Örülök, ez végül is jó hír. Nem hittem volna, hogy ilyesmiről van szó. Ennél azért többet várnék egy márkaszervíztől :-( Úgyértem, hogy nem vétenek ilyen hibát.
"de ha ez így lesz egy hét múlva is, akkor talán ki lehet jelenteni, hogy sikeresen orvosolták."
Ez teljesen igaz, felteszem addig fokozottab igénybevételnek lesz kitéve a gépháztető nyitó bowden is ;-))
Egy érdekes kérdésem lenne hozzátok. Bár nemépp idevágó de a croma fórumon nemtudtak segíteni gondoltam egy- két jó Fiatos akad itt aki segíthet nekem.
Fiat Croma 92 es benzines 2 literes turbós (154 c4 046 m kód ) kocsiban hol lehet helyileg megtalálni a MAP szenzort? 3 lábú stekkere van és egy vákuumcső megy rá.
Mert ebben a rendszerben 2 van , egyik a Marelli gyújtás vezérlőegységében a másik amit keresek külön valahol a kocsiban ami a Bosch injektorhoz tartozik.
Igazán nincs mit, hisz ez csak egy villámlátogatás volt. :-)
Az autó:
Nyakig öntöttem a tartályt, majd átmentünk Radarral a szervízbe és hatalmas felfedezést tettek a szervízben, miszerint a bilincs nem volt eléggé meghúzva!!!!!!
Húztak rajta, letakarították a folyásnyomokat, leszívták a plussz hűtővízet a tartályból és kész. Most a teszt időszak kezdődött el. Az azóta eltelt 9-10 óra alatt még nem láttam egy cseppet sem, de ha ez így lesz egy hét múlva is, akkor talán ki lehet jelenteni, hogy sikeresen orvosolták.
eagle: ma erosen le voltam szedalva vagy nem tudom, de 80 km-re a fogyi 6.8L-re jott ki. fele-fele BP/orszagut (stiloshoz:). egybol te jutottal eszembe, hogy ha ott ulnel mellettem csak annyit mondanal, hogy "hat ez mar egesz jo, de meg mindig nem 6 liter". :DDD meg sosem sikerult 7l ala bemennem ugyanilyen korulmenyek kozott, sot a rekord is valami 7.3 vagy 7.4. persze azt sosem allitottam hogy nem lehet elmenni annyival mint amennyit te mondasz, de hogy nem normalis tempo szerintem(!!!) az tuti. itt BP-n egyszeruen balesetveszelyes, bar most nem volt problema, mert valahogy az egesz varos nyugodt volt. szoval szep ez a fogyi de vhogy megsem irigylem. de mindenki mashogy vezet, mashogy erzi a dolgokat.
Stilos köszönet a vendéglátásért, és elnézést hogy ilyen sokáig raboltuk az idődet. A bravodat illetően remélem reggel nem lesz folyás. Egyébként irigyellek a nyugodtságod miatt, én sokkal jobban el voltam keseredve. Az ajándékokat meg külön köszönöm, még nem tudom hogyan, de meghálálom. ( az M 1:1 méretű alfa még úton van )
Hát, nem is tudom... Már a dob fölött, a lökös előtt elkezd "kinőni" belőle a másik ág, ha jól emlékszem, de meló után lefényképezem, ott fekszik a garázsban. ;)
Még azt sem tudtam megnézni, csak a hírt láttam, az is elég volt... :D
Persze, h nincs baj vele, csak nem Bravo. :) Ha megengedsz egy kis szubjektivitást: azért jóval csinosabb, mint egy gtc... (most az opc-t ne vegyük ide, bár abból is csak a corsa tetszik). Nemrég járt bent egy munkatársam nálam, kibeszéltük a rönyókat, az új coupéra "élveztünk". ;) S állítólag ez lesz az alapja a megane rs-nek is, ha jók az infóim, akkor új, 1.8-as turbót kap, 250 pacival...
Jogos érvek a 3 ajtó mellett, de nekem egyszer pont az volt a szerencsém, h a fejem mellett volt a B oszlop... Tehát, nekem így jó. :)
A franciák híresek a jó dízelmotorjaikról, sztem lassan kitalálnak ők is egy duplán töltött öngyújtóst, ami alul-fölül atomot tol, mint a Fiat és a BMW, és csinálnak egy 2.0D 204le 400NM (copyright by BMW) paraméterekkel bíró olajkályhát, aminek még hangja sem nagyon lesz és odab@sznak mindenkinek.
Ja, és mindezt egy 1.6 szívó benzines fogyasztásával :-DD
A V8-as matyiz brutál volt tényleg, különösen szemből, mintha magasról rádobták volna egy széles sportautó tetejére, amibe belesüllyedt volna :-))
A képek alapján, a belsejével nem volt bajom. Biztos tetszeni fog kívülről is, csak szoknom kell kicsit. Így voltam az Astra GTC-vel is eleinte, mostmár kifejezetten tetszik, a belseje már kevésbé. Na jó, azért egy OPC-t elviselnék belőle ;-)
Kis indoklás: szeretem a 3 ajtós autókat. A Bravóban is sokszor zavar, hogy rövid az első ajtó, pont a fejem mellett van a B oszlop, rövid a könyöklő az ajtón, stb... Ami pozitív, hogy a formája azért kupés, ezért is szeretjük :-))