Üdv! Valami zörgést hallottam hátulról, felemeltem és láttam, hogy a bal hátsó rugó aljából letörött egy darab és ott zörög a tányéron(?). Mekkora meló a rugót cserélni? El lehet így menni vele a szervizig? (Kb 5km) Ilyenkor mit érdemes még cserélni? Többi rugót is? Nagyon szépen köszönöm. Holnap viszem szervizbe, akiben teljesen megbízom, csak kíváncsi vagyok mire számíthatok :) köszi!
Üdv kartársak! Volt már téma de nem nagyon találom. Búgó váltó esetén mik lehetnek a bajok? Difi,csapágy?
Volt egy kérdés a neten, arra az volt a válasz,hogy csak a váltó fogaskerekeinek az illesztéséből adódik. Bárkinek valami egyéb ötlet?
2003-as 307 sw 2.0 autóm hidegen remeg egy kicsit és torpan, melegen közel normális. Találkozott már valaki ilyen hibával? Trafó, gyertya már volt cserélve.
Tegnap cseréltem a leömlő mögötti tűzkarikát, árok felett, úgyhogy az is kivitelezhető otthoni körülmények között... ;) Elég macerás, mert egy valamit érő racsnis kulcs már nem fér oda, szórakozni kell vele, de meg lehet csinálni, szépen óvatosan...
Szia! Én ezt a leírást használva csináltam meg már 3 és fél éve,azóta is tökéletesen üzemel!
Nem vagyok műszerész-zseni,ezért kb 4-5 órámba került,de ingyen volt,annyi különbséggel,hogy a duda nyomószerkezetét nem kell kiszerelni,a kormánnyal együtt lejön!
Nemtudom mit értettetek félre, de egy rossz szó, hátsó szándék, bárki ócsárlása, stb... nem volt és nem is kivehető, értelmezhető a hozzászólásomból. (de lehet hogy mégis ennyire hülyén fogalmaztam?) És egyáltalán nem is akartam se vitát, se trollkodást, se semmi rosszat. Nem tudtam, hogy kifejezetten gyártat! ilyen alkatrészt Sys, csak annyit szűrtem már le az itteni beszélgetésekből, hogy javít ilyen problémát! Teljesen jószándékból vetettem fel az ötletet, hogy valaki rendeljen belőle egy jóó nagy marékkal, s vállalja ennek a beszerelését, de korrekt ésszerű áron. Mert biztos lenne/van rá jelentkező, akinek ez a nyüansznyi "filléres" kis probléma keseríti meg a vezetés élményét. (ahogy nekem is).
De sajnos újat nem tud kompletten venni (45-től fölfelé), vagy ugyanannyit kifizetni egy javításért egy-egy "szervízben"! S így ha ~feleannyit mond rá javítási költséget is, már sokkal nagyobb esélye van megszerezni a munkát egy hozzáértő szakinak. Tudom mennyi, meg mire kell a szervízben akkora árat, költséget fizetni, holott ott se sokkal végeznek, töltenek több munkát, időt ennek javításával. Nem elvenni akartam senki munkáját, se pénzét, se beleszólni nem akartam semmibe. Jószándékból, ötletből írtam, erre kb kivagyok útálva a topic-ból. :/
~fél éve vadászok ilyen cuccot, de sehol se találni, bontóba is ~20k ért adnak komplett kapcsolót (ami nem 100% hogy nem hibás), egy helyen ~fél órával csúsztam le egy ilyen kütyü eladásáról, azóta sincs egy darab sem. Már gondolkoztam, hogy rendelek. De most 1-2 darabot? Letettem róla, mondván hátha... valakivel "összefogunk", vagy valaki már rendel, benne van a bizniszben. Nem tudtam, hogy ZolySys gyártatja. Az meg, hogy ennyiért!!! garit vállalva, spéci alkatrészt legyártatva, szétszedi, összerakja, akár helyszínen is, örömmel fizetem ki neki!!!
