Normal
0
21
false
false
false
HU
X-NONE
X-NONE
MicrosoftInternetExplorer4
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Normál táblázat";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
Szia!
Ez már nem az első Bosch adagolós MTZ. Orosházán csináltak mindent hozzá. Ők csináltatták a közbetétet is a felfogatáshoz. 600 mm hosszú nyomócsöveket is ők adták, nekem csak le kellett hajtogatni. A töltés megegyezik az MTZ mennyiségével, de a befecskendezés ideje nem.
Személyautó üzemanyag szűrő van előtte 5 mikronos.
Az ötlet onnan jött, hogy nem szívesen vállalták el a gyári adagoló felújítást sehol, mert sok a gond az utángyártott alkatrészekkel. Dízel tuningból maradtak ki adagoló alkatrészeim és megkérdeztem, hogy meg lehet-e oldani azokból. Ajánlották ezt a megoldást és nagyon pozitívan álltak hozzá.
A különbség nagyon nagy a gyárihoz képest. Sokkal csendesebben jár a gép mind alapjáraton és terhelésen is. Hidegben jobban indul és ami a lényeg, hogy 30-35%-al kevesebbet fogyaszt.
Alapjárati fordulat 700, de a hidraulika rendszer nem bírja lefogni. A fordulatszámmérő alig mozdul lefele.
Az is sokkal jobb megoldás, hogy pl bowden huzza a gázt rudazat helyett. Rudazatosnál ha felállsz a fülkében akkor mozdul a fordulat, vagy akkor is ha rázkódik a kabin. Igy nem.
Egy dolgot sajnálok, hogy nem mértem meg a gyári rendszer alapelőbefecskendezését stroboszkóppal. Ez most 13-14 fokkal jár, és a fordulat meg a terhelés függvényében emeli felfele.
A gyári rendszernél 27 fokon kell megmozdulnia az üzemanyagnak a magasnyomású csőben, de azt nem tudom, hogy az hány fok megvalósult befecskendezést jelent.
Következő fejlesztés valamilyen komoly porlasztócsúcs lesz.
Idáig nagyon meg vagyunk vele elégedve. Egy éve üzemel hibátlanul.