Nincs valakinek véletlenül szétszedve MTZ 50-re való kompresszor? A hajtókarról és a csapágyazásáról kellene fénykép, kíváncsi vagyok, hogy egyforma-e a 80-éval.
Nekem sose volt szívem vágya az spc, meg az ekével is így jártunk, úú Lajta-kühne eke mindenki itt dícsérte nálunk és még sem, inkább rá lett áldozva egy drágábbra, és most meg csak lesik a talajt utána... Szárazságba se rögöl nagyon mint a sima ekék.. Egyszer kell egy jobb munka eszközt megfizetni utána már csak karbantartás kérdése, hogy meddig üzemel.
Mi 24 sort szoktunk húzni az 4 gép alja, ezzel a gép kapcsolattal
OFF""
Még a 175 ös is vissza fordul rajta bekapcsolt 4 kerék hajtással.
Spc-t soha, akkor inkább már semmit. :) nem tetszett, szeszélyes vetőgép vagy túl sűrűre vetett, vagy ritkára.... meg abból is drága pénz a 6 os műszaros, és nem is összezárható.
pár hektár, meg a maszek ami közbe jönne, most is sok csúszott ezen dolog végett sajnos, és ezért ösztönöz egy ilyen beruházás.
4 Sorost nem akarok a sorközművelés végett, nekem a meló mellett nincs idő az itthoni kukorica elvetésére, az öregem meg nem tud annyira preciz csatlakozót húzni hogy a 6 soros sorközművelővel meg lehessen csinálni. Ez a fő ok amiért 6 soros kellene, 4 soros sorközművelőt meg horribilis áron adják egy normál állapotú 5-600 e ha netán lehet valamerre amin van műszar szóró. meg hozzá ugyancsak egy műszaros vetőgép megint 7-800... ennyiért már inkább nézek egy hatost, és kihozom a céges sorközművelőt.
A gép eleje meg fel van súlyozva a gyári 200kg-on kívül még 160kg van felrakva előre:
Orsóm van egy "CNH" gyártmányú amit direkt az ekéhez szereztem, vastagabb mint az mtz gyárija. Ugyan ilyen van a Tm155 nek itt a cégnél a front kaszához.
Egy bibije van vastagabb csap jár bele ezért kell bele valami "hézagolás"
Üdv! Az indafotó és nem kell többé méretezni, én is azt használom.
Nincs gond, merő kíváncsiság jővöre jó lenne kicserélni a mostanit, és a monosem az ami 6 osba még elviselhető a 82 esnek. Egy régebbinek a kezelésiére lennék kíváncsi, pontosabban a súlyára
Szia ,azzal nincs csak hasonlóval .Mi a gondod vele? Azt mond meg nekem hogy lehet másképp képet föltenni mint itt lentebb "kiválasztom a képet", egyszerűen nem tölti be.
Én ezt úgy szoktam megodlani, hogy hívok egy szerelőt. Kifizetem neki a 800-1500 ftos órabért, pár óra alatt megvan úgyis. Megmondja mi az alkatrész neve, bemegyek a boltba azt megveszem, általában pár száz forint. Azt amikor meg szétszedi, meg összerakja azt nagyon megnézem magamank, hogy legközelebb én is tudjam :-)
Ez egy fehérorosz fórumról van leszedve, de nekem is ilyen van az 552-esbe és már 5.ik évet kezdi. HBR-es max 100üzemórát ment azaz pár hónap és kaput :)
Szerintem le kell venni az adagolót, és szétszedni, mert nem lehet kivenni a csavart. Legalábbis amit én cseréltem a hátsó csavarnál, arról le kellett venni a szabályzóházat.
Az jó megoldás, hogy leveszem a kompresszort és akkor oda férek a 2 csavarhoz? Nem értek hozzá, ott még semmit nem kellett szerelnem. Egyébként mi a neve annak a csavarnak, csakhogy az Axial ban majd tudják miről beszélek, amikor gumigyűrűt vennék hozzá. Vagy oda is elviszem a képet kinyomtatva.
80-as szűrőház van rajta, annyi külömbséggel hogy a két fül ami az alsó olaj-edényt tartó hatos csavarokat tartja máshova van pontheggesztve ,mivel az egész szűrőház ki van fordítva a turbó felé, és a fülek nekiütköznének a hidraulikaolaj tartálynak. A 820-ason ezeket kellet csak átforrasztani,(meg a fordulatot visszavenni hogy véletlen se taposson oda neki az ember mert kikapja az olajat), ja és nincs benne fojtószelep sem.