Motorban tesztelték az új Deltát, semmi komoly szurkálódás, de azért érdemes elolvasni. Az egész cikk hangulata negatív, még a formatervezésben is találunk nem konkrétan, de azért érezhetően némi ejnye-bejnyét:-))) Komolyan mondom vicc!!!!!!!!
Hát gyerekek, ezeket a fogyasztási adatokat én nem értem!! Méghogy 5,5:-)))))))))) akkor sem enne ennyit az enyém, ott ugye 6 körüli, ha tolnám!!!
Vegyél sportot, ha nem akarsz annyira gyorsulni......:-DDDD
Megnéztem ezek után az enyémet is tüzetesebben víz után kutatva, még semmi! Reménykedjünk, hogy eztán sem kap el minket mázlistábbakat a kór, mert hosszában vágom fel az ereimet!!:-)
Zee, köszi a b&M manualt:-) Amúgy ma beindult a pendrive lejátszás, addig-addig b@sztattam, és csinálja!!! Xenon felkapcsoláskor elhallgat a zenelejátszás, ahogy írtad, minden esetben-legalábbis nálam.
meg csak itt olvastam egyedul ezeket az adatokat, nem tudom mennyire relevans. egyebkent barmikor bealdozom azt a par tizedmasodpercet azert a +tapadasert. ;) szaguldunk es felunk. :)
Nem csak téged, s főleg az 5 ajtós. De ezt már taglaltuk korábban, az egyik cartárssal "össze is zörrentünk", mert szte nem olyan hasonló, de végül is aztán vmennyire egyetértett, ha jól emlékszem.
Én meg a megane coupénak olvastam utána, csábító a 180 lovas turbós benzines változat, bejön az új formája, s nem is drága... :D Na, befejeztem az OFF-ot, mielőtt elküldtök innen egy melegebb (renault) égtájra... :-))))
(még annyit, h a digitális km óra viszont alapból kiábrándító, de lehet, leküzdeném undoromat ;))
Én se, viszont az, h nem kerülhet - mint eseted is példázza -, nem jelenti azt, h nem is kerül... :) A céges környezetemből meg tudom, h a minőséget néha felülírja a határidő, pl... Meg hát nem is főegységről van szó, a hengerfejed, vagy turbód biztos nem sorjás. ;) Egyébként, mintha nekem is vágta már volna el a kezem a kocsim, vmikor, most felrémlett, de ez nem biztos...
Ne legyél nyűgös, a "nyugigumid" elfér máshol is. ;)
Engedelmeddel: nem vagyok műszaki ember, de annyit egyszerű kőagyú humánként is tudok: olyan termék, alkatrész egyszerűen n e m k e r ü l h e t forgalomba vagy beépítésre, ami veszélyes az egészségre. Ma már minden valamirevaló üzemben a sorjásra gyártott alkatrészeket, ha kell k é z z e l simítják le. Csak megjegyzem: az én bőröm persze kinő. De mi van ha kis digó milliomos pina GUCCI, nemtom milyen cipőjét sérti meg a szaros torinoi?
Le vannak szarva, jobb lenne, ha építőszettben árulnák. Én is nyűgös vagyok!!!
115 paci? Hmmm... :D Akkor elméletileg majdnem úgy megy, mint a Bravod. ;) (ne vedd fel! :-)) Ajtócsukódás: a barátom teljesen új impreza típusú gépjárműve (az alap motorral) ajtói is elég kiábrándítóak, mintha egy suzuki gyárból kölcsönözték volna a lemezeket, olyan felemelő hangja van csukódáskor...
Akkor jól tetted, h nem hajtottad olyan állapotban, egy szétrepedt csövön keresztül hamar kinyomta volna a hűtővizet...
Az sincs rendben, h a Kappádban olyan az öv, de azért én csak csodálkozok egy kicsit... Elméletileg semmi bonyolult nincs a szerkezetben (laikusan állítom), így eléggé meglepő, h nem működik rendesen.
A sorjás műanyag szintén nem megengedhető... De annyit a védelmükben, h valószínűleg kesztyűben szerelnek, szemmel meg nehéz kiszúrni. A meo meg nem ellenőriz minden darabot tömeggyártásban, csak vmi nagy faxság esetén van 100% check.