Mert piszkálva lett, de az a szenzor nem szokott tönkre menni, pláne nem 1 hét alatt, modtam hogy nem aza a baja , de ne várd hogy egy márkaszervíz megkeresi, tegnap is olyan kocsi volt itt ami onnan jött, Győriek kiolvasták hogy nincs turbó nyomás, és leszarták, közben csak a műanyag szívótorok volt kinyílva, és mikor nem töltött port szívott a motor, ennyit róluk.
túl nagynak tűnik a különbség a 2 literes és az 1,6-os közöt... (mondjuk nekem csak jó. meg azt is tudom, hogy az enyém 3-4 decivel kevesebbet mutat (átlagra), mint ami a valós. de akkor is...)
Sziasztok megint! A múltkor valaki írta, hogy tud alkatrészeket 307 sw tetőrolóhoz! Segítenétek? Lehet, hogy elég a kis csúszó papucsok, de komplett tető is érdekelhet! Köszönöm!
Ma voltam az autóval Veszprémben. Az átlagfogyasztása oda-vissza 6-4-re jött ki, ebben volt 90-130-ig minden és városi forgalom is, szóval a fogyasztását illetően megnyugodtam.
Viszont hazafele kezdtem nyugtalankodni. Az autó (előzésnél) 2.300-2500 fordulatnál kicsit "gondolkodott", felette, viszont szépen húzott ahogyan kell. Aztán beértem vele Siófokra, itt a városban 2.-esben kihúzattam egy kicsit, egy csippanás, a motor lefulladt, a kis sárga ismerős jel kivillanik és kiírta megint, hogy antipollution fault (a rémálmomat)
Szerintetek: ha múlt héten 58-ért kicserélték a nyomásmérőt (jó volt egy hétig) akkor most megint mi lehet a baja?
Miután lefulladt a motor, vártam egy kicsit, beindult, úgy haza tudtam vele menni.
Az a legelszomorítóbb, hogy a múlt héten szombaton kicserélték a nyomásmérőt, azzal jó volt egy hétig. Ezt nem tudom felfogni. Valami sz@rt tettek bele, ami eddig bírta?
Siófokon vagy a környékén nem tudtok ajánlani valakit, aki akár 1 ici-picikét is ért hozzá? A legnagyobb baj, hogy így nem is nagyon tudok közlekedni az autóval, mert lefullad (várok utána egy kicsit, akkor beindul, de kb csak fél km-ig jó, aztán megint ugyanez)
Apró problémáim adódtak.: Ablakmosó csak köpköd, nem folyik el sehol a szer. Honnan tudom megközelíteni a motorját?
Doblemezt vagy lökhárító alját kezdjem bontani a cseréhez?
Másik a bal index kontakthibája. Izzófoglalatra már forrasztottam kis bubot, de kellene a lámpabúrában is kicsi + mert nem érintkezik rendesen, csak ha megnyomom a foglalatot. Lámpakivételhez lökhárítót le kell szedni?
Felső csavart kivettem, de nem akarom feszegetni hátha rossz helyen enged.
Peugeot 307 1.6 benzines autóm megállt, ezért sürgős megoldás kellene.
A tünetek: menet közben egyszer csak nem húzott az autó, akksi visszajelzője és stop felirat felgyulladt műszerfalon. Motortér körül benzinszagot lehetett érezni. Nem értek hozzá, de ez üzemanyag ellátási probléma lehet. Mindenesetre minél hamarabb szerelőhöz szeretném juttatni, de nincs tapasztalatom hová érdemes vinni.
Sziasztok! Egy kis segitséget kérnék. Igaz 407sw az autó, 2007-es . A hátsó üvegablak nem nyilik fel kézi nyitással, csak távkapcsolóval. Gondolom hibaforrás lehet maga a mikrokapcsoló vagy a vezeték szakadása, illetve még talán a csatlakozó eloxidálódása. Rá próbáltam nézni, de nem tudom melyik vezeték megy át az üvegnél. Ha ebben valaki tud segiteni megköszönném.
Én munkába menet a reptérre vezető úton szoktam nézni, hogy 90-es tempónál oda-vissza stabil 3,2 és 3,5 a pillanatnyi (igaz, elég szélvédett hely, jobbról-balról tömör házsor. Kint a reptér utáni részen pedig iránytól függően 4,1 és 4,6 között ugrál 110-nél. Erre dobtam még egy fél litert, és már ott is vagy a 8 szelepes hdi-knél, de az RHR is kb ugyanaz.
Becsöngetett hozzánk egy komplett Diagbox készlet, gondoltam, kihasználom a lehetőséget.
Fel is telepítettük, a progi el is indul, az interface zöld lámpája világít, a progiban lévő zöld gombocska is villog, de az autót nem ismeri fel, és nem is kommunikál vele. Peugeot 306, 1,8 16V, 2000 évjárat.
A progi 7.02 alapból, frissítettük 7.56-ig, Win 7 alatt fut. A tűzfalon mindent engedélyeztünk.
Ha esetleg tudna valaki segíteni, megköszönném, Érden és környékén.
Kértem lehetőséget, hogy a park területén egy panoráma képre összeálljunk kocsikkal együtt, melyett megengedtek, így akinek van állványa és jó gépe ne hagyja otthon.
Az szerintetek rendben van, hogy mióta megvettem az autómat (2.0Hdi) 8,3 az átlagfogyasztása?
Ebben hazahoztam Szegedről Siófokra 2 hete, azóta csak a városban futkároztam vele klímával stb és van benne sok kihúzatgatás, mivel a nyomásmérőt ki kellett cserélni benne, szóval akkor 1-2 napig próbálgattam az autót.
Amúgy feltűnt (lehet h eddig is így volt, nem tudom) hogy 30km/h-tól kezdi mutatni az autó a pillanatnyi fogyasztást, az alatt nem, valamint átlagos kigyorsításnál, álló helyzetből 60-ig, a pillanatnyi fogyasztás hajlamos felugorni 10-15 közé legalább, ha meg tényleg kihúzatom (pl 2.-ban padlógáz 3,500-as fordulatig) akkor 25 literig is felugrik a fogyasztás. Amúgy hosszú távon 110-nél úgy beáll 5-7 l. közé. De amióta kicserélték a nyomásmérőt, nekem gyanús a fogyasztás, de lehet, hogy csak eddig nem tűnt fel, mint írtam feljebb. Ez Nektek is így van? Megköszönném a tanácsokat és a véleményeket a fogyasztással kapcsolatban, mert ebben nincs tapasztalatom még. Köszönöm :)