Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ottofon Creative Commons License 2012.05.12 0 0 296

Az első 1000 Km-en az égvilágon semmi hatása az ecotak cuccnak. Tizedliterre ugyanannyi a fogyasztásom. Jön a harmadik teletank, majd beszámolok.

Előzmény: Mézengúz69 (288)
Mukibá Creative Commons License 2012.05.08 0 0 295

Azért a xadó szinkron gyürüt nem tud növeszteni csodát ne várj,kicsit előbb kellet volna bekezelni a váltót. É n is igy jártam és váltócsere lett belőle.

Előzmény: csumpala (294)
csumpala Creative Commons License 2012.05.07 0 0 294

A váltóban szinkron gyűrű szarakodik 1-2,és talán nem kellene szétszednem,az a "gond" a váltóolaj már benne van kb 2000 km.Voltam a cuccot megvenni 3-ker.ben és ott nincs már üzemanyag rendszer  revitalizáló gél,még azt kellene vennem.

Előzmény: vwopel (293)
vwopel Creative Commons License 2012.05.07 0 0 293

""kezd rosszalkodni és megakarom előzni a problémát.""

 

Akkor ez most, hogy van???

Előzmény: csumpala (291)
Mukibá Creative Commons License 2012.05.07 0 0 292

Váltóban és motorrban ajánlott olaj cserekor váltoba olaj betöltése előtt belenyomod a 2 tubust és azután mehet bele az olaj, motorolaj betöltése után bemelegiteni a motort ventillátor bekapcsolásáig majd mehet bele az első tubus  ezután járatod 2órán keresztül alapjáraton vagy mész vele legalább 20 -30 kilómétert.akövetkezó tubus 400 megtett kilóméter után megy bele,és a harmadik ismét 400 után mindig meleg 90 fokos motorolajba tegyed és akkor jó lesz a motorod, sok sikert hozzá érezhető lesz a motor és váltó javulása

Előzmény: csumpala (291)
csumpala Creative Commons License 2012.05.07 0 0 291

Üdv mindenkinek.Köszönöm a gyors választ akkor ma veszek adalékokat bele,kicsit kezd rosszalkodni és megakarom előzni a problémát.A motorolajhoz 3 adag,a váltóhoz pedig 2 adag,még annyi segítséget kérnék milyen módon használjam az adalékot.Még egyszer köszönöm.

Előzmény: Mukibá (290)
Mukibá Creative Commons License 2012.05.07 0 0 290

Nem kell xadó olajat venni mert abban csak 1 adag xadó adalék van olcsóbb ha jobb minőségú olajat veszel és abba teszed a xadó adalékokat motorolajba 3 adalék váltóba 1-2 adalék ez igy sokkal jobb megoldás.

Előzmény: csumpala (289)
csumpala Creative Commons License 2012.05.06 0 0 289

Üdv mindenkinek.Itt uj vagyok.Van vivarom 1.9 dti,szeretnék venni bele xado váltó és motorolajat.Kérdezném a véleményeteket róla,kicsit sürgős lenne,mert holnap akarok venni,előre is köszönöm.

Mézengúz69 Creative Commons License 2012.04.29 0 0 288

Jön a tesztidőszak. Fullos üzemanyggal kényeztetve. Gázt finoman nyomkodva folyamatos fogyasztásellenörzés. Igy szokott álltalában + lenni. Ez úgy lenne jó hogy fogalmad sincs arról, hogy belekerült valami kütyü. Viszont ha igy sem lessz nyereség akkor kuka a dolog, mert jó üzemanyag+jól odafigyeleve nyomkodjuk a gázt+fogyasztáscsökkentö varázslat. Ez már jól észrevehető fogysztáscsökkentés lenne!

Előzmény: ottofon (287)
ottofon Creative Commons License 2012.04.29 0 0 287

Tegnap beszereltem. Az első 20 km-en még nincs változás. :)  Computer ugyanannyit mutat. Majd 2 hét múlva beszámolok az első 1000 km fogyasztás változásáról. Amúgy dieseltech gázolajat tankoltam Agip kúton. 16 Ft kedvezménnyel. Gondoltam ennyit megér egy próba. A kapagépembe viszont beletettem a xado adalékot. Ártani csak nem fogok neki. :)

Előzmény: ottofon (286)
ottofon Creative Commons License 2012.04.25 0 0 286

Á, még be se raktam. Nem egyszerű, nem találok helyet. Vagy nagyon merev a cső amit el kéne vágnom vagy nem fér el. De igyekszem megoldani, jön a hosszú hétvége. :)

Előzmény: Mézengúz69 (285)
Mézengúz69 Creative Commons License 2012.04.24 0 0 285

Kukucs!!

Vannak már eredmények?

Előzmény: ottofon (282)
ottofon Creative Commons License 2012.04.14 0 0 284

Csak titokban jegyzem meg hogy 21000-t vettem. Szóval ez nekem kevesebb mint egy tank. :) 60 literes a tankom.

Agippal az a szerencsém, hogy a lakhelyemhez közel 2 kút is van, így bármerre megyek tudok náluk tankolni. Viszont az agip kártyára nem adnak pontot, pedig a 16 Ft kedvezmény se lenne rossz. :)

Előzmény: Mézengúz69 (283)
Mézengúz69 Creative Commons License 2012.04.14 0 0 283

No kiváncsi leszek mit tesz 2 tanknyi árból. Mennyi idő alatt és km alatt spóról meg 100l üzemanyagot. Forensis kártyát én is használom de  körbe kell nézni melyik Agip kútnál használod mert van ahol el sem fogadják és az árak eléggé szórnak. Most tankoltam egy Tescos kuponnal Shel Fuel Save Dízelt egy tanknyit kiváncsi vagyok mit igért a gyártó Van egy közeli kút 430,90.ért adták erre jött a l/10Ft kupon ez már tetszett. Az viszont nem, hogy eddig bármelyik kútnál takoltam 48l- nél több nem ment bele. Ennél a kútnál 52 volt a vége, szóval amivel olcsóbb valószínő annyit csal is. De ha elmegyek vele egy kicsivel többet akkor megbocsátom ha nem akkor marad az Agip/Forensis Az itt 436,9Ft - Forensis kedvezmény 10ft/l 

Előzmény: ottofon (282)
ottofon Creative Commons License 2012.04.14 0 0 282

Megjött az eco-tec üzemanyag "prekatalizátor"-om. A napokban beszerelem és beszámolok pár hét múlva az eredményről. Amúgy az egyetlen működő üzemanyag megtakarítás amit tankolásonként kapok vissza azonnal az az ingyenes forensis kártyával elérhető. Ezzel tegnap is 431.90-ért tankoltam dizelt. És mindezt AGIP kúton. Ennél olcsóbban nem lehet tankolni.

Hétvégén kell olajat cserélnem a honda motoros kertikapámban. Teszek bele xado-t. Kiváncsi leszek lesz-e valamilyen érezhető hatása.

Előzmény: Mézengúz69 (265)
enterprise Creative Commons License 2012.03.27 0 0 281

De gondolom az F1-ben nem ilyen anyagokbol van a motor mint az utcai. Az biztos jobban birja a bent maradt hot..

Előzmény: Mézengúz69 (280)
Mézengúz69 Creative Commons License 2012.03.27 0 0 280

Forma 1 ben meg pont azért alkalmazzák mert magas a hő.

Előzmény: enterprise (279)
enterprise Creative Commons License 2012.03.27 0 0 279

Hat nem tudom vki azt mondja jo dolog vki meg azt, hogy minek nem jo....

Talaltam ilyen irast is:

 

 

 

"Konkrét példa erre a kerámiát tartalmazó adalék, amely valóban csökkenti a kopást, viszont egy olyan szigetelőréteget alakít ki, amely megakadályozza, hogy az olaj elvezesse a termelődő hőt. Tehát nem érdemes, sőt sokszor veszélyes belenyúlni a kenőanyag kémiájába, annál is inkább, hogy a mai korszerű olajok — különös tekintettel a félszintetikus és szintetikus olajokra — eleve tartalmazzák az összes olyan adalékot, amelyre szükség van."

Előzmény: Mézengúz69 (278)
Mézengúz69 Creative Commons License 2012.03.27 0 0 278

Én nem ismerem de valami hasonló lehet a Xado-hoz. Mindkettő kerámiás trutyi.

Előzmény: enterprise (277)
enterprise Creative Commons License 2012.03.25 0 0 277

Sziasztok!

 

Masik forumon beszelgettunk mar errol de gondoltam itt is megkerdezem mi a velemeny.

 

http://www.xeramic.hu/termek.html           Ezt probalta mar valaki? Vagy szerintetek mennyire igaz az allitas.

Talaltam egy Ford-os forumot ( http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=2664&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=   )   ahol irnak rola de fene tudja nem tudom eldonteni kiprobaljam vagy sem, feleslegesen nem akarok penzt kidobni...

Olajban is most a Midland olajat ajanlottak pl....

Mukibá Creative Commons License 2012.03.20 0 0 276

Már olvastam ilyen emberről aki már csinálja. étolis fórumon.

Előzmény: Mézengúz69 (275)
Mézengúz69 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 275

Igen ez így van. Étolajat a régi dízel simán megette a CR is megeszi felmelegítve meg nem is tudna megdermedni legfeljebb a tartályba egy éjszakai parkolásnál azt is melengetni kellene. Talán még a kenés CR elemek erre is érzékenyebbek de azt lehet pótólni 2T motorolajjal. Nyáron simán elmennének de senki nem mer kockáztatni 500e ft-ot.

Előzmény: Mukibá (274)
Mukibá Creative Commons License 2012.03.20 0 0 274

Ha jól tudom a CR dieselek viszkozitás érzékenyek a régi adadolósokhoz képest az olaj fútésével pedig pont a viszkozitáson tudsz a legtöbbet javitani ,tehát ha az étolajat is felmelegitenéd állandóan 80 fokra akkor semmi károsodás nélkül megeszi aCR szerintem észre sem venné a különbséget.

Előzmény: Mézengúz69 (273)
Mézengúz69 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 273

Értem én!

Épp azt irtam le hogy nyáron amikor tankolok az olaj hidegebb mint a kánikulában kint a napon lévő autó. Tehát megtankolok a föld alatt tárolt olajból és ez a nyári kánikulában felmelegszik térfogata is megnő /kicsit több lessz/. És tényleg többet is lehet menni ilyenkor egy tankolással. Jó nem 80 fokra de a 13fokról 30 fokra felmelegedve is észrevehető.

Sok mai dízelnél már van üzemanyag előmelegítő de nem takarékossági okból hanem télen dermedésgátló funkciója van. A CR dízelek érzékenyek.

Előzmény: Mukibá (272)
Mukibá Creative Commons License 2012.03.20 0 0 272

Ezek szerint nem érted a lényeget akkor csá.

Előzmény: Mézengúz69 (271)
Mézengúz69 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 271

Ja igen értem ezt nyáron én is szeretem. Mikor megtankolok a pincehideg olajból. A napon megmelegszik és máris jól jártam.

Előzmény: Mukibá (270)
Mukibá Creative Commons License 2012.03.20 0 0 270

Értem de én ugy gondoltam ,hogy a fütött gázolaj térfogatanagyobb mint a hideg 20 fokos-é de a mennyisége kevesebb Ez nekem müködött a régi szivó dieselekben Daihatsu 100 diesel -nél 4liter helyett 3.6 liter  Mercedes W 124 250 DIESEL- NÉL 8.5 HELYETT 6.8 7.4 KÖZÖTT. AUTÓMATÁ- VAL. Az uj dieselekben ez nem müködhet?

Előzmény: Mézengúz69 (269)
Mézengúz69 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 269

Az a baj, hogy a mai modern motorok nem az üzemanyag hőmérsékletét mérik hanem a beszívott levegőét, a motor vízhőfokát motorblokk, hengerfej hőmérsékletét, és ahhoz optimalizálják a működést.

Előzmény: Mukibá (268)
Mukibá Creative Commons License 2012.03.20 0 0 268

 Ha nyári fogyasztást akarsz télen akkor fütsd meg a gázolajat hőcserélővel 80 fokosra és akkor még fogyasztásod is csökkenni fog  még a főszürő előtt .

Előzmény: Mézengúz69 (266)
Mukibá Creative Commons License 2012.03.20 0 0 267

Bocs de a messersmidt az nem mese , egyébként próbáld ki a levegő bevezetés nél tegyél be a kocsidba egy gyürű mágnest  minél közelebb a szivósor hoz nem nagy befektetés   csodálkozni fogsz  majd. Nanem a fogyasztás óriási csökkenésétől hanem a motor harapósságától  dinamikusságától ja az én autóm karburátoros.

Előzmény: Mézengúz69 (265)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!