Emlékszel, az Alstomok is sz?rok voltak, meg Szegeden a Skoda-ARC-Ikarusok is, szerintem 1-2 hónap múlva az újsolákat is le fogják állítani, mert a szakik nem tudják vezetni.
Basszameg, én meg tagnap munka után mondom nem sietek haza, kipróbálom az egyik CAF-ot a 3-ason, megvártam, mentünk egy megállót, erre bemondta, hogy előttünk baleset van, szálljon ki mindenki...
A 2015. november 9-én, hétfő délután bekövetkezett, CAF Urbos 3 villamos balesetét követő szakértői vizsgálatok kiterjednek a sínfék-rendszer és annak vezérlésének rendeltetésszerű működésére is.
Tekintettel arra, hogy a vizsgálat lezárultáig teljes bizonyossággal nem azonosítható be a rendkívüli esemény oka, a BKV részéről üzemeltetésre már átvett rövidebb CAF Urbos 3 villamosok forgalomba adását forgalombiztonsági megfontolásból az üzemeltető ideiglenesen szünetelteti.
A 11-94-et sajnálom én a legjobban, azzal rengeteget utaztam, annyira hozzátartozott a Bogdáni úthoz. A 17-42 meg ritka nagy hulladék volt mindig is... Ezekből még a 08-68-al utaztam sokat a 18-ason, de valamiért nem maradt meg bennem annyira, a 08-69-re sokkal inkább emlékszem, de az tudom, hogy még jár, múltkor kifogtam a 34-esen. :D
A jelen tényállást nem ismerem, de arról volt szó, hogy a skodás konzorcium vitte volna őket és a PARS+DPP újította volna fel őket. A prágai vétel logikus lenne, de sajnos hivatalosan nem erősítették meg.
Egyébként a zöldnyál és a város töketlenkedése miatt vannak még Miskolcon az eladásra kínált KT8-asok.
(ugyebár tudvalevő, hogy 6 /egyes források szerint 5/ marad)
Azért a BPI-784-et igencsak sajnálom, ami az előző körben hullott ki. Az egy legendásan jó busz volt, az eredeti állapotában és a mezőtúri felújítása után is. Boz sokat tudna mesélni róla.
Én utaztam Prágában a "kiherélt" verziójukon. Azon kívül, hogy síkít a szaggató plusz megvan a tátrás hang, hát hogy is mondjam..... Az a AP középrész nagyon odaba...tt nekik. Alig jutottam át rajta.
Én annyira utálom ezeket a KT8D5-öket, hogy elmondani nem tudom. Az az igazi, lepukkant csehszlovák hangulat van bennük.
De mondjuk az tényleg hard lenne, ha ide kerülnének. Egy alapos, a beltérre kiterjedő felújítás után el tudnám fogadni őket, csak a csuklónál azt az undorító műbőr belső borítást távolítsák el. Sárga kapaszkodók, kijelzők, Kátra szerű belső térrel jöhetnének.
Huh a JQA-t. Megírom a panaszlevelet a form-on, vagy jó 80-100 sort, erre küldésnél "nem várt hiba, kérjük írja meg újra".
Holnap bemegyek az üzletbe s teliírom a könyvet. Nekem a futár ne találja ki, hogy velem egyeztetett, hogy én hétfőn akarom, mert hétfőn szarni sincs időm.
Utálom, hogy mindig megszopatnak, hogy jajj ne hozd el, mert Ingyen szállítás van. Aztán meg én szopok ahelyett hogy hazasétáltam volna vele....... Fhuuuuuu az összes ....m kivan mindennel.
Jó hír: nyártól folytatódik a félbehagyott M4-szakasz építése. Azt írják, hogy 70% volt az építkezés készültsége, amikor leállították, így lehet, hogy 2017-re már el is készül. Mondtam én, hogy nem lesz szellemautópálya.
Faxom a Royal Sprintbe..... Hogy megint belefutottunk ebbe az utolsó p*r*szt cégbe....... Komolyan mondom, soha többé nem kérek kiszállítást, ha a főoldalon nem jelölik 72-es vörös betükkel, hogy MPL-el küldik.
Ott a pont. Nem fognak gombokért küzdeni, mikor az új autó eladásból sokkal több lóvé van. És nem is az eladás hozza igazából a nagy lóvét, hanem ami utána jön : a garancia miatti dolgok. Alkatrész eladás, lakatos / fényező munkák... Nagyon nagy pénzt keresnek ezzel.
Nem tudom elhinni most sem, de ez vmi elképesztő, fürödni kell most ebben az érzésben, amíg tart, félek a vasárnaptól, de ez ma annyira nagyon nagy volt!!!!! :D
Jajj már megint előhúzta Tarlós ezt? Nem tudom, hogy az útikönyv-gyártók, térképkészítők és úgy unblock a tájékozódni vágyók mennyire szidják őt.... De van rá tippem.
