Ha neked is van interneted,akkor miért kérdezel számodra /úgy látszik/ evidens dolgokat?
"Van-e a főfékhengerhez javítókészlet? Hol érdemes megvenni? Vagy ha új főfékhengert kell vennem?"
1. Ki beszélt itt Oroszországról?
2. Ezek nemzetközi árak és láss csodát itthon is meg lehet venni....
3. Pontosan ezen alkatrészek árát kerested...
4. Mint írtam 5000 Ft/db-ért csináltattam me az enyémet.
5. Ha a 90 Euro-n ki vagy akadva, akkor a mototcserével kapcsolatos ingerenciádat valami mással csillapítsd! :)
6. Engem is érdekel az a bontó, ami tele van Merci motorokkal ,mert néhány hete a legnagyobb(!) magyar bontóban sem túl sok ötletük volt paíros(!) motorra.
Köszönöm, de internetem nekem is van, és nem oroszországban szeretném a javítókészletet megvenni 90 euróért, hanem itthon, pár ezer forintért, és a kérdésem az, melyik cég árul itthon ilyet, ill. pesten hol van ilyen szakember, aki könnyen-gyorsan és 90 euró alatt megcsinálná. Meg hogy egy helyen valaki megcsinálná-e nekem az összes dugattyús bizgentyűmet, vagy külön kell valahova elvinnem a fék meg a difizár dolgait. Ezeket meg tudná valaki mondani?
Helló, új vagyok itt, és a hozzáértőkhöz van néhány kérdésem. Van-e a főfékhengerhez javítókészlet? Hol érdemes megvenni? Vagy ha új főfékhengert kell vennem? Kormányösszekötőket meg gömbfejeket hol nézzem meg? a másik téma, ha az jutna eszembe, hogy a huszonéves 2300-as motoromat kicserélem egy mai hathengeres 3200-re, az egész sebváltót is ki kell cserélnem, vagy csak a váltóharangot, vagy semmit sem, mert a motor hátulja egyforma? Itt a bontó tele van merci-motorokkal, és olyan ingerenciám van ebbe belekezdeni...
engem is pont a motor miatt kezdett el érdekelni. Sajnos nem vagyok otthon, legközelebb dec végén, ha még addig meglesz, akkor komolyan elgondolkodok rajta, hisz minél többet várok, annál öregebbek lesznek azok a G-k amiket igazán érdemes megvenni.
Az utolsó igazán jó motor a Gben!azzal semmi bajod nem lesz az tuti.simán veri a 270cdi-t.ebben az évjáratban már túlsok az elektromos kütyü, mindig jelezni fog valamit kompjjúúúter:)))hol kevés a viz, aztán olaj, meg ilyen szrságok, de állatlában minden rendben van, csak idegesít.a 15 lityi alphangon ahogy mondtad.viszont hosszú úton nem taposva jó lesz, akár10-12 is lehet.ha vennék utcára, és lenne rá ennyi pénzem én nem haboznék, főleg hogy eza motor elég ritkaság eladósorban. veddeg most aztán síímán irígy leszek.
Passz. 350-est végképp nem vennék, CDI-t talán, meg ezt is, de azért drágállom erősen. Amúgy ez az utolsó sorozatból van, ha nem is az utolsó évjárat. 15 liter városban itt is lecsurran majd szerintem alapból.
CDI-t nem akarok, mert nem sok jót hallok róluk sajnos...bár lehet csak pletyka.
Benzinest meg megint nem, mert azért a fogyasztás se teljesen mindegy...tudom mennyit fogyaszt az én V6-osom 1500 kilóval, el tudom képzelni mennyit eszik egy V8 összkerékkel, 2200 kilóval...
A motor nagyon jó, de ezért az árért... Hát nem tudom. A kasztninak terepen jó erőt ad, közúton se jön zavarba nagyon, de innen azért nincs messze egy G400/500, amik azért kissé más kategória aszfalton. S nem tegnap került fel ez a hirdetés se.
Nagy szarban vagyok gyerekek! Most jöttem be a Gp mellől, nem tudom mi a baja. Mindegy, most nem is ez a lényeg. Valaki nem tud véletlenül egy olyan helyet ebben az országban, ahol teljesen fel lehetne újítani a kicsikét? De tényleg teljesen, tehát a kilakatolástól kezdve a fényezésen át az esetleges motorcseréig, spirálrugók, stb... minden kényes részig?
Mondjuk az is jó, ha a karosszériás, meg a motoros külön van, nem gond odavitetem, csak nagy-nagy szükségem volna a Gpre!