Keresés

Részletes keresés

csabyke Creative Commons License 2007.11.20 0 0 2308
Én a Bartók349 -et gyakran látom a hatoson ÖBB tauval, miközben megérkezem az Avala344-el (793) a hetesre...
Előzmény: Siemens113 (2306)
Siemens113 Creative Commons License 2007.11.20 0 0 2307
fedvény:

oszták=osztrák
Előzmény: Siemens113 (2305)
Siemens113 Creative Commons License 2007.11.20 0 0 2306
Az IC 349/793-at magyar gép csinálja. illetve legalábbis amikor én láttam mindig az volt.
Előzmény: HLP (2303)
Siemens113 Creative Commons License 2007.11.20 0 0 2305
"de egy többször is emlegetett info szerint az EC-k többsége is magyar kocsikkal fog járni."

Igen ez a tisztán oszták kocsis dolog ha jól láttam tegnap "került be először a köztudatba" a csabyke által is említett topikban. Eddig én sem hallottam ilyesmiről.
Előzmény: Nandesz2 (2300)
Nandesz2 Creative Commons License 2007.11.20 0 0 2304
Gépek terén nem vagyok képben, de amikor legutoljára mentem a Daciával, akkor Teknő vitte.
Előzmény: HLP (2303)
HLP Creative Commons License 2007.11.20 0 0 2303

Hopp, ezt nem tudtam. De a gép még magyar?

Tényleg a Bp-Bécs között közlekedő nemzetköz vonatok közül melyiknek van stabil magyar gépe oda és vissza irányban is?

Előzmény: Nandesz2 (2302)
Nandesz2 Creative Commons License 2007.11.20 0 0 2302
A Daciában immáron lassan egy éve egy darab magyar kocsi sincsen.
Előzmény: HLP (2299)
Siemens113 Creative Commons License 2007.11.20 0 0 2301
Igazad van még régebben Nekem is ezt mondták (Talentok). A kocsigazdálkodás terén mindenképp jobb helyzet állhat elő. Még a Kálmán Imrében is van 2 magyar ülőkocsi.
Előzmény: HLP (2299)
Nandesz2 Creative Commons License 2007.11.20 0 0 2300
Eddig minden információ arról szólt, hogy a regiok-ban Talentek fognak járni, osztrák és magyar Talentek vegyesen.

Amúgy pedig minden lehetséges, de egy többször is emlegetett info szerint az EC-k többsége is magyar kocsikkal fog járni.
Előzmény: Siemens113 (2297)
HLP Creative Commons License 2007.11.20 0 0 2299

Nem a Talentok mennek EU Regioba?

Én nem támogatnám, de ilyesmit hallottam pár hónapja.

Mi lesz annyi felesleges IC kocsival?

Dacia,Liszt,Bartók,WW.

Előzmény: Siemens113 (2297)
Siemens113 Creative Commons License 2007.11.20 0 0 2298
Ja egyébként a "táblás-ügyben" ismét kaptam egy e-mailt hogy még mindig tart a vizsgálat majd írnak mindenképp ha vége. Remek.

Egyébként nyilván a tábla üzemeltető cégre fogják majd kenni a dolgot nagy valsózínűséggel de ki tudja. Érdekes amúgy ez a vizsgálat dolog, ez az egész amit leírtam egy jó 10 perces meló. Na mind1 mostmár kíváncsi leszek mi lesz a vége a dolognak.
Siemens113 Creative Commons License 2007.11.20 0 0 2297
Milyen kocsikat ad a Máv az Euregiokba? Mert ha csak egy egyszerű csere (mostani távolsági kocsik mennének bele és az Öbb meg ad helyette kocsikat Bp-Wien viszonylatra) akkor elképzelhető. Én egyébként sok esélyt nem látok rá de az én véleményem a legkevésbé érdekli szerintem a két vasúttársaságot. :)
Előzmény: csabyke (2296)
csabyke Creative Commons License 2007.11.20 0 0 2296
Tegna az Osztrák Német Svájci vasutak topikban olvastam az itten olvasottakkal ellentétes hírt:

- Mivel az EUREGIO-t a MÁV adja majd, ezért ennek ellensúlyozásául a távolsági (Bp - Wien) vonatokat az ÖBB adja majd....
Erre ki mekkora esélyt látna?
PLACI Creative Commons License 2007.11.20 0 0 2295
Ja, és a lényeg, hogy a nem pestiekre is gondolni kellene. Dunántúlról legalább nem kell BKV-zni, ha Vácra vagy tovább megy valaki.
Előzmény: PLACI (2294)
PLACI Creative Commons License 2007.11.20 0 0 2294

Ugyan ki az a hibbant, aki +390-ért körbevonatozik Budapesten, ahelyett, hogy 26 perc alatt beérjen a Pestre/Vácra?