Hülyeség ennek a dolognak közéleti-politikai hátteret keresni, a srácok végre erősek tudtak lenni, túl tudtak lépni a tipikus lúzerségükön és meglett az eredménye. Amúgy KWA unalmas meccs volt.
Én azon röhögcsélek magamban, hogy az Indexen szemmel láthatóan nem tudnak mit kezdeni azzal a ténnyel, hogy nyertünk... :D Nagy verésre készültek, meg szerintem még valami totál irreleváns cikket is megírhattak előre, hogy lám, ez történik, ha Magyarország ujjat húz Norvégiával, de most bosszút álltak a civilekért, hahaha.
Volt szerencsénk is benne, de külön díjazom, hogy a meccs végét is bírták a srácok. Vasárnap szerintem a fullteltház csak kiszurkolja őket az EB-re! Látszik a fény az alagút végén!! :)))
Azannyát ennek a sok 280assal rallyzó békávés nyominak. Reggel azért sz?pok a Flóriánon negyed órát, mert -3-al érkezik a 9es elé, most meg kanyarodóból előzi jobbról a 134est és bebuktam az Árpád hidat. De legalább kipróbálom a 86ost 7900-zal, ami Kwajó!
Azt unták meg talán, hogy a 2-3 darabos flottákból kellett összelegózni a szükséges mennyiséget. Az első harmincas adagnál konkrétan vért izzadtak, hogy összejöjjön a kellő mennyiség, mivel a korábban kinézett egységes frankfurti flottát a BKV tökölése miatt elvitték. Másodjára a kilenc kocsit is csak két helyről tudták beszerezni.
De hangsúlyozom nincs konkrét infóm, csak talágatok, de nem lennék meglepve, ha besokalltak volna, és kiszálltak volna a Citaro-turiból.
A maradék kéziváltós volt. Amit elhoztak, azt már korábban átépítették automatára a Hajdúnál. Nem hinném, hogy úgy kifejezetten megérte volna a BKV-nak, hogy még a továbbiak átépítésével is hónapokat eltököljenek. Ami pedig maradt a helyén, az továbbra is igen kiváló helyközi autó.
Lassan tényleg olyan szinten leszünk, mint egykor a románok.
Ezeket is előbb-utóbb le kell cserélni. Ha a törzs állományt nézzük, kellene még 300 új szóló az összes 200/400 kiváltására, és ~250 csuklós a 200/400 kiváltásokra. Ez utóbbira van esély ugye az M3 pótlásra érkező csuklósok nélkül is drasztikusan csökkenni fog az állomány jövőre, vagy legalábbis a kiadott 280/435 kocsik száma alapmenetrendben valahol ~40 körül lesz.
Aztán ott az összes használt cucc............
még további ~140 szóló és ~80 csuklós, meg a 150db-os Volvo flotta. Ez így alsó hangon azt jelenti, hogy ~400 szóló és ~150 csuklós kellene még. Utóbbinál beleszámoltam, hogy jön a másik 150-es csomag is.
Azt nem értem, mi a francnak kell idehordani a nyugati oldal levetett összes picsáróját, ahelyett, hogy a kiadnának pályázatba újabb 200 kocsis opciót, aztán jönne az Arriva egy újabb adag Lion's Cityvel.
Ma felhívtam azt a szerelőt, akinél van, Csepelen. Azt mondta, tolatgatott vele az udvarban, tehát elvileg mozgásképes. Lehet, hogy jobban járunk, ha életben tartjuk, mert szánalmas összegeket fizetnének csak érte a bontósok, viszont egy évnyi műszaki még mindig van rajta. Boltba járni talán még jó lesz. Az 8 km oda-vissza, falun belül - ha ekkora távon nem kotlik meg, már bőven jó. Országot meg majd nem járok vele.
Egyébként nincsenek illúzióim: tisztában vagyok a totálkárral.
Kiderült, mi lesz Vandival? Amúgy gondoltam rád, kedden mentünk Dórikával és egy kapubejáróból mindenféle körültekintés nélkül kirongyolt két arab egy szakadt BMW-vel (és nem a nyolckerben voltunk, hanem a XI-ben a Karinthy Frigyes útnál!). Ha a gyerekes többszörös körültekintést elhagytam volna, úgy elcsapott volna minket, hogy nem sok marad belőlünk... NyüWes egy banda...
Egyszer lett volna alkalmam egy együttállást fotózni a legutolsó 2007-es gyártású változattal, de mire beálltam a Tesco parkolóba a "tesó" mellé, elállt onnan a pacák.
Most hétvégén viszont megtörtént. Egy vendégségbe érkeztünk és teljesen véletlenül a szembe szomszéd autókája teljesítette a feltételt :)
Te vagy itt a grémium és az atyaúristen. Intézkedj te. Kurvára uncsi, hogy akiket kirekesztettetek, teliírják a facebookom, meg minden más felületet. Tiltasd ki a usert vagy nyittas egy homokozót ide a Kaszinóba Nekik.
