Szeretnék kérdezni.Ma volt kint nálam az axa tanácsadója.tetszett a magánnyugdíjpénztáruk ezért gondoltam átmegyek egy másik pénzártól.ki is töltöttük a papírokat.miután elment az üzletkötő kikértem a könyvelőm véleményét.azt mondta nem éri meg átmenni,bukni fogok a dolgon.Az a kérdésem ,hogy vissza lehet-e vonni az átlépést?
Teljes mértékben egyetértek veled! Nálam nem verte ki a 0,25% a biztosítékot, azt hiszem, manapság már erre azt kell mondanom: biztos, velem van a baj.
Az AXA-hoz az emberek az ingyenes számlavezetés, az ingyenes netbank, és a többi bankhoz képest magas látra szóló kamatok miatt mentek. Volt ok váltani, tiszta sor. (Főleg ugye Citibank 0Ft-os díjcsomaggal kiegészítve, hogy a készpénzfelvétel is ingyenes legyen.)
Most viszont nem látom, hogy mi ok lenne váltani más bank számlacsomagjára. Magasabb látra szóló kamat sehol nincs, ingyenes számlavezetés akad, de az még mindig nem előny, ingyenes netbank is akad, de az sem jelent előnyt. Akkor...?
Ha lenne olyan, ahol megvannak ezek a kondíciók, és még a készpénzfelvétel is ingyenes, akkor érdemes lenne váltani. Vagy ha a kondíciók mellett le is lehetne kötni az adott banknál a pénzt, még magasabb kamatra, akkor is (persze ingyenes átvezetésekkel a folyószámla és a megtakarítási számla között). De ilyen számlacsomag tudtommal egy banknál sincs, így jelenleg szerintem nem érdemes otthagyni az AXÁ-t (+Citibankot).
"A bankunknál vezetett számla megszüntetését kizárólag írásos formában, eredeti aláírással ellátva tudjuk elfogadni. Ezt a nyilatkozatot bármelyik fiókunkban leadhatja, vagy beküldheti részünkre postai úton a 1396, Budapest Pf. 494. címre.
A nyilatkozatnak tartalmaznia kell a megszüntetni kívánt számla számát, a számlatulajdonos nevét, a számlán esetlegesen fennmaradó összeg átutalására vonatkozó számlaszámot, illetve a számlatulajdonos aláírását. A bankszámla megszüntetése az alábbi feltételek együttes teljesülése esetén lehetséges: - A számlához nem kapcsolódik élő felhatalmazás azonnali beszedési megbízás teljesítésére - A bankszámla egyenlege nem negatív - A mindenkor hatályos Hirdetmény szerinti számlazárási díjnak megfelelő összeg a bankszámlán rendelkezésre áll(amennyiben a számlát több, mint 1 éve nyitotta a számlamegszüntetés díjmentes, amennyiben nem telt még el 1 év a számlanyitás óta, a számlamegszüntetés díja 1.000 Ft.) - A bankszámlán nem áll sorban teljesítésre váró azonnali beszedési megbízás A bankkártyát nem szükséges visszajuttatnia részünkre, elegendő, ha Ön semmisíti meg azt."
Nem mellesleg most azok is kiugorhatnak ingyé, akiknek még nem telt le az egy évük, bele kell írni a felmondásba, hogy a hirdetményváltozást nem fogadod el, de ebben az esetben július 15-ig oda kell, hogy érjen a levél, mert akkor módosul.
2000 november 15-tol vagyok szemelyesen Szamel Jozsef altal tollal alairva koszontve. En aztan baromi jovalis vagyok, de mar bennem is felmerult, hogy mennyenek a picsaba az Ibanq ilyen eroszakos tuszkolasaval, a telefon fel nem vevesevel ( intezzem Ibanq-en keresztul, mondjak, mert az jo, de ha pont azzal van gondom, akkor hogy tudnam intezni?! ) Az sem dob fel, hogy az veszi fel a telefont, aki eppen raer, tok mindegy, hogy kivel akarok beszelni ( bank, biztosito, nyp ) . Raadasul harom szamlahoz harom Ibanq kellett, harom dijert.
Most mar Zsozso, a diszkontbankar sincs. Le vagyok hangolva.
Regen, ha megnyitottad a szamlat, es nem volt rajta penz, kuldtek egy fel par gyerekzoknit, hogy megkapod a masik felet, ha lesz rajta penz.
Nálam is telik a pohár, a legutóbbi kamatcsökkentésük valóban pofátlan volt, nem elég, hogy a jegybanki alapkamat folyamatosan csökkent ők még rátettek egy lapáttal, hogy még kevesebb kamatot kapjunk.
én még azt hiszem 1-2 hónap türelmi időt adok nekik aztán lécelek le innen
sem a kamatok, sem a szolgáltatás nem tart már itt, a legutóbbi pofátlan kamatcsökkentésük és az évek óta tartó normális webbank hitegetés az utolsó csepp volt a pohárban
Csak az a bibi, hogy azokban az irodákban semmilyen rendszerhez nincs hozzáférésük, így segíteni sem tudnak, maximum ha leirod egy papírra a problémádat, belső postán elküldik a központba. Amit tudnak az nem más, mint adategyeztetés és szerződéskötés biztosításra, nyugdíjpénztárra PAPÍRON, de ezeket szintén a központ dolgozza fel.
Segítségeteket szeretném kérni a következő ügyben. A közeljövőben lakás vásárlását tervezem. Körbejártam a bankokat személyesen is, illetve van egy OVB-s ügyintéző aki segít nekem ebben. Ő számomra az AXA-t ajánlotta mint bankot, tekintve, hogy ott "jó" ügyfélnek számítok és hitel felvételekor kamatkedvezményeket is kapok. Törlesztőrészleteket is számoltunk, amelyek számomra kedvezőek. Nem tudom eldönteni, hogy ha hosszútávra tervezek (márpedig egy lakás hitele nem rövid futamideju), akkor mi lehet a buktató ennél a banknál. Mondták már azt, hogy nehéz megszabadulni tőlük, illetve éves kamatperiodussal számolnak és az euribor-hoz kötik (ha jól tudom) a kamatokat is. Ha őszinte leszek, nem tudom, hogy ezek mit jelentenek és ez kockázatosabb hitel-e, mint mondjuk az ersténél felvett lakáshitel (ugyanis ez a másik bank ahol kedvezőbbek a törlesztőrészletek, na és ők aláírták a magatartási kódexet). Előre is köszönöm a válaszokat.
Van ügyfélszolgálati helyük: Axa pont. Pl Miskolcon is van egy. Az más kérdés, hogy a csaj aki bent ül sok mindenben nem tud segíteni. De ügyesen a kezembe adta a telefont, hogy hívjam fel az ügyfélszolgálatot. :)
Ezt felejtsd el, a többi rendben van. És tudtommal nincs személyes ügyfélszolgálatuk sem, ahova be tudnál menni ha gond van, vidéken 100%, hogy nincs, tehát levelezni tudsz max. velük.
Szóval erről nem írtak a levélben... Egyébként tényleg szoktak válaszolni. Néha. 5-6 hét elteltével. "Dolgozunk rajta." Már egy éve ez a válasz, ha van válasz egyáltalán... Ettől függetlenül remélem, hogy most valami tényleg változik e téren is.
Engem még két dolog érdekelne: - A belépéshez, utalás jóváhagyásához, stb. bevezetik-e az sms-es kódküldést (vagy valami egyéb biztonsági láncszemet), vagy maradnak ennél a szerintük biztonságos kulcsos megoldásnál? - Az sms-es kártya-, vagy számlaőr funkció is bevezetésre kerül végre? Kíváncsian várom az új megoldást...
Idézet a levélből, szerintem a legjobban ez érdekel titeket:
"Az első verzióban három új funkció lesz, nevezetesen a "Rendelkezők megadása", "Bankkártya limitek" valamint "Állandó megbízások". Valószínű, hogy új funkcionalitásokkal is bővülni fog a jövőben a számlák kezelhetősége."
A levél végi jognyilatkozat alapján joguk van hozzá, én meg nem szeretek a tűzzel játszani. Főleg ha ez a tűz Európa vezető pénzügyi szolgáltatója remek ügyvédekkel. Nekem egyébként részletesebben írták le, hogy mi és hogy lesz, mi lesz mi nem lesz.