Ilyent ne vegyél..már kettővel megjártam...a rúgók 1-200 üzemóra után kiestek belőle nálam...a véleményem már elmondtam a tárcsával kapcsolatban..azt fent is tartom.
Meghoztam a kaszát, holnap rakok fel képet, 4 diszkes, egyet levágtak róla, így 170 centi szélességben vág 230 helyett, olasz, ABBRIATA MARIO FM 230. Úgy néz ki, nagyon jó állapotban van, de majd a vallatásnál derül ki. 1700 euróért megy használtan, most néztem. Így gondolván nemv olt rossz vétel :-) Olajcserét megérdemel azért majd .....
Megnéztem és nem az aksiraí van rákötve nem tudom merre megy egy rózsaszín kábel megy a fülke alján végig előre majd felmegy onnan meg nem tudom mert már nem látom hová megy.
Én azt azt mondom ami lent van a 7 pólusú csatlakozónál akkor szerelőlámpa az sosem használtam még azért kérdem ha levágom a végét és ráhuzok egy zsúgorcsővet akkor az úgy tökéletes nem lesz zárlat semmi galiba?
Ezt kérdeztem csak mert lecserélem a 7 pólusút és amit vettem annak a belseje nem megy bele a gyáriba szóval a burkolattal együtt kell lecserélnem.
Itt valami keveredés van. Munkalámpa vagy szerelőlámpa? Mert a munkalámpa a fülke hátulján van felül, azt kapcsolóval kapcsolod. A szerelőlámpa meg külön aljzatra csatlakozik, annak meg bármilyen különálló csatlakozó megfelel.
Mert javasoltak olyat is h ami a munkalámpához megy vezeték az kössem be a dugalj 2. számú csatlakozójába mert az a ködfényszóróé.
De gyárilag az a kürtre van kötve és a ha pótkocsin nem jó valami világitás akkor dudál, de akkor megint ott vagyok egy szál kimarad és nem tudom odakötni az meg azért jó ha be van kötve.
6-7 mm? szerintem nyugodtan cseréld ki azt a tárcsát, mert nem hiszem hogy túl sokat el fogsz vele menni. Pont múltkor cseréltem egy ilyen high quality-s (ez volt rányomtatva) tárcsát annak, ferodol szinte hibátlan volt de a közepe lógott és már egy két rúgó is hiányzott...és az produkált olyant hogy a pedál beesve maradt...ezt mondjuk ne kérdezd, hogy hogyan, mert nem igen értettem..ha rám hallgatsz nem sokáig halogatod a cserét.
Szóval le szeretném cserélni a trakin a 7 pólusú dugaljt.
Gyárilag ez ugye olyan, hogy van a 7 pólus és van még egy vezeték ami stek lámpának vagy munkalámpának van bekötve és a burkolat is olyan ahol ez ki van alakítva.
Sehol sem találtam olyan burkolatot, de mondjuk én nem is használtam még soha azt a munkalámpát nekem nem is lényeg h ott legyen.
Vettem a boltba egy dugaljt, hogy kicserélem gondoltam csak a belét kiszedem és beleteszem a gyáriba, de abba akárhogy próbáltam nem akar belemenni sehogy sem.
Most ha leveszem és ami a munkalámpához megy vezeték levágom a vezetős részét zsúgorcsővet teszek a végére akkor azt nem kötöm be mert ugye nincs neki hely.
Az ott nekem nem fog lefüstölni vagy zárlatot okozni.
De ha valakinek van jobb ötlete azt is meghallgatom , hogy tudnám esetleg a belsejét belevarázsolni a gyáriba akkor nem kellene ez az átalakítás.
Kerámiásat nem ajánlok...erős az tény, de idővel annak a tárcsának is szétmegy a közepe, arról nem beszélve hogy elég rendesen megeszi a lendkereket és a nyomlapot is..A HBR-es tárcsákról sem tudok sok jót mondani tapasztalataim alapján...