A Hajdú a maga ~150 kocsijával kb sz?rt sem ér. Szabolcsnál igencsak nyílik az a bizonyos olló. Vagy Autosan van nagyobb tételben, vagy a '90-es években gyártott kohószökevények. Borsodban meg még mindig a '80-as, '90-es évek járgányai a döntőek. A Conectok is már 10 év körüliek, ahogy az ARC-k is már 3-7 évesek. Szóval baromira sz?rt sem jelent, hogy a Hajdúnak viszonylag fiatal a járműparkja, ha mellé a másik két cég ad még legalább 200, gyakorlatilag azonnal selejtezni való autót.
- Japán cég. Azért a japán és a jászplasztik nem ua a kategória.
- Két év gari. Mi az h kiad egy talicska pénzt az ember s egy éveket adnak rá. NDK - ban 30 év volt...
- S van hozzá porzsák. Agyam eldobom, hogy az apróbetüt olvasgasd, hogy van- e porzsák a dobozban. Az egész marketingisztályt elküldeném aluljárot mostni.
ÉMKK részben jó a hajdús szekció miatt, de mondjuk így se semmi; a KNYKK szerintem meg fog szűnni a piacnyitás után, látványosan hagyják legatyásodni továbbra is.
Több, mint 6 éve, szintén Samsung, és szintén bírom azt az előgyűjtő tartályt :)
Anno vettünk hozzá három plusz porzsákot, még egyiket sem használtam, ha jól emlékszem mindössze háromszor ürítettem ki az eredetileg benne levőt, a kosz nagy része az elő tartályba vándorol.
Szerintem a Zanussi sz?r... Mi 3-4 év alatt kinyírtuk a xiónkat, aztán meg egy LG-t (életem legszarabb porszívója), a mostani Samsung viszont kifogástalanul megy.
Ezek nem játékfigurák. Legó emberkék. S mivel a Lego vonat EKW-éknál menő, így nem azt veszünk. Star Wars -os Han Sóló/Csuklós, Yoda Skyliner Walker stb kell. Felét fel se fogom ki.
Itthon egy figura 2000-ről indul. Tehát a 8 Star Warsos emberke, kiegészítők kel 8$-t jó. Csak a pöttyre nincs ráírva, hogy "Lego". Gyereknek jó, nekünk jó. Amelyik szülőnek meg eredeti kell, az meg vegye meg itthon a többtucat figurát eredetiben.
Biztos én vagyok a hülye, de most azt játsszátok, hogy a kínainál összevásárolgattok mindenféle aktuális játékfigurát, amiken aztán némi haszonnal túladtok a jól bevált eladási csatornáitokon? Mert ez ügyes.
A kaposvári jobban tetszik, ezekkel a betakart kerekekkel olyan rokkantkocsi kinézetük van.
Miskolccal bajban vagyok, mert van egy hiányzó: a GTH-773, és fogalmam sincs, hogy csengessem ki. Max. Tiszaújvárosból átmegyek, és letelefonálom a teleppel, hogy parkolják be megtörve ajtósból :))
Akkor remélem, holnap jobb idő lesz, ma nem volt kedvem ezért korábban lemászni, és bőven sötétben fogok végezni, holnap lesz vmennyi időm nappal is, szerdán megint csak 9 előtt érnék rá, de az túl korai. :D
Október 31., 0:00-tól homokórázunk.
Hajnalban volt is késés és lemondás is emiatt. Nálunk a késést nem is az új tárcsák hiánya okozta, hanem a humán alulképzettség.
Viszont azt nem tudom mennyire figyelted meg, de már DB szabvány zártárcsa van a Bz-n. Aztszem ehótól már csak ilyen van. Talán HB tud pontosabb okosságot is hozzá.
Ja, pont ezen gondolkoztam, hogy ugyan jó idő lesz, de ritkán érek majd rá olyankor, amikor lehetne lőni vhol a 86-ost. A Flóriánnál van lehetőség napos-ajtósra, Bogdánin meg délelőtt ajtótlan, sztem ez a maximum, amit ebből kihozhatok, de aztán lehet, hogy csak az utóbbi jön össze.
Én még 2004-ben lepasszoltam az összes legómat Szentendrére egy srácnak, aki eggyel alattam járt Vácon, aztán rendkívül rokonszenvessé vált, amikor elmesélte, hogy megépítette a GAT-378-at Technicből. :D Aztán voltam is náluk vagy 2x, hogy lássam a műalkotását. Pénzt se kértem a legóimért, csak váljon egészségére. Tudtam, hogy nála lesznek a legjobb helyen.
Ők is örülnek minden Legonak, a noname utángyártott kínai verziónak is. De a Star Wars-os legóemberkéket imádják. Meg mindig az aktuális mese legóverzióját. S egy szaros figura meg két rrugó..... Ebay-én 1 max 2$. Most egy rakatt emberke lesz majd onna .