 

Én.:) 1000%, hogy ki fogom próbálni. Persze csak poénból.

Előzmény: szanthoa (2282)
PLACI Creative Commons License 2007.11.20 0 0 2293

A legfrisebb tervezet szerint meg állnak az EC-k Vác állomáson, és a Moravia IC is.

 

Már ott tartunk, hogy a MORAVIA is IC lesz? Lemaradtam.:(

Előzmény: Törölt nick (2280)
Siemens113 Creative Commons License 2007.11.20 0 0 2292
úgy látszik mostanában az 1.es vágány a menő. Tegnap az EC 62 indult az 1-ről. :)
Előzmény: csabyke (2258)
Nandesz2 Creative Commons License 2007.11.19 0 0 2291
Mindent egybevéve, Vácnak nem lesz nagy EC forgalma. De ha jól tudom, menetrendi szempontból volt szükség az EC-k belassítására, hogy kevésbé legyen zavarérzékeny a 70-es menetrendje. És ha már lassul az EC és belefér, miért nem álljon meg? Nem kizárt, hogy technológiai okokból amúgy is megállt volna. Ha már lesz egy utas, aki kipengeti a 390-et, akkor megérte meghirdetni a megállást!
alsó madárfogás Creative Commons License 2007.11.19 0 0 2290
Így van, meg a macera, hogy nincs, csak átszállásos tömegközlekedési kapcsolat a két pályaudvar között. Engem már Bécsben is feszélyezett, olyannyira, hogy két órával korábban mentem az indokoltnál, mert nem ismertem a 18-as megállóit, út- és követési idejét. Hazafelé az 50 perc lazán elég volt, tudva, hol szállok fel és le.
Előzmény: Nandesz2 (2286)
gw Creative Commons License 2007.11.19 0 0 2289

Siklás miatt ma a 375-ös Pannonia gyorsvonat Kolín és Brno között kerülőútirányon közlekedik. Emiatt késés nem merül fel, Brnoba a vonat várhatóan korábban ér, mint az eredeti útvonalán :)

1116001 Creative Commons License 2007.11.19 0 0 2288
Jó kérdés, de abban is van logika amit Nadesz2 írt.
Előzmény: Törölt nick (2287)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.19 0 0 2287
Azért megnézném, hogy a Galileo Galilei EN-re hány nemzetközi felszálló lesz Vác állomáson, ill. a páratlan járatról hányan szállnak majd le Vácon.
Előzmény: 1116001 (2281)
Nandesz2 Creative Commons License 2007.11.19 0 0 2286
Akkor lehet értelme, ha az illető a Keletiből utazik tovább. És ez esetben egy pesti buszjegyet megspórol, azaz már nem is akkora ráfizetés az a pótjegy.
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.19 0 0 2285
Ja igen ő kimaradt, bocsi:)
Előzmény: 1116001 (2281)
HLP Creative Commons License 2007.11.19 0 0 2284

Pár vasútmániás ki fogja használni, pláne nemzetközi jeggyelútmegszakítással. Mennyi is a Bp-Szob menettérti? 2100 ft?

És a BP-Párkány? 1500 ft?

Előzmény: szanthoa (2282)
1116001 Creative Commons License 2007.11.19 0 0 2283
Hát nincs sok értelme az biztos. Kiváncsi vagyok, milyen szándékkal álítják meg őket ottan.
Előzmény: szanthoa (2282)
szanthoa Creative Commons License 2007.11.19 0 0 2282
Ugyan ki az a hibbant, aki +390-ért körbevonatozik Budapesten, ahelyett, hogy 26 perc alatt beérjen a Pestre/Vácra? Váci nemzetközi utasból meg nincs sok (azoknak meg elég az érsekújvári zónázó)...
Előzmény: 1116001 (2277)
1116001 Creative Commons License 2007.11.19 0 0 2281
A gelilei EN is meg fog állni elvileg.
Előzmény: Törölt nick (2280)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.19 0 0 2280
A legfrisebb tervezet szerint meg állnak az EC-k Vác állomáson, és a Moravia IC is.
Előzmény: 1116001 (2277)
HLP Creative Commons License 2007.11.19 0 0 2279

Meg fognak állni.Pótdíjjal (390ft) belföldi utas is igénybe veheti majd.

Előzmény: SzaboCsabaBence (2278)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!