Untam állandóan cserélgetni a kapát és a kereket.Most az alu marad kapálni a vasöntvény meg kocsizni.
Megrendeltem a komplett kuplungszettet VASZKÓNÁL már v. 1hónapja, de nem kapkodják el.Állítólag a kiemelő villára való rugót nem tudja beszerezni.Van itt túron egy kisgép szerelő elnézek hozzá van-e neki.Lassan sürgős lenne mert indul a szezon.
Ha sikerül megvenned,vevő vagyok a hajtóműre..egy aszem 6.5 LE AL-KO motor van rajta,másik kérdésedre a válasz,nem lehet hegeszteni,egyrészt mert darabok törtek ki belőle,másrészt alumínium ötvözet öntvény,nem érné meg a kínlódást a hegesztéssel,és sosem lenne olyan mint volt.
Ez azért ez egy más kategória mondjuk a Honda GCV 190-eshez képest.
EDI 210D típusú vadonatúj, közvetlen befecskendezésű dízelmotor. 1 hengeres, vízhűtéses, 1194cm3-es, 21LE teljesítményű. Elektromos indítású, azonban szükség esetén kézzel is indítható. A 21LE-s teljesítményt 2200-as percenkénti fordulatszámon adja le. Az egység része a vízhűtő, üzemanyagtank, kipufogó, önindító, olajtükrös légszűrő és az üzemanyagszűrő. Fényszóróval, világításkapcsolóval, és gyújtáskapcsolóval is fel van szerelve, ezért ideális 1 tengelyes traktor készítésére. Ajánljuk még például különböző szivattyúk, generátorok meghajtására, de bármilyen egyéb felhasználási területre is, ahol egyszerű, kompakt felépítésű, megbízható működésű, kis fogyasztású dízelmotorra van szükség. A teljesítmény leadás a lendkerékre szerelt ékszíjtárcsával, lánckerékkel, vagy tengelycsonkkal oldható meg. Thaiföldi gyártmány. A megbízhatóság szempontjából fontos elemei német és japán termékek. A gyártóval való baráti kapcsolatunk a biztosítéka a teljes körű, kedvező árú alkatrész utánpótlásnak. Hosszúsága 97cm, szélessége 55cm, magassága 75cm.
Sajna, a Pannonia karbi függőleges üzemre készült, a mi kerti gépeink meg dőlnek jobbra-balra, ekkor a P. karbi bedobja a törülközőt: attól függően, hogyan változik a benzinszintje, pörög, vagy fuldoklik.
Volt anno egy P. motoros gépem, szántani alig-alig tudtam vele.
Karburátor tisztítással érdemes kezdeni. Ha az előző tulaj rakta rá akkor valószínűleg működik is vele. mindég tiszta benzint öcsnél a tankba meg a benzincsap és a karburátok közé tegyél egy benzinszűrőt. Sok gondot megelőzöl vele.
Akkor valószínűleg elektronikus gyújtású ami sokkal egyszerűbb. Igazából van a lendkerék és mellé fel van csavarozva egy doboz szerűség(gyújtótekercs) amiből kijön a gyertyakábel aminek a végé van a pipa ami a gyertyán van. ennyi az egész cucc. Cserélj gyertyát ha utána sincs szikra akkor gyújtókábelt is és ha ezután sincs akkor tekercset.
Van egy kis problémám szeretnék segítséget kérni.Nemrég kaptam egy MPM B- 210 es 203 cm3 is kapagépet.
Sajnálatos módon nem tudom be indítani,mert nincs szikra.Néztem a gyújtását a lendkerék alatt nem találtam hagyományos megszakítót,és itt helyből meg szünt a tudományom.Nem tudom hogy mit kell megnéznem ill. kicserélni hogy legyen szikra,és a hozzávaló alkatrészt hol tudom meg venni.Minden segítséget előre is köszönök.Majd el felejtettem az elektronika DUCATI
Jelenleg az MPM 10-es kapálógépemen Pannónia T5 karburátor van (az előző tulajdonos szerelte rá), a motor alapjáraton rendben van, de használat közben a motor fordulatszáma nem egyenletes. Elkoszolódhatott a karbi? Érdemes venni rá gyárit?
Amennyiben van valakinek elfekvőben jó állapotú eladó karburátor a típushoz kérem jelezze.
Nem mondod hogy bal oldalt van a karbi :) még jó hogy elmondtad ellenkező esetben a kipufogót takarítottam volna ki ,pff Azért egy szimszon karbit ne hasonlíts már ehhez :
Na azért valamit tisztázzunk! Az MTD az nem egy gyár. Más gyártók termékeit összeépítik és saját nevükön árulják őket.
Pl.: Én vettem lassan 10 éve egy MTD benzinmotos fűnyírót. A vázát a Szabadszentkirályi Kft gyártotta it Magyarországon, A motorja pedig Briggs Xc 35. a mai napig semmi komoly baja nem volt. Tehát az MTD nem feltétlen rossz csak nem mindegy, hogy milyen alkatrészből van építve.
Jut eszembe a mamám szomszédjának van egy ilyen motorhibás gépe! csak most kórházban van, de lehet megérdeklődöm nála, hogy mennyiért adná ide. Gondoltam rá hogy meg kéne venni.
Persze,természetesen olyanra csináltam a függesztést,talajkövetős:) Valószínűleg anyaghiba,vagy anyaggyengülés következtében történt az eset.. De amint átom sajnos senkinek nincs számomra használható hajtóműve,mindegy van itt a közelben egy mókár akinek több tíz talán száz rotakapa áll azt udvarán,valószínűleg megszállta a rotakapa démon hogy ennyit összeszedett,ha neki nem lesz akkor szerintem senkinek nincs..:)