Az a baj, hogy ennek a szutyok téli napjárásnak köszönhetően már 2-kor lőhetetlen minden. A napsütés meg tutigáz, az utcák a magas házak miatt egész nap árnyékban, kábé prérit kell kutatni, hogy szép naposajtósat lehessen szedni.
Gondoltam leugrok már, legyen meg az idei évre az egyszeri vidéki utazás, de 8ezer az istenverte jegy oda-vissza? +a fél napot a vonaton töltöm? és a busz még rosszabb.......... ezt a várost meg kell szüntetni
Hát, mégsem kérdeztem akkora hülyeséget, ugyanis a váltás dátumát még az érintett czégnél sem tudják. Úgyhogy a tervem: 9-én Röszke, 13-án Kapos.
Kapuzárási pánik időszaka ez.
Néha tényleg kincseket lelni a jútyúbon. Ha van időtök, nézzétek meg ezt a két összefüggő Ablak-riportot 1988-ból. Azért az akkori viszonyok között ez igencsak bevállalós anyag volt.
A 35-ös út egyébként tényleg gyalázatos állapotban lehetett akkoriban: egyszer megcsinálták 1939/40 körül (amikor az a Tisza-híd is épült Polgárnál, ami helyett aztán a rendszerváltás idején kellett teljesen új hidat építeni), aztán szerintem hozzá se nyúltak 50 évig. Ez meg csak egy nyüves áteresz, és mégis mekkora balhé lett belőle.
Valaki tegye már tisztába a dolgokat! Mely nap lesz a régi kaposvári flotta utolsó üzemnapja?
Remélem, nem 9-e, mert akkör röszkülni kéne - lehet, hogy utoljára.
Milyen ez a sok MOS a 86-oson? Hétvégén átvette a VB, vagy mi? Nagyon fura látvány, sajnos nem volt módom fotózni, ha lesz még ilyen a jövő héten is, akkor azért ki kéne szedni egyet-kettőt, jó eséllyel hiányzót lőnék. :D
A könyvespolcról nem szedi le a kutya/macska, a cipősszekrény meg már úgyis tele van. Ismerem ezt a fajta női logikát. :D Egyébként meg már rég tök mindegy, hogy mit nyavalyognak, ugyanis az a divat, hogy nincs divat. Ma jöttem rá, hogy minél tovább nézem a csajokat, annál kevésbé bírnék pontosan rájönni, hogy 2015 van.
Jaj, egy jó kávé kéne már nekem is. Most egy időre leszoktam a 3az1benről, de megint azt iszom, mert a vákuumos drága. Meg pepecselős. Így meg a csap alá dugom, aztán jóvan.
Mi meg feliratkoztunk arra a szarra, amelyikből küldik ezeknek tesztelésre a cuccot, mert elvileg van Kávé is. Erre jött az ajánlat, hogy: Kaphatsz egy MPL csomagot, hogy leteszteld, milyen csomagot kapni. Már itt agygörcs :D Mondom jó, küldjenek. Lesz benne egy pÓstás éves kimutatás + valami csókosszájú Leninkép, stb. Erre meg amikor rákattintanál, hogy ok jöhet, kér egy "pályázatot", ahol meg kell foglalmazni, hogy miért te lennél a legjobb alany, hogy kipróbáld, hogy kapsz egy próba-teszt csomagot.
Hmmm... Egyre selejtebb Beautyk kerülnek elő. Pösze jogász. S a cipőit a háttérben a könyvespolcon tárolja. Mert oké, van cipősszekrény, kitalálták már, de az egy nyüwes szekrénysor csak. Ez kompletten olyan, mint a Rendőrakadémiában a bocs, hogy élek rendőrnő. :D
In July 2000, Figo made a surprising and controversial $60.1 million move to Barcelona's bitter rivals Real Madrid. (...) Figo became the new focus of the Barcelona–Real Madrid rivalry, with Barcelona fans feeling betrayed by his transfer and turned against him. His move to Madrid was significant due to his status as a star player at Barcelona, reliable and committed to the cause as a team leader. (...) When Figo returned to Barcelona for the first time in a Real Madrid shirt on 21 October 2000, the noise at Camp Nou was deafening. There were banners hung around the stadium with words like "Traitor", "Judas", "Scum", and "Mercenary". Figo was mercilessly taunted throughout, and when he came out of the tunnel and ran on to the field the jeers of almost 98,000 Barcelona fans escalated, with a visibly shocked Figo putting his fingers to his ears. When El Clásico started, each time Figo got the ball the noise rose with insults and missiles flying such as oranges, bottles, lighters and mobile phones. The regular corner taker for Madrid, Figo didn't take any corners at the Camp Nou to avoid being in close proximity to the fans.
Na, és a Szentkirályinál őt nevezték világsztárnak. Tényleg jó focista volt amúgy, de ezt nagyon elbaszta, és aztán nem is kezelte jól a reakciókat. Ez még 1 forintért is idejött volna ásványvizet reklámozni, csak hogy végre valaki embernek nézze.
