Pedig Istenemre mondom,hogy nem én írtam ezt a cikket...:-))))
Ismét egy arany igazság:
"
A siker intelligens ötletek eredménye. Az új ötletek által a DOLMAR erőteljesebben fejlődik, mint a versenytársak. A professzionális motorfűrészek a legnagyobb elismerésben részesülnek a világ szakembereinek körében. "
Ez olyan szép mondat,hogy ki kell,hogy emelejem a cikkből.....;-)
" A DOLMAR motorfűrészek felállítják a mércét. A szakemberek által nagyon dicsért professzionális motorfűrészeket a nagyrabecsült innovációs díjjal tüntették ki."
Mitől lehet az szerintetek, hogy a Stihl ms 210-nél felmelegedés után a fordulat elkezd ingadozni, összevissza pörög, erő elszáll, majd le is áll? Utána nehezen, vagy egyáltalán nem indul. Ha nagy nehezen elindul, akkor is csak egy pillanatra, és mintha elfogyna a benzin, leáll. Karbi ki lett fúvatva, üzemanyagszűrő, üzemanyagcső nincs eldugulva, membránszakadás nincs, gyertya új.
Müanyag hegesztő. Biztos van felétek aki autók müanyag lökhárítóit csinálja. Én most viszek egy Husi 40-est mert benzin, olaj minden ereszt. Kis husiknál, és Jonsiknál is jellemző hiba.
Ha nagyon lezsírtalanítod (nitro hígító, vagy féktisztító) aztán megcsiszolod hogy kicsit érdes legyen, egy ideig az epokit vagy uverapid is állja.
A belépővel lehet nyerni ponilovat, bárányt és ksimalacot, tavaly azthiszem 200 forint volt.
Remélem eljöttök! aki szereti az állatokat, főleg a munkaállatokat, lovakat, annak felejthetetlen élményben lesz része!!!
Egy köpésre van Nagyirtáspuszta (aki esetleg rajong a welnesezésért), de ugyanott van a Nagybörzsönyi kisvasút, ami európában egyedülálló csúcsfordítós üzemben működik, van kisvasút Márianosztra-Szob között is, az is nagyon jó, gyönyörű a táj arrafelé! :-)
Benzinálló szilo? én még nem láttam ilyet, bár ez ugye nem zár ki semmit :-)
Viszonylagas magas hőmérsékletet is el kell viselnie, nameg a rezonanciát.
benzinálló epoxi gyurmán gondolkozom még, de az is biztos, hogy sokat nem fogok a dologra költeni, hiszen egy kawás mtd 55-ből kijön, max feláldozom az egyik ilyen gépemet.