"de egy többször is emlegetett info szerint az EC-k többsége is magyar kocsikkal fog járni."
Igen ez a tisztán oszták kocsis dolog ha jól láttam tegnap "került be először a köztudatba" a csabyke által is említett topikban. Eddig én sem hallottam ilyesmiről.
Igazad van még régebben Nekem is ezt mondták (Talentok). A kocsigazdálkodás terén mindenképp jobb helyzet állhat elő. Még a Kálmán Imrében is van 2 magyar ülőkocsi.
Ja egyébként a "táblás-ügyben" ismét kaptam egy e-mailt hogy még mindig tart a vizsgálat majd írnak mindenképp ha vége. Remek.
Egyébként nyilván a tábla üzemeltető cégre fogják majd kenni a dolgot nagy valsózínűséggel de ki tudja. Érdekes amúgy ez a vizsgálat dolog, ez az egész amit leírtam egy jó 10 perces meló. Na mind1 mostmár kíváncsi leszek mi lesz a vége a dolognak.
Milyen kocsikat ad a Máv az Euregiokba? Mert ha csak egy egyszerű csere (mostani távolsági kocsik mennének bele és az Öbb meg ad helyette kocsikat Bp-Wien viszonylatra) akkor elképzelhető. Én egyébként sok esélyt nem látok rá de az én véleményem a legkevésbé érdekli szerintem a két vasúttársaságot. :)
Tegna az Osztrák Német Svájci vasutak topikban olvastam az itten olvasottakkal ellentétes hírt:
- Mivel az EUREGIO-t a MÁV adja majd, ezért ennek ellensúlyozásául a távolsági (Bp - Wien) vonatokat az ÖBB adja majd.... Erre ki mekkora esélyt látna?
Mindent egybevéve, Vácnak nem lesz nagy EC forgalma. De ha jól tudom, menetrendi szempontból volt szükség az EC-k belassítására, hogy kevésbé legyen zavarérzékeny a 70-es menetrendje. És ha már lassul az EC és belefér, miért nem álljon meg? Nem kizárt, hogy technológiai okokból amúgy is megállt volna. Ha már lesz egy utas, aki kipengeti a 390-et, akkor megérte meghirdetni a megállást!
Így van, meg a macera, hogy nincs, csak átszállásos tömegközlekedési kapcsolat a két pályaudvar között. Engem már Bécsben is feszélyezett, olyannyira, hogy két órával korábban mentem az indokoltnál, mert nem ismertem a 18-as megállóit, út- és követési idejét. Hazafelé az 50 perc lazán elég volt, tudva, hol szállok fel és le.
Siklás miatt ma a 375-ös Pannonia gyorsvonat Kolín és Brno között kerülőútirányon közlekedik. Emiatt késés nem merül fel, Brnoba a vonat várhatóan korábban ér, mint az eredeti útvonalán :)
Akkor lehet értelme, ha az illető a Keletiből utazik tovább. És ez esetben egy pesti buszjegyet megspórol, azaz már nem is akkora ráfizetés az a pótjegy.
Ugyan ki az a hibbant, aki +390-ért körbevonatozik Budapesten, ahelyett, hogy 26 perc alatt beérjen a Pestre/Vácra? Váci nemzetközi utasból meg nincs sok (azoknak meg elég az érsekújvári zónázó)...