Benzinszivattyú csere óta ha jobbos kanyarban megyek tempósabban (50km/h, mondjuk autópályafelhajtó) akkor mire kiérnék a kanyarból elfogy a kraft és megáll a motor. Nem járkálok teli tankkal, eddig 2x produkálta a hibát, akkor olyan 1/3-ad tanknyi benzin volt benne. A nyomásszabályzó szelepet is nemrég tisztítottam, azóta legalább nem búg a gépezet.
Kipróbáltam, hogy lassabban megyek (30-al) ugyanezen a felhajtón és akkor nem állt le alattam a szerkezet. Most nem tudom, hogy az alacsony üzemanyagszint miatt a kanyarban fellépő oldalirányú erők ennyire elmozgatnák az üzemanyagot, hogy ne tudjon felvenni benzint a szivattyú?
Rég írtam már ide, de most átolvasván az elmaradásomat láttam, hogy van akinek rossz a kormánykapcsolója. Én kicsit több, mint egy éve újíttattam fel, azóta nem villog, kifogástalanul működik, tizenpárezerbe került. Akit érdekel a szerelő elérhetősége, annak szívesen megadom, publikus az e-mail címem.
Előjött viszont egy olyan probléma, amivel nem tudok mit kezdeni, időnként nagyon nehezen, csak hosszas köszörülés után indul az autó (2.0 VTS 136). Volt cserélve benzinpumpa (más hibából kifolyólag), a környékén minden ki lett tisztítva, de nem lett jobb a helyzet. Olyan mintha csak sokára jutna el az üzemanyag a motorba. Ha valakinek van ötlete, megköszönném.
Xsara fűtőmotor ki lett szerelve, a tranzisztorokat cserélték az elektronikán. Mivel nem én szedtem ki, nem tudom, hogyan álltak a csatlakozók. Egy piros, egy fekete és egy szögletes hosszúkás fekete van. Valaki tudja melyiket melyikbe kell visszanyomni? Ha felcserélem félek gond lesz. Neten kerestem róla képet, de sajna nem találtam.
Az én kulcsomat budafokon javították; a záró gombja volt letörve a nyákról és az lett visszaforrasztva. Nem volt túl drága, vmi párezer (3-4) volt úgy, hogy a gumit is cserélték benne.
Egyébként megnéztem, egyik kulccsal sem világít a srága kulcs a műszerfalon, ami az indításgátló meghibásodását jelezné, illetve 1 pillanatra felvillan, de aztán rögtön el is alszik (3 kulcs van, 1 bicska, és két sima (szervi?) kulcs). Úgyhogy akkor lehet tényleg ez a szénkefés verzió lesz. Majd a szervizben megmondják... :S Egyébként ha már kulcsnál tartunk. Az I-es Xsara bicskakulcsában lévő kis elektronikus egységet kilehet valahogyan cserélni? Mert gyanítom az is megadta magát, cseréltem már benne elemet, de így sem működik.
A csomagtartó beázás nekem is megvan egyébként, most is tiszta nedves a csomagtartó szőnyeg alatt a lemez sajnos. Mi már spriccoltunk rá vizet mindenhonnan, de sehol nem láttunk folyást. Úgyhogy jobb híján ilyenkor 2-3 napig felhajtjuk a csomagtartó szőnyeget, amíg megnem szárad minden.
Sziasztok:Segítséget kérnék,hátha tudtok valamit arról,miért nem kapcsol be a szélvédő párátlanító.A klíma lámpa világít,de a ventilátor nem megy.A ventilátor másik állásban működik,és a klíma is.