Na, ezt kéne 0-24 vetíteni a Szentkirályi marketingeseinek, és mindjárt nem az áruló Luis Figo lenne az első ötletük, akinek a képét a palackra lehetne tenni... Biztos olcsó volt.
258627 kilométer volt benne a végén, ha esetleg érdekel valakit. Elvileg napok kérdése, és jön érte a tréler. Ami még jó belőle, az más Micrákba beépítve végzi (a kormányműve például hibátlan a mai napig).
A Vandi sorsa még nem dőlt el, de hasonló történet lesz.
Tudom, hogy kimegy a divatból az Ikarus fanság lassan (helyébe lépett a flickr fanság), meg lejárt az idő felettük, meg Pécs megérdemelt új buszokat én mégis szerettem ezeket a szedett-vetett szakadt, de kipofozgatott buszokat.
De legalább az utolsó évtizedüket sikerült eltennem emlékbe, meg a kaposvári gépek is, a korábbi szombathelyi és debreceni flotta mellett ez is történelemmé válik.
Ott rohadjon meg az arab, ahol van. Nem érdekel. Ha inkább elhúzott, mint hogy baleseti bejelentőt írjunk, akkor bassza meg a Zafiráját heveny allahuakbar-kiáltások közepette.
Sikerült a D-s elmélet! Elsőnek is jöttem ki a vizsgateremből. Egy élmény volt koppra odaérni, mert a hernyó késett 10 percet, és akkor még gyalogolj be Vác-Alsóvárostól... De aztán nem kellett sietni.
Csakúgy, mint tegnap este Újpestről hazafele, most is Renault Aresszel jöttem Váctól Fótig. (Akkor az MHK-381 volt, most a MOF-862.) Ez a legjobb szemét, amivel valaha utaztam. Nem zörög!!!! Teljesen rendben van az utastere, kényelmesek az ülések, meg fűtés is akadt. Telitalálat ez a flotta.
Végül egy képrejtvény Vácról. Kérek egy rendszámot. A helyes megfejtő vendégem egy papírzsebkendőre.
Azóta az is kiderült, hogy nem másztak volna el ennyire az elejében a dolgok, ha az első tulajdonos annak idején normálisan javíttatja meg a kocsi jobb oldalát (nem tudom, hogy belementek-e oldalról vagy árokba borult-e vele), mert akkor nem egy új oszlopdarab lett behegesztve a kivágandó rész helyére, hanem ki lett húzatva. Most ez ütött vissza, innentől kezdve pedig garantált a vázcsavarodás, mert akárhogy húzogatják az elejét, semmi nem tud a gyári helyére visszakúszni. Ez a legvalószínűbb elmélet. Ha mégis helyrerakják és elektronikai probléma sem adódna, akkor meg nem fog tudni egyenesen menni a kocsi. Patthelyzet.
Ma este egyébként kiderült, hogy a Vandi is erre a sorsra jut, mert gyakorlatilag totálkáros. Külsőre nem nagyon látszik rajta, de a motor iszonyatos ütést kapott. A szerelőim már leitták magukat a sárga földig a kocsi miatt.
Semmi gond, az élet megy tovább. Legfeljebb veszek egy Trabantot.
Ha minden jól megy, a Genyó még ezen a héten bontóba megy. A haver már körbefotózta és kipakolt belőle mindent, úgyhogy rövidesen megteszi az utolsó útját (természetesen velem együtt). Egyáltalán nem bánom, hogy így alakult, mert ez volt az egyetlen megoldás, amibe mindenki belement - értsd: a haver még eladta volna, anyám viszont már hallani se akart a kocsiról a hiányos papírok miatt. Most már csak a bontós válaszára várunk.
A SZKT-nak voltak korszakai: Volt a Nemes vezette, majd TIT vezette, ezt követően érkezett Dózsa, majd miután leváltották visszatért a TIT-Nemes kettős vezetés, addig amíg leváltották őket.
Hiába az Office 365-előfizetés, a cégnek elege lett, januártól nem jár a végtelen OneDrive. Volt olyan, aki 75 terabájtnyi filmet tárolt rajta. Tovább »
Nem tudom, hogy mennyire tört meg a szekér, de ahogy leírtad, nem kicsit :(
Akkor viszont tényleg jobban jársz, ha minél hamarabb túladsz rajta, mert hiába az ügyes lakatosok, csodára nem képesek. És nem biztos, hogy a következő csattanásnál így megvédene...
Egyébként komolyan gondolkodom egy autós kamera beszerzésén, annyi a gyökér az utakon. Ne legyen rá szükség, de az ilyen helyzetekben sokat segítene...
Azt figyeltem meg az elmúlt hónapok utazásai alatt (Keszthely, Dunaújváros pl), hogy iszonyú mértékben el vannak hanyagolva a volános KK-s buszok.
