A csomagtartó rozsdára volt gyári visszahívás, szerviz garanciában megcsinálja. Csomagtér kárpitot is cseréltek, állítólag az anyagában volt valami, ami vízzel érintkezve korróziót okoz. (Szerintem meg szimplán elbaszták a csomagtér fenéklemez védelmét.) Én többször tankoltam egy kattanásig, de ezt a benzinfolyást még nem tapasztaltam. Tanksapka levételekor "szusszanást" lehet hallani.
a gumi szigetelés nem-e sérül hosszabb ideig való használat után a taró felfogatásnál.
Nem kötekedni szeretnék, de mit jelent a hosszabb idő? jobb, ha egész nyáron fenn van, mert minden héten használod? Közben nem mész úgy az autóval, hogy rajta van a csomagtartó?
Sokan kutyázzák, hogy ronda stb, éppen leszarom. Évi 1-2 alkalomra megfelel. Lábaira húzok biciklibelsőből "zoknit" (bár eleve van rajta gumírozás), óvatosan felrakom. Még soha nem karcolta meg a tetőt, pedig volt már rajta jól megpakolt box+2 bringa is.
Pozitívum, hogy a gumikéder simán visszaáll alaphelyzetbe percek alatt, miután leveszem, akár több hetes használat után is.
Én a camcar.hu-nál vettem tavaly, Cam Totus márkájút. 20.000 Ft körül volt az ára, eddig nincs gondom vele. Kb. 1 hetet volt fenn folyamatosan, a gumi szigetelést nem bántotta, a fényezés sem sérült. A tetőre 4 gumiláb fekszik fel, ha alatta nem poros a karosszéria, akkor szerintem nem karcol. Rögzíteni az ajtók gumikédere alatti rögzítőpontokhoz lehet. A rögzítési pontokat sem béntja, ott gumival van befuttatva.
Kérem akinek van az autón tetőcsomagtartó kérem írja meg hol mennyiért vette a tartót.
Nem a gyári 40e-s tartó érdekel, hanem a 15-25 között kapható istentudja milyen tipusok.
Ami érdekelne még, hogy a fényezést mennyire érinti a tartó, illetve a gumi szigetelés nem-e sérül hosszabb ideig való használat után a taró felfogatásnál.
En is jartam hasonloan, ket kattanasig tankoltam, majd hazamentem (kb5km) enyhe lejton alltam meg a hatuljaval lefele. Masnapra kevesebb benzin volt a tankban, gyakorlatilag minden uszott a benzinben, mert hozzad hasonloan a lokhariton folyt le a benzin. Mondjuk a dologhoz hozzatartozik, hogy eleg meleg volt akkor (Gondolom tankolaskor a benzin talajhomersekletu, 14-18 fokos lehetett. A levego meg 30 fokos.)
Viszont nem tudom mennyire normalis, hogy a tanksapka levételénél szinte szívja vissza a sapkát, olyan mintha vákum lenne belül. Nem kellene ennek valamennyire szellőznie?
Találkozott valaki olyannal, hogy a tankból feljön a benzin?.
Egy kattanásig tankoltam tegnap, aztán mentem pár km-t hazáig, majd ma látom, hogy a hátsó lökhárító alján csepeg a benzin, levettem a tanksapkát és ömlött ki a benzin. Kb. olyan mintha a kihűlt tankom összement volna, és felnyomta a benyát. Beindítottam, akkor visszament. Lehet a tank szellőzésével van gond?
Ha már úgyis belestem, hogy befolyt-e a benzin megnéztem hogy rozsdásodik-e az enyém alja a csomagtérben.
Sajnos igen. Kapott egy kis csiszolást, rozsdaátalakítót és azt lefújtam korrózióvédő czink spray-el. Remélem ennyi elég neki. Alulról is lekezeltem amennyire tudtam. Amúgy gáz, hogy ezt így elcseszték gyárilag. :(
Igazából, ha elolvasod a cikket, kiderül, hogy nem is autóról van szó, a cikk címe megtévesztő. Egy felszerelési csomagot hoztak forgalomba, olyat, mint a Swiftnél a City. Amit te belinkeltél, az komplett autó, ezzel a felszereltséggel, de eddig ezeket a műanyag elemeket nem lehetett megvásárolni.
Vettem oldalablakhoz légterelőt.Amikor kicsomagoltam,akkor láttam milyen egyszerű "szerkezettel" kell rögzíteni.Egy műagyag U profilt kell az ablakkeretbe feltolni a légterelő mellé.Kérdésem lenne,van e tapasztalat azzal kapcsolatban,hogy amikor az ablak belemegy az U profilba,karcolja e azt,és mennyire?Elöl ugye elektronyos,hátul kurblis ablak.
Bicikliszállításra mit javasoltok? 2 Mountenbike-ünk van, abból az egyiket akár még be is tudom tenni a csomagtartóba, mert le lehet sezrelni a kerekeit, de a másikat nem akarom szétszedni. (Ha lehet egyiket sem akarom.)
Van Swifthez olyan csomagtartóajtóra rakható eszköz?
Nekem is 6 éves lesz augusztusban az IGNIS DDiS és benne a 60Ah VARTA gyárilag.
Én már háromszor csontra lemerítettem az aksit (rajtahagytam a világítást, hiába sípolt aminek sípolni kell, nem érdekelt :o) ) és nekem konkrétan már nem is zöldszemü, de mindegy, semmi baja, azóta is vígan működik, ahogyan kell neki.
Értem. Nekem is magyarázta egy régi swiftes, hogy hagyjam, dobjam ki, mert biztos öreg. Na persze. Én inkább kipróbáltam a feltöltést és semmi gondom vele azóta.
Olvastam az akkumulátoros írásokat itt az oldalon.
Nos, hiába virít zölden a visszajelző, az csak annak az egy cellának az állapotát mutatja, attól még a másik öt cella közül is ha csak egy is zárlatos esetleg, vagy csak félig-meddig, az egész akkumulátor kuka. Ha minden cellán lenne visszajelző, na az már igen, az lenne az igazi.
Nekem télen csinálta ezt, de én feltöltöttem és azóta nincs vele gond. Szóval csak lemerült. (Sokat használtam rövid utakon.) Nem lehet, hogy a tieddel is ez a gond?