De az, hogy szervízbe beviszem, elkérnek ~50k-et, s nem cserélik, vagy javítják, csak raknak alá egy erősebb rugót, és még csak a panelt se tisztítják meg. Hát ebből nem kérek, köszönöm. Ezért írtam amit írtam, hogy valaki rendeljen cuccot, s rakja bele korrekt áron, amit örömmel fizetnék meg.
De nem a lehúzást.
Mint pl:
Az, hogy nem volt motorvédő lemezem, vízfelverődés miatt kiírta anti..fault, meg cata.fault, szenved, görcsöl a cicus, alig megy... szervíz látatlanba megmondta, hogy min. 80k. trafó, miegymás, minden csere (a fél lelkét a kocsinak)! Bakker. Na lebontottam trafósort, szépen csillivillire lepucol, áttöröl, helyét, mindenét. Kiszedem, meglátom gyertyák milyen sarkosak, elszaldok veszek 4 gyertyát, berakom, összerakom. Pöccre indul, hiba eltűnt! Még jobban is megy az új gyertyától, elszaladok boltba veszek motorvédő lemezt, felcsavaroz 1 óra altt, azóta hibátlan, hiba eltűnt. És mindez került ~30k-be. És nem 80k és még motorvédő lemezem is van, meg új gyertyák.
Na mind1. Senkit sem akartam, akarok megbántani ezen írásommal sem, ahogy előzővel sem volt szándékom.
Ki mennyi időt feccől a projektbe azt nem lehet tudni.
Utánajárni, megtervezni, cégetkeresni, legyártatni, szétszedni, megcsinálni és ami a lényeg, garanciát vállalni a termékre.
Sok-sok pénz az eleje.
Viszont, ha SYS azt mondja, hogy tökéletes lesz és nincs benne a "szerinted" szó akkor az, toppon van.
Van aki megcsinálja olcsobbé is (10), de oda visszaviszed 6 hónap-1 év után, mert csak annyit csinál, hogy kicseréli a rugót egy erősebbre és a hiba forrását nem orvosolja. Ez olyan, hogy ha eltörik a lábad és én eltöröm utána a kisujjadat, attól még nem fogsz szaladgálni, mert nem fáj a lábad.
A Húz egy reális ár, tudva mi volt a háttérben, a 45 feletti összeg meg arra kell a márkaszerviznek, hogy a munkásokat kifizesse és ne kelljen a főnöknek azon gondolkodni, hogy mikor mennyit tankol a kocsiba.
Beszélgettünk fórumon 307SW közép kijelzőről, és panorámatető papucsokról, tudnál akkor segíteni? Mennyi lenne ezeknek az ára? Ha nem nagy kérés, írj privátot! Kösz!
Nem vagyok egy műszaki analfabéta, de ez nálam nem vált be. Még jó, hogy vettem 3 szivacsot. Próbáltam körbetekerni, mintha ott se lenne. Egy szétvágatlan szivacsot beraktam a kar alá (pont akkora volt, mint az egész burkolat), hát az se ért semmit. Most végül van egy körbetekerve, és egy pár darab alá betömködve.
Így talán kibírja nyaralás végéig, aztán mehet a csere.
Más: a vezető oldali szellőzőrostélyt hogy lehet leszedni? A szürke kerettel együtt, vagy csak magát a fel-le billethető szerkezetet? Nem zárja le a nyílást a záróka.
Kb 6 eve gyartatom a cuccost hozza. Ok..tudod te is ingyen dolgozol ugye? Tb- t adot nem fizetsz stb... Ne menjünk bele szerintem..inkàbb vegyél ujat 45 től fölfelé...
Lehet, hogy ez lesz a megoldás ideiglenesen. Ezt hogy kell ráapplikálni? Kilyukasztod a közepét, és ráhúzod, vagy körbe van tekerve? Mennyire stabil a valóságban?