Simán lehet rossz a laposszíjfeszítő görgője,lehet venni csak a görgőt 5eft.Kérdés csak az hogy fix a feszítő vagy rugós,ha rugós Te is tudod cserélni ha fix akkor csak célszerszámmal.
Srácok tud vki tippet arra, hogy melyik úton induljunk el a motortér kinyitására? (Peugeot 308 sw 2.0 HDi 2011.) Kezemben maradt a kis kar... Kárpit már lebontva, bowden vége megvan, de meg sem mozdul. Próbáltuk úgy is, hogy vki lenyomta elől, én meg közben harapófogóval húztam, de esélytelen ez az út.
Lehetőséget szeretnék ajánlani 6 éves, vagy fiatalabb autók tulajdonosainak egy ingyenes, szakszervizben történő, diagnosztikával egybekötött átvizsgálásra, esetleg kisebb beavatkozások elvégzésére.
Egy induló piackutatási projekthez keresünk Citroën és Peugeot tulajdonosokat, a részvételért cserében a szervizszámlát tudjuk téríteni.
Minden kedves érdeklődőt szívesen tájékoztatunk, ha egy rövid, névvel és településsel ellátott e-mailben jelentkezik a projektpsa@mysteryvisit.hu e-mail címen.
Sziasztok! Van egy 2010-es 308 SW-m, 1.6 hdi diesel! Ma a motortér felől egy éles csiszorgó hangot hallottam mintha valamilyen csapágy hangja lenne! Kb fél éve lett cserélve a generátor szíj és azt tudom, hogy a hozzá tartozó, nemtom mi a neve görgő az nem lett cseréléve! Lehet, hogy ez adja ezt a hangot? Ezt a hangot csak bizonyos fordulatszám elérésekor csinálja tehát nem mindig, magason el is múlik ha jól hallom! Előre is köszönöm a tippeket és remélem sikerül orvosolni a problémát, mert akkor irány a szerelő! Sziasztok!
Nekem egy 2010-es Peugeot 308 kocsim van es az utóbbi időben észrevettem hogy a kocsim jobb oldala kulöńössen "recseg" ha kisebb kátyukba hajtok. Olyan hangokat ad ki mint mikor az evőeszközök összeutköznek a konyhafiókba.Elkepzelni se tudom mi adhat ki ilyen hangot a kocsin. Ha valaki tudna valami tanácsot adni azt nagyon szépen megköszönném neki.
Ha nagyon használt gumik kellenek esetleg, akkor nekem van 4 db 2010-es évjáratú Michelin Energy Saver 195/65/R15 gumim. Ezek a gumik a 308-asomon voltak.
Ma surrogó hangot kezdtem hallani a motortérből, találkoztatok már ilyennel? 90 lovas 1.6 HDI-m van. Másik kérdésem, hogy lehet a vezérműszíj állapotát valahogyan ellenőrizni ennél a motornál?
Az 1.6 120 le-s változatok (2008-2009-es évjárat) mennyire hajlamosak enni az olajat? Seat Altea 1.6-ból ülnék át, aminél sose kellett egy decit sem utántöltenem, ezért kérdezem hogy mennyire kell ettől tartanom ennél a motornál.
a 10ezres olajcserét,nem csak ennél az autónál érdemes betartani,a legtöbb új közvetlen befecskendezéses /+turbós/ motornál érdemes tartani.
Az antipollution hiba ha jól tudom egy nagyon "univerzális" üzenet. Nekem egyszer jött elő 100ezer km környékén ha jól emlékszem. Eltűnt nekem is,de azért elvittem kiolvastatni/törölni (az egyik henger kihagyott,nem volt azóta ilyen vele)
Na azóta folytatódott a történet. A check oil level üzenet továbbra is látható volt, igaz jóformán hetente egyszer használtam csak a kocsit, így gondoltam várok még, meg aztán amikor néztem az olaj szintet, akkor szintén jónak láttam a nívópálcán. Pénteken egy hosszabb útra indultunk, ami így nézett ki: check oil level indításkor. Ez már meg sem lepett. Autópályán a bal index duplán kattog, valami gond van az indexel. Kiderült, hogy a jobb hátsó index és féklámpa nem világít. Mivel már kezdett sötétedni, nem álltam meg ezzel foglalkozni, inkább érjünk oda. Az utolsó részen aztán menet közben megjelent az Antipollution Faulty hibaüzenet is a sárga motor piktogram folyamatos világítása mellett.
Másnap egy még hosszabb útra mentünk volna, de ezzel így nem mertünk menni sehova, így kölcsön autóval szerencsére el tudtuk intézni. Előtte azonban, amikor megérkeztünk, akkor végignéztük a biztosítékokat az index hiba miatt. Egyik sem volt rossz, de a kihúzás-bedugás segített, mert utána megint működtek a lámpák. Az olajszint és az antipollution üzenet azonban maradt. Nézegettük a nívópálcát, de ez a rugó-szerű pálca annyira rossz, hogy hárman nem tudtuk egyértelműen eldönteni, hogy most akkor milyen szinten van az olaj. Annyi biztos volt, hogy a minimum fölött, de a maximumot nem éri el. Mostmár rutinosan volt nálam egy liter olaj, azt folyamatos méregetés közben beletöltöttük. Mentünk vele kicsit, aztán vártunk, mértünk, de semmi. Elmentünk benzinkútra venni még egy liter olajat. Annak is a felét beletöltöttük. Ekkor már mindanannyian úgy láttuk, hogy a nívó pálcán a max jelzést is eléri. A hibaüzenetek maradtak.
Másnap beszéltem a szervizzel, hogy időpontot kérjek. Kiderült pár hasznos dolog, amit nem árt, ha más is tud. A pálcát érdemes krétával bekenni. Azzal jobban látszik, hogy meddig is van az olaj. Ezt lehet, hogy más tudta, de nekem új volt. Ezután az olajon kívül egy krétát is mindig hurcolhatok magammal. A másik, hogy mondták reggel, hogy nézzem meg most is, hogy van-e még hibaüzenet. Mert hogy kell ennyi idő a számítógépnek, hogy elaludjon... Én ezzel kapcsolatban is azt gondoltam, hogyha kihúzom a kulcsot, töltögetünk olajat, aztán bedugom és elfordítom, akkor leméri az aktuális állapotot és az alapján jelez. Hát nem, aludnia kell. Meg is néztem akkor reggel a nívópálcát a krétás trükkel és szépen látszott, hogy a max jelzésig van az olaj. Ezután beültem és semmi hibaüzenet. Menni azért nem mertünk vele, csak hazafelé hoztam, illetve el a szervizbe ma reggel.
Most azt mondták, hogy olajat kell cserélni benne, mert 15 ezer km-el ezelőtt volt. Remélem ezután nem lesz gondja a kocsinak. Mostantól én is figyelni fogok a 10ezres olajcserékre. Őszintén szólva erre egyáltalán nem gondoltam, mert az eddigi autóimnál nem kellett ilyen gyakran cserélni.
Sopronban. Szombaton láttam a hirdetést,akkor kezdtem agyalni rajta,pénteken jöttem át Pesten. Annyira nem tartom fontosnak,hogy csak ezért menjek oda. Kb. 400 km-es kör, ami költség,valamint idő. Itt a márkaszerviz tabu. Az osztrákok miatt irreálisan drága,telített valamint arrogánsak. 2hónap múlva visz arra az utam,ami tervezett.
Gondolom a szerelés privátban menne. Miben fájna,ha mindent te adsz? Kart,és technikát is..
Jelenleg még nincs karom. A jófogáson láttam nem limitereset 15-ért. Az eladója mondta,hogy 5perc a beépítés. Gondoltam utána járok. A szerelőm azt mondta,hogy nem feltétlen ilyen egyszerű a dolog. Ő már rakott 206-ba,de az kicsit költségesre sikerült. Ezért érdeklődtem itt. Ha jól láttam,te Pest környéki vagy. Kb.2hónap múlva megyek arra,ami nem extra út,és idő lenne. Ez is belefér egy beépítésbe esetleg?