tegnap voltam bontóban beszerezni egy kijelzőt. egyrészt mázlim volt, mert pont átlagmérő volt nekik (6000.-), másrészt viszont, kb. 15 km után ezt mutatja:
van valami megoldás, hogy működjön?
ha nincs akkor se nagy baj, mert a régi már nem kicsit volt idegesítő
na mindegy száz szó mint egy holnap megyek megnézni az új autót(m), nem árulom el a modellt, de sokkal kényelmesebb és dinamikusabb lesz az biztos :) Van pénzem tehát nem várhatom meg mig kifizetik a károm a suzukisok. Már izzad a tenyerem, holnap délután majd megírom megvettem-e ha igen teszek be képet :)
na gyerekek ide is régen írtam. Van egy kis vitám a szervízzel garancia ügyben küfölfön felforrt a víz és megállt a 5 ezret!!! futott autóm egy hosszíbb autópályás szakaszon.
Szervíz rám mutogat h jeleznie kell a hibát és félre kellett vna álnom... de mondtam nekem semmi ilyen hibát em irt ki, és ők a felelősek minden hibáért, mivel vittem szervízeltetni az autót!!! Bepereltem őket, ki lesz velük fizettetve az autó hazaszállítási költsége, és a kiesett fizetésem is! Tehát ez blokk cserén felül olyan 400 ezer forint lesz... Vagy visszavásároltatom az autót vételáron, és veszek egy rendes autót...
Mindenképpen én jvövök ki jól belőlle én nem tehetek semmiről, majd kiderül mi lesz az autó sorsa. De már megvan a kiszemelt ;)
Nekem csak a magasságával van bajom. ~73cm. Sok minden nem fér át az "ajtó nyíláson" bent már lazán elférne, de nem tudom berakni. Hozzá kell tenni, hogy unokaöcség 4-es golfja 72cm! Azt hittük abba bele tudjuk tenni, de nem!:)
Hello! ÉS neked akkor most a fényszórók bekapcsolása után lehet felkapcsolni vagy bármikor?? Mert ez ugye direkt úgy lett bekötve h csak lámpával együtt lehessen felkapcsolni.
Nekem is utólagosan lett beszerelve az első ködlámpám. Szakszervízzel csináltattam,a Bartánál. Nem akartam,hogy egy elbaszalintott kötés miatt kiégjen a szekér. Nekem a kapcsolórelé feszültségét is egy üres biztosító aljzatból vitték a kapcsolóra. A kapcsoló a ILLUMI CANCELés a refiszög állító közé lett betéve. A relé munkakábelt meg az akku +sarujáról vitték egy lengő biztosíték beiktatásával.
Fő az elővigyázat. A szervízfüzetbe is beírták az átalakítást,illetve a beszerelést. Még nem volt vele gondom.
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, igaz egy kicsit nevetséges kérdés de most nincs közelben a kocsi és nagyon fontos lenne, hogy megtudjam milyen helyzetjelző ízzó szükséges bele? T10-es?? Legalábbis képről talán ilyen volt, vagy ha nem akkor melyik a bele való?? Amugy meg remélem nem ba**m el semmit, mert hétvégén beszerelésre került egy ködlámpa szett is, ami az "ILLUMI CANCEL" vezetékeiről veszi a "felkapcsolt lámpa" jelét. És ugye a vezetékeléshez ki kellett venni a bal első fényszórót, beszerelés után meg nem égett a helyzetjelző, csak a jobb. Ezek után mondom megnézem mi van vele, hát nézem ki van égve. Teszem vissza a - kábelt próba, majd már a jobb se égett.... Ez most csak ritka véletlen vagy valami nem kóser?? Az égők belűlről meg vannak feketedve, nem nagyon csak egy kis fekete fátyol van rajta. Mellesleg a jobb oldalit is kivettem megvizsgálni és az akkusaru visszatétel meg meglesés után ment ki az is. :))
a hátsó ajtónak(is) lelke van... lecsukáskor nem szabad hozzáérni a kis gimigombhoz, csak finoman, érzéssel rácsapni...idővel kialakul...
sokakat zavar, hogy ajtócsukáskor valami klattyot hallanak hátulról...na, akkor működik a "nyomáskiegyenlítő" ablakocska... asszem minden autón van...
a gyári fékpofák baromi hullámosra koptatták a tárcsát... aztán eljött a csere ideje, vettem egy akármilyen utángyártottat a Kondorosi úti szűrőboltban...régi ki, új be, csak úgy a hullámos vasra.... az új utángyártott fékpofa a legnagyobb megdöbbenésemre simára koptatta a hullámos tárcsát...úgy, hogy mindig tökéletes volt a fékhatás... namost itt állok, és hülyén nézek ki a fejemből...nem értem az egészet... a gépészeti tanulmányaim alapján hihetetlen...(vagy sokat hiányoztam)
Ez, amit írsz a jól záródó ajtók miatti nehezen csukás ráadásul érvényes az oldalajtókra is.
Nagyobbrészt egyedül autózom, ha van utasom és előbb csukom be az ajtómat, mint Ő, akkor olyan erővel szokott csukódni, hogy ajjaj :-)
Pedig van a hátsó ajtó alatt - menetirány szerinti bal oldalon - egy kb. 5x5 cm-es, rejtett, filccel fedett nyílás, amin elméletileg ki kellene mennie a nyomásnak - de nem megy. A filc kifelé lengőre van rögzítve. Láttam mikor beépítettem a tolató radar érzékelőit.
Salvataggio: attól függően milyen az a szar állapot én nem cserélném, csak ha elkezdi enni a tárcsát. Az enyémen is olyan volt a tárcsa felülete, mint a tenger viharban - de a fékhatás kifogástalan volt.
Nézd meg az amero-r-t, Bp., Szőnyi út, én Náluk vettem tavaly 10.500 Ft-ért japán utángyártott garnitúrát (Blueprint, 2 tárcsa + 4 betét), jónak tűnik.
Igazából én azt vettem észre, hogy a nagy hátsó ajtó lecsapáskor a levegő egyszerűen összenyomódik a kocsi belsejében, mivel nem tud hol távozni a jó szigetelés miatt, ezért nem sikerül sokszor becsukni a csomagtér ajtót. Ha kinyitom előtte valamelyik oldalsó ajtót, akkor tökéletesen záródik elsőre is, kisebb erő kifejtése esetén is.