Használsz adalékot vagy tervezed a használatát? Tartasz tőlük és soha nem tennéd az autódba? Vitassuk meg! Várom az értelmes, fikázástól mentes véleményedet.
Azért a xadó szinkron gyürüt nem tud növeszteni csodát ne várj,kicsit előbb kellet volna bekezelni a váltót. É n is igy jártam és váltócsere lett belőle.
A váltóban szinkron gyűrű szarakodik 1-2,és talán nem kellene szétszednem,az a "gond" a váltóolaj már benne van kb 2000 km.Voltam a cuccot megvenni 3-ker.ben és ott nincs már üzemanyag rendszer revitalizáló gél,még azt kellene vennem.
Váltóban és motorrban ajánlott olaj cserekor váltoba olaj betöltése előtt belenyomod a 2 tubust és azután mehet bele az olaj, motorolaj betöltése után bemelegiteni a motort ventillátor bekapcsolásáig majd mehet bele az első tubus ezután járatod 2órán keresztül alapjáraton vagy mész vele legalább 20 -30 kilómétert.akövetkezó tubus 400 megtett kilóméter után megy bele,és a harmadik ismét 400 után mindig meleg 90 fokos motorolajba tegyed és akkor jó lesz a motorod, sok sikert hozzá érezhető lesz a motor és váltó javulása
Üdv mindenkinek.Köszönöm a gyors választ akkor ma veszek adalékokat bele,kicsit kezd rosszalkodni és megakarom előzni a problémát.A motorolajhoz 3 adag,a váltóhoz pedig 2 adag,még annyi segítséget kérnék milyen módon használjam az adalékot.Még egyszer köszönöm.
Nem kell xadó olajat venni mert abban csak 1 adag xadó adalék van olcsóbb ha jobb minőségú olajat veszel és abba teszed a xadó adalékokat motorolajba 3 adalék váltóba 1-2 adalék ez igy sokkal jobb megoldás.
Üdv mindenkinek.Itt uj vagyok.Van vivarom 1.9 dti,szeretnék venni bele xado váltó és motorolajat.Kérdezném a véleményeteket róla,kicsit sürgős lenne,mert holnap akarok venni,előre is köszönöm.
Jön a tesztidőszak. Fullos üzemanyggal kényeztetve. Gázt finoman nyomkodva folyamatos fogyasztásellenörzés. Igy szokott álltalában + lenni. Ez úgy lenne jó hogy fogalmad sincs arról, hogy belekerült valami kütyü. Viszont ha igy sem lessz nyereség akkor kuka a dolog, mert jó üzemanyag+jól odafigyeleve nyomkodjuk a gázt+fogyasztáscsökkentö varázslat. Ez már jól észrevehető fogysztáscsökkentés lenne!
Tegnap beszereltem. Az első 20 km-en még nincs változás. :) Computer ugyanannyit mutat. Majd 2 hét múlva beszámolok az első 1000 km fogyasztás változásáról. Amúgy dieseltech gázolajat tankoltam Agip kúton. 16 Ft kedvezménnyel. Gondoltam ennyit megér egy próba. A kapagépembe viszont beletettem a xado adalékot. Ártani csak nem fogok neki. :)
Á, még be se raktam. Nem egyszerű, nem találok helyet. Vagy nagyon merev a cső amit el kéne vágnom vagy nem fér el. De igyekszem megoldani, jön a hosszú hétvége. :)
Csak titokban jegyzem meg hogy 21000-t vettem. Szóval ez nekem kevesebb mint egy tank. :) 60 literes a tankom.
Agippal az a szerencsém, hogy a lakhelyemhez közel 2 kút is van, így bármerre megyek tudok náluk tankolni. Viszont az agip kártyára nem adnak pontot, pedig a 16 Ft kedvezmény se lenne rossz. :)
No kiváncsi leszek mit tesz 2 tanknyi árból. Mennyi idő alatt és km alatt spóról meg 100l üzemanyagot. Forensis kártyát én is használom de körbe kell nézni melyik Agip kútnál használod mert van ahol el sem fogadják és az árak eléggé szórnak. Most tankoltam egy Tescos kuponnal Shel Fuel Save Dízelt egy tanknyit kiváncsi vagyok mit igért a gyártó Van egy közeli kút 430,90.ért adták erre jött a l/10Ft kupon ez már tetszett. Az viszont nem, hogy eddig bármelyik kútnál takoltam 48l- nél több nem ment bele. Ennél a kútnál 52 volt a vége, szóval amivel olcsóbb valószínő annyit csal is. De ha elmegyek vele egy kicsivel többet akkor megbocsátom ha nem akkor marad az Agip/Forensis Az itt 436,9Ft - Forensis kedvezmény 10ft/l
Megjött az eco-tec üzemanyag "prekatalizátor"-om. A napokban beszerelem és beszámolok pár hét múlva az eredményről. Amúgy az egyetlen működő üzemanyag megtakarítás amit tankolásonként kapok vissza azonnal az az ingyenes forensis kártyával elérhető. Ezzel tegnap is 431.90-ért tankoltam dizelt. És mindezt AGIP kúton. Ennél olcsóbban nem lehet tankolni.
Hétvégén kell olajat cserélnem a honda motoros kertikapámban. Teszek bele xado-t. Kiváncsi leszek lesz-e valamilyen érezhető hatása.
Hat nem tudom vki azt mondja jo dolog vki meg azt, hogy minek nem jo....
Talaltam ilyen irast is:
"Konkrét példa erre a kerámiát tartalmazó adalék, amely valóban csökkenti a kopást, viszont egy olyan szigetelőréteget alakít ki, amely megakadályozza, hogy az olaj elvezesse a termelődő hőt. Tehát nem érdemes, sőt sokszor veszélyes belenyúlni a kenőanyag kémiájába, annál is inkább, hogy a mai korszerű olajok — különös tekintettel a félszintetikus és szintetikus olajokra — eleve tartalmazzák az összes olyan adalékot, amelyre szükség van."
Igen ez így van. Étolajat a régi dízel simán megette a CR is megeszi felmelegítve meg nem is tudna megdermedni legfeljebb a tartályba egy éjszakai parkolásnál azt is melengetni kellene. Talán még a kenés CR elemek erre is érzékenyebbek de azt lehet pótólni 2T motorolajjal. Nyáron simán elmennének de senki nem mer kockáztatni 500e ft-ot.
Ha jól tudom a CR dieselek viszkozitás érzékenyek a régi adadolósokhoz képest az olaj fútésével pedig pont a viszkozitáson tudsz a legtöbbet javitani ,tehát ha az étolajat is felmelegitenéd állandóan 80 fokra akkor semmi károsodás nélkül megeszi aCR szerintem észre sem venné a különbséget.
Épp azt irtam le hogy nyáron amikor tankolok az olaj hidegebb mint a kánikulában kint a napon lévő autó. Tehát megtankolok a föld alatt tárolt olajból és ez a nyári kánikulában felmelegszik térfogata is megnő /kicsit több lessz/. És tényleg többet is lehet menni ilyenkor egy tankolással. Jó nem 80 fokra de a 13fokról 30 fokra felmelegedve is észrevehető.
Sok mai dízelnél már van üzemanyag előmelegítő de nem takarékossági okból hanem télen dermedésgátló funkciója van. A CR dízelek érzékenyek.
Értem de én ugy gondoltam ,hogy a fütött gázolaj térfogatanagyobb mint a hideg 20 fokos-é de a mennyisége kevesebb Ez nekem müködött a régi szivó dieselekben Daihatsu 100 diesel -nél 4liter helyett 3.6 liter Mercedes W 124 250 DIESEL- NÉL 8.5 HELYETT 6.8 7.4 KÖZÖTT. AUTÓMATÁ- VAL. Az uj dieselekben ez nem müködhet?
Az a baj, hogy a mai modern motorok nem az üzemanyag hőmérsékletét mérik hanem a beszívott levegőét, a motor vízhőfokát motorblokk, hengerfej hőmérsékletét, és ahhoz optimalizálják a működést.
Bocs de a messersmidt az nem mese , egyébként próbáld ki a levegő bevezetés nél tegyél be a kocsidba egy gyürű mágnest minél közelebb a szivósor hoz nem nagy befektetés csodálkozni fogsz majd. Nanem a fogyasztás óriási csökkenésétől hanem a motor harapósságától dinamikusságától ja az én autóm karburátoros.