A volán korszakban azért a legtöbb volán adott a buszok kinézetére, sőt, némelyiknél igen szép volt minden busz (ide sorolnám a Vasi, Tisza, Pannon volánokat többek között).
Most Keszthelyen például igen igénytelen ex. zalás kocsikat láttam, nem is beszélve a rozsdás oldalú somlós E95-ösökről.
Dunaújvárosban egyenesen hányás a helyi és helyközi buszok kinézete, amit tovább rontanak a lekapart Alba Volán feliratok, melyek helyén más színű a fényezés, és a helyükre felnyalt igénytelen grafikájú új cégjelzés. A buszoknál egységes arculatról eleve nem beszélhetünk, minden busz más fényezésű.
Mondjuk pont Dunaújvárosban már a volános időkben is sok igénytelen busz volt, de most ami van...
A dijoni vahúr is kurvajó! A lausanne-i viszont annyira nem tetszett... NCA-s Conectóval másodjára utaztam, ezúttal a 36-oson, de valahogy nem az igazi - hangos is, zörög is.
Egyébként nettó szopás ez a nap. Hideg van, a kocsi helyreállításának a költségeivel már bőven hat számjegyű magasságokban járunk, és ezentúl klíma se lesz, mert történetesen a klímakompresszor tengelye is eltört, a cseredarab pedig nagyjából még egyszer annyiba fájna, mint amennyit a munkadíjra meg az alkatrészekre elköltöttünk. És még az se biztos, hogy egyáltalán be fog indulni, mert szinte biztos, hogy valamilyen elektronikai nyűg is lesz a két kidurrant légzsák miatt (ha más miatt nem). Viszont csodával határos módon semmi baja nem lett a motorháztetőnek, és a lökhárító is túlélte két repedéssel, tehát a műanyagos meg tudja csinálni. Üzemképes lesz a kocsi, de jobban járok, ha a műszaki lejárta előtt eladom egy Nissan-bontónak... Az még egy év.
Sok roncs nem maradt már arrafelé, főleg "mától" :)
Nem is gondoltam még 6-7 éve, hogy egyszer a 148/151/66 nem roncsderbi lesz, ha nem fullban nullkilométeres Connectokkal. És még 45 forgalmi ott tavasszal. Egész vállalható lesz, már csak lakosságcsere kell :D
Jó a Talent eljutott addig a szntig, hogy beengedik a sulinetet a válogatóra, hogy fejből felmondja az összes BKK ciszonylatot.... Romlik az RTL-ben a szűrő....
Óraállás: 192823 (tegnap ennyi volt, amikor betoltuk a műhelybe Csepelen), tehát októberben 1462 kilométert mentem. (Ebből az utolsó 13-at vontatva, muhaha.)
Egy élmény mostanság Dél-Pesten utazgatni, csak a fél életem elmegy vele.
Vandi alakul, húzatópadon volt este. Hétfőn pedig indul a bontótúra. Ablakmosó tartály/motor, akkumulátor tartóbak, jobb első fényszóró. Aztán ha mindez megvan, szépen felcuccolom a 36-osra. (Mondtam már, hogy kurvajó maga a 36-os járat is? Pont oda visz, ahova kell.) A csepeli sikátorok mélyén ügyes mesterek dolgoznak.
Nekem nem, de a haver este írt, hogy sajog valamije, ugyanis kicsit megütötte a jobb oldali függönylégzsák, amikor kinyílt... Na mindegy. Elteszem magam holnapra, amúgy is egy rémálom lesz innen kijutni Csepelre az előleggel.
(Igaz, telezöldes kereszteződésben történt, és a KRESZ szerint neki volt igaza, de azt meg utána hiába mondod a helyszínelőnek, hogy még szemmel láthatóan gyorsított is, mert a rosszindulat nem jogi kategória. Az meg szemmel láthatóan nem érdekelte őket, hogy még csak féknyom sincs. Mindegy, a homoki gecit vitte be a kórházba a mentő, nem engem. A felelősségemről nem nyilatkoztam a jegyzőkönyvben, a másik arab meg lelépett a kocsival, mielőtt kitölthettük volna a kék-sárgát. Ott rohadjanak meg.)
Ma (vagy holnap?) átadják a Bécsi úti elkerülőt, vasárnaptól megáll a vonat Aranyvölgynél. Fasza. Autóval most úgyis elég szar lesz közlekedni, amíg nincs kész Aranyvölgy utca, addig csak óriási kerülővel lehet menni a város felé. Szabályosan eddig is így volt, de attól még ugyanúgy használtam a Bécsi utat, na most ennek vége.
Én csak Jazzyt hallgattam az idén, ha épp itthon voltam délután és nem volt türelmem kivárni estig, amíg a Puzsér feltölti jútyúbra az aznapi Önkényes Mérvadót. :) Kurvajó rádióműsor volt, de sajnos nem folytatódik.
