woooooow gondolom a henger meg a hengerfej sokat dobott a teljesitményén!
A garellin énis leakarom cserélni a megszakítót meg a kondit..de nembiztos ,hogy találok eredeti cuccokat bele..mivel a gyújtás az Ducati benne,szal minden féle szir szar utángyártott noname dolgokat nem veszek bele.
Noo meg elkeztem át"szabni" a másik proma kipufogót,50%al meghosszabitom a végcsövét+nagyobb átméröjű csövet kap kivülre..kiváncsi leszek mit tud majd!:)))
Felfúrt henger,új dugattyú és gyűrűk. A dugattyú szívóoldali palástjából vágtam 2 mm-t, a hengerfejből lecsiszoltam 1-1,5 mm körül (má nem emléxem pontosan). Cseréltem megszakítót,kondenzátort,kuplungtárcsákat, váltó szektort a kormányon, az összes bowdent. Kapott vadi új gumikat előre-hátra. És kapott új láncot is. Mondom: magamnak csináltam meg...
Krétadobálás helyett hazaviszel egy krétát. A röpsúlyokon a ferrodolokat beszínezed vele. Összeszereled a szerkezetet, mész vele. Ahol feltapad a röpsúly, ott értelemszerűen lekopik a kréta. Ahol nem kopik le a kréta, ott értelemszerűen nem ér hozzá a röpsúly a dobhoz.
Kicsit reszelsz a röpsúly(ok)on, megin bekrétázod, és megin az előbbi eljárás. Türelemjáték, de megéri, állítólag pl. a fékpofáknál lehet káprázatos hatást elérni vele.
Krétázás?? azt hogyan tegyem??/ eddig a krétát ,csupán otatási segédeszközként használtam ....No meg néha ébresztőként egy-egy szunyókáló nebuló figyelmeztetésére:P/
Öreg -fogatlan kutya ugatása csak ilyesztgetés :-)):-))
Én fordítva csináltam helyszűke miatt: a Komart adtam el,hogy tudjak venni egy 210-est. Már megbántam,mert elötte sok pénzt tettem bele, pengére megcsináltam. Aztán meg eladtam a marha fejemmel...
Azt sem szabad elfelejtened, hogy a legritkább esetben sikerül elsőre úgy besmirglizni a felületeket, hogy a lehető legnagyobb felületen érintkezzenek a pofák a dobbal! Két-három utáncsiszolás biztos, hogy szükséges.
Alkalmazd a krétás módszert!
Bízzál magadban, belejössz előbb-utóbb a manuális munkába is, mint öleb a vau-vauba!!! :-)
A kivett indítópofán észrevettem ,hogy a vége jobban kopott.Ezért berakás elött az újakat bepróbáltam a dobba, majd csiszoltam a felfekvésén.Ugyanezt tettem a röpsúlyoknál is.
Mint írtam elméletben jó vagyok, a gyakorlati rész hibádzik:-(((Igyekszem tanulni.
Szia Tóni bátyám!
Köszön kérdésed,már sokkal jobban van, 1hétig bent tartották,megfigyelték párnapig+gyógyszereket bealították,sajnos legalább 1évig inzulinoznia kell magát ,hogy a cukra normális szinten maradjon!Lassan már ugyanolyan lesz mint mikor bekerült.. de azért még óvatos!Minden esetre ma lecseréltük az olajat az Uno -jába! : )
Örülök,hogy ennyire izlett!!:)
A megmaradt üveget ne dobd ki,utána bármikor önthetsz rá egy kis utánpótlást!!
Gergőő
Tudod, már soxor beszéltünk arról, hogy önmagában a pofák cseréje nem garancia a tökéletes működésre. Sőt! Ha nincsenek nagyon frankón hozzá csiszolva a dobhoz, nem lesz tökéletes a meghajtás. Nézted, hogy mekkorák az érintkező felületek?