Keresés

Részletes keresés

wj50 Creative Commons License 2017.05.04 0 0 1703

Sziasztok!

Korábban segédmotorként használt befecskendezős Innovátor alkatrészként, egyben olcsón eladó.

Irányár: 200e HUF

Tel: 06-30-9194626

 

Petrányi Jen Creative Commons License 2017.04.28 0 0 1702

Defektjavító spray van nekem is - persze otthon, és már vagy 8 éves. A nagy Hondához vettem. Aztán ma olvastam, hogy egy év után el lehet hajítani. A barátommal beszéltem, aki elmondta, hogy ő egy komplett szettet hord magával - igaz az tubelles gumihoz való. Rendeltem én ma egy szettet, de csak jövő hét után lesz - több mint 5500 pénz akciósan. Néztem az alin 15-20 eur között vannak kisméretű, kimondottan motorhoz jó kompresszorok, amik elférnek dobozban, nyereg alatt - ez még vakarózás szintjén van. A kompresszorhoz lehet venni valami folyadékot, ami tömlős és nélküli gumihoz is. Be kell ruházni, ez egyértelmű. Ma egyébként egy pótkocsis traktor állt ott, ahol én a defektet összeszedtem - a pótkocsija bal hátsó kereke volt összeesve. Most már minden esetre erősen nézem az utat magam előtt ezen a szakaszon.

 

Akkor már nem csak széles utat kívánok, hanem defekt menteset is :)

Előzmény: glbtech (1701)
glbtech Creative Commons License 2017.04.27 0 0 1701

Én a saját kertemben kaptam defektet, valami elszórt csavartól, azután a szerelés közben még két helyen kiszúrtam a belsőt. :-) De Tip-Top készlet van, szóval ez nem gond. :-) Nálam van mindig egy defektjavító spray, vagy működik vagy nem, remélem nem lesz rá szükség. Még anno az ETZ-n egyszer próbáltam egy régebbit amit évekig hurcoltam magammal, na az pont nem működött amikor kellett volna. :-) Viszont már kétszer toltam a motort benzin kifogyása miatt, legutóbb több mint 3 km-et nyáron. :-) Erősen gondolkodom egy fél literes benzineskanna vásárlásán, csak irreálisan drága. Persze lehetne pet palackban is a tartalék benya, pont ugyanúgy bírja, de az mégis hogy néz már ki. :-)

Előzmény: Petrányi Jen (1699)
mzsombi Creative Commons License 2017.04.27 0 0 1700

Én gumiból pont most tettem föl a Michelin PilotStreet-et a ContiGo után, ég és föld a különbség, elgondolkoznék rajta!

 

Ja, és a lengőkar gond is megoldódott, nem volt kellően meghúzva a csavar a tengelyén... Egy nyomatékkulcsos lehúzás után újra szép feszes. :)

Petrányi Jen Creative Commons License 2017.04.27 0 0 1699

Sziasztok! Nos ez a legendásan megbízható gép tegnap cserben hagyott :(

Mielőtt összedőlne bennetek a márkába vetett hit, hát el kell mondjam, hogy a csatolt kép szerinti acél lapka tehetett róla, amelyik beleállt a hátsó gumiba :)

1982 óta motorozom, és ez volt az első defektem. 

A motorkár mintegy 1,5 km-t tóltam, mire egy biztonságos házban le tudtam tenni. Ide egy barátom jött, aki hazavitt. Otthon szerszámokat magamhoz véve visszamentem, majd kiszedtem a hátsó kereket, és egy gumis segítségével sikerült urrá lenni a káoszon.

Ha már így alakult, akkor futottam egy kört gumi ügyben. A legolcsóbb valami dél korei gumi volt 5,5 eFt-ért. Mitas-t találtam 6400-ért, Mishelin legolcsóbban valamivell 10 eFt alatt volt. 

Azt hiszem a következő Heidenau lesz. Az valamivel 7 eFt felett volt. Teljesen hagyomáson a mintázata, olyen szocreálos. Hátul nekem ContiGo van, amit anno nagyon baráti áron vettem meg, de nem vagyok elájulva tőle. Kopik elég rendesen. A Mitas jó lenne, de annak a súlyindexe csak 38-as, és ez kevés lesz hátra. 

 

Motorolajban most Mannoil 20-50-est kap a kicsike, mintha puhább lenne a váltás - kíváncsi vagyok az olajszürcsölés mértékére. A motorka a múlt héten átlépte a 90 ezredik kilométerér. Ebből az alkalomból kapott egy szelepállítást, és egy olaszűrő takarítást :)

glbtech Creative Commons License 2017.04.14 0 0 1698

Nem tudom mennyire gyorsan húzol kesztyűt, nekem 1-2 másodperc alatt beszitál a kormány. :-) De ez így van évek óta, nem lehet elengedni a kormányt, ez van, tudomásul vettem. :-) ( Az ETZ-immel simán lehetett elengedett kézzel menni. ) Ez legyen a legnagyobb baja.