Lehet, hogy jobb lesz még mindig a mostaninál. A jelenlegi Juventus számomra hallgathatatlan. De a topslágereket is kezdem már unni. A Morning show reggel 6-10-ig végig van hallgatva, aztán rendben van a hangulatom :)
Pedig nem nehéz. 75 busz, ebből a 10 holland csuklós Volvo, 10 háromtengelyes 8900, 31 távolsági Intouro vagy Tourismo, 19 helyi Citywide, és még 5 midibusz. És akkor még ezektől függetlenül a Partiscum 60 darabosa is van.
Eddig se képzeltem magam művészfotósnak és ezután se akarok úgy tenni. Telefonnal, késő ősszel, kutyafuttában (a konfrontációt meg a beszélgetést lehetőleg kerülve) ennyire futja. És csodával határos módon ennek is van közönsége. Majd ha több időm lesz egy-egy képre, akkor állítgatok a telefonon, addig meg letudom az automata beállításokkal, amit lehet. (Mondanom se kell, ha egy képre beállítottál rajta valamit, a következőre már elfelejti.)
Délután pont előttetek jöttem el a vicc kedvéért. :) Amúgy mindig nézem azt a pusztulatot... Létezik olyan ember, aki nyáron azt mondja, hogy "juhéj, megyünk a Paskálra"? Ez csak valami rossz vicc lehet.
Egyrészt nem szépségverseny a Flickr, másrészt meg így is lelájkolják az angolok a képeket, függetlenül attól, hogy mit töltök fel. Szóval alapvetően tökmindegy.
A faszért éjjel 2-kor száll le fölöttünk a Cargolux? Kurva para, ahogy az éjjeli csendben egyszer csak megjelenik, aztán percekig dübörög. Kimentem az erkélyre, és tisztán látszott a logó a 747-es seggén. Bazzeg...
Anno a "régi szép időkben" egy 3,2 Gigás vinyóra feltoltam egy Win XP-t havernak. Minden szükséges proggal, stb-vel. Volt még egy kb 4 gigás winyo a gépben D: meghajtónak. Ma meg a WP-d se férne el azon a PC-n. :D
De ennyit fotózol napi szinten vele, hogy nem férsz el rajta? Mondjuk egy jó kártya ma filléres tétel. Nem azért mondom, csak sztem a Lumia bele kiad egy Komplett Retró PC-t, szal nem kicsi. Csak kékhalál nincs rajta........
Am tipp, ilyen kurva sötétben, sötétedéskor vagy állíts rajta fényerőt vagy elő se vedd, mert van pár kritikán aluli, igazi "Retró Alkaafotó" a mostani adagban. Figyelj a fényre. :D
Mert a tárterületsegéd szerint csak a rendszerfájlok majdnem 3 gigát foglalnak, és a szabad hely is már jócskán 3 giga alatt van. Pár hónap, és ebből kártya lesz.
Hmmm, de hiányos lett a telefonom kezdőképernyője, miután kigyomláltam az alapértelmezett alkalmazások nagyját. Igaz, egy csomó tárhely fel is szabadult. Még talán karácsonyig elodázhatom, hogy SD-kártyát vegyek.
Jelentősége csupán annyi, hogy sose értik miért nincs elég járművezető.
Egy ismerősömnek kb egy hetes a D kategóriája, jövő héten már csuklós számokat jár az Arrivánál. Hová süllyedtünk... (Ezzel nem az ismerősöm képességeit becsmérlem)
Olasz, spanyol, francia jöhet. A gmailesre küldd (a kukac előtt ugyanaz, mint a freemailes, azaz alkaulos - még mielőtt valaki tök másnak küldenéd :)).
Hongkongba régi vágyam eljutni, de buszos szempontból nekem értelmezhetetlen a hely. Csakúgy, mint London. Egyszerűen nem tudok buszként tekinteni ezekre az emeletesekre.
Nah jó :D Amikor feltöltés után 5 mp-el valami tag lelájkolja az USÁ-ból a gyulai kenyérgyár redvás mh-t, akkor nekem is ledobódik az ékszíj az agyamról, mint múltkor alkamadárnak, az Irizaros fotónál.
De ne, remélem, lesz hatása a társadalmi egyeztetésnek, legalább akkor Flórián-Miklós utca-Raktár utca fordulás legyen, az oké lenne, de a Kiscelli még pont a környék központja előtt van, bár gyalogló távon belül van az 1-es, de na.
Ugyan, a Kolosytól befelé szépen elviszi majd a villamos az utasokat, pont, hogy a Flórián-Margit híd távra kell a sűrítés, ha kiveszed a 86-ost. Ezért kell a 9A, csak nyilván nem Kiscellis vá-val. A Flórián-Margit híd közé fonódóval is kell az 5 percezés.
Pedig a Classicosított SL-ek a gyári fotókon ugyanúgy megkapták a feketítást, mint a SÜ-k. Fura, hogy ezeknél még letudták a felirat felragasztásával....
Magyarországra nem került be - ha jól tudom - Lion's Classicként címkézett SL, bár 2005-ös. ~ 2004-2005-ös Süsüktől jöttek az SÜ-k Classicként. Vagy gyárilag az SL-ek is jöttek így 2005-ben??
Mert nem tűnik valami classikosítottnak, sztem csak eljátszotta a sofőr, hogy papagáj s ez a felirat pedig szép szűrke, csillag, tehát csőrkoptatónak kiválló.
Na, akkor itt közlöm a világgal egyik ötletemet, ami nem hordoz magában sok újdonságot.
Japánban vannak kínai busztársaságok, kínai sofőrökkel.
Kéne itt is egy, magyar söfőrökkel. A neve Unkarilainen lenne. A sofőrök magyarok lennének, a buszok megfelelési kényszerből lehetnének Scania Omniexpressek, amíg nem akasztunk le Siriust, vagy újratervezett E94-est.
Észtekkel még könnyebben megvalósítható lenne Virolainen néven. Sofőrből rengeteg van, és elvileg létezik egy karosszálóüzem is ott.
Bakker, ez a keszthelyi vasútállomás micsoda időutazás. Alakjelző + a sorompót is a házikóból kijövő bakter tekeri le. Kár, hogy az állomásépületet szétverték és Uniós pénzből ledrájvitozzák. Az is annyira tipikus összetéveszthetetlen keszthelyi volt...
Tetejébe ideette őket a fene Finnországba, múltkor kerestek önkénteseket szekusnak :D
Nekem a magyar népmesék, a Mátyás király, vagy bármelyik Disney jött be, bár utóbbiakra nagymamám mondta, hogy félelmetesek a figurák benne. Más meg azt, hogy bonyolult a cselekmény, de ez sose zavart.
Valószínűleg tudok valamit: van drót nélküli vezetékes telefon. A kagyló rádióhullámokkal csatlakozik a készülékhez, és viheted bárhova lakáson belül. Tiszta 1998.
Jaja, világbajnok ötlet a 7-es buszt a Budafoki úton vezetni. Nem is tudom, hogy nem merült még fel ez eddig. De a metró és a villamos szorításában, valamint a 86-os kiesésével teljesen adja magát az útvonal.
Gyakorlatilag majdnem visszáll a régi 6-os, 206-os. De a Kiscelli utcát én sem értem. Pont a Bogdáni út - Raktár utca átszállóhelyeket hagyja ki...
A 29 - 134 összekötés is f?sza lenne, de eléggé zavarérzékeny elképzelésnek tűnik.
Viszont az új 7-es KWAjónak tűnik, meg az új 103-as is!
A 33-as viszonylatot viszont én rohadtul nem erőltetném tovább, lassan már se eleje se vége a járatnak. Kiadnám a VB-nek óránkénti követéssel Érdig kivezetve.
A 17-es villamos a Bécsi út/Vörösvári út végállomástól a korábbinál hosszabb útvonalon a Széll Kálmán téren, az Alkotás utcán, a Villányi úton és a Fehérvári úton át egészen a Savoya Parkig közlekedik majd.
A 19-es és a 41-es villamos útvonala észak felé lesz hosszabb: mindkét járat Óbudára viszi majd az utasokat jelenlegi dél-budai végállomásáról.
A 18-as villamos útvonalát a BKK a Savoya Parktól a Krisztina körúton át Hűvösvölgyig hosszabbítja meg. A járat csak hétköznap a reggeli és a délutáni csúcsidőben jár majd.
Újraindul a 2008-ban megszűnt 56-os villamos: a járattal újra a Városház tér–Fehérvári út–Krisztina körút–Széll Kálmán tér–Hűvösvölgy út útvonalon lehet majd utazni. A járat csak hétköznap a reggeli és a délutáni csúcsidőben jár majd.
Hűvösvölgyből hétköznap napközben, késő este, valamint a hétvégén az 56A jelzésű villamossal lehet utazni, amely a Móricz Zsigmond körtér M végállomásig közlekedik majd.
A BKK a 61-es villamos útvonalát is meghosszabbítja: végállomása a Móricz Zsigmond körtéren lesz, a 47-es villamossal közös megállóban.
Ez így egy hülyeség. Hűvösvölgybe 18, 56, 56A s 61 is.
Plusz eddig az összes marha azt magyarázta, hogy 19 - 41 - 61 megy föl majd óbudára. :D Akárhol volt szó a fonódóról.
Ahelyett hogy csinálnának egy szép végállomást a Moszkvára, s lenne egy 56-os Hüvösvölgybe, egy 17-es Óbudára, egy 61-es a Móriczra s kész. Mit kell itt össze-vissza játszani, hogy ha hétköznap délelőtt vagy akkor az a villamos fog menni de szombaton a másik, mert akkor a Zsinagóga felé kell menni stb.
Kedvencem a 41-es, ami Kamarából időnként, reggelente 47-esként fog menni.....