Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2005.10.12 0 0 33408

A grafikán lévő kék, zöld és sárga jól mennek egymáshoz. Benne van a hagyomány (sárga) és az új dizájn is a kékkel meg zölddel. Mindegy, nem hiszem, hogy ez a legnagyobb probléma a sárga döcögények körül.

Előzmény: tweety83 (33407)
tweety83 Creative Commons License 2005.10.12 0 0 33407

Muszáj ilyen BKV szín?  Legyen kék vagy zöld vagy szürke vagy barna csík de ne ilyen BKV-s gagyi..

 

Jó hogy nem olyanra nem festik mint a szoci időkben a körhintát (vörös-kék-vörös - kék :)

Előzmény: Törölt nick (33406)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.12 0 0 33406
Szerintem jól néz ki. :-)
Előzmény: g86 (33390)
Abu Rashid Creative Commons License 2005.10.12 0 0 33405

Az a 63-as egy ideiglenes járat volt, eleve tudták, hogy az összekötés után 3-as lesz a viszonylatszáma az új járatnak.

AZ 5-ös nem lenne rossz ötlet :)

Előzmény: JéGyé ;-) (33398)
ARIBOY Creative Commons License 2005.10.12 0 0 33404
Az 5-ös viszonylat szám,szerintem se lenne rossz!Anno Óbudán járt 5-ös számú villamos viszonylat!
Előzmény: Jump424 (33401)
DLala Creative Commons License 2005.10.12 0 0 33403

Ide is szeretném beírni, hogy elkészült az M2+GHÉV tanulmány, megtekinthető a www.veke.hu oldalon.

 

Csmg Creative Commons License 2005.10.12 0 0 33402
57-es
Előzmény: Jump424 (33401)
Jump424 Creative Commons License 2005.10.12 0 0 33401
5-ös

:)
Előzmény: vwgery (33395)
rezgaras Creative Commons License 2005.10.12 0 0 33400
Hamster írta:

> Arra a hurokra ebben a formában _semmi_ szükség nincs

Akkor most fejállomás legyen a Moszkva téren 2-3 vágánnyal, vagy összekötni más járattal?

Egyébként hogyan viszonyul az 56-os járatsûrûsége a 61-eshez, az 59-eshez vagy ezek összegéhez csúcsidôben, azon kívül és késô este?

A hosszabb járatok egyben növelik a követési idô bizonytalanságát is. Lehet-e egy 56+61 ill. 56+59 járattal (vagy ezek összegével) hatékonyan biztosítani az 56-os jelenlegi csúcsidejû követését?
Előzmény: Hamster (33392)
chexum Creative Commons License 2005.10.12 0 0 33399
Most ment el mellettem a Váci úton egy villamoscsengőt gyakorló trabi, valószleg a válaszolt hsz.-ben emlitett (FDD rendszámú?). De hogy off-topic maradjak, egy sárgamentes sindöcögény, (meg amilyen pályát most nem épitenek az István úton), ezt már talán megbocsátjátok :)

Sajnos sokkal több kép nem lett, nem ez volt a kóborlás fő célja :)

nemsarga
fuves
Előzmény: Törölt nick (2878)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2005.10.12 0 0 33398
Ha olyan logika alapján játszanak mint a 13-63 összekötéskor, akkor 6-os lehetne, de mivl van vagy 66 vagy 51 :-)
Előzmény: vwgery (33395)
FVV-1100 Creative Commons License 2005.10.12 0 0 33397
A városban történő kuvikos közlekedés nem egyenlő az eszetlenséggel!!!(arról már nem is beszélek,hogyaz egyik kerék mindig a sínen megy ->nagyobb a defektveszély,márpedig,ha ez bekövetkezik...
Előzmény: TIÁN (33391)
vwgery Creative Commons License 2005.10.12 0 0 33396
jól van, átlagolnak :)
vwgery Creative Commons License 2005.10.12 0 0 33395
És mi lesz az összekötött vonalon járó villamos száma? 56 vagy 61? Vagy átalgolnak, és mivel 59 -es már van így 58-as lesz?
attus germanicus Creative Commons License 2005.10.12 0 0 33394
Sárga lesz, kék-zöld csíkokkal.
Előzmény: g86 (33390)
Hamster Creative Commons License 2005.10.12 0 0 33393

Nézegetnivaló:

 

Száva kocsiszín 2005-ben

Modern kocsiszíni kütyük, UV-lámpás Banán, napfényben sütkérező UV, és további hasonló szépségek

Hamster Creative Commons License 2005.10.11 0 0 33392

Lehet, hogy népszerűtlen leszek, de a Moszkva téri 56-os hurokvágány megtartásáért harcolni az körülbelül olyan, mint a Vmax 50-ért, vagy a gyökkettővel váltón áthaladásért küzdeni. Arra a hurokra ebben a formában _semmi_ szükség nincs, a Hűvösvölgyi elbontása óta használhatatlan, a nagykörútról nem lehet fordításra használni. Ezen felül sok helyet foglal el, balesetveszélyes a parkolóvágányára beállás (mondjuk ez nem a hurok hibája), és persze hangos. Akik szerint a Moszkva tér főleg a tömegközlekedési kiszolgáló létesítmények miatt miatt rossz hely, azok ezt főként eme hurok miatt érzik. Élő antireklám a villamos emberbarátiságának :(

TIÁN Creative Commons License 2005.10.11 0 0 33391
30-cal?? Hiába, nagy test, nagy élvezet. ;-)
Előzmény: FVV-1100 (33389)
g86 Creative Commons License 2005.10.11 0 0 33390
És eldőlt már, hogy milyen színűek lesznek? Marad az ízléstelen kék-zöld csíkos változat, vagy azt végül elvetették?
Előzmény: mestska (33384)
FVV-1100 Creative Commons License 2005.10.11 0 0 33389
"A jelenlegi vágányra amúgy sem menne be semmi megkülönböztető jelzéses jármű, mert a közép oszlopos pályákra nem mennek be, - lásd Árpád-híd - ugyanis nem tudnak előzni ha beérik a villamost - illetve nem tudnak kijönni, ha pl. elakadna a villamosforgalom mindkét irányban. Ez igaz a nevezett szakaszokra is."


Cicmó!Ezt az állításodat megcáfolnám!(én pl. az Árpád hídon-ha erre szükség van-bizony bemegyek a villamospályára!Esetenként,ha csak 30 km/h tempóval is,de HALADOK,mintsem a közúton,ahol tele van mindenféle eszementtel!!!)
Előzmény: S-L-V (33381)
Csmg Creative Commons License 2005.10.11 0 0 33388

Ha már hurkot akarsz menteni, akkor a 6-os Móriczi hurkát kéne, mert az M4 megépültével fel akarják szedni (legalábbis mintha ez lenne a terv).

(nem kérek olyan jellegű válaszokat, hogy M4 nem lesz)

Előzmény: tweety83 (33377)
Grgabácsi Creative Commons License 2005.10.11 0 0 33387

Acélvázasak.

És már gyártják az első kettőt.

Előzmény: tweety83 (33383)
Sinbiciklis Creative Commons License 2005.10.11 0 0 33386
Halló! Ez itt nem a "Síndöcögények, főleg a sárgák" topik?
tweety83 Creative Commons License 2005.10.11 0 0 33385

Végülis tény hogy ez van, de azért jár sűrűn a villamos mert az utasok zömét  Budagyöngye -  Moszkva tér között generálja... Ha itt lenne egy közös busz-villamos megállóhely akkor már nem volna szükség ilyen gyakori közlekedtetésre, hisz szépen eloszlana a tömeg tehát mehetne 5-6 percenként. 

 

Gondolom ha úgyis összekötik a 61-essel akkor remélhetőleg kiszednek 1-2 kisforgalmú megállót, (Nagyajtai , Henrich I. u. stb.)

 

Sőt régen voltak tervek a 3 kocsis közlekedtetésre is, így viszont ritkábban de talán kiszámíthatóbban mehetne...csak a Hűvösvölgyi csatlakozásra kéne figyelni 

(meg a 18-as vonalon nem ártana ha a Savoya parknál is bevárnák egymást a busz-villamosok)

 

 

Tényleg, miért nem lehet csinálni néhány helyen kettős megállót? Mondjuk esténként rendszeresen a Budafokról induló 21:20-as 47-es vili előtt állandóan elmegy a 18-as a Fehérvári úton, és várhatok egy csomót amire jön a következő. Viszont ha át lehetne szállni Albertfalva kitérőnél vagy a Móricznál (kettős megálló elférne befelé) akkor mennyivel jobb lenne az élet. (Hamár egyszerre kell járatni esténként a villamosokat :(

Előzmény: S-L-V (33381)
mestska Creative Commons License 2005.10.11 0 0 33384
Ha minden igaz, az elso ketto itt lesz jovo marciusban.
Előzmény: Törölt nick (33382)
tweety83 Creative Commons License 2005.10.11 0 0 33383
ÓÓÓ, mégcsak most bányásszák azt a bauxitot amiből az aluminium váza fog készülni :-))
Előzmény: Törölt nick (33382)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.11 0 0 33382
A Combinokkal mi a helyzet? Van valami biztos időpont amikorra megérkeznek? És lehet tudni arról valamit, hogy gyártják-e már őket?
S-L-V Creative Commons License 2005.10.11 0 0 33381
A csúcsforgalomban 3-4 percenként közlekedő 56-os nem nagyon viselné el a buszokat, úgyhogy ez egy nagyon elvetélt ötlet. Képzeld el a Mostani Moszkva téri helyzetet, áll 5 busz meg 2 villamos a lámpa előtt,  akét villamos megvárja  amíg az 5 busz bekanyarodik... Szóval nem feltétlenül a villamosvágányokra való tereléssel lehet csak megoldani a buszok problémáját. Ilyen alapon az összes magasvágányt leaszfaltozhatnánk hogy a busz mentő stb. rá tudjon menni. A jelenlegi vágányra amúgy sem menne be semmi megkülönböztető jelzéses jármű, mert a közép oszlopos pályákra nem mennek be,  - lásd Árpád-híd - ugyanis nem tudnak előzni ha beérik a villamost - illetve nem tudnak kijönni, ha pl. elakadna  a villamosforgalom mindkét irányban. Ez igaz a nevezett szakaszokra is.
Előzmény: tweety83 (33380)
tweety83 Creative Commons License 2005.10.11 0 0 33380

Ja mégegy észrevétel...Miért nem lehet a Moszva tér - aluljáró - Krisztina krt-i szakaszt leaszfaltozni   továbbá a Moszkva tér - Kelemen L. u ill Moszkva tér - Szépilona közti szakaszra felhúzni egy aszfaltréteget, hogy a buszok ill. mentők, tűzoltók el tudjanak normálisan és gyorsan érni a céljukat?

Most is jött egy mentő a Délitől ment valahova a János kórház felé és a Krisztina krt-on beállt a dugó se előre se hátra.

A villamosvágányokon olyan szépen elmehetne egész végig..

Sőt ha valóban átépül a Moszkva tér, akkor lehetne az alábbi változásokat megvalósítani:


Buszok:  139, 12, -es busz BAH csomóponttól végig a 61-es villamos útvonalán menne, Moszkva téri végállomással és lenn a 18-as helyén lenne kialakítva egy végállomás nekik. (akár a hurkot is jól lehetne hasznosítani erre a célra)

 

22, 22Gy, 56, 156, 158, buszok Budagyöngyétől végig a villamos sineken mehetnének, egy megállóban állnának meg, megfelelő járat sűrűség lenne... végállomásának helyét nem változtatnám.

 

 

 

 

Előzmény: DLala (33379)
DLala Creative Commons License 2005.10.11 0 0 33379

Pár apróság.

Az alapötlet jó, mi is ezt akarjuk, sőt írtuk le tanulmányban.

műszaki problémák:

- a fogasléc miatt spéci váltókat kellene mindenhol beépíteni, ami iszonyat költség

- a fogas űrszelvénye sokkal szélesebb, mint a villamosé

- a fogas más tápfeszültségű

- a fogas nem tud olyan kis ívben fordulni, hogy elmenjen a hurokban

 

Na ezekből az következik, hogy teljesen új járműre van szükség. Ami egyébként is aktuális, csak nem éppen két fillér.

 

Budakeszit hagyjuk. Az életben nem térülne meg. Ezt már többször, többen kiszámolták.

 

Előzmény: tweety83 (33377)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!