Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zee2003 Creative Commons License 2009.01.24 0 0 20486

Már jónéhányan ajánljátok a prémium üzemanyagokat, mostmár én is ki fogom valamelyiket próbálni.

 

"Most még úgyis olcsó lesz a benzin, 1-2 évig biztosan."

 

Nagyon optimista vagy, vagy esetleg tudsz valamit??

Előzmény: canonfan_448 (20483)
canonfan_448 Creative Commons License 2009.01.24 0 0 20485

Maranello sporthoz a sail piros.

Maserati sporthoz a sail kék.

Ez a két kárpit rájuk lett kitalálva.

 

Szerintem a provocatore-hez akkor már inkább bőr. :)

De ez tényleg egyéni véleményem. :)

Nekem a provocatore-hez az inox barna van, szerintem passzol hozzá.

A fekete az arannyal harmonizál. (mert ugye nem barna az, hanem inkább arany)

A műszerfal és környéke pedig majdnem mindegyiknél ugyanaz. Dynamictól felfele legalábbis. :))))

Előzmény: Törölt nick (20480)
zee2003 Creative Commons License 2009.01.24 0 0 20484

Na ja, a fene sem érti :-))

Előzmény: bravo07 (20479)
canonfan_448 Creative Commons License 2009.01.24 0 0 20483

Szerintem a 95-ös miatt eszik valamennyivel többet. Legalábbis nekem ez jön le.

A másik pedig az, hogy a városban nem kell szívó-benzines kocsiknál elfogadott fordulatszámon járatni, bőven elég 1500-2000 körüli tartományokban. Nyomaték bőven van neki, még csak nem is erölködik. :)

Ha átlagban magasabb fordulaton járatod, az esetleg lehet a magasabb fogyasztás oka. (szvsz)

 

Jah, nekem is a 120-as van. Fekete.

A prémiumokat szerintem próbáld ki, elsősorban az EVO Neo-t ajánlom.

Most még úgyis olcsó lesz a benzin, 1-2 évig biztosan.

Előzmény: bravo07 (20478)
zee2003 Creative Commons License 2009.01.24 0 0 20482

Ez a szivárgás dolog valahogy kísért engem :-)

Tegnap késő este értem haza, a párom azzal fogadott, hogy valahonnan nagyon lassan, de biztosan folyik a víz a padlón. Nekiáltam szétbontani nagyjából a vizszerelő fülkét (panel), inkább csak a környékét, de sajnos nem ment, mert a járólaptól nem nyílt ki. Reggelre hagytam a dolgot, hátha meggyógyul, de nem tett ilyesmit. Reggelre szép kis tócsák és kissebb-nagyobb patakok fogadtak erre-arra, dacára a gondosan kihelyezett felmosórongyoknak. Gondoltam szétlocsolok egy kis piros fagyállót a teljes feeling érdekében, de inkább csak díszes szavakkal kezdtem illetni a víztározóvá változott előszobát :-DD

Mostanra dekopírral végigvágtam a szegélyt, kinyitottam az "ajtaját", most várom a ház vízszerelőjét, kicserél egy flexi csőszakaszt, amiből egy tűhegynyi lyukon spriccel ki a víz. Most zárja el a melegvizet.

Legalább ez is "garis" buli lesz, a ház állja :-))

 

Bocs a nem teljesen, de azért szegről-végről idevágó témáért.

bravo07 Creative Commons License 2009.01.24 0 0 20479
Nekem is, percenként egy tizedet:-)) Hogy van ez?:-)
Előzmény: zee2003 (20477)
bravo07 Creative Commons License 2009.01.24 0 0 20478
Mi is ketten, és végig 130, egy-egy előzéssel. De még bejáratós, az első olajcseréig, addig még nem nyomom neki. Én általában sima 95-öst rakok bele, de ki fogom próbálni a prémium benyákat is, hátha. Neked is 120?
Előzmény: canonfan_448 (20476)
zee2003 Creative Commons License 2009.01.24 0 0 20477

130 tempomattal nekem inkább 8 alá nem-igen akar menni :-((

Ez van, már elfogadtam. Viszont a téli, csak városi fogyasztásom, sokszor csak 10-en pár km-es etapokkal sem igen megy 9 fölé. Ez abszolút pozitív csalódás a számomra. Ha belecsúszik egy késő esti (dugómentes) hosszabb, de szintén városi szakasz, rohamosan esni kezd az addigi átlag.

Előzmény: bravo07 (20474)
canonfan_448 Creative Commons License 2009.01.24 0 0 20476

Hányan ültetek/ültök a kocsiban?

Nem mindegy.

 

A saját eredményeim max. 2 személyre vonatkoznak.

Előzmény: bravo07 (20474)
canonfan_448 Creative Commons License 2009.01.24 0 0 20475

Még 3000km alatt vagyok... épphogy de mégis. :)

 

Eddig EVO Neo, 98-as, Carrera 95 és 100-ast tankoltam.

Egyszer V-Powert is. (a 100-ast)

2x töltöttem sima 95-öst.

A 95-östől 1 literrel átlagban megnőtt a fogyasztása a kocsinak. A többinél nagyjából ugyanaz.

 

Ha tehetem és MOL kútnál járok akkor EVO Neo-t tankolok.

 

Más.

Azért remélem nem kell szégyenkeznem a sima dynamic gyöngyház-fekete verdámmal. :) Nem sport, de szerintem szép.

A 2db spoiler és a krómvonal nekem is hiányzik picit, de ez még utólag orvosolható.

 

A sail kárpit nekem nem tetszik. (nem az anyagára gondolok, hanem a színválasztékra)

Najó ez így kicsit sarkos :)... de pl. a fekete fényezéshez jobban illik az inox-barna vagy a technoweed vagy a bőr. Az enyémben pl. inox barna van... bár utóbbit inkább aranybarnának neveztem volna el.

 

A sail-ból milyen létezik? Piros és kék szegélyű, nem?

Ezek max. a Maranello és a Maserati fényezéshez illenek. Szerintem provocatoréhez nem annyira.

Előzmény: Törölt nick (20471)
bravo07 Creative Commons License 2009.01.24 0 0 20474
120 az enyém is, de 7.6 alá nem ment még, ez 130 tempomattal, 300 km-re:-((((
Előzmény: canonfan_448 (20470)
bravo07 Creative Commons License 2009.01.24 0 0 20473
:-)) Ezek szerint oda hordod? Mennyi ott amúgy a saját olaj-és szűrő esetén a munkadíj? Amúgy jól emlékszel, a zasszony péri, sokat vagyunk lent.
Előzmény: Törölt nick (20472)
canonfan_448 Creative Commons License 2009.01.24 0 0 20470

Nekem Pesten 8.5 az átlag. Ebben dugók is vannak, de nem olyanok ahol folyamatosan áll az autó.

A másik dolog amit észrevettem, hogy a sima 95-ösből többet eszik.

 

Autóúton és pályán szerintem lehet 6.5 körül tartani, előzésekkel is.

Persze ez a 120-as, nem tudom mi a helyzet a 150-essel.

Előzmény: bravo07 (20469)
bravo07 Creative Commons License 2009.01.24 0 0 20469
Az!!! Imádom, de 9 alatt városban nem jövök ki vazzz!! Viszont országúton annál inkább, nekem ott 7.6, alá nem megy, de ez már jónak számít. Most járok 4000nél, lassan olajcsere, aztán majd meglátjuk.:-))
Előzmény: Törölt nick (20468)
canonfan_448 Creative Commons License 2009.01.24 0 0 20466

Azért mert méreteiben és arányaiban is ugyanaz.

Szerintem nem is titkolják ezzel a húzással, hogy ki az "ellenfél". :)

Előzmény: gambl-R (20459)
mcI_2.0 Creative Commons License 2009.01.24 0 0 20465

A fogyasztást nem kell nézni. :)

 

Jaja, kíváncsi is lennék, mit mutatna mondjuk az enyém egy 150-es dynamic mellett (sztem szebb, de nem erre gondoltam ;)). Abban nincs nyomatéktöbblet, de mondjuk kisebb papucsai vannak, nincs felszoknyázva, nem tudom.

Előzmény: bravo07 (20462)
mcI_2.0 Creative Commons License 2009.01.24 0 0 20464

Azt én sem, mert nincs tele a világháló adatokkal.... Mármint, T-Jet viszonylatban.

Elhiszem, na meg a szépség sem utolsó. Ha meg véletlenül gyorsulni mész, felteszed a 15"-os felniket. :D

Előzmény: -ikszipszilonze- (20461)
bravo07 Creative Commons License 2009.01.24 0 0 20463
Visszatérve a meghibásodás-adatokra: nekem 96 óta van talján gépem, és még kopp-kopp egyikkel sem volt a kötelező szervizeken kívül szervizlátogatási gondom!! Az előző autóm egy classic punto volt, és 6 év alatt ( 86 ezer km ) csak olaj-és fékcsere volt nála, se vízfolyás, se egyéb probléma nem merült fel. Hiába, jók az 1.2 16V motorok. Egy kiforrott-jól kipróbált darab! De az Alfáim se akartak elromlani, hiába olvasgattam a magyar újságírók nem kicsit lehúzós tesztjeit!! Semmi!!!:-)))
A múlt heti Autó-Motorban tesztelték az új Deltát, semmi komoly szurkálódás, de azért érdemes elolvasni. Az egész cikk hangulata negatív, még a formatervezésben is találunk nem konkrétan, de azért érezhetően némi ejnye-bejnyét:-))) Komolyan mondom vicc!!!!!!!!
bravo07 Creative Commons License 2009.01.24 0 0 20462
Hát gyerekek, ezeket a fogyasztási adatokat én nem értem!! Méghogy 5,5:-)))))))))) akkor sem enne ennyit az enyém, ott ugye 6 körüli, ha tolnám!!!

Vegyél sportot, ha nem akarsz annyira gyorsulni......:-DDDD

Megnéztem ezek után az enyémet is tüzetesebben víz után kutatva, még semmi! Reménykedjünk, hogy eztán sem kap el minket mázlistábbakat a kór, mert hosszában vágom fel az ereimet!!:-)

Zee, köszi a b&M manualt:-) Amúgy ma beindult a pendrive lejátszás, addig-addig b@sztattam, és csinálja!!! Xenon felkapcsoláskor elhallgat a zenelejátszás, ahogy írtad, minden esetben-legalábbis nálam.
Előzmény: mcI_2.0 (20458)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2009.01.23 0 0 20461
meg csak itt olvastam egyedul ezeket az adatokat, nem tudom mennyire relevans.
egyebkent barmikor bealdozom azt a par tizedmasodpercet azert a +tapadasert. ;) szaguldunk es felunk. :)
Előzmény: mcI_2.0 (20458)
mcI_2.0 Creative Commons License 2009.01.23 0 0 20460
Nem csak téged, s főleg az 5 ajtós. De ezt már taglaltuk korábban, az egyik cartárssal "össze is zörrentünk", mert szte nem olyan hasonló, de végül is aztán vmennyire egyetértett, ha jól emlékszem.
Előzmény: gambl-R (20459)
gambl-R Creative Commons License 2009.01.23 0 0 20459

...bejön az új formája...

Csak engem emlékeztet kicsit a Bravora, vagy mást is ?

Előzmény: mcI_2.0 (20457)
mcI_2.0 Creative Commons License 2009.01.23 0 0 20458

Kicsit OFF (kivéve xyz-nek :)), de érdekes adathalmaz... Csak a nagyobb papucsok miatt menne rosszabbul a sport, mint a kevésbé felszereltek?

 

GP TJet
mcI_2.0 Creative Commons License 2009.01.23 0 0 20457

Fincsi. :)

Az ára meg egyenesen borzasztó...

 

Én meg a megane coupénak olvastam utána, csábító a 180 lovas turbós benzines változat, bejön az új formája, s nem is drága... :D Na, befejeztem az OFF-ot, mielőtt elküldtök innen egy melegebb (renault) égtájra... :-))))

(még annyit, h a digitális km óra viszont alapból kiábrándító, de lehet, leküzdeném undoromat ;))

Előzmény: Törölt nick (20456)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.23 0 0 20456

Ja. Utánaolvastam kicsit.

155Nm.  0-100km/h 11,7s :-(

 

20 centivel hosszabb, 4 centivel keskenyebb.

Ez "Essentia+" felszereltség, listaára kb 4,6 milla.

Előzmény: mcI_2.0 (20453)
mcI_2.0 Creative Commons License 2009.01.23 0 0 20455

Én se, viszont az, h nem kerülhet - mint eseted is példázza -, nem jelenti azt, h nem is kerül... :) A céges környezetemből meg tudom, h a minőséget néha felülírja a határidő, pl... Meg hát nem is főegységről van szó, a hengerfejed, vagy turbód biztos nem sorjás. ;) Egyébként, mintha nekem is vágta már volna el a kezem a kocsim, vmikor, most felrémlett, de ez nem biztos...

 

Ne legyél nyűgös, a "nyugigumid" elfér máshol is. ;)

Előzmény: dirige (20454)
dirige Creative Commons License 2009.01.23 0 0 20454

Engedelmeddel: nem vagyok műszaki ember, de annyit egyszerű kőagyú humánként is tudok: olyan termék, alkatrész egyszerűen n e m  k e r ü l h e t forgalomba vagy beépítésre, ami veszélyes az egészségre. Ma már minden valamirevaló üzemben a sorjásra gyártott alkatrészeket, ha kell k é z z e l  simítják le. Csak megjegyzem: az én bőröm persze kinő. De mi van ha kis digó milliomos pina GUCCI, nemtom milyen cipőjét sérti meg a szaros torinoi?

 

Le vannak szarva, jobb lenne, ha építőszettben árulnák. Én is nyűgös vagyok!!!

Előzmény: mcI_2.0 (20451)
mcI_2.0 Creative Commons License 2009.01.23 0 0 20453

115 paci? Hmmm... :D Akkor elméletileg majdnem úgy megy, mint a Bravod. ;) (ne vedd fel! :-)) Ajtócsukódás: a barátom teljesen új impreza típusú gépjárműve (az alap motorral) ajtói is elég kiábrándítóak, mintha egy suzuki gyárból kölcsönözték volna a lemezeket, olyan felemelő hangja van csukódáskor...

 

Akkor jól tetted, h nem hajtottad olyan állapotban, egy szétrepedt csövön keresztül hamar kinyomta volna a hűtővizet...

Előzmény: Törölt nick (20441)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.23 0 0 20452
Lehangolt rádióadók.( gondolom) Holnap megnézem.
Előzmény: gambl-R (20450)
mcI_2.0 Creative Commons License 2009.01.23 0 0 20451

Az sincs rendben, h a Kappádban olyan az öv, de azért én csak csodálkozok egy kicsit... Elméletileg semmi bonyolult nincs a szerkezetben (laikusan állítom), így eléggé meglepő, h nem működik rendesen.

A sorjás műanyag szintén nem megengedhető... De annyit a védelmükben, h valószínűleg kesztyűben szerelnek, szemmel meg nehéz kiszúrni. A meo meg nem ellenőriz minden darabot tömeggyártásban, csak vmi nagy faxság esetén van 100% check.

Előzmény: dirige (20439)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!