Előzmény: Petrányi Jen (1697)
Petrányi Jen Creative Commons License 2017.04.13 0 0 1697

Én nem vettem észre még, hogy lenne valami zavaró lógása a futóműnek. Az tény viszont, hogy most már nem nagyon motorozok vele elengedett kormánnyal, mert ha van a hátsó dobozban valami, akkor azért beficánkol a kormány, és ezt nem a túl sok lóerő miatt teszi. Annyi még belefér, hogy kesztűt lehúzzak, meg fel egy gyors mobilra pillantás miatt. Mondjuk ez a ficánkolás kis miska ahhoz képest, amit Simson Schwalbén éltem át sok-sok évvel ezelőtt :)

 

Ami az alkatrész árát illeti - teljesen egyetértek Veled!

 

 

Előzmény: mzsombi (1696)
mzsombi Creative Commons License 2017.04.12 0 0 1696

Az enyémben kikoptak a hátsó lengőkar szilentjei, oldalirányban jól érzékelhető lógása lett a hátsó keréknek.

Néztem a robbantott ábrát, ami alapján a szilentek csak a lengőkarral együtt (!) cserélhetők. Nem fér a fejembe, hogy egy ilyen funkcionális motornál hogy lehet az, hogy egy kopó alkatrész nem cserélhető külön, csak a lengőkarral együtt (ami 50e Ft körüli áron szerezhető be, és amúgy semmi baja)...

Előzmény: Petrányi Jen (1695)
Petrányi Jen Creative Commons License 2017.04.12 0 0 1695

Graulálok - legyen sok öröm kilométer :)

Az enyémben a héten meglesz a 90 ezer km. A következő olaja Mannol 20-50-es lesz. Most lesz esedékes egy olajcsere, szelepállítás, meg szűrő tisztítás - hogy az milyen utálatos munka!

Előzmény: glbtech (1694)
glbtech Creative Commons License 2017.04.01 0 0 1694

Nem rég kész lett az Innovám, beletekertem már pár száz km-et, végre nem füstöl és nem eszi az olajat. :-) Na meg úgy egyáltalán megy, mert tavaly november táján mikor letettem, már azért is kellett letenni mert nem ment. Dugó-gyűrű csere volt, kipufogó szelepvezető és szelep csere, dörzsárazás, szelepszár szimeringek cseréje, és a szelepek becsiszolása. Új csapszeg, biztosító gyűrűk is lettek persze. Minden gyári ami belekerült, az oem-parts.hu volt ahonnan eredetileg rendeltem, de 1 hónap alatt jöttek meg a cuccok, ráadásul a dugó és a gyűrűk nem is voltak jók, túl-méretest küldtek alapméret helyett, azokat visszaküldtem, és a Karasnától rendeltem meg, az itt volt 3 nap alatt ugyanannyiért, ami azért elgondolkodtató. :-) Ettől eltekintve elégedett vagyok az oem-parts-al, korrekt az ügykezelésük. Remélem most vagy 100.000-ig megint nem kell hozzányúlni a mocihoz. :-)

Úgy néz ki az alapvető probléma az volt, hogy beszorult az olajlehúzó gyűrű, elkezdte nagyon enni az olajat, ettől kokszosodott az égéstér, végül már annyira, hogy nem zárt rendesen a kipufogó szelep, ez okozhatta, hogy a pair rendszer sem működött rendesen, nem volt alapjárat, állandó furcsa anomáliák voltak, füst volt, menés meg nem volt. Becsületére mondva még az utolsó nap is haza tudtam vele jönni. Tanulság, hogy ha elkezdi nagyon enni az olajat akkor azonnal szét kell szedni, mert oka van. A szerelés problémamentes volt, vettem egy kisebb tartományra való nyomatékkulcsot is, így mindent előírásnak megfelelően tudtam lehúzni.

Pöpec lett a gép. Most azon gondolkodom, hogy a nyereggel kellene csinálni valamit, nagyon összeült benne a szivacs, nem látszik, de érzem. :-) Úgy nézem gyári ülés egyben lenne csak 34 rugóért, szóval elsőre valami alternatív megoldást keresek. :-)

zolkophoto Creative Commons License 2017.03.12 0 0 1693

Üdv forumtagok.

A mai nap tulajdonosa lettem egy super cub.nak.viszont némi problémába ütköztem szükségem lenne egy első villára.hol tudnék ilyet beszerezni?

Szep estét

Zoli

Isti70 Creative Commons License 2017.02.24 0 0 1692

Ja és ezeken kívül a hengerfej, forgattyús ház, generátor ház, kuplung ház, szelepszár szimering, stb. utángyártott tömítés szettet 5000.- ért vettem itt:

http://futarmotorosbolt.hu/termek//honda-innova-125-tomites-keszlet

teljesen jól "működött" :-)

A papír tömítésekből másoltattam, ezeket jutányos áron fel tudom ajánlani.

Előzmény: Petrányi Jen (1690)
Isti70 Creative Commons License 2017.02.24 0 0 1691

Én gyári alkatrészekkel dolgoztam:

- hajtó láncszett: 22305.-

- hengerfej csavar alátétek (3 acél, 1 réz): 2996.-

- dugattyú gyűrűk: 13344.-

- menesztő gumi: 3683.-

 

Ezek jöttek elő 2015/2016-ban.

Előzmény: Petrányi Jen (1690)
Petrányi Jen Creative Commons License 2017.02.24 0 0 1690

Sziasztok!

 

Én pár kilométer híján 90 ezerrel tettem le szunnyadni az Innovátort, és úgy gondolom, hogy ennek a szezonnak még nekiveselkedünk gyári állapotban - szeretném a százezret megtenni vele bontás nélkül.

 

De semmi nem fog örökké tartani, ezért arra kérem azon fórumtársakat, akik már átestek egy motorfelújításon - tegyék közzé, hogy hol érdemes alkatrészeket venni, hogy gyárit vettek-e, vagy szabad utángyártottban is gondolkodni?

 

Jöjjön a tavasz minél gyorsabban :)

foveon Creative Commons License 2017.02.22 0 0 1689

koszi.

 

 

Előzmény: WESCO66 (1687)
pancer4 Creative Commons License 2017.02.22 0 0 1688

Üdv!

Eladó injektoros innovát keresek.

lazargab@freemail.hu

WESCO66 Creative Commons License 2017.02.19 0 0 1687

 

http://mirekmotors.hu/

Tudom ajánlani őket:

 

Előzmény: foveon (1686)
foveon Creative Commons License 2017.02.19 0 0 1686

ok, koszi :(

nem nagyon van helyem berhelni, plane blokkot bontani az eloszobaban...

 

Előzmény: Isti70 (1685)
Isti70 Creative Commons License 2017.02.18 0 0 1685

Sajnos nem tudok jó szakit, nem véletlen csináltam meg otthon magamnak. Egyedül a szelepek kiszedését, csiszolását és szelepszár szimering cserét csinálta egy ismerősöm baráti alapon. Az olajat nekem sem kajálta.

Nekem is erőtlen volt, kompresszióméréssel a henger-gyűrű páros lett a gyanús, ami bontásnál be is igazolódott hogy a gyűrű kopott. A henger tökéletes állapotban volt.

 

Előzmény: foveon (1684)
foveon Creative Commons License 2017.02.13 0 0 1684

hi! latom nyomjatok a felujitas dolgot. tudnatok mondani szakit (akar privatban), aki az enyimet is meg tudna gyogyitani? enyem erotlenke, sokat is fogyaszt, valoszinuleg henger, szelepulek es hasonlo problemakkal kuzd. menni megy, de jobb lenne ha tokeletes lenne:)

szelephezag, karbi rendben ezt mar neztem, olajat se kajalja, de a dugoig nem szedtem szet.

szaki legjobb ha bp v kornyeken lenne. koszike.

 

Előzmény: glbtech (1682)
Isti70 Creative Commons License 2017.02.12 0 0 1683

Az biztos, hogy az Innovánál gazdaságosabban csak bringával tudtam közlekedni Pesten...

Előzmény: glbtech (1682)
glbtech Creative Commons License 2017.02.12 0 0 1682

Igyekszem nem így járni, de persze a zászló sajnos mindenkinek áll. Nekem semmi gond nem volt a menetteljesítménnyel, de nagyon ette már az olajat. Az égéstér úgy tele is volt lerakódással, hogy csoda hogy a szelepek tudtak mozogni. :-) Remélem a javítás után normalizálódik a helyzet, megszoktam már a motorocskát. :-) A napokban számoltam ki, hogy az autómhoz képest ( öregecske benzines ) spórolt nekem körülbelül 800.000 forintot csak az üzemanyagon, úgyhogy nyugodt szívvel költök rá annyit amennyit kell, megtermelte már rég.

Előzmény: Isti70 (1680)
Manac ;-) Creative Commons License 2017.02.12 0 0 1681

Sziasztok!

 

C50-es Honda SuperCub vételén töröm a fejem. Mindenképp karburátorosat szeretnék, a nagyobbik, 17"-os méretben, 12V-os rendszerűt.

 

Szeretném kérdezni, hogy van-e jelentősége annak, hogy 3 vagy 4 sebességes a Cub váltója? Esetleg a végsebességben jelenthet ez valamit?

 

És mi az a futásteljesítmény, amit még be szabad vállalni? Lenne egy 45eKm futott példány, de valahol azt olvastam, hogy 40-70 eKm-t mennek el  a C50-ek generál nélkül.

 

Köszönöm a hozzászólásokat.

 

Manac

Isti70 Creative Commons License 2017.02.09 0 0 1680

Én pont a baleset előtt 1 hónappal újítottam föl a motorblokkot. Nem volt ereje, rámértem kompressziómérővel és kevés volt a kompresszió.

A henger nekem is tökéletes állapotban volt, végül is csak dugattyúgyűrűk, szelepszár szimering lettek cserélve és fel lettek csiszolva a szelep ülékek.

Volt egy kis gondom előtte a vezérléssel, egy kedves "szerelő" haver rosszul állította be a vezérlést és belevert a dugattyú a szelepekbe. Ez meg is látszott a dugattyú fején, ennek ellenére ezt nem cseréltem.

Ezután ismét visszatért az ereje és a kompresszió is.

A baleset előtt 3 nappal vettem rá új gumikat.

Majd szét robbantam, hogy pont egy felújítás után kellett megválnom tőle!

Előzmény: glbtech (1679)
glbtech Creative Commons License 2017.02.09 0 0 1679

Az enyémben 74.000 km van, már nagyon ette az olajat ezért szétszedtem, a hengerfalon semmilyen kopás nem mérhető sehol, látszik a hónolás, és nincs ovalitás sem. A dugattyú elkúposodott, de amúgy méreten van az is. A lehúzó gyűrű viszont teljesen be volt ragadva a horonyba, valószínűleg ezért ette az olajat, valamint a kipufogó szelep nem néz ki nagyon jól, lóg már a vezetőjében is, de valószínűleg be lehetne csiszolni. Mindenesetre kap új dugót-gyűrűt-csapszeget, új szelepvezetőt és kipuff szelepet, szelepszár  szimmeringeket, mindenből gyárit, aztán go for 100.000km :-). Ja meg villanyak csapágyakat, mert az már nekem is lóg picit. ( úgy 30.000 km óta. :-) )  Szuper szerkezet, imádom.

Isti70 Creative Commons License 2017.02.04 0 0 1678

Hát igen ez igaz ha odafigyelsz rá nagyon olcsó a fenntartása.

Emlékszem mikor 10 évvel ezelőtt megvettem az innovámat az első 1000km-en én is küzdöttem a körváltóval de aztán már ment. A körforgalom volt a horror, mert oda már a megfelelő sebességben kellett begurulni. Csattogtattam rendesen a gangokat....

Kicsit fáj a szívem, mert tavaly szeptemberben összetörtem az innovámat és úgy döntöttem lecserélem. Januárban vitték bontóba mert a váz is elment. Azóta minden körváltós gépet irigykedve nézek.

Decemberben vettem egy sh300at, még csak 80km-t tettem bele, de már hiányzik a váltás... Bár a menet tulajdonságai azért kicsit kárpótolnak.

Előzmény: sonantibus (1677)
sonantibus Creative Commons License 2017.02.03 0 0 1677

Az lehet.

De ha belegondolok, hogy én miket írkáltam volna ha a helyébe lettem volna...

Sok minden csak beállítás és odafigyelés kérdése. Ha rendben van egy ilyen motor, szinte alig kell rá költeni   a többihez képest.

 

 

Előzmény: Isti70 (1676)
Isti70 Creative Commons License 2017.01.30 0 0 1676

Elég negatívra sikeredett cikk, igaz a teszt motor nem volt túl jó állapotban.

A tesztelő sem volt túl elkötelezett a körváltós gépek irányába..

Előzmény: sonantibus (1675)
sonantibus Creative Commons License 2017.01.28 0 0 1675
mzsombi Creative Commons License 2016.11.25 0 0 1674

Még nem jött meg, úgyhogy nins még bekötve. :) A régit közvetlenül az akkutól vittem egy biztosítékkal, és gyújtásra tettem bele egy relét, hogy ne lehessen úgy felejteni. Az agya az első idom alatt van. Oda fogom most bekötni az újat is.

Előzmény: Petrányi Jen